N-iX використала назви інших ІТ-компаній у контекстній рекламі для пошуку кадрів: як до цього поставились на ринку

Digital Marketing Director Intetics Ірина Дубовик у пості на LinkedIn звернула увагу, що компанія N-iX використовує в контекстній рекламі в Google бренди великих IT-компаній Intetics, EPAM, DataArt, SoftServe, Intellias, GlobalLogic, Ciklum для пошуку кадрів.

Зокрема, при введенні в пошуковому рядку назви однієї з компаній першим результатом видається інформація про N-iX.

«Чи етично, коли конкурент набирає собі співробітників, використовуючи ваш бренд? Дорогі колеги, як ви вважаєте, варто вчинити, коли колеги по індустрії — Career in N-iX — використовують для просування свого HR через PPC рекламу — чужі/ваші бренди всім відомих IT компаній», — поцікавилася Дубовик.

При цьому вона опублікувала відповідні скріншоти, закликавши працювати коректно та професійно.

Своєю чергою Global Head of Online Marketing у Ciklum Ольга Яцина відповіла в коментарях до зазначеного посту, що не бачить нічого страшного в такій практиці.

«Саме днями обговорювала з командою цей кейс. Я не бачу тут нічого страшного, тому що нікси в даному випадку просто підібрали те, що лежить безхазяйне. Але я можу судити тільки про наш кейс, про колег не можу говорити. Якщо нікси змогли вийти в топ на запит Ciklum в Україні — це означає, що сам Ciklum на цей запит рекламу не дає в Україні. Інакше навіть мінімальна ставка від нас (але зі 100% потраплянням у ключовик) перебила б їхню ставку на це слово. Тому Ni-X просто зайшли туди, де вже були відчинені двері, і я вважаю зробили правильно. Тому що нема чого тут сидіти розслаблятися», — зазначила вона.

Водночас у N-iX нас запевнили, що це — звичайна практика, яка не є забороненою.

«У нас вільна країна, кожен має можливість мати і відстоювати свою позицію. Стосовно реклами — це звичайна практика. Це дозволено правилами AdWords. Розумію, що це може комусь не подобатись, але в тому вигляді, в якому ми це використовуємо, немає нічого неетичного», — заявив у коментарі для DOU Олексій Гончаров, Marketing Direсtor в N-iX.

Тим часом лектор Webpomoexperts Сергій Желепа пояснив нам, що це поширена практика в e-commerce, SAAS проектах крутити свої компанії чи продукти за брендовими запитами конкурентів. Причому Google Ads не забороняє це, якщо в тексті оголошення не згадувати цей бренд.

«Я не вважаю це недобросовісною конкуренцією, оскільки користувач шукає певну компанію і навіть якщо він випадково клікне по цьому оголошенню, це не зовсім релевантний результат пошуку. Адже він спочатку шукав іншу компанію. Власники бренду також можуть крутити рекламу на свій запит, щоб займати першу позицію», — підкреслив маркетолог у коментарі для DOU.

За його словами, таку картину можна спостерігати в українському e-commerce, якщо, наприклад, загуглити Rozetka, то в результатах пошуку будуть Hotline, Allo та інші.

«Плюс до всього це може бути пошуковий ремаркетинг і це оголошення показується не через контекст запиту, а тому що даний користувач відвідував сайт конкурента. Оскільки за цими запитами мені показувалися оголошення інших компаній. Ще варіант — це може бути не навмисне, можливо, через помилки при налаштуванні контексту, якщо поставити ключі в широкій відповідності, то гугл може показувати за запитами з подібним змістом і в тому числі за запитами конкурентів», — додав Желепа.
👍НравитсяПонравилось1
В избранноеВ избранном0
LinkedIn
Допустимые теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Допустимые теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Мне глубоко пофигу на н-их, но это действительно кажется обычная практика. Пример из совсем другой области — наберите в гугле sendgrid (гейт для отправки имейлов, причем не нонейм, а один из крупнейших в мире). Собственно, сначала гугл выдаст три других гейта в рамках рекламы, а sendgrid только 4й ссылкой

Жесть. На Доу хоч не заходь. Від фейспалмів вже обличчя болить.

Гильдии на заметку — нужно сделать так, что бы при поиске по имени галер — первым результатом выдавало страницу «Стоп Дия.Сити!».

В такому разі треба заверстати гарний лендінг замість Дія.City

Та й за перше місце у видачі треба доплатити.

Ці гроші краще зберегти на щось краще бо Дія.City то тимчасово, а фальшиві компанії то постійних феномен у віртуальному світі, ще й оплачувати аналіз договорів для учасників гільдії.

Зараз мало хто пам’ятає, але в 2016 один з двох власників N-iX — Діма Косарєв дуже сильно кричав і ображався, коли подібну тактику використовував ITEA проти його компанії — LITS.

Закликав всіх склікувати рекламу ITEA, котра рекламується по LITS. А зараз — нічого страшного, всі так роблять ))

Це настільки епічно, що я зараз може навіть поставлю собі в профілі місце роботи (бо це N-iX ;-) )

як до цього віднеслись на ринку

© поставилися
ну і «на ринку» — це занадто голосно, наведено три коментарі компаній, ринок значно ширший за це. Топік трохи висмоктано з пальця

Якщо нікси змогли вийти в топ на запит Ciklum в Україні — це означає, що сам Ciklum на цей запит рекламу не дає в Україні

Бо якщо рекламу дасть сам Ciklum, Гугл зробить пошуковий спам сам на себе, і найкращий результат пошуку тупо помістить в рекламний блок. Тобто люди, які б без реклами клікнули по першому посиланню, клікнуть на рекламу. А Гугл відповідно висмокче бюджет, хоча по факту нічого не прорекламував.

А якщо при цьому запустити бота, який зклікає рекламу саме з Гугла — гугл нічого «не помітить» і буде радісно перекладати гроші в свою кишеню.

Не зрозуміло, що тут неетичного? Я не бачу використання брендів. Лише реклама без порушення правил. А демонструвати свій бренд поряд із іншими — не заборонено, бо це сама суть реклами як явища.

Ирина хайпует с одной стороны, но при этом расписывается в собственной профнепригодности с другой. воистину не нанимайте дураков, тем более в отдел маркетинга, они не только деньги на ЗП потратят но и в репутационные риски вашу компанию втравят

Ваш коментар було видалено адміністратором:

Адміністрація ДОУ, ви принципово хочете тримати сайт на рівні громадської вбиральні?

Причина видалення — порушення Правил, dou.ua/comment-policy або видалення цілої гілки обговорення.

---

А який саме пункт правил було порушено?

Можете хоч додавати ім’я модератора, який видалив, щоб не виявилось, що хтось з Editor в DOU.ua просто не здатен визнавати своїх помилок

только в рот, а до этого — в шоколад

У меня вопрос, сейчас в linkedin должность Ирины Дубовик звучит как:

Digital Marketing Director Custom Software Development for Your Business| Engineering Teams/Industry & Tech Expertise.

вроде бы не Intetics
тоже самое в профиле на dou:
CEO в PROJECT MARKETING

а вот тут:
dev.ua/news/n-ix

ее называют уже Digital Marketing Director в Intetics Ірина Дубовик :

Як пише Digital Marketing Director в Intetics Ірина Дубовик, компанія N-ix використовувала бренди великих IT-компаній Intetics, EPAM, DataArt, SoftServe, Intellias, GlobalLogic, Ciklum для пошуку кадрів в РРС рекламі.

а вот там же:

У SoftServe коментувати ситуацію не стали — в компанії не бачать в діях конкурента нічого страшного. В Intellias вважали за краще помовчати — коментарі щодо дій конкурентів поза етикою компанії.

Итого:
Надо проверять. редакции огромная просьба разобраться к чему и кем заварена каша. как-бы ни рядовой марк. конторой ради пиара

Дополнение: Судя по публичной информации речь идет о совмещении должностей.

Личное оценочное суждение:

— компания Intetics «отметилась» в поддержке Дия.Сити
— видимо это стало приносить проблемы
— анализировать реальные причины, менять, зачем ?
— включим корпоративный bullshit и начнем рассказывать всем, как стандартные приемы рекламы есть что-то запретное ....

Лицо с позицией Digital Marketing Director считает ненормальным то (!!!), что знакомо и понятно любому выпускнику 3-х месячных курсов как штатный инструмент

Нет слов, и эти люди нам рассказывают
как нам правильно жить и какая хорошая Дия.Сити

це настільки звичайна практика, що не варта і коментара на ДОУ, не те щоб поста)
Будь ласка, не смішіть людей, які хоча б раз запускали рекламу, видаліть це і скажіть, що просто помилились, коли публікували))

N-iX використала бренди інших компаній у рекламній статті на ДОУ: як до цього віднеслись провідні коментатори

Хм
Хтось ще сидить на вінді і забув встановити uBlock

PS це лінк на оперу внизу скріна?
Якщо так це lmao

Лол. Так это типичный прием контекстной рекламы. тут ничего необычного.Как и стоп-слова.

Мнения компаний подробнее по ссылке dev.ua/...​de67drMWixIGOXbEz2bE5Fs9A
С нашей точки зрения надо решать в IT комьюнити и открыто обсуждать, там где надо инициировать изменения.

В название Intetics заложены ценности: Internet, Technology и Ethics, поэтому этика включена во все аспекты нашей работы особенно в работе Digital Marketing. SEO и PPC алгоритмы все больше и больше становятся прозрачными , как и Google — публичная компания, в которую можно обратиться. В эпоху интернета, Digitalisation, комьюнити, соц.сетей есть возможность и инструменты отреагировать на кейс использования бренда компании другим игроком.

Наше отношение — работать корректно и профессионально. Если используешь чужой бренд, можно спросить разрешение. Если есть спорные моменты — решать открыто, и в сообществе развивать IT сектор в целом, в том, числе по вопросу честной конкуренции, Digital Marketing и инициализации изменений в законодательстве. Именно поэтому мы разместили публично посты в соц сетях с запросом к IT комьюнити по их мнению. Для нас этично работать над своим брендом, давать свой результат самим не за счет других.

Тема в постах получила широкий резонанс и ответы разных экспертов с разным взглядом на решение. Это говорит о том, что единая позиция требует развития на уровне законодательства Украины и будет здорово если в Google решат этот кейс на системном уровне.

Мы со своей стороны написали N-iX просьбу убрать Intetics из PPC рекламы, также стандартный запрос в Google на использование бренда Intetics другой компанией и подключение юристов с применением международных практик в законодательстве.

Один из экспертов предоставил информацию о том, что такие вещи уже предмет рассмотрения антимонопольщиков по всему миру. За недобросовестную конкуренцию с использованием чужих товарных знаков бьют дважды подробности по ссылке: vc.ru/79489

Мы даже благодарны HR PR N-iX за то, что дали возможность поднять такую проблему в сообществе, вместе с тем понимаем, что этика у каждого бренда своя.

У вас така прозора компанія, що навіть даєте публічні тестові завдання.

У вас така прозора компанія, що навіть є окрема людина яка публікує офіційні коментарі CEO.

Є достатньо компаній, які руйнують екологію, зате в назві слово «Eco»!

Що з вашим сайтом digitalukraine.com.ua/ua (копія) (який мав підтримувати Дія.City)?

Признайте, что просто совершили ошибку и некомпетентно обвинили конкуррентов на рынке найма. К чему этот рассказ ? Никто никаких разрешений не должен просить.

Бо вони хочуть розвивати свій бренд, який постраждав після підтримки Дія.City

Тоесть какой-то человек вбивая «Ciklum» — передумает искать их сайт, увидев первым сайт Никсов? Ну может Циклуму так даже лучше, пусть такие гении оседают не у них

Сходив на сайт Інтетікс. Відкрилась якась анімація замість сайту. Закрив, відкрив Н-іКС, відкрився нормальний сайт. Гугл вам не допоможе.

Ирина Дубовик своим постом в ФБ просто расписалась в непонимании предмета за владение которым ей платят деньги. Использовать «чужие» брендовые запросы в таргетинге своей рекламы — это совершенно легальная тактика. Более того, ей сто лет в обед и очень удивительно что кого-то это еще удивляет (особенно если этот кто-то подписывается как диджитал маркетолог). И Ирине совершенно верно отвечают: поскольку никсы не имеют права использовать чужие бренды в своей рекламе (за это адвордз отправляет в бан), они висят в топе только потому, что кто-то не сделал свое домашнее задание...

Подписаться на комментарии