Giving Tuesday (&) ProductCamp Ukraine, або Для чого Parimatch Tech робить продуктові конференції
Привіт! Я — Сергій Ковтун, Product Manager в Parimatch Tech та співзасновник конференцій Giving Tuesday та ProductCamp Ukraine. Як ми до цього дійшли, навіщо все це робимо, що плануємо та які цілі ставимо — залюбки розповім.
Так склалися зірки, або як ми вирішили розвивати продакт-комьюніті та займатися благодійністю одночасно
Все почалося рік тому, коли ми в Parimatch Tech зрозуміли, що знаходити нових продуктових менеджерів стає все важче, а цікавих проєктів та напрямів для компанії стає все більше. До того ж, інші ще просто не знають як в нас круто. Отже, час виходити з тіні. Адже крім стандартних плюшок та ринкових зарплат на майбутніх продактів Parimatch Tech чекає дуже багато бенефітів.
Тому тодішній CPO компанії Сергій Бережний зібрав продакт-менеджерів та менеджерів бренду роботодавця та поставив задачу прокачати Parimatch Tech так, аби про компанію знали, як про продуктову.
А вже у листопаді CPO закинув ідею зробити безкоштовну продуктову online конференцію та поєднати це все з благодійністю. Цікаво, що саме наступного місяця щорічно проходить всесвітня благодійна акція Щедрий вівторок. Тож, зірки так склалися, продакти вирішили не тільки влаштувати конференцію, а й допомогти програмі Parimatch Foundation «Так, я можу». Ця ініціатива підтримує дітей з інвалідністю та особливостями ментального розвитку.
Отже, ми поєднали запит СРО та Фонд і придумали концепцію Giving Tuesday Product Conf.
Відповідальним поставили мене — напевне, думали що роботи мало в Сєрьоги було 😜. Звернулися до продуктового комьюніті, запропонували приєднатись до ініціативи. Відгукнулися експерти з Readdle, Deviantart, Fluix, IBA Group, ProductStar та Parimatch Tech.
Ця ініціатива також сподобалася нашим друзям з ФК «Шахтар», які відзняли декілька звернень та надали подарунки. Адже ціллю було не тільки поділитися знаннями та досвідом, а ще й зібрати пожертви від глядачів аби передати Parimatch Foundation. І нам вдалося! Ми зібрали більше 25 тис. грн. Як це було дивись у відео:
ProductCamp Spring
Giving Tuesday дав зрозуміти, що двіжуху з продуктовими конференціями треба продовжувати. Адже це:
- робить нас відкритими. На конференції виступають також і наші спікери та розповідають про наші кейси. Руйнують стереотипи про індустрію азартних розваг та показують нас як продуктову компанію. З кастдевами, плануванням POC/MVP та гроус процессами.
- це крутий буст для розвитку коммюніті. Адже під час конфи ти можеш поставити профікам уточнюючі питання та налагодити нетворк.
У нас виникло бажання зробити офлайнову конференцію. Точніше, гібридну, з офлайном та крутезним стрімінгом в онлайні. Тим більш, у нас була можливість організувати Київську сцену для міжнародного ProductCamp, об’єднавшись з колегами з інших країн. Офлайн в останній момент накрився, але ProductCamp Kyiv відбувся онлайн. 16 спікерів ділилися досвідом Readdle, JavaRush, RainViewer, BETER, Prom.ua, SoftServe, Rocket, Aura, Parimatch Tech, WIX, Weplay, Kyivstar, Reface та Megogo.
Таким чином, ми стали єдиним організатором ProductCamp в Україні. Хіба це не круто?
Як це було можна подивитися тут:
ProductCamp Ukraine Summer
Цей кемп здійснив нашу мрію — офлайн відбувся. І не просто відбувся, а дав нам чудовий фідбек від глядачів, кожен з яких знайшов щось корисне для себе. Це не дивно, бо спікери були на будь-який смак:
- з великих продуктових компаній — Kyivstar та Parimatch Tech, Uber та Uklon;
- з полі-продуктових компаній — MacPaw та Tonti Laguna Mobile;
- продакт менеджери-експати з Bioniq та Laerdal Medical;
- із українських SaaS проєктів — YouScan, Custle, Retargetap, Safor та Influ2;
- з венчурного фонду TAVentures;
- з юридичної компанії Міністерства Цифрової Трансформації.
Ми насправді пишаємося цією подією й у відео ти можеш побачити, чому:
Що далі?
Ми вирішили зробити традицією Giving Tuesday та провести його цьогоріч. Але вже масштабувати до ProductCamp Ukraine, який пройде 7 грудня. Цього разу подія відбудеться як онлайн, так і офлайн! Деталі за посиланням — parimatch.tech/...mp-givingtuesday-edition
Я ж впевнений, що наша велика команда (волонтери-контрібьютори, бренд-менеджери, оператори, ведучі, спікери) робить дуже багато для розвитку продуктової спільноти. Ми створюємо платформу для обміну знаннями та досвідом. У нас виступають як молоді та перспективні продуктові компанії та стартапи на кшталт RainViewer або JavaRush та вітчизняні чи міжнародні гіганти на кшталт Kyivstar чи Wix.
І круто, що спікерами весняного та літнього кемпів можуть стати не тільки запрошені професіонали, а й люди, які виграють глядацьке голосування. Хочеш стати спікером? Пиши на [email protected].
Усі відео доповідей та записи кемпів можна знайти тут.
Реєстрація — тут.
P.S. Сподіваюся, познайомимося офлайн ;)
10 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів