×

D3D 2021 Live: шість технічних доповідей і розмова про перспективи IT-індустрії. Як минула сьома щорічна конференція від AMC Bridge

Сьома щорічна конференція D3D 2021 від компанії AMC Bridge відбулася онлайн 23 жовтня. Для того, щоб максимально наблизити онлайн-подію до звичного формату конференції, ми вирішили вмістити усі доповіді в один день і розділили їх на два потоки. Таким чином учасники D3D 2021 могли обирати теми, які їх цікавлять, і максимально продуктивно провести час.

Наші колеги представили шість технічних доповідей, а під час Q&A сесії на запитання учасників конференції відповідали співзасновники компанії AMC Bridge Вадим Синах та Ігор Цинман.

Технічний експерт AMC Bridge Кирило Назаров, який спеціалізується на геометричному моделюванні, присвятив свою доповідь Volumetric Modeling та практичним підходам до моделювання.

«Зазвичай, коли ми в 3D-графіці говоримо про об’ємне моделювання, то йдеться про освітлення чи спецефекти. Це те, що завжди було популярним наприклад, у GameDev та кінематографі. І якщо ви будете шукати інформацію про Volumetric Modeling, то напевно знайдете, як змоделювати пару, об’ємне світло чи туман. Ми ж натомість говоримо про моделювання реальних речей, які потім підуть у виробництво».

Про візуальне програмування в інженерії під час конференції D3D 2021 говорив Богдан Нашильник, Senior Software Development Engineer AMC Bridge.

«Одною з фішок візуального програмування є те, що воно дає змогу створювати моделі, які просто неможливо створити вручну у звичайному CAD — різні фрактальні чи порожнисті структури, сітки тощо».

До слова, команда AMC Bridge долучилась до розробки інтерактивного десктоп-додатку для генеративного дизайну, досвідом роботи над яким під час конференції поділився наш колега, а також розповів про різницю між класичними CAD-застосунками та алгоритмічним моделюванням за допомогою візуального програмування.

Чому Implicit Modeling сьогодні настільки активно розвивається та захоплює свою нішу в CAD-індустрії, конкуруючи з mesh-структурами та B-rep — розповів під час конференції D3D Олег Вовкодав, Senior Software Development Engineer AMC Bridge. Олег працює в компанії вже більше 6 років і починав як .NET-розробник, а відтак зацікавився візуалізацією.

«Жоден тип репрезентації геометрії не може вирішити всі проблеми, з якими ми стикаємось. Тому під кожну конкретне завдання обирається те чи інше геометричне представлення. Тут ми можемо застосовувати Mesh, де репрезентація геометрії представлена набором точок і топологією, B-rep, де геометрія представлена як сукупність ребер та поверхонь, а тепер уже і Implicit, де геометрія може бути представлена в аналітичній формі або так званими distance-полями. І коли ми говоримо про Implicit-моделювання, може йтися не тільки про геометрію, але і про різні значення, наприклад, результати симуляцій, які розподілені в просторі».

Також Олег продемонстрував додаток, у якому згенерував кілька Implicit-моделей, та операції, які підхід Implicit-моделювання виконує оптимально.

CAD-додатки — веб чи десктоп? Ще не так давно реалізація CAD на веб була дуже сумнівною справою через недостатню продуктивність таких додатків. Та зараз ситуація змінилася, — переконаний наш колега Володимир Верблюдов, Senior Software Development Engineer. Володимир порівняв веб та настільні CAD-додатки за деякими параметрами, насамперед — продуктивністю, та представив результати під час свої доповіді.

«Так, десктоп-версія досі переважає, якщо система вимоглива щодо ресурсів, а недоліки некритичні. Веб надає інтерфейс для взаємодії з графічним прискорювачем з мінімальними накладними видатками, що дозволяє реалізувати візуалізацію близьку до нативної. Розрахункова продуктивність JavaScript все ще відстає від нативної, але WebAssembly і можливість реалізувати логіку на графічному прискорювачі нівелюють недолік щодо швидкості. З досвіду роботи з CAD, можу відзначити зручність роботи з веб, при цьому як у розробці, так і зі сторони користувача. Але наразі він зручний швидше для створення невеликих моделей».

Вже втретє спікером на D3D стала Вероніка Демедецька — Technical Project Manager AMC Bridge, експертка із робототехніки. Вероніка працює в компанії більше 10 років і має досвід роботи в проєктах, пов’язаних з 3D-графікою та математикою, робототехнікою та симуляцією. Цьогоріч вона присвятила доповідь OpenPLC і тому, як програмувати PLC, що таке симуляція PLC та яке місце вона займає в симуляції автоматизованих систем. А також продемонструвала реалізацію простого рішення за допомогою OpenPLC, мови релейної логіки та інтеграції із C#-додатком.

Доповідь про Unreal Engine 5, який поки що працює лише в режимі раннього доступу, представив Middle Software Development Engineer AMC Bridge Кирило Гулько.

«Що таке Unreal Engine? Це ігровий рушій, який працює з CAD-системами і дає змогу рендерити сцену в реальному часі та підтримує різні CAD-файли. Lumen — нова динамічна система глобального освітлення і відображення в UE 5, яка розроблена для консолі наступного покоління. З новим Unreal Engine 5 світло стало виглядати більш натурально, тіні стали більш розсіяні й реалістичні, можна використовувати high-poly моделі, які не заважають продуктивності ігрового рушія».

На завершення конференції на запитання аудиторії відповіли співзасновники компанії AMC Bridge — Ігор Цинман та Вадим Синах. Вони висловили свою думку про те, як пандемія вплинула на IT-індустрію, розповіли про найважливіші етапи у розвитку компанії, а також про цінності команди AMC Bridge.

Дізнатись про інші події AMC Bridge можна тут.

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі