Футболіст-мем і Майкл Щур: як ІТ-компанії залучають відомих осіб для реклами
Компанія Intellias залучила відомого в минулому футболіста Михайла Кополовця для реклами своєї компанії та рекрутингу. Зокрема на сторінці спортсмена в LinkeIn вказано, що він прийшов до цієї ІТ-компанії шукати в її команду Embedded-розробників.
У профілі Кополовця в цій соцмережі зазначено, що він нібито працевлаштувався в Intellias місяць тому на позицію Junior.
«Прийшов в «Інтелліас» набирати свою команду інженерів. Спочатку на джунівську позицію поставили, ну, а я такий чоловік, що мені лиш би попрацювати в класній команді. А в «Інтелліасі» всі люди, що треба. Кращі, ніж в «Айнгайті», — написав він.
Та вже через місяць Кополовець нібито вже став Senior.
«Перейшов на сініорну позицію. Шукаю ембеддед бомбардирів для першої ліги української ІТ сфери», — поділився стрімким ростом у кар’єрі екс-футболіст.
Мало того, ІТ-компанія створила окрему сторінку, присвячену Кополовцю, де він у гумористичному стилі закликає програмістів приєднатися до команди компанії.
Хто такий Кополовець
Михайло Кополовець —
Кополовець став відомим завдяки своїм інтерв’ю, цитати з яких поширювались у народі та часто ставали мемами. Інтерв’ю футболіста завжди насичені та емоційні, через що його прозвали футболістом-мемом.
Зокрема, один із його мемів також використала для реклами інша ІТ-компанія GlobalLogic. У ролику в соцмережах Дмитро Малєєв часто використовує слово «каждый».
Як Майкл Щур рекламує SoftServe
Ще один кейс залучення відомих людей до рекрутингу можна побачити на прикладі SoftServe. Вона зняла й поширила в соцмережах відеоролик, у якому журналіст Майкл Щур нібито з майбутнього закликає розробників приєднатися до команди Data Science ІТ-компанії.
3 коментарі
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів