Відкрити компанію в США самому досить просто. Ділимось досвідом

Як самому відкрити компанію в США не виходячи з дому/квартири/офісу. Це на справді досить просто зробити навіть без сторонньої допомоги юристів

Вирішив поділитись тим, як відкрити компанії США (пройдено на практиці). Вдруг кому буде корисно 😊

Будучи людиною, яка турбується про економічну ситуацію в України і намагається допомогти всім «відкрити свій потенціал» саме тут, цього року я зрозумів, що, як не крути, наше законодавство прям «заважає» масштабуватись (особливо якщо мова йде про процесінг платежів). Тому вирішив зареєструвати компанію в США.

Не буду мучати всіх кучею різної інформації, спробую викласти все коротко.

Отже, з чим потрібно визначитись для початку:

  • Штат в якому збираєтесь реєструвати компанії. Тут декілька варіантів, але найбільш поширені це Wyoming та Deleware. Оба штати доволі «дружні» в плані податків, я вибрав для себе Wyoming, але для ІТ компаній рекомендую все ж таки Deleware.
  • Форму компанії. Тут у нас 2 варіанти або ТОВ (LLC) або Corporation. В інтернеті є куча інформації про різниці між цими двома типами, але для ІТ, варіант очевидний — корпорація (якщо плануєте маштабування і залучення інвестиції, в корпорації це зробити значно простіше). У мене консалтинговий бізнес, я не збираюсь його продавати та вирішив все зробити максимально просто, тому я вирішив зупинитись на LLC.

Коли з першими 2-ма кроками розібрались, виконуємо наступні кроки:

  • Обираємо найменування;
  • Вибираємо Registered Agent. Registered Agent- це юридична або в деяких випадках фізична особа, яка буде подавати за вас реєстраційні документи, отримувати та опрацьовувати вхідну кореспонденцію. Вони також надають юридичну адресу. Вартість Registered Agent варіюється від 50 до 300 дол. у рік, в залежності від штату реєстрації. Оскільки я реєструвався у Вайомінг я вибрав www.wyregisteredagent.net як агента. У них вартість обслуговування 50 дол. в рік. Для Deleware рекомендую NorthWest www.northwestregisteredagent.com
  • В момент реєстрації власного Аккаунту (кабінету) у Registered Agent, вам потрібно буде ввести найменування компанії, свої дані (ПІП, паспортні дані, адресу реєстрації), дані про власника компанії (тут знову ж таки ваша інфо). На цьому етапі ви також вибираєте, які послуги буде надавати вам Registered Agent. Те що вам потрібно вибрати: реєстрація компанії, юридична адреса, EIN (податковий номер, Employer Identification Number, про нього буду також окремо). Після цього проводити оплату. За ці 3 послуги я заплатив $150.

Окремо вам потрібно заплатити державний збір за реєстрації, він також варіюється від 100 до ... (не знаю скільки) в залежності від штату реєстрації. Я заплатив 100. Потім, у вас з’явиться доступ до власного кабінету і саме в ньому ви будете бачити статус послуги. У моєму випадку компанія була зареєстрована на 2 банківський день.

  • Наступний крок — відкриття банківського рахунку, подумав я собі, але ні. Спочатку вам потрібно отримати EIN, про який я писав раніше. Для його отримання потрібно подати відповідну заяву. Це може зробити ваш Registered Agent. І в момент реєстрації на сайті у Агента, я вказав що саме вони мені це мають зробити, але тільки пізніше я дізнався, що вони його роблять за 8 тижнів :о!!! Є багато компаній, які також зможуть допомогти вам в цьому, але і у них терміни не кращі. Якщо у вас є куча часу — тоді просто чекайте, доки ваш Агент зробить все за вас, але у мене часу не було. тому я вирішив якось прискорити цей процес.
  • Цей крок тільки для тих, хто сам буде намагатись отримати EIN. Тут вам може допомогти сайт IRS (американська податкова) — www.irs.gov/...​d/how-to-apply-for-an-ein.

Якщо говорити коротко, для того щоб отримати EIN потрібно подати заяву за формою SS-4 www.irs.gov/pub/irs-pdf/fss4.pdf і відправити його в податкову (тільки в електронному виді вона нажаль не подається). Для його заповнення, можете пошукати інфо в неті, для прикладу відео www.youtube.com/watch?v=lLIwTYpJuyY

Після того як я заповнив цю форму, я зателефонував на службу підтримки в IRS за номером +1 267-941-1099 (а там дуже приємні люди, це не наша податкова), вони підказали що SS-4 можна відправити факсом за номером +1-855-641-6935. Для дзвінків в Штати використовував скайп. Як виявилось — двзінки були безкоштовні, з мого рахунку ні зняло ні цента. Оскільки факсу у мене немає, я використав відповідну програму і відправив факс онлайн. Через тиждень (а саме стільки мені сказали почекати після відправки) я ще раз зателефонував на службу підтримки IRS, сказав що відправляв форму факсом, вони щось там пошукали і сказали щоб я продиктував номер факсу, за яким можуть відправить мені довідку з EIN і прямо під час двзінку відправили (я мав ще їм підтвердити, що дійсно його отримав). Це все, так я отримав EIN вього за тиждень!!! Правда Registered Agent мені гроші не повернув, сказали що вони так не працюють і якщо в моменті реєстрації я вказав що вони це мають зробити, гроші вони не повертають, ну і Бог з ними.

  • Відкриття банківського рахунку. Тільки після того як ви отримав EIN у вас буде можливість спробувати відкрити рахунок. Якщо ви не плануєте в США, у вас варіантів не так багато, на момент відкриття мною рахунку, тільки 1 банк робив це в режимі онлайн, всі інші вимагали фізичної присутності. Mercury (mercury.com) — це той банк, який вам допоможе. Загружаєте свою інформацію і нформацію про компанію і чекаєте на вирифікацію. Через тиждень — банківський рахунок відкрито і ви можете починати працювати.

Щорічні витрати:

  • 50-400 дол. США на рік — послуги Registered Agent
  • Franchise Tax — податок за право ведення бізнесу в певному штаті. Навіть якщо ви нічого не робили, вам все рівно потрібно подати декларацію та заплатити податок (сума податку від 50 дол. на рік для пустих кампаній і в залежності від активів сума може досягати $$$).
  • Податок на прибуток платиться також раз в рік, його розмір залежить від суми доходу.

На справді, все було досить просто (крім отримання EIN, але якщо є час, за вас за пару десятків доларів все зробить Registered Agent)

👍ПодобаєтьсяСподобалось21
До обраногоВ обраному23
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Спасибо за статью!
Полезно.

Открыть компанию в США проще чем у нас поменять прописку с всякими цнапами, военкоматами и налоговыми.

ось ця створена мною ж iноземна компанiя може запросити мене в сша?
я б не проти за власний рахунок так релокейтнутись.

я так пробував — дали відмову у посольстві
сказали тільки через візу інвестора Е2 або Е5

Ви єдиний засновник, чи це partnership де є хоч 2 людини і прописано що хтось інший має право вас звільнити?

єдиний власник був як подавався на візу (це була C-Corp), зараз взагалі закрив компанію коли взнав про КІК в прошлому році.

Дякую за відповідь🙂

У першому випадку сплата податку для LLC становитиме 2,2-5,95% від прибутку підприємства. До нього додається сума федерального податку на прибуток — 15-39%.

Это податок на прибуток там?

Дякую за цінну інформацію.

1. Чи є які-небудь складності, якщо відкриваєш LLC у Wyoming на декількох громадян України?
2. Де можна знайти CPA для подачі звітності?

1. На скільки знаю, складностей ніяких немає, просто замість інфо по одній людині надається інформацію по 3. Registered Agent мають зі всім допомогти, ваша задача лиш надати необхідну інформацію.
2. СРА можна знайти як в гуглі, апворку, фейсбуці і інстаграм, з цим проблем взагалі немає.

Хтось вкурсі чи можна на цю ж компанію відкривати брокерський рахунок та інвестувати у сток маркет? Шо по складності звітності та оподаткуанню в цьому разі?

так а право н ароботу контрактором єто даст?

Щоб працювати контрактором, не потрібно ніяких дозволів, тут же йдеться про 100% ремоут з-за меж США. Принаймні коли я працював напряму на американську компанію з України, то ніяких дозволів не отримував.
Цитую автора статті:

не виходячи з дому/квартири/офісу

Очень полезно, спасибо

Кто будет отрывать компанию, стоит иметь ввиду:
1. Делавер хорош для акционерных обществ. Если рассчитывать на получение американских инвестиций, то самое оно. Если рассчитывать на работу самому, то не стоит. Это мне адвокат сказала
2. Стоит почитать закон о контролируемых иностранных компаниях и сказать «спасибо» нашему чудесному зелёному правительству и тем кто за него голосовал. Штрафы в 21 млн грн — это серьёзно

Я где-то читал про какие-то сложности с приёмом платежей на счета в банке Mercury. Якобы из-за того, что они могут открыть счёт не зная кому, какие-то платёжные системы не хотят с ними работать. Кто-то что-то слышал про такое?

Я где-то читал про какие-то сложности с приёмом платежей на счета в банке Mercury.
какие-то платёжные системы не хотят с ними работать.

Не зовсім зрозуміло, що саме ви маєте на увазі. Реквізити у вас будут банківські, отримувати кошти ви будете на банківський рахунок, тільки в Bank Letter у вас буде згадка Mercury.

Информация у меня не конкретная, поэтому и написал, может кто-то лучше знает. Слышал что счетам, открытым в этом банке меньше доверия, поэтому переводы на них могут блокироваться. Но это на уровне слухов, самому интересно, насколько правда

Штрафы в 21 млн грн — это серьёзно

Давайте раз вже ви говорите про конкретні суми, то додайте конкретику, за що саме, якщо володієте такою інформацією.

Сумм нет, так, на уровне слухов, что могут блокироваться переводы на этот счёт из-за того, что ему меньше доверия

Тоді це страшилки від власників галер, котрі само собою не зацікавлені в збільшенні кількості вільних девелоперів з власними компаніями в США.

сложности с приёмом платежей на счета в банке Mercury

Отже, потрібно буде всього лише відкрити рахунки також в інших аналогічних «псевдобанках» плюс paypal, щось з цього таки проканає.

Stanislav Svyntytskyi
PATTERSON & BENNETT
Місто
Київ
Навички

Chartered Accountant, Tax Advisor, Financial Consultant

что эта былла ппухх!?

ок кулл стори всё правильно на писал )) совершенно бес полезно но хорошо виноват больше не буду

Тут є слова які Ви не розумієте? :/ Все ж простенько написано, ім’я, назва компанії, навички...

так прошу вибачити за не зручності мене збентежило що тут написано усе те що написано на кожному сайті кожного окремого штату how to register llc in wyoming

sos.wyo.gov/...​iness/startabusiness.aspx
sos.wyo.gov/...​-ArticlesOrganization.pdf

тож я здивувався як можна таке просто повторювати хоча потім згадав що співвітчизники певно не розуміють іноземні слова

ще раз прошу вибачити знову забув про простих людей

На цих сайтах Вам не написано, що для того, щоб відкрити банківський рахунок потрібно EIN і про те, що Register Agent буде робити його 8 тижднів. Також, Ви точно не знайдете інформацію, як це зробити за 5 днів, тому що навіть мій СРА (партнер з яким я працюю) не повірив. Ну а в загальному, стаття було про те, що це досить легко зробити. Звичайно, файтично будь яку, інформації можна знайти в інтернеті, але я постарався покроково, з додатковими посиланнями та номерами телефонів показати, як це можна зробити.
Я не займаюсь юридичним консалтингом, але до мене цього року звертались більше 10 разів із замовленням послуги відприття компанії в США і замість того, щоб «скосити» $1,000-1,500 за дану послугу, я ділюсь цією інформацією зі всіми охочими.

Registered Agent- це юридична або в деяких випадках фізична особа, яка буде подавати за вас реєстраційні документи, отримувати та опрацьовувати вхідну кореспонденцію. Вони також надають юридичну адресу.

Вони перешлють відскановану вхідну кореспонденцію на email? А паперову перешлють за адресою в Україні?

Чи могли б ви підсумувати витрати на ведення компанії?

Якщо говорити про обовязкові платежі — то вони біля 150-200 дол. США в рік (для штата в якому я зареєстрвував свою компанію). Також ви МОЖЕТЕ (але не забовязані) вести бухгалетрський облік (його вартість залежить від кількості транзакцій в місяць) ну і раз у рік вам потрібно буде подавати податкову декларацію (тут також вартість залежить від активності компанії, але якщо транзакцій не багато, відповідно і вартість буде не велика). Думаю. якщо підсумувати, вартість утримання неактивної (або компанії з невеликою кількістю транзакцій) обійдеться десь в $500 — $1,500. Якщо порівнювати з Україною, де потрібно мінімальну зарплату директору платити, юридичну адресу мати і постійно якісь звіти здавати — то вартість обслуговування Американської компанії буде дешевшою ніж Української

Наступний крок — відкриття банківського рахунку

:)

Payoneer для бізнесу закриває це питання, звичайно якщо є EIN

Ще було б цікаво почути про практичну цінність компаннії США. Бажано не гіпотетично придуману, а реальні кейси. А якби хтось поділився досвідом з Е2-5 візами, то карма взагалі б дуже виросла.

Так а я про гіпотетичні (придумані) кейси і не писав, все практика. Для чого потрібно компанія в США:
1) Процесінг платежів. Отримати кошти на американську компанію значно легше. Мені через LiqPay люди не завжди можуть заплатити, вічно якісь проблеми (це я про іноземних клієнтів, з українському в цьому плані проблем немає) + платежі приходять в грн. по якомусь не реальному курсі. А відкрити компаніїю в США, підключити Stripe i PayPal і проблем не буде.
2) Оплати на ФОПів. В Укарїні все більше і більше політику ІТ компаній, щодо найму праціників у формі підприємців утискають і рано чи пізно від цієї практити доведеться відійти. Тоді як платити з американської компанії на украінського ФОП ніколи не була проблема.
3) Оплати іноземним постачальникам. Якщо у вас є компанія в Україні і вам потрібно заплатити комусь за кордон (юристам, консультантам, розробникам і т.д.) під це по перше має бути завжди куча документів (щоб банк дозволив купити валюту і здійснити платіж), по друге — навіть якщо ваша укр. компанія не платник ПДВ, вам все рівно його доведеться заплатити на суму послуги (наприклад платити юристам 2000 дол.США ви додатково маєте ще 400 дол. ПДВ в Україні заплатити). Та навіть за рекламу в гугл і фейсбук не так прото оплатити щоб не було ніяких порушень.
Це тільки 3 моменти які мене змусили відкрити компанію, а їх ще ціла куча є (хтось планує через амазон продавати, хтось залучати інвестиції і т.д.).
Будучи податковим консультантом і працюючи з іноземним бізнесом я розумію, що краще структурувати свою діяльність саме так. щоб платежі йшли з США а не в США ;)

Можно без проблем купить CodeSign EV сертификат а не как я: dou.ua/forums/topic/32065 dou.ua/forums/topic/33980
Можно процессить платежи через PP а не регистраторов которые берут себе %.

Практична цінність — що ти отримуєш платежі від США клієнтів напряму — а це для клієнтів простіше чим платити в Україну, і вже з цієї компанії оплачуєш собі на ФОП, а це як витрати з яких не платиться податок в США.
Але це все добре могло працювати до введення КІК :)

Колись розмовляв по такому питанню (Е2-5 візи) з еміграційним адвокатом і відповідь була однозначна що маленька компанія без працівників у США нічого толком не дасть при подачі на таку візу.
Всерівно потрібно або купувати франчизу, або купувати вже якусь нормально діючу компанію з працівниками — для реального результату
ну або самому писати бізнес-план для своєї новоствореної компанії і без допомоги еміграційних адвокатів подавати всі документи — але там шанси прямують до нуля.

Працювати буде і з КІК, але
так як знаючи як у нас працюють закони і маючи можливіть штрафувати на 100-300тис грн — я думаю ти здогадаєшся який в податківців буде підхід до власників КІК.
І нагадаю — що за всі порушення по КІК в Україні відповідаєш повністю своїм майном.

Я думаю це буде працювати так — що ти подасиш звіт, вони вичекають до моменту закінчення терміну подачі і потім знайдуть в звіті якусь мінімальну помилку і зарахують що звіт не зданий і прийдуть до тебе з «пропозицією»
Чисто моє ІМХО

Антон, не все так печально.
1) Коли ви подаєте звіт, вам на ньому ставлять печатку про прийом (або приходить квитанція в якій сказано що звіт прийнято), тому варіант приймуть, а потім скажуть що не приймають не проходить.
2) За 2022 та 2023 роки штрафи не застосовуються (За порушення під час визначення та обчислення прибутку КІК за 2022- 2023 роки не застосовуватимуться штрафні санкції та пеня, а платники податків та їх посадові особи не притягатимуться до адміністративної та кримінальної відповідальності за будь-які правопорушення, пов’язані із застосуванням правил КІК у вказаному періоді)
3) Правила КІК не застосовуться, якщо дохід ваших КІК менше 2 млн. євро. А якщо він більше — не поскупіться і заплатіть 1-2 тис. євро, щоб вам цей звіт зробили правильно ;)

п 1-2 — якраз покаже практика, я щось глибоко сумніваюсь що це буде так чітко працювати, бо інакше чому такі великі штрафи за мінімальний звіт.
п.3 — наскільки я розумію це тільки в питанні подання податкового звіту не застосовується, а інформацію про наяність КІК потрібно подавати при будь-яких оборотах компанії (а штраф за цю неподачу інформації якраз 100тис)
Я занадто довго працював в подібних сферах в Україні і бачив не один такий «кейс» де на рівному місці через мінімальні помилки в звітах нараховували великі штрафи — тому довіри до нашої податкової немає на жаль.

І ще потрібно не забувати що американська IRS також не особливо позитивно дивиться на компанії де немає жодного працівника а є тільки засновник, а обороти ідуть і все «скидається» на закордон (чит ФОП Україна)

І ще потрібно не забувати що американська IRS також не особливо позитивно дивиться на компанії де немає жодного працівника а є тільки засновник, а обороти ідуть і все «скидається» на закордон (чит ФОП Україна)

Я вас умоляю ©
Суть же лише в тому, щоб американський клієнт не жахався, коли отримає інвойс із реквізитами для оплати в наш Бантустан (люблю свою країну, але для них виглядає це саме так, на жаль), а звичні для нього американські реквізити. На виході замість стандартних галерних 5к гребець отримує напряму 8-10к (ну ок, може трохи більше якщо береться за це з розумом) за мінусом витрат на американського бухгалтера етц. От і вся «мутка». Як приблизно казав негр з Шоушенка, «не думаю що через мене будуть перекривати дороги».

На виході замість стандартних галерних 5к гребець отримує напряму 8-10к (ну ок, може трохи більше якщо береться за це з розумом) за мінусом витрат на американського бухгалтера етц.

А як щодо податків?
1. Я правильно розумію, що податок буде: USA (Franchise Tax + податок на прибуток) + UA (5% + ЄСВ)?
2. Все відразу на ФОП виводити, чи є ще якісь причини щоб залишати $ на рахунку в USA (віза, можливість інвестувати, etc.) ?

(1) це ще належить з’ясувати, бо незрозуміло чи переказ на рахунок фоп в Україні буде вважатися для американської податкової як витрати, на суму яких зменшується база оподаткування

(2) це індивідуально за бажанням, але див. пункт (1), залежить чи впливає сума виведених коштів на розмір податку.

директор американської компанії виводить гроші компанії на особистий рахунок в іншій країни ніби витрати. Звичайно ж ніяких проблем і підозр в униканні сплати податків в США

Зрозуміло, для придатності даного способу фоп в Україні повинен мати інше прізвище, а виводити потрібно не всю суму.

— не виводить гроші — а оплачує послуги контрактників, і тоді це вважається витратами (ну принаймі по каліфорнії)
— залишати щось бажано чисто заради непритягування додаткової уваги від IRS і з цього що залишаєш вже платиш Federal Tax and State Tax
— оплачувати на свій фоп не бажано, краще щоб фамілія президента компанії і фоп не співпадали

По п. 3. Чтобы доказать, что доход компании меньше 2 млн. евро, нужно будет подавать отчетность, а это значит, что ее сначала сделать нужно будет. В общем не все так хорошо.

Моя думка що з КІК можна буде починати працювати десь через рік-два після оцих нововведень, коли буде вже чітка практика в юристів здачі цих звітів і судова практика.

і вже з цієї компанії оплачуєш собі на ФОП, а це як витрати з яких не платиться податок в США.

це не зовсім так і вам треба бути обережним саме з IRS

Але це все добре могло працювати до введення КІК :)

а от на вітчизняний можна покласти ))

і відповідь була однозначна що маленька компанія без працівників у США нічого толком не дасть при подачі на таку візу.

+1 для e-2 треба робити конкретний реальний бізнес

і вже з цієї компанії оплачуєш собі на ФОП, а це як витрати з яких не платиться податок в США.

це не зовсім так і вам треба бути обережним саме з IRS

Якщо не зовсім так, то розкажіть плз як, якщо володієте інформацією.

то розкажіть плз як

irs проводить внутрішню перевірку «за ознаками мети бізнеса» та донараховує відповідну суму податків згідно свого розрахунку за що присилає відповідне повідемлення а ти у відповідь або відправляєш чек або йдеш у irs до іспектора «пояснювати за мету бізнесу та за витрати»

це не зовсім так і вам треба бути обережним саме з IRS

це працює правильно якщо платити на ФОП не собі

+1 для e-2 треба робити конкретний реальний бізнес

або написати хороший бізнес-план по інвестиціях на свою новостворену компанію і «заморозити» $100к+ для цих інвестицій.

Есть вероятность, что после

вже з цієї компанії оплачуєш собі на ФОП

у налоговой могут возникнуть вопросы про уходы от налогов, потому что «по-честному» деньги выводятся с компании на физ лицо и платится подоходный налог 18% и, наверное, военный сбор 1.5%.

в Української податкової ти маєш на увазі?

платити потрібно не собі а на інший фоп, дружина, бізнес-партнер, брат і тд

А якби хтось поділився досвідом з Е2

була стаття здається навіть на доу конкретної людини яка відкривала конкретний бізнес (не йде мова про пусту прокладку штибу станіслава і ко) і отримувала візу зара пошукаю

тому я вирішив зупинитись на LLC

Для нерезидента-власника Single Member LLC звітність дуже проста — оці дві форми раз на рік.
www.llcuniversity.com/...​m-5472-foreign-owned-llc

Податок на прибуток платиться також раз в рік, його розмір залежить від суми доходу.

Мій CPA каже, що якщо Single Member LLC буде продавати тільки цифрові товари і послуги розробки ПЗ — в США податку на прибуток не буде, платити податок(і розраховувати) по місцю податкового резидента.

тільки 1 банк робив це в режимі онлайн

З банків, що приймають заявки і опрацьовують онлайн, є ще кілька варіантів:
1. www.brex.com
2. www.payoneer.com

Q: Is Brex a bank?
A: No. Brex is a financial technology company registered as a broker-dealer, member firm of FINRA / SIPC. However, Brex does partner with FDIC-insured banks to store your uninvested cash deposits.

www.brex.com/...​product/business-account

----

Щось схоже, підозрюю, буде і про пайонір.

Щось схоже, підозрюю, буде і про пайонір.

Я не зовсім розумію, що ви хотіли тим сказати, але те саме, що пропонує ТС:
As Mercury is not a bank, its banking services are provided by Evolve Bank & Trust, and accounts are insured up to $250,000 by the Federal Deposit Insurance Corp.

Питання лише в термінології

З банків, що приймають заявки і опрацьовують онлайн

ТС назвав mercury банком, я назвав Brex і Payoneer банками.
До ТС у вас претензій по термінології немає?

Ну прокоментував якийсь незнайомець ваш комент, а інший аналогічний — не прокоментував. Сподіваюся, через це ви сьогодні не пили валер’янку бо «в інтернеті хтось неправий» ©

Так а це можна навіть громадянам України відкривати компанію в США?
П.С. Товаришу Гетьманцев це я для друга питаю

Так. Це ж я не просто якусь теорію писав, а ділився власним досвідом, як я це зробив не виходячів зі своєї квартири (в Україні).
Як би там не було структурувати бізнес з США простіше. В американську компанію не тільки простіше заводити оплати (бо тут з цим валютним контролем, кучею документів, про які нірєзи і не чули і «придуркуватим» LiqPay вічні проблеми), так ще й платити за роботу менш ризиковано з податкової точки зору. Платиш собі ФОПам в Україну і не паришся що прийде податкова і скаже що це трудові відносини і плати додаткові податки.
П.С. А для пана Гетьманцева в принципі все рівно, де у вас компанії, головне щоб доходи з іноземного прибутку сплачувались в Україні ;)

Там у Гетьманцева вроде есть контролируемая иностранная компания или как-то там оно называется. Могут попытаться за это нагнуть.

Ну так там обороти мають бути більше 2 млн. дол. США, це по перше, а по друге — подайте декларацію в Україні, розкрийте цю інформацію і буде вам щястю :)

зробіть мінімальну помилку в українському звіті, його не зарахують як поданий і штраф 100-300тис грн ))))
Чи ви думаєте для чого такі величезні штрафи придумали за неподання звіту або інформації про КІК

Як то кажуть КІК боятись — в штатах компанію не відкривати ;) Не можна боятись всього підряд, ну не робіть цей звіт самостійно, а дайте, щоб його зробили ті, хто в цьому розуміється і проблем немає. У нас в принципі великі штрафи за порушення податкового законодавства, так давайте тепер ніхто не буде бізнесом займатись.

А хто в тому розуміється? Нема ж ніяких інструкцій як це робити — а штрафи вже прописані )))

Можливо тому що звітність по КІКам відстрочили на рік і ці правила почнуть діяти тільки з 2022 року. Всьому свій час, головне не боятись і не шукати 100 причин, чому чогось не робити.

З 1 січня 2021 запроваджується спеціальна КІК-звітність та оподаткування резидентів України (фізичної особи або юридичної особи), які прямо або опосередковано володіють хоча б на 25% або контролюють контрольовану іноземну компанію (коротше КІК) — іноземну юридичну особу або іноземне утворення без статусу юридичної особи.

biz.ligazakon.net/...​zaraz-podatkovomu-yuristu

а де саме прочитати про

звітність по КІКам відстрочили на рік і ці правила почнуть діяти тільки з 2022 року

?

Дата набуття чинності правил КІК відтермінована на один рік і перенесена на 1 січня 2022 року. Таким чином, першим звітним періодом стане 2022 рік, а перший звіт дозволено подати разом із річною декларацією контролюючої особи за 2023 рік, тобто вже у 2024 році за два перші звітні періоди. Відповідним чином відтерміновані перехідні положення, що стосуються перших років застосування КІК.
www.pwc.com/...​ert/2021/law-1117-ix.html

Дело не в том, что я могу ошибиться в отчёте, а в том, что мне скажут «у тебя ошибка в отчёте, вот тебе штраф, вот мы его уже списали с твоего счёта, вот мы тебе, в связи с этим, запретили выезд за границу и арестовали твоё имущество, включая личные счета (закон 5600, если что). А теперь побегай, подоказывай что не верблюд что ошибки не было»

В американську компанію [...] простіше заводити оплати

Це буде B2B співпраця, чи яка абревіатура краще тут підходить?

Оплату простіше отримати не тільки від бізнесу B2B але й від кінцевих покупців B2C, якщо оплати через сайт проходять, або вам хочуть заплатити на PayPal, ви торгуєте на Амазон і т.д.

А хтось тут вже має досвід, наскільки складно/дорого/часто здавати звітність за таку корпорацію?

Бо навіть про персональні податкові декларації в них чув багато негативу стосовно складності і через це необхідності купувати спеціальний софт від мутної конторки, яка підкормлює лобістів.

Самому немає необхідності звітність подавати, для цього є CPA (Certified Public Accountant) — якому в кінці року просто потрібно надати свою фін звітність. Якщо компанія пуста або з мінімальною кількістю оборотів, думаю підготовка декларації обійдеться до 1000 дол. (точну ціну не скажу)

Дякую за хорошу інструкцію

Підписатись на коментарі