Сучасна диджитал-освіта для дітей — безоплатне заняття в GoITeens ×
Mazda CX 30
×

ClickUp vs Jira дивний агресивний маркетинг/реклама(?)

Вітаю,

Останнім часом в моєму ютубі практично вся реклама — це власне цей клікап, мабуть добрих 2/3 загальної кількості, цей мужик з високою зачіскою вже добряче підзадовбав.

Крім звичної реклами який це хороший продукт і як він всім допоможе у вирішенні їх проблем, деякі ролики направлені конкретно проти, я так розумію, їх основного конкурента. В цьому власне цікава деталь — в них не використовують якесь замилення/розмиття/перекручення бренду чи брендові кольори, щоб явно не вказувати, але так щоб глядач зрозумів точно, про кого йдеться; там конкретно спокійно явно вказують назву конкурентного продукту Jira, наприклад:

— реклама де ’звільняють’ джіру у вигляді безвідповідального співробітника, який не справляється з своєю роботою

www.youtube.com/watch?v=DLxkaGrqOa4

— або реклама з реальними(як там вказано) негативними відгуками саме про Atlassian та Jira

www.youtube.com/watch?v=OsdysJQQ0b4

Тобто, це вже не реклама свого, а скоріше антиреклама чужого продукту.

Atlassian теж розмістили прямо на власному сайті матеріал, чим Jira краща за цього конкретного конкурента

www.atlassian.com/...​omparison/jira-vs-clickup

Питання:

1) Хтось реально пробував/бачив цей клікап, чи може в вас реально перейли на нього з джіри? Як воно? Є в нього шанси потіснити цю монополію?

і більш важливе 2) Таку кампанію дійсно можна проводити, з антирекламою конкретно названого, не абстрактного, а реально існуючого конкурента? Більше не пригадую, щоб от так явно дозволяли собі використовувати реальні бренди/продукти/моделі. Хіба це не може стати приводом для якогось судового позову з боку ’висміяної’ компанії?

Дякую.

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Недавно почав з ним працювати, дуже подобається. Нічого не можу сказати з приводу інтеграції, плвгінів і кастомізації, але виглядає як дуже потужний інструмент і інтерфецс в рази шустріший.

Он кожен новий анонімний пошук роботи в Україні себе з Djinni 2.0 порівнює

ну порівняння ще +/-, але такої реклами, де б тупо описували наскільки джінні поганий, точно нема

Да у них и часовое видео есть чтобы рассказать, какая Жыра говно.
www.youtube.com/watch?v=LZ_ThEF2sL0

Уже ставший классикой экономический трактат, написанный в шутку, но оказавшийся взглядом на «Рынок лимонов» со стороны продавца.
Для тех у кого интернет цензурный → здесь

чтобы рассказать, какая Жыра говно.

А что, есть люди, которые не в курсе?
Но это не отменяет того, что ClickUp ушел не далеко. Он, просто, шустрее.

Підписатись на коментарі