У ПриватБанку реструктуризують ІТ-підрозділи: що буде з 770 айтішниками компанії

Державний ПриватБанк має намір провести реструктуризацію, в тому числі під неї потрапить і блок підрозділів ІТ. Про це свідчить внутрішній документ найбільшого українського банку, опублікований у Telegram-каналі @ProfPrivatBot. Першим на це звернув увагу ITC.

Відомо, що рішення, яке затвердила наглядова рада банку, передбачає зміни в організаційній структурі блоку підрозділів IT та скорочення штату працівників.

Які зміни в структурі передбачає документ

Зокрема, в документі йдеться про ліквідацію декількох десятків підрозділів за різними напрямами у чотирьох основних департаментах (дирекції з управління IT, дирекції з технологій, дирекції по роботі з даними та дирекції з інформаційних технологій) та скорочення сумарно 771 штатної одиниці.

Згідно з документом, зміни впроваджуються за результатами аудиту, який виявив, що теперішня структура є дуже складною та розгалуженою. В документі йдеться про 60+ різних департаментів у зоні CIO та ізольованість IT-підрозділів.

Водночас повідомляється, що банком створюються нові підрозділи, в яких створять нові посади для працівників з підрозділів, що ліквідуються (будуть впроваджені відповідні зміни у штатному розкладі).

При цьому наголошується, що нова структура покликана усунути виявлені аудитом недоліки, серед яких, зокрема, згадується дублювання деяких функцій, та покращити взаємодію й обмін інформацією між відділами, а також підвищити ефективність процесів розробки.

Що кажуть у банку

Тим часом у самому ПриватБанку в коментарі виданню спростували інформацію про скорочення персоналу в сфері ІТ та назвали такі судження щодо звільнення працівників хибними.

Зокрема в банку уточнили, що змінюють внутрішню структуру управління, щоб «найкраще обслуговувати клієнтів, відповідати викликам часу та працювати більш гнучко та ефективно». При цьому звільняти 771 айтішника нібито не планують — їх мають перевести на нові посади в інших підрозділах.

«Розвиток ІТ для нас — основа ДНК розвитку банку. Звісно, створюючи нові технології та цифрові послуги, банк не має планів на скорочення персоналу в сфері ІТ, а й постійно залучає нові таланти та найкращих фахівців ринку», — запевнили в держбанку.

Там також розповіли, що станом на сьогодні в команді базових ІТ підрозділів фінансової установи, без урахування команди діджитал банкінгу, працює понад 2200 фахівців.

Як пояснили в ПриватБанку, вони змінюють внутрішню структуру управління, щоб найкраще обслуговувати клієнтів, відповідати викликам часу та працювати більш гнучко й ефективно.

«Така реструктуризація, коли стару систему управління командами й ІТ-процесами, яка створювалася ще на початку ери діджиталізації, замінює нова та сучасна, є унікальною для банківського ринку, й дозволить фахівцям працювати з більшою ефективністю та у більш комфортних умовах», — переконані в банку.

У фінустанові також додали, що оприлюднення одного з внутрішніх документів, без наведення відповідного контексту організаційних перетворень у банку, «вводить в оману та може призводити до висновків, які не відповідають дійсності».


Радимо почитати наше інтерв’ю з iOS-розробником Кирилом Соколовим, який близько двох років працював у команді айтішників ПриватБанку.

👍НравитсяПонравилось2
В избранноеВ избранном0
LinkedIn
Допустимые теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Допустимые теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

в коментах одно нытьё про дию, хитя статья о привате

Це ви просто коментите тільки там де про дію згадують

То державний банк має зацікавитись Дія.City щоб утримати працівників після скорочення їх колег

как пить дать, новый департамент пойдет в неДію.Колгосп как супер-пупер IT стартап на гиг-контрактах

А теперь представим ситуацию, что реально бы сократили. Всех ITшников, со знанием всех доступов и уязвимостей. И ровно ничто бы не помешало 1 человеку сказать им всем: Кофе идёте пить? Угадай, как долго банк бы оставался государственным, и не остался пустышкой.

Но так же быть не может? Тем более запланированно... да ну, фантазия это всё, чтобы гос.предприятия отжимали.

В общем, когда будут сокращать энергоатом — ПРОДАВАЙТЕ НЕДВИГУ.

Это от создателей «Сотрудники ОПСОСов могут отключить всю связь как протест против дии»?

Достаточно одному опсосу забанить Дию, чтобы она выпала из игры. А потом признать выборы недействительными, когда окажется, что её абоненты всё же проголосовали «за кого надо».

Наймуть фулстьок банкірів, які і клієнтів будуть обслуговувати в відділення, і баги фіксити.

скорочення сумарно 771 штатної одиниці
банком створюються нові підрозділи, в яких створять нові посади для працівників з підрозділів, що ліквідуються

скорочення просто барак А поменяется с бараком Б носками

Вангую — тупо виводять з-під державної власності в окрему юридичну особу.

З лозунгом «Кофє ідьош піть?»

Пользуясь случаем, подскажите, как заставить конченый приват24 никогда не редиректить на еще более конченый новый приват24?

Вопрос на самом деле звучит не так. ЕСЛИ людей через два года после первого релиза всё ещё тошнит от этого интерфейса и он всеми силами рвутся в старый — может их «инновации» в сфере UI это просто шизофрения в стадии дебильности?

Когда-то Windows поставила цель — быть одинаковой для мобильных устройств и для десктопов. Результат: львиную долю новинок пришлось отменить, старое — вернуть, новое — так и не доделали (теперь для управления нужны и старые утилиты, и новые, и это ж не первый раз так). А мобильный бизнес, огромную компанию с мировым именем — втупую просрали.

И тут Привет24 решает повторить всё то же самое. И было бы ради чего. Вот подразделение его разработки делало джва года, простите, ЧТО? Если люди по-прежнему бегут в старый П24.

Хотя казалось бы, ну что стоит просто написать РАЗНЫЕ СSS под РАЗНЫЕ форматы экрана? И под разные сервисы внутри П24 делать свой CSS, пусть даже это в основном копипаста будет. Да, будет зоопарк. Но если цель стоит покрыть разношёрстную аудиторию с разношёрстными устройствами — ведь и нужен зоопарк? Почему Андроид это может, и в результате он даже в телевизоре, а П24 не может — и в результате его нет в телевизоре, хотя казалось бы, что мешает?

Там UI стал тяжелым, они сделали его модульным. В принципе правильное решение. Зачем грузить то что человеку не нужно и отнимает ресурсы. Соглашусь, что UI сейчас не очень удобный.

Соглашусь, что UI сейчас не очень удобный.

Привату безразличны отзывы пользователей. Делают, что хотят сами, а нам пользоваться.

Когда-то занимался дизайном и приват прислал мне задание по переделки корявой страницы. Я переделал ее и все расписал: pasha4ur.org.ua/...​folio/118-redesign-privat

Их начальник включил обидку за критику, не захотел со мной общаться со слов HR, а эту страницу они еще лет 5 не переделывали и сохраняли в неудобоваримом (имхо) изначальном виде

Я им тоже когда то писал. Просил ввести вход и перевод денег через подтверждение СМС. privat24.livejournal.com/12298.html Они это сделали через несколько лет.

Ладно б це була просто зміна UI. Але в новій версії нічорта не працює. «Повторити платіж» — не працює, «перейти в бізнес-версію» — не працює. Два роки пиляють і базові речі зробити не можуть. Зате вже по-дефолту людям пропонують.

«Повторити платіж» — не працює

В мене робе ¯\_(ツ)_/¯

Там для різних типів платежів різна логіка «повтору». І от в старій версії для більшої кількості типів платежів повтор працює, ніж у новій.

Я раджу подивитись на лог помилок в дев тулз

Якщо у вас є аддони, то вони можуть блокувати запити до деяких піддоменів чи скриптів
Принаймні в мене так було з uBlock+uMatrix

Дякую, але там не в тому справа. Там просто кнопок в інтерфейсі нема, а в старій версії є. Ну або вони десь настільки не там, що я їх не можу знайти.

Забли месть этот юай, шо до, шо после — аксиома Эскобара.

Ви про те щоб при першому заході на логін не редиректило?

https://www.privat24.ua/?go=
Такий лінк з параметром (навіть порожнім) допомагає

Але в, як вони самі називають, «Повній версії» вже починають різати функціонал
А в «новій» не додають

при першому заході

если б при первом, то я б стерпел. но сейчас оно почти во всех пунктах меню редиректит. новое конченое меню «Кошелек» (я еле догадался что именно там все мои карточки). Понадобилось кинуть лавэ на карточку другому челу — оно отредиректило — я вообще потерялся на минут 40.

Да уволить их всех. «Оптимизация» по гос-банковски. Прибыль еще отрапортуем.

Учитывая уровень софта, даже не жалко таких специалистов. Лучше вообще выгнать. Хотя там, наверное, и руководство не очень.

Недавно нашел карту привата и позвонил в банк, чтобы сообщить об этом для ее блокировки.

Минуты 4 пробивался через бота голд-поддержки, потом еще долго бот докапывался с вопросами для поиска заготовленных ответов, пока я его жестко не послал — он выдал: «Соединяю вас с оператором».

Що мене у всіх «ботах» бісить, що теорія (експертні системи) під них була ще в 80-90х
Але до цього часу їх ніхто не може нормально зробити

Многое из софта Привата сделано руками не из плеч. Начальство ИТ-отделов там тоже, наверное, особое

Не розумію, що там було робити аж 4 хвилини. У мене перша фраза зазвичай «оператор» на що бот відповідає — «З’єдную з оператором». Якщо раптом бот почувається впевнено, та після першої подачі намагається щось своє парити — повторний «оператор» його охолоджує й викликає людину. Такий собі лайвхак для тих хто не вміє у ботів — не дякуйте :)

Інше питання, що живий оператор привату зазвичай не набагато ефективніший за бота. Тобто щось просте пофіксити допоможе, а от коли все пішло не так як очикувалося — скоріш за все не вгадає.

а у меня «привествуем участника голд клуба» и пошло перечисление услуг. Аж потом достучался к оператору.

кожен, сцуко, другий раз, коли я захожу в приват24 на айфоні, виявляється шо воно «забуло» мій фейс-айді і треба всьо по новій (в тому числі включити чекбокс «юзати фейсаді», який за тиждень буде вихєрено). їх не звільнити треба, а утилізувати.

сподіваюсь дезігнерів нового скіна мобільної апки в попугайських кольорах теж скоротять

Один вопрос — зачем пользоваться приват24?

наприклад бо я живу в іншій країні а навіть в культовому монобанку треба бути фізично присутнім для отримання карти (тож юзаю шо є)? або, бо не дуже хочеться гратися в фінансові піраміди (знову монобанк)

В моно не обов"язково треба бути присутнім, якщо пластик не треба то все в додатку можна оформити

в мене ідеологічні конфлікти з засновниками моно. я там забанений лічно гороховським

Бо інші ще більше дно.
П.С. Вже давно фейс ід не злітав у мене

може це якийсь екстра чек бо айпішка закордонна (але блжад шо кожен другий раз?). але за принципом бритви окама звичайна рукожопість

Користуйтесь Android :) Все працює.

Нічого, доберуть «хакерами», он як в Дію. Тепер же в нас є новий перспективний держ. рекрутер — СБУ.

кто утечет?

Зокрема в банку уточнили, що змінюють внутрішню структуру управління
При цьому звільняти 771 айтішника нібито не планують — їх мають перевести на нові посади в інших підрозділах.

Не читал — сразу комментировать, там поправят, если что, вот как сейчас.

Люди не читают, им бы больше говна набросать.
По опыту из 2014 года, большинство отделений Привата обслуживали ФОПы и другие компашки, вместо лично своих. А свои админы клали на работу, но не все, а процентов 80 из тех, с кем разговаривали. Возможно конечно это не применимо ко всем, но в банках как и в госах жизнь не очень сладкая.

Люди не читают, им бы больше говна набросать

копрофилам кругом говно мерещится

Подписаться на комментарии