Українська Reface підписала контракт із Warner Bros. Pictures: можна робити фейс-своп у новій «Матриці»
Українська ІТ-компанія Reface підписала однорічний контракт із американським виробником фільмів Warner Bros. Pictures. Тепер промо основних релізів компанії буде проходити через застосунок Reface. Вже зараз можна робити фейс-своп у новій частині культового фільму «Матриця», повідомив CEO української компанії Дмитро Швець.
Він розповів, що нині будь-який контент, особливо кіно, можна розкручувати більш персоналізовано за допомогою штучного інтелекту (AI), тому одне з ключових завдань — переконати у цьому великі компанії, правовласників, кіностудії, лейбли.
Про контракт
«У випадку з Warner Bros. Pictures до великого та офіційного партнерства ми йшли дуже довго, більше року. І дійшли! Ми уклали контракт на рік, і тепер промо основних релізів компанії буде через Reface», — заявив Швець.
Як відомо, Reface працює над застосунком, який дозволяє користувачам змінювати обличчя у відео чи GIF (фейс-своп).
За словами СЕО компанії, у новій частині фільму «Матриця» можна буде використовував фейс-своп за допомогою цього українського застосунку.
«Сміємося, що агенти в „Матриці“ перші, хто використовував фейс-своп. Тепер можна стати таким агентом за допомогою Reface», — написав Швець.
При цьому він опублікував у Facebook ролик, де в трейлері до фільму обличчя агента змінено на його власне.
Раніше в компанії повідомили DOU, що зараз головними напрямами для Reface є створення персоналізованого контенту для кіно, музичної та креативної індустрії,
Нагадаємо, троє співробітників Reface анонімно повідомили DOU, що в компанії масове скорочення. Імовірно, звільняють одразу 70 спеціалістів, щоб зробити оптимізацію. В Reface нам підтвердили, що скоротили 18% співробітників, реорганізовуючи їх у суміжні компанії.
16 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів