У 7 школах Києва будуть вивчати STEAM-інформатику на дронах та основи програмування
З 1 вересня 2021 року у 7 школах Києва розпочався навчальний експеримент під назвою «STEAM-інформатика» — спільний проєкт ЛИТЕР-ІКТ та Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка.
Основна мета — дати чіткі уявлення про Computer Science та її перспективи учням
Головним інструментом, з яким школярі навчатимуться, стане дрон. Його можна буде програмувати на політ, трюки в повітрі, освоювати з ним основи штучного інтелекту та знімати відео.
UPD: До експерименту приєдналися 7 столичних шкіл, а саме: № 52, № 3, № 23, № 141, № 313, № 315, № 316.
Кожна з них вже отримали безплатно по одному дрону, необхідне програмне забезпечення, хмарні сервіси та доступ до 5 навчальних модулів.
Перший модуль —
«Сьогодні дрон — представник не живої, але розумної спільноти. З новим підходом школярі зрозуміють, як з ним спілкуватися, передавати команди, а від нього отримувати інформацію. Визначать, які для цього треба знання. Навіть не одразу освоять ці знання, а лише намітять сфери, в які потрібно буде заглибитися. Коли учні опануютьD-Course, вони матимуть уявлення, що таке робототехнічний об’єкт і як з ним працювати поза межами школи чи кабінету. Ось це найголовніше», — пояснив Сергій Якубов, науковий співробітник Інституту післядипломної освіти Київського ун-ту ім. Б. Грінченка. Він — науковий консультант проєкту, розробляв модульну систему та менторить навчальні заклади, які долучилися до експерименту.
Другий модуль —
Загалом же за 1 навчальний рік школярі вивчать основи програмування: Python, Web framework, REST, HTML, JavaScript, JQuery, Ajax, Network, Environment Settings (IDE, WiFi, Install package etc.)
Особливості STEAM-підходу
Головна особливість STEAM-підходу полягає у тому, що стартують всі учні однаково, а далі кожен розвивається в зручному темпі та цікавому напрямку.
Тобто, якщо школяра зацікавить саме операторська робота з дроном, він або вона зможе себе реалізувати в цьому. Те саме з іншими модулями: учні зможуть пройти їх усі, а потім обрати сферу, найцікавішу саме для себе. Або ж одразу зупинитися на чомусь одному і заглибитися в конкретний сектор: back-end, front-end, ШІ чи навіть інженерію.
«Сьогоднішні учні працюватимуть у сферах і з професіями, яких нині навіть не існує. Окрім того, Computer Science (комп’ютерна наука) все більше проникає в природничі та мистецькі дисципліни. Тому навички STEАM-підходу, який поєднує науку, ІТ та арт, отримані школярами сьогодні, забезпечать їм успішне завтра», — наголосив Ігор Ситник, директор «ЛИТЕР-ІКТ». Компанія безплатно надає для учасників експерименту все робототехнічне обладнання та здійснює його техпідтримку.
У кінці навчального року учні зі шкіл-учасниць пілотної програми покажуть свої вміння, які вони здобули під час навчання на проєкті, а вчителі розкажуть про підходи, методичні напрацювання та висновки.
З наступного навчального року до експерименту зможуть приєднатися всі охочі школи.
Читайте також, які школи увійшли у ТОП-100 найкращих за результатами ЗНО-2021, інтерв’ю зі вчителем інформатики з ТОП-10 педагогів України, а також про спробу інжинірингової школи Brobots змінювати середню освіту.
14 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів