achievki.io — анонімний трекер ачівок з месенджером

Привіт :)

  • Налаштували zero downtime CI/CD?
  • Зробили дашборд з метриками компанії на PowerBI?
  • Переписали сайт з jquery на react?
  • Засунули GraphQL в продакшн і знаєте які граблі вилазили далі?
  • Зробили telegram чат-бота, що зняв з саппорту 70% нагрузки?

Приходьте до нас на achievki.io трекати свої ачівки та розпитувати інших, якщо у вас така сама проблема.

На програмістських мітапах та у невеличких чатах люди діляться з друзями — що побудували та які проблеми повилазили. Якщо хтось, хто це почув або прочитав, має потім таку ж проблему — може прийти порадитися, або навіть оплатити кілька годин роботи (наприклад, які-небудь девопс-налаштування разові).

Але це відбувається тільки серед тих, хто пам’ятає хто що робили друзі та колеги. Навіть гірше, інколи до мене приходять друзі порадитися про резюме або профіль на Джині, і не можуть згадати що класного вони робили та вирішували останні роки, я їм нагадую, і вони це записують. Це важливо для роботавців — що людина може, які проблеми вирішувала. А не просто стек та обов’язки з попередніх місць.

Тож не дамо ачівкам загубитись! :)

Публікація ачівок анонімна, можна не встидатися, писати навіть маленькі.

Є тільки лайки :) zero toxic place!

Листування лише приватні. Запит анонімний, після відповіді автора ачівки — обоє бачуть нікнейм для листувань один одного.

І не можна подивитися всі ачівки одного користувача.

Є лише одне чисте досягнення, про яке можна розпитати. Знайома досвідчена devops якось скаржилась, що ніхто не приходить за консультаціями. Тут ми анонімністю прибрали всі стереотипні обмеження :)

Проблеми, які я хочу вирішити цим анонімним трекером ачівок:

  • підвищувати самооцінку, озираючись на свої ачівки
  • не боятися більш складних проблем, озираючись на ті, що вже вдалося вирішити
  • можливість розпитати як вирішували інші потрібну проблему та що було далі
  • нагадати на salary review які цінні проблеми вирішив
  • швидко згадати та додати потім найбільші досягнення в резюме або профіль на Джині

Буду вдячна фідбеку, та чекаю на ваші ачівки :)

achievki.io

👍НравитсяПонравилось4
В избранноеВ избранном2
LinkedIn
Допустимые теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Допустимые теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Update: додали пошук по ачівкам :)

Я для ачівок просто веду спеціальний файлик де періодично записую

Але програмка дуже сподобалась

Я прагну більшого, рівняюсь на кращих. Через це ставлюсь до своїх досягнень як до «подумаєш, х_я». Це тисне і демотивує.
А тут зайшов, почитав чужі ачівки, зрозумів «не так уж я і плох», стало легше😅

Юзаю не за прямим призначенням, але тим не менше мені сподобалось. Крута ідея крутий продукт

дякую! :) додавайте свої ачівки! :)

я, наприклад, не дуже люблю коли до мене приходять за порадою типу «тижпрограміст, як мені сайт на wordpress зробити?»,
а от oauth до fastapi де прикрутити — швидко покажу, і кожну ж таку штуку по декілька днів розкопуєш :) не дамо ачівкам загубитись! :)

Додати ачивку це одне. Тут можна об1йтися без авторизац11
Збер1гти ачивку це друге. Тут треба авторизуватись.
Це я до чого? На кнопц1 надпис «Додати» Я клацнув (шоб подивитися як вона дода(ться) а воно мен1 каже «Спершу авторизуйся»
Ну я й п1шов бо мо1 спод1вання вилет1ли у трубу/не справдилися
У сво(му власному про(кт1 (не ачивки, записник) я надаю можлив1сть все роздивитися без авторизац11 та регистрац11 а вже тод1, коли всю нетл(нку захотять ув1ков1чити...

Де це в тебе такі проблеми з українською?? Если нет украинского — пиши на русском, мы поймём :)

Грошей не вистача( на розробки. Ось наприклад зараз треба мейнфрейм щоб у Геро11в з.явився власний штучний 1нтелект. Бо ця 1х туп1сть... у оборон1 не да( насолоджуватись грою.
А можно було щоб компьютерний суперник вчився так, як зараз роблю у крест1ках-нол1ках, з кожною грою нарощував св1й потенц1ал. Пройде всього 20 рок1в...
P.S.
Що до зам1ни то дивися яка вона ген1альна!
1 це i
( це Є
. це апостроф
А дал1 просто запилити плаг1н що п1дставить зам1сть 1 i та жамкати його завжди коли треба.
Тобто задля цього 1 видЄлуюсь

так, дякую, щось придумаємо з цим :)

Я особо не настаиваю. Просто ради интереса — а у вас там есть рейтинг достижений? Чтобы потом важные собрать в кучку и в резюме вывести этакой табличкой.

пока что новые пользователи создают по 0-3 достижений :)
но уверена, что пока вспомнят и добавят больше — что-то такое сделать успеем :)

Достижения это хорошо, но EPIC FAILS еще лучше. Посмотрите сколько там у вас спроб как раз такого характера. Клиент буквально требует. Собственно стековерфло получается...

ну.. тип ачивки «факап» на днях добавили, наблюдаем :)

кстати идея для развития. сделать интеграции с другими ресурсами. например вытягивание ачивок из линкедина, из гитхаба (там есть за вклад в опенсоурс) и других всяких ресурсов. когда регаешься и видишь уже собрание со многих мест, будет подталкивать у вас их заводить, нежели в других местах

В линкедине почему-то почти никто не заполняет.

А git — я пыталась автоматом из гит комментов и гит дифов генерить суть, даже просила знакомого с доступом к GPT-3 попробовать прогнать, но там объективно ерунда получалась.

Среди всех комитов 50-70% — это совсем скучные фиксы, коменты, рефакторы, новые либы, конфиги.
Если брать изменение кода из git diff, то хоть человеком, хоть GPT-3 — оно очень далеко оторвано от контекста, там невозможно восстановить по изменениям что это было на верхнем уровне смысла.
Если брать git comment, то там тоже сильная завязка на контекст текущей задачи. Даже если человек пишет отчет, и за неделю перечитывает только свои коменты к комитам — очень с трудом вспоминает что это было в своей сути. Формулировки, которые я пишу в отчетах — кардинально другие по контексту и словам, чем в гит комитах.

Ну то есть я пока пришла к тому, что коротко и ясно может сформулировать только человек — что он сделал, что было ключевым, за что он собой гордится. Иногда это первый прототип важного решения. Иногда это недостающий ключевой пазл в готовом сложном решении.

я не про сами коммиты. я впервые у себя случайно обнаружил — github.com/lagovas. раздел achivements есть, о нем говорил изначально. коммиты это уже жестко) хотя да, можно зависимости тянуть, типа "работал с asyncio"/"grpc"/etc

а, да, и на стековерфлоу есть ачивы, и на линкедине :)
не заполняют обычно :)

Ну на самом деле, если заходишь и видишь, что оно все само подтянулось и так, то никакого подталкивания заводить их здесь не будет...

По поводу автоматического подтягивания — формулировка короткого яркого смысла из большого количества мелких рутинных событий — это задача очень сильной компрессии информации и на текущий момент это не очень хорошо работает.

Когда это делает человек — он использует очень много внешнего контекста и «очевидных» знаний, которые позволяют исключить неважное, заменить подробности на обобщенные понятия и тем самым повысить компрессию. Для языковых моделей это пока что сильно сложно.

Есть куча исследований на эту тему, например свежее от open-ai: venturebeat.com/...​rize-books-of-any-length и линки внутри.

Так что на текущий момент, это намного проще и эффективнее сделать привлечением живого обученного фасилитатора, который задавая правильные вопросы «заставит вспомнить все» :)

В какой-то мере это может делать и чат-бот, который будет задавать те же вопросы :) Но бот не поможет обобщать, в отличии от человека.

Идея для развития: брать поменьше балласта на борт. Не взлетит же!

Цей «єдиноріг» помирав вже хто зна скільки разів у хто зна скількох країнах. Що спонукає вас думати, що ви чимось кращі? Я вже не кажу, що жодних гарантій анонімності ви надати не можете, натомість у разі успіху (зроблю вигляд що це може статися) — торгуватимете приватними даними не гірше за Цукерберга.

Ідея була в тому, щоб не втрачати цінність досвіду або експертизи, десь, півроку після реалізації рішення, бо далі воно забувається або застаріває. І прискорити обмін рішеннями.

Якби це спрацювало, це б помножило швидкість і якість тих, хто щось створює або вирішує.
Не тільки для сеньорів з великими задачами, а і для джунів які один одному навчатися допомагають, їх ачівки могли бути простіше, «детектили» б один одного просто за формулюванням ачівки.

Думаю, ця цінність про прискорення — разів в 100-1000 вища, ніж просто комусь рекламку показати (доречі, не впевнена, що на фейсбуку це взагалі працює — реклама не дає хорошої конверсії в клієнтів, боти забирають багато кліків).

Ну тобто накинути такий каталізатор на ринок креативних та творчих людей.
Якби спрацювало, то не думаю, що виникла б проблема його монетизовувати, саме існування вже давало б цінність всім користувачам через швидку доступність експертизи. І монетизація множилась би в інших задачах, які вдавалося б швидко вирішувати цим шляхом.

Тобто, про монетизацію серйозно не думали. Виправте це недорозуміння.

Фактори прискорення не вивчали. Експерименти не проводили. Без експериментів — шансів рівно нуль. Бо експеримент дешевший за спробу протестити на ринку приблизно у 10 000 разів. Тобто, там де стартап класу «ніколи не здавайся» зробить 1 спробу, ви маєте змогу зробити 10 000, і лише якщо якась буде вдалою — вистрілити, вклавшись лише в неї.

То ж цікаво було почути — А ЩО САМЕ ви вивчили та маєте експертизу. Тобто, матеріальну частину проекту. Звісно ж красти ідею ніхто не збирається — вона не дешева для виходу на ринок, а українською мовою мало хто читає з цивілізованого світу. Якщо щось є секретним ноу-хау, обговоріть усе інше, там 1000 і 1 дрібничка потрібна, щоб зібрати систему.

Ключове питання: а чи не створить така система мотивація ложечки дьогтю? Бо отруїти досить легко, я б навіть сказав неймовірно легко, і навіть підозрювати не зможете що саме через маленькі демотиватори система не може досягти великого успіху.
Усі спроби подібних трекерів саме на тому і ламалися, що проблеми ДЕмотивації — ігнорувалися, буцімто їх не існує.

Тому — питання експериментальних версій. Які варти описати на паблік (навіть не створюючи), і в процесі обговорення відсіяти зайве, щоб кристалізувати складний ефективний поведінковий адаптер. Якщо звісно він існує в природі — а це не факт.

PS. Люди різні. Дуже різні. Тому я пропоную не робити найбільшу помилку людини — намагатися подобатися всім. Оберіть цільову групу за поведінковими особливостями, якій сервіс допоможе найбільше, і це буде відчутно. І перші 2 роки цільтеся лише в них. Так ви спростите собі шлях і уникнете високої ціни входу на ринок — оминаючи сам ринок. В ідеалі — ваш перший інвестор також матиме цю поведінкову особливість, це буде гарантія, що він не намагатиметься забрати частину інвестицій напівдорозі, безпідставно повіривши що нічого не вийде.

Чувак, ти як завжди отруюєш людям життя

Невже тебе і справді не їсть совість?

Да окей, в нинішньому вигляді продукт не полетить. Та й новим фейсбуком навряд стане, на такий ринок.
Але маленькими ітераціями він може стати класною ламповою штукенцією.

та ну чого, хороші питання і ідеї
мені всі фідбеки подобаються,
хтось те саме подумає, але не запитає :) а так є можливість і почути, і подумати, і відповісти

Чувак, ти як завжди отруюєш людям життя

Кожен по собі судить. Але що до стартапів — то так, їх дуже багато обговорюють — ДО вкладення серйозних коштів та часу. Етап такий. А от коли вклалися — мовчать і тягнуть лямку.

Так от, навіть на мінімальних обертах, навіть з 2-3 клієнтами, стартап має бути живим — це такий шлях. Або живонародження від крупної корпорації, або стадія «яйця» чи краще назвати «кокону». І саме у цій стадїї відбувається більше перетворень, ніж за увесь час подальшого існування.

Чому так: виділити ресурс для малого масштабу та вирішити проблеми в малому масштабі — фаундерам підсилу. Передчасне масштабування — це недоношеність по суті, і проблеми, і вади ідеї, і демотивація, і невдоволення клієнтів — все це стане непідйомною ношею ти сизифовою працею, бо ком проблем тільки нарастатиме.

Тому так, совість мене не їсть. Я просто хочу побачити хоч один справжній такий продукт, із реальною ідеєю, яка seamless поднаться із психологією людей, нехай не всіх, але якоїсь групи чи психотипу. І це буде бомба, бо на кожен тип людей можна знайти мільйони таких самих. Навть якщо продукт буде (наприклад) для мазохістів з росйською мовою спілкування — можна знайти йому саме мазохістів. Але ідея має бути. І має працювати — бажано на якійсь схемі яка взагалі ІТ не включає.

Це найбільша та найпоширеніша помилка стартапів — бачення лише світлого майбутнього, без розуміння вимоги АБО життєздатності на кожному етапі, АБО не випускати із кокону, якщо на волі продукт не виживе, не здатен перебороти супротив ринку та не знає шляхів як боротьби уникнути. Тому неможливо «стане колись». Має бути живим вже на етапі першого фідбеку і на всіх наступних. Будь яка тимчасова втрата життєздатності — пиши пропало.

PS. Так, я собаку з′їв, і не одну. Одну їм просто зараз.

ну я поки намагаюся заскейлити свій успішний досвід, те що вже роками працювало:
— коли я трекаю ачівки — це мене підтримує і надихає братися за задачі складніше
— дає змогу швидко і зручно згадати, що класного я робила і нагадати це роботодавцю та колегам (якщо себе не «продавати», то самі вони не пам’ятають хто там що робить), з git log або переміщень карточок я таку інфу швидко не дістану
— я знайомлюся на мітапах та розпитую що люди робили, і дивлюся що пишуть в декількох невеликих чатах з такими ж технологіями, і потім швидко консультувалася про схожі проблеми або економила іншим тижні на розкопки і граблі

Ключове питання: коли ачівки не досягнуті, який їх життєвий цикл? Хотілося б побачити цю ідею прямо таки намальованою картинками. Але в пропорційному масштабі: тобто великі процеси та об′єкти мають бути на схемі великими, маленькі — маленькими. Це допомагає зробити із лайна цукерочку. Потім ніхто і не дізнається, що була така стадія, цього не розкажуть в історіях успіху. Але візуалізація — це must have у розвтику ідей. Навіть якщо доведеться витратити 100 аркушів паперу, це краще, аніж програти всю авантюру так само, як програли попередники. До речі, не всі з них програли, деякі ідеї отримали життя навіть попри смерть як окремих продуктів. Тому твій продукт можливо просто куплять — заради інтеграції в щось значно суттєвіше. Це, до речі, найкращий варіант (хоча й не завжди, залежить від природи бізнесу покупця).

PS. Тільки обіцяй хоча б собі, що твій продукт ніколи не буде використаний в геймінгу з видоюванням коштів та з гемблінгом. Бо ж сильно пошкодуєш. В мене вже є такий досвід, мій продукт використаний у військових цілях — як то кажуть, «ніколи знову».

До речі, свій досвід — то надзвичайно добре. Зможете його описати окремим топіком? Чому це важливо: коли будете шукати собі співробітників чи інвесторів, дуже бажано знайти тих, хто має приблизно такі ж потреби. Це радикально змінює підхід до якості продукта.

Що дасть обговорення в топіку: зрозумієте, хто ваша аудиторія, які її межі. Кому продукт треба пропонувати, а хто тільки нашкодить негативом. Це як цигарки — дехто каже що то добре, але багато хто дасть в жбан за пропозицію цього, особливо дітям. Тим не менше, в них такий ринок, що продавці кокаїну позаздрять. Так і тут — якщо зрозумієте, які критерії властиві аудиторії, а які надумані (тобто гіпотези не підтвердяться) — то дешевше буде шукати нішу.

Наприклад, а чи підходить продукт для неповнолітніх? А чи підходить для аутиторії 6-7 років? Бо якщо так — маєте нішу партизанського маркетингу. Звісно, їх не монетизуєш, але вони драйвові та приведуть інші ніші та накрутять популярність. Чи думаєте «Гру в кальмара» рекламували дорослим, що вона вистрілила? Ніфіга, 10-13 років їх євангелістам.

Про монетизацію — є статті зі стандартними моделями, монетизувати те, що вже працює — не дуже складно. Набагато важче побудувати те, що людям потрібно і допомагає.

Але абстрактно, якщо проект запрацює так як я собі уявляю, то легше швидко побудувати ще кілька інших комерційних проектів і на них заробляти. Тобто це повино стати інструментом швидкого вирішення проблем, який «всіх нагодує» просто своїм існуванням :))

Якщо ви хочете більш конкретну відповідь — то скоріш це могли б бути корпоративні платні фічі типу інтеграцій, репортів, команд.

Але якось дуже занадто рано про це говорити, поки немає product market fit :))
Це лише перша ітерація, і аналізуємо зараз і змінюємо на основі фідбеку.

є статті зі стандартними моделями

Вони шкідливі, зважаючи на природу проекту. Тут жодна зі стандартних моделей не злетить.

монетизувати те, що вже працює — не дуже складно.

В цьому напрямку — неможливо, без втрати цінності в тисячу разів вищу за дохід. Тобто, продукт на мільйон стане продуктом на тисячу.

Монетизація — це надзвичайно складно. Проводь мозковий штурм, і не один, і з тими до кого тільки дотягнеся — але дістань зі шляпи кроля. Не дістанеш — не отримаєш винагороди. Так, продукт оцінять, але склонують та заберуть інші гаравці ринку, і ти його ніяк не захистиш, якщо не знатимеш ринкової ніші.

Проблема от у чому: монетизація через біржі реклами не спрацює. Бо твоє рекламне середовище відрізняється невеликою кількістю, але великою цінністю клієнтської бази. А її по суті куплять за три копійки, і отруять твій продукт.

Подумай, які є моделі монетизації, які не включають крупних жадібних, і найголовніше, безвідповідальних корпорацій та їхніх тупих як пробка роботів. Хочеш заробити на унікальному продукті — вивчай ринок унікальних (чи краще сказати індивідуальних) товарів та послуг. Послуги вартують дорожче, а товар легше продати.

гарантія анонімності — мікрокоманда на 3 людини та моє чесне слово :)
я працювала 4 роки на Джині, за час моєї роботи витоків не було, є досвід контролю та обмежень скриптів, які намагались дані збирати.
Персональних даних на ачівках набагато менше ніж на джині — e-mail для сповіщень, ip в логах за тиждень та узагальнена аналітика вже без ip.

3 людини та моє чесне слово

Хороша тактика. Але вона має залишитися і при зростанні. Навіть якщо буде мільйон клієнтів, ключові дані мають менеджерити 4 людини. Так, це обмеження, але воно того варте. І це план. Плани, звісно ж, змінювати можна в подальшому (в цьому їхня цінність), але не планується, і не є свободою рішення. Щоб змінити план, треба проводити нараду, а не по бажанню лівої п′яти.

Це позиція для інвесторів, коли раптом захочете залучити. Так, ви не знаєте, коли. Але готовність по стратегічних принципах має бути завжди. В іншому випадку ви не зможете залучити на вигідних умовах. А на невигідних — не можна брати, хоча пропонуватимуть, і наполегливо.

Цей хлопчина знатний троль. В людини синдром ображеного на світ ботана. Скільки я бачив топіків, до чогось хорошого переписки з ним в коментах ще ні разу не приводили.

UPD: ми вас анонімно почули і додали ще тип ачівки «факап» :)

Ну коли в мене ціль — вивчити нюанси джойнів в scala, то я буду це обговорювати на спеціалізованому ресурсі через більшу аудиторію, а не там де багато різних тем потрохи.
Ачівки колись трекав в asana, зараз основні по роботі давно міцно в голові, а про сімейні ачівки дружина нагадає і обговорить набагато краще.

Ну, на ачівках ключова ідея не «питання -> відповідь», а навпаки, «фактичний досвід -> можливість розпитати».
Тобто, коли запитуємо на форумі чи в комьюніті — то сподіваємось, що хтось це вирішував, і побачить це питання. Або вислуховуємо просто чиїсь думки з цього приводу (я таке не дуже люблю).
А на ачівках — хвастаємося своїм фактичним досвідом, і розпитуємо того, хто вже реалізував, і, можливо, ще може розказати, як це було потім сапортити, які були метрики, які граблі вилізли.

Колись була ідея пропонувати авторам GitHub проєктів додавати нові можливості за гроші, вважай пріоритезація issues за гроші.

Так само інколи потрібно знайти розробників, які мають досвід з технологією, яку треба адаптувати для бізнесу.

Прикладу один з найбільших eCommerce адаптував чат github.com/tinode/chat для спілкування менеджерів з покупцями й шукали гофера з досвідом github.com/tinode/chat на разові задачі.

Коли досягнення можна буде монетизувати то буде більше змісту заповнювати.

Бачу два варіанти розвитку аудиторій: перша аудиторія це початківці які будь-що вважають досягненням, друга аудиторія це новосформовані команди які можуть об’єднувати досягнення в одну колекцію та розуміти хто та що робив раніше.

в планах ще зробити створення команд
і потім фільтр на лістингу ачівок — по командам, до яких приєднався

Подписаться на комментарии