Мінцифри шукає понад 100 людей у «команду порятунку» «Дії»: чим займатимуться нові працівники

Міністерство цифрової трансформації України оголосило про намір найняти понад 100 нових працівників. Людей набиратимуть у команду підтримки користувачів електронних сервісів у програмі/порталі «Дія», повідомив глава Мінцифри Михайло Федоров у своєму Telegram-каналі.

Нинішня команда не справляється з навантаженням

За словами міністра, нині в команді підтримки «Дії» працює 26 осіб за одну зміну. Він пояснив, що це — перша лінія підтримки (ті, хто відповідає у месенджерах користувачам) та друга лінія (ті, хто розбирають проблемні кейси з розробниками).

«За вчора (2 листопада — ред.) команда підтримки отримала 38 тисяч 924 питання щодо лише ковід-сертифікатів (є ще інші продукти, і їх більше 70). При цьому 26 тисяч 619 користувачів отримали консультацію у чат-боті, без залучення команди підтримки», — доповів Федоров.

Він додав, що 14 тисяч 892 користувачі ініціювали діалог із «живим» менеджером.

«14 982 : 26 (навіть без вирахування менеджерів другої лінії) = 576 діалогів на одну особу за день. Середній діалог 23 хвилини. Разом: 13 тисяч 248 хвилин або 220 годин на одного менеджера в день, щоб встигнути обробити всі запити», — підрахував міністр.

При цьому він зізнався, що в відомстві не встигають охоплювати техпідтримкою всіх бажаючих користувачів.

Своєю чергою спеціальний державний орган, урядовий контакт-центр, створений для таких завдань, не встигає обробляти своє поточне навантаження з електронними зверненнями та дзвінками людей щодо інших важливих життєвих ситуацій (тарифи, ЖКГ та інші питання). Крім того, контакт-центр Міністерства охорони здоров’я також «горить» від кількості дзвінків та питань.

Про «команду порятунку» в «Дії»

«Ми вирішили створити повноцінну команду підтримки, яка зможе обробляти всі запити через офіційні канали „Дії“. А після того, як ми зможемо відповідати кожному в режимі реального часу, перейдемо на допомогу Міністерству охорони здоров’я», — заявив Федоров.

«Нам необхідно 100+ осіб у „команду порятунку“, які готові допомагати українцям отримувати першокласний сервіс, вирішувати їхні проблеми, завжди бути на зв’язку», — повідомив він.

Детальний опис вакансії можна переглянути на сайті проєкту. При цьому в описі вакансії вказується, що найкраще вона підійде випускникам та студентам університетів. Також у ній зазначається зарплата — від 13 тисяч грн до 26 тисяч грн.


Раніше кіберполіція зафіксувала другий випадок підробки урядового мобільного застосунку «Дія». У цьому правоохоронці викрили 17-річного жителя Харкова.

Перед цим 21-річний житель Запоріжжя самотужки розробив застосунок для смартфонів, який за дизайном був ідентичним із державним застосунком «Дія». Розробника фейкового застосунку дуже швидко затримали правоохоронці. Згодом вони передали молодого програміста Міністерству цифрової трансформації, щоб той до суду пройшов «перевиховання в ІТ», працюючи над соціальними проєктами в Мінцифрі.

Як повідомлялося, 2 листопада 2021 року в роботі урядового застосунку «Дія» стався збій. Зокрема, користувачі втратили доступ до наявних у застосунку електронних документів, у тому числі до COVID-сертифікатів.


Нагадаємо, протягом 2020-2021 років на розробку та модернізацію порталу і мобільного застосунку «Дія» в Україні загалом витратили 76,04 млн грн. Причому переважна частина цієї суми — кошти з державного бюджету.

Керівник команди мобільної розробки в «Дії» Євгеній Горбачов в інтерв’ю для DOU розповідав, як запускали перший державний IT-стартап і створювали in-house команду розробки.

👍НравитсяПонравилось0
В избранноеВ избранном0
LinkedIn
Допустимые теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Допустимые теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

75 мільйонів гривень і 200 тисяч користувачів в гугл плей, значить, 47,8 мілйонів Українців з айфонами...

Предлагаю посмотреть на скрипты с id.gov.ua/euid-auth
id.gov.ua/...​sign-js/Alert.js?v=1.0.39
id.gov.ua/...​gnauthrequest.js?v=1.0.39
id.gov.ua/...​/sign-web/app.js?v=1.0.39
id.gov.ua/js/progress.js?v=1.0.39

Я не против jquery и jquery UI, но конкатенации html кусков строками, набросанные функции в глобальном скоупе. Сходу непохоже, что кто-то что-то пытается хоть как-то минимизировать/бандлить.

В саму систему не логинился (боюсь сливать туда данные), но подозреваю что там тоже бардак.

«Сходу непохоже, что кто-то что-то пытается хоть как-то минимизировать/бандлить.»

Зп джуніків — робота джуніків. Хлопці вчаться! Дайте їм час!

Чим розширяти підтримку, кращеб напривили кошти в нормальну розробку

Да у этой кормушки всегда был деребан или все думали что у IT команды будет что то по другому?🤦🏻‍♂️это же лучшый способ списать в никуда 76 лям...и половина тех кто обсирает их работу и говорят как бы они на деле все поменяли и переделали — поступали так же если бы попали к этому кормящему пирогу. В этой стране никогда ничего не поменяется

Хорошая попытка оправдать. Теперь про оффшоры расскажи

«Всегда был» — классическая манипуляция. Разумеется, как и рассказ «все другие — такие же». И что якобы ничего нельзя изменить, например весьма радикальным способом.

Так что давай, расскажи про оффшоры.

Закрийте це чудо і поверніть гроші в бюджет.

Не правильно. Их придется умножить в 100 раз и вернуть в 100 раз больший штат бюрократов, которые вам будут бумажки таскать из кабинетов в кабинеты неделями прежде чем выдать вам

Не правильно.
Их придется умножить в 100 раз и вернуть в 100 раз больший штат бюрократов, которые вам будут бумажки таскать из кабинетов в кабинеты неделями прежде чем выдать вам

А зараз ця проблема як вирішується? Ви ж стверджуєте, що якщо прибрати дію (ми про неї говоримо, а не про оцифровку тих чи інших архівів), токости виростоть, тобто дія вже зараз вирішує хоча б якість сценарії.
Можете розповісти які саме? І чи можуть люди з паспортами (не ІД картками) скористатись цими послугами?

Например. Моя жена сейчас открывает фоп для работы через ДИЮ, а не бежит по чиновникам и кабинетам. Получение справок. Это только развивается, со временем там будет много чего, на что сейчас тратятся куча времени и беганья по кабинетам чиновников.

Например. Моя жена сейчас открывает фоп для работы через ДИЮ, а не бежит по чиновникам и кабинетам.

1) Опишіть цю «біготню». З того що я знаю: приходите в ЦНАП і подаєте пару заяв.
2) Ми почали з витрат на чиновників. Як дія зменшила (на даний момент) ці витрати? Чи дозволить вона відмовитись взагалі від тих самих тьоток, що приймають заяви і обробляють їх? Підказка: нормальний інтернет є не у всіх населених пунктах.
3) А що ваша дружина буде робити, коли серваки приляжуть? Єгор (той що з гільдії) вже мав проблеми з паспортом в аплікушці при проході в міністерство. Ковід-сертифікати у людей зникали.

Штат чиновників суттєво не зменшиться, допоки основна маса послуг буде йти НЕ через дію, а так буде ще 10-20 років при поточних темпах. Наприклад, у мене в дії немає паспорта і щось не видно спроб його туди затягнути.
Але в даній темі ми бачимо готовність найняти 100+ чоловік в колентр. Не 1-2 команди на те щоб допиляти функціонал, а найняти людей, які будуть вислуховувати скарги на роботу системи.

Чушь. В 2004 году, надо было посетить 2 установы, администрацию и налоговою. Едиственое, свидетельство чере 10 дней после заявки выдавали. В администрации без очереди, в налоговой подождал минут 15.

У мене приблизно такий самий досвід. Одна різниця:
В моєму районі __на той час__ податкова (де інспектори) і будівля де видають форму 4 опп (чи якось так) знаходились на відстані 40 хв пішого ходу. Тому мені довелось трохи походити по місту :)
Але зараз вони наче в 1 будівлі.

В 2004-му році там певно ще до Пенсійного Фонду треба було зайти. Але це справді не займало багато часу.

Здається, двох шахраїв вже знайшли, треба ще десь 98. Може менеджерів в порошенка наберуть, як вміють?
Нащо рятувати те, що мертвим народилось?

Надо записанцев на доску позора потом выдвинуть. Сегодня ты програмишь в Дии, а завтра тебя никто на собесе не пропустит. Блеклист ёпта

Йдеться ж ніби не про розробників, а лише про працівників техпідтримки й кол-центрів.

ITIL? Не чули. Планування? Не вміємо. Дилетантура...

Тут на ДОУ ж 100% повинні бути теперішні/колишні розробники з Дії, які мовчки слухають як спільнота їх тут асфальтує.

Реквестаю анонімний пост/АМА (тут або на італійському сайті), щоб відкрити трохи завісу над процесом розробки і командою.

Якщо спільнота помиляється, хотілося б почути трохи аргументів в захист. Якщо вона права — хотілось би побачити застереження.

Чи насправді у вас нема професіоналів? Чи дійсно гасло про «проблеми безпеки, що перебільшені » втілюється в життя і вони насправді ігноруються? Чи, може, проблеми додатка більше пов’язані з third-party інфраструктурою реєстрів? Чи ви самі вірите, що додаток буде стабілізовано? Чи він вартий лише того щоб його пошвидше закрити та забути?

(ті, хто відповідає у месенджерах користувачам) — за весь час користування Дією, я звертався 2 рази в сапорт — так мені ніхто і не відповів по сей день.

Через кілька років, якщо це не закопати, коли напишуть нарешті нормальну мелварь під Дію, почнуть збирати «команду порятунку» юристів ходити від імені держави по судах розбиратися з кредитами і відписаними квартирами. Ні, можна звісно продовжувати морозитись, як зараз із кредитом на пані Людмилу та Джо Байденом, але раніше чи пізніше їх туди таки витягнуть

У Дии же вроде бы только read-only доступ к реестрам?

Так кредит взяти під фековий документ не треба ламати реєстр. Це раз. Два — позаяк мінцирку пропагує сесуріті віа обскуріті то ніхто не може бати гарантії що доступ дійсно тільки read-only.

Так кредит взяти під фековий документ не треба ламати реєстр

Так тогда причём тут Дия как таковая? Точно так же можно взять кредит под копию бумажного паспорта, или вообще по публичным данным из реестров (см. случай с Moneyveo: ain.ua/...​akovenko-protiv-moneyveo)

Ниже уже отвечал Артёму — дело тут не в Дие, а в отсутствии нормальной законодательной регуляции деятельности подобных кредитных контор. И, ещё раз подчеркну, нормальные банки таким не занимаются — это бизнес исключительно всяких шарашек.

Це, по-перше, вони так кажуть. По-друге, коли через Дію беруть кредит, в реєстр ніхто нічого й не пише. Просто шахрай через Дію представляється іншою людиною, а людині потім це розгрібати в умовах коли і кредитна установа, і НБУ, і Мінцифри, і поліція відморожуються і кажуть «так ти ж взяв гроші, ось, через Дію» і треба доводити, що не верблюд. Пані Людмила, цій історії вже пів року, досі не довела. Кредитна установа (певно, через негласну пораду Мінцифри) припинила нараховувати пеню, але кредит висить.

шахрай через Дію представляється іншою людиною

Как я понял из твоего комментария к другой статье, дело не в самой Дие (хотя она и сделана через ж...), а в том, что банкам разрешили ненадёжные механизмы проверки личности при выдаче BankID.

Ні, справа в самій Дії, точніше в усій концепції, яку жижилізатори пхають. Бо, по-перше, банком, якому не довіряю, я можу не користуватись, а BankID дозволено відкрити від мого імені будь-яким Рогам та копитам. По-друге, навіть якщо я довіряю банку достатньо, щоб відкрити там картку на 10000 гривень, це не значить, що я довіряю йому підписувати від мого імені якісь документи. І третє, мій паперовий паспорт я тримаю в кишені, а BankID склонувавши сімку може увести співробітник будь-якого з тисяч салонів мобільних операторів.

BankID дозволено відкрити від мого імені будь-яким Рогам та копитам.

Ну, вообще-то, нет. Есть 37 банков-идентификаторов, перечисленных на сайте НБУ.

я довіряю йому підписувати від мого імені якісь документи

Здесь важно определиться, в каких ситуациях BankID вообще имеет юридическую силу. Поскольку на сайте Кабмина официально сказано следующее:

www.kmu.gov.ua/...​-poslugam/sho-take-bankid

BankID має нижчий рівень довіри, ніж електронний цифровий підпис, та може застосовуватися не для всіх електронних послуг — лише найменш ризикових.

Так что, BankID сам по себе !== полноценной цифровой подписи.
Есть Дія.Підпис, но он требует верификации морды лица по селфи в реальном времени.

Я, кстати, быстрым гуглением не нашёл ни один банк (именно банк), который выдавал бы кредиты только по BankID. Таким занимались всякие сомнительные микрофинансовые организации, что и произошло в случае с Людмилой. Да в её случае коллекторы слились сразу после того, как делом занялась киберполиция — а она-таки занялась, после чего все подобные микрокредитные конторы поотключали от Дии нафиг.

BankID склонувавши сімку може увести співробітник будь-якого з тисяч салонів мобільних операторів

Уже, вроде бы, писал, что одного номера телефона недостаточно для подтверждения личности. При верификации учитываются IP адрес, отпечаток браузера, идентификатор самого мобильного устройства — и, при любом несовпадении этих данных с теми, что уже запомнило приложение — будет запрашиваться пароль.

Да, протерять одновременно почту и телефон теоретически возможно, но точно так же можно протерять и бумажный паспорт, на который точно так же мошенники могут набрать кредитов во всяких ШвидкоГроши.

Пані Людмила, цій історії вже пів року, досі не довела. Кредитна установа (певно, через негласну пораду Мінцифри) припинила нараховувати пеню, але кредит висить.

Нет, всё уже аннулировали:
ain.ua/...​/kejs-kredit-cherez-diia

а подобные «кредитні установи» отключили от Дии во избежание.

К сожалению, в подобных шарашкиных конторах кредит и по копии бумажного паспорта могут выдать. Так что это, скорее, вопрос законодательного регулирования деятельности подобных контор как таковых.

Для Identity Theft доступ на запис непотрібен.
Просто раніше ти міг якось вплинути/захистити свої документи які посвідчують особу, оскаржити підробку в суді, написати заяву в поліцію про анулювання втраченого документа ...
а що робити зараз якщо ти втратив контроль над акаунтом в дії? чи є можливість відновити доступ? яка процедура?

Понятия не имею, поскольку не пользуюсь Дией. Насколько понял из их сайта, аккаунт привязывается по BankID, но, помимо этого, есть варианты с отдельным приватным ключом ЭЦП.

Как аннулировать BankID, выданный определённым банком — вопрос, вероятно, к этому самому банку. С другой стороны, я слабо себе представляю, как можно утратить доступ к своему BankID, если, конечно, не писать пароль доступа к нему на заборе, не качать warez’ы, и не вводить sensitive информацию на сомнительных сайтах. У самой Дии контроля над твоим BankID нет.

команда підтримки отримала 38 тисяч 924 питання щодо лише ковід-сертифікатів

А як щодо замість збільшення команди сапорту зробити щоб сертифікати генерувалися без танців з бубном?
У дружини досі сертифікат не підтягується, і ніхто (від підтримки до центру вакцинації і сімейного лікаря) допомогти не зміг.

Нехай зробить у web версії сертифікат, роздрукує той pdf та і все.
Дідівський метод звичайно, але що поробиш :)

Нам необхідно 100+ осіб у «команду порятунку», які готові допомагати українцям отримувати першокласний сервіс, вирішувати їхні проблеми, завжди бути на зв’язку

Аааааа! Жижиталізація в дії!
Замість того щоб найняти декілька БА, нормальних архітекторів та людей, що зможуть зробити інтуїтивний UX, ми наймаємо 100 чоловік в кол-центр.

Ну рилі, невже потрібен, якийсь великий досвід в ІТ, щоб зрозуміти, що щось зроблено не так і замість того щоб штовхати якусь муть вперед треба просто визнати помилку і зробити по нормальному?

Уволить поддержку монобанка, киевстара и прочих?
И нормального архитектора дать?

Уволить поддержку монобанка, киевстара и прочих?
И нормального архитектора дать?

1) Це різні відправні точки. В Дії немає об’єму можливостей і рухаються в напрямку ручної роботи. Ви говорите про є певний об’єм і потребу від нього відмовитись.
2) Так. Процес діджиталізації (не плутати з нашою жижиталізацією) — це зменшення кількості людської праці і заміна її автоматизованими процесами (де це потрібно)
3) Куди витрачають своє бабло приватні контори мене не хвилює. Мене хвилює чому моє бабло витрачається на сраний кол-центр замість побудови якісного сервісу.

Процес діджиталізації — це зменшення кількості людської праці і заміна її автоматизованими процесами

Основная проблема разработчиков — они совсем не умеют считать Business Value.
Есть случаи, когда дешевле нанять 100 стрессоустойчивых обезьянок, чем фиксить архитектурный баг.
Это, кстати, может быть ответом на вопрос:

чому моє бабло витрачається на сраний кол-центр замість побудови якісного сервісу
Основная проблема разработчиков — они совсем не умеют считать Business Value.

Основна проблема Oracle PL/SQL TechLead в Dukascopy Bank в тому, що вони міряють усіх по собі :)

Есть случаи, когда дешевле нанять 100 стрессоустойчивых обезьянок, чем фиксить архитектурный баг.

1) Ну і скільки це по грошах? Порахуйте. Врахуйте сюди не лише ЗП «стрессоустойчивых обезьянок», а і ціну інфраструктури для них і тд.
2) Business Value Дії — це інновації, а не сам сервіс. Нормальну архітектуру доведеться робити. Це у припущенні, що драйвер — це необхідність діджиталізації країни, а не навішати електорату лапши про блокчейн і нанотехнології (але тут див. пункт 3)

1) А зачем мне это считать? Я не состою в команде «диджитализаторов». Но осторожно надеюсь, что эта команда неглупая, и умеет считать Business Value самостоятельно. Или Вы меряете их по себе? )
2) Да, не спорю. Но видимо, проблема есть уже сейчас, и фикс нужен в ближайшее время, а не потом. И менеджмент принимает то решение, которое считает правильным. А те, кто не имеет полноты информации, предпочитают выдвигать гипотезы о распиле и некомпетентности. Вновь проецируя свой опыт на чужую команду и продукт.

Такое...

Или Вы меряете их по себе?

Мы меряем их по их собственным публичным заявлениям. Там если кто и умеет самостоятельно считать Business Value, то в этих расчетах скорее приоритет в сторону собственного кармана и уж точно не государства.

Я чогось думаю, що мудрі БА, архітектори та UX-дизайнери навряд чи підуть в цю «богадєльню».
З клованами, які мутять цей продукт, краще не мати справ, бо всіх собак повісять потім на тебе.

Я чогось думаю, що мудрі БА, архітектори та UX-дизайнери навряд чи підуть в цю «богадєльню».

Тут скоріше питання не «богадєльні», а команди. От їй богу, я б пішов при тому на ЗП нижче ринка (може навіть в рази), якби була віра що команда може, щось змінити.
А йти щоб через півроку на тебе навішали всі провали, тут спрацьовує перше правило професіоналів (не працювати з мудаками)

І плиту монолітну зверху. Щоби не вибралось.

вы про минцифру и тех деятелей ?

Коли в самій концепції лажа, то жодною техпідтримкою не заткнеш =)

Вони так само подумали, тому замість техпідтримки також взяли мавпочку, яка по документам проходить як цілий колцентр. Але її також оптимізують, поставивши бота. Чи вже?

Подписаться на комментарии