ClickUp vs Jira дивний агресивний маркетинг/реклама(?)
Вітаю,
Останнім часом в моєму ютубі практично вся реклама — це власне цей клікап, мабуть добрих 2/3 загальної кількості, цей мужик з високою зачіскою вже добряче підзадовбав.
Крім звичної реклами який це хороший продукт і як він всім допоможе у вирішенні їх проблем, деякі ролики направлені конкретно проти, я так розумію, їх основного конкурента. В цьому власне цікава деталь — в них не використовують якесь замилення/розмиття/перекручення бренду чи брендові кольори, щоб явно не вказувати, але так щоб глядач зрозумів точно, про кого йдеться; там конкретно спокійно явно вказують назву конкурентного продукту Jira, наприклад:
— реклама де ’звільняють’ джіру у вигляді безвідповідального співробітника, який не справляється з своєю роботою
www.youtube.com/watch?v=DLxkaGrqOa4
— або реклама з реальними(як там вказано) негативними відгуками саме про Atlassian та Jira
www.youtube.com/watch?v=OsdysJQQ0b4
Тобто, це вже не реклама свого, а скоріше антиреклама чужого продукту.
Atlassian теж розмістили прямо на власному сайті матеріал, чим Jira краща за цього конкретного конкурента
www.atlassian.com/...omparison/jira-vs-clickup
Питання:
1) Хтось реально пробував/бачив цей клікап, чи може в вас реально перейли на нього з джіри? Як воно? Є в нього шанси потіснити цю монополію?
і більш важливе 2) Таку кампанію дійсно можна проводити, з антирекламою конкретно названого, не абстрактного, а реально існуючого конкурента? Більше не пригадую, щоб от так явно дозволяли собі використовувати реальні бренди/продукти/моделі. Хіба це не може стати приводом для якогось судового позову з боку ’висміяної’ компанії?
Дякую.
7 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів