Електронний підпис та програми для подання звітності

Яким ПЗ користуємся? Які підводні камені?

Серед учасників тендеру поки що 2 програмних комплекси: —
1) Бест-Звіт ПЛЮС (ліцензія 250 грн) + підпис на рік від «Українського сертифікаційниого центру» за 54 грн

www.ukrcc.com/ua/price

[+] 10 років на ринку
[+] можливість зекономити на вартості ліцензії, якщо здавати звітність лише в пенсійний.

[-] вища ціна
[-] більше впізнаваність бренду на ринку, багато клієнтів, важко сподіватися на швидке розв’язання індивідуальних проблем (а вони будуть!) в телефонному та еmail режимах. —
2) M. E Doc «Медок» (ліцензія 84 грн) + ключ від «Інфраструктура відкритих ключів» — ivk.org.ua

[+] нижча ціна
[+] тут пишуть, що вигдяє на вигляд приємніше, ніж Бест-Звіт ПЛЮС
forum.soft.kh.ua/index.php?topic=17.0
Ключі від MASTERKEY не розгядаємо, вони коштують дорожче для ФОП, питається навіщо платити дорожче?

Які ще варіанти підкажете з вашого чи з досвіду Ваших колег для подання звітності в електронному форматі в податкову та ПФУ?

Допустимые теги: blockquote, code, em, pre, i, li, ol, strike, strong, u, ul, a.
Ctrl + Enter
Допустимые теги: blockquote, code, em, pre, i, li, ol, strike, strong, u, ul, a.
Ctrl + Enter

а подскажите, плиз, эти электронные ключи каких-то общепринятых стандартов или доморощенные? есть к ним API, чтобы можно было из своего ПО подписывать документы, либо единственный путь — использовать предлагаемое поставщиком ключа ПО?

спасибо

ГОСТ 34.310 и ДСТУ 4145. Единственный путь — использовать предлагаемое.

либо самому стать сертифицированным удостоверяющим центром и разработать собственное ПО. правильно?

Да, именно так. И ПО должно пройти сертификацию в ДССЗИ. Но как занимавшийся этим в своё время, могу сказать, что далеко не каждому предприятию это под силу :)

ага, вижу, человек в теме :) тогда задам вопрос, чайницкий :)

допустим, я написал библиотечку по работе с ключом стандарта ДСТУ. смогу я этой библиотечкой подписать документы, генерируемые моим ПО, ключом, выданным любым из сертифицированных УЦ?

спасибо заранее.

Да, это можно. Проблема заключается как раз в получении закрытого ключа :), полинома и S-таблички. Обычно этого никто не даёт.

P.S. Подписывается не сам документ, а хеш (ГОСТ 34.311), для вычисления хеш-функции используется симметричное шифрование (ГОСТ 28147), оно одно за другим всё тянется.

habrahabr.ru/...07060/#habracut

вот тут парни что-то свое наваяли...

Да ещё не наваяли как я понял. Хотя делать там много нечего, по большому счёту.

У нас отчеты готовятся в OPZ, а подписываются и отправляются через ПО выданное ИВК. Стоимость 264 грн/год. Хотя такая цена может потому что ООО?!

Сьогодні подзвонив в ІВК ivk.org.ua/...p?page=dprices щоб отримати електронний підпис.

Працівник, з яким я розмовляв поводив себе дуже некоретно, повністю заперечив наявність тарифного плану в 48 грн для підприємців ФОП на спрощеній системі оподаткування, хоча цей тарифний план все ще рекламується на веб-сайті зі словами «ми сами решим для себя, какую информацию показывать на веб-сайте, а какую нет».

Також, існує поняття попереднього запису, щоб отримати електронний підпис в ІВК слід записуватися за один тиждень до візиту до них в офіс.

Отже, мінімальна вартість сертифікату електронного підпису в ІВК тепер становить 72 грн.

Я не врахував, що для користування програмою M. E Doc треба сплачувати 240 грн щороку за «обслуговування» me-doc.com.ua/...klientom/prices + 100 грн єдиноразовий платіж за «підключення»...

Дешева риба — дорога юшка...

Я більше схиляюся до отримання електронного ключа в ІВК, просто мені до офісу ІВК в Києві простіше добратися, і є економія у 6 гривень на рік:) порівняно з УСЦ — 48 грн за електронний підпис в ІВК проти 54 грн в УСЦ за рік.

Крім того можливо я отримаю на додачу власний софт від ІВК для подання звітності, про який пишуть наступне (2008 рік):

«Программки для подписания отчетности дали бесплатно: одну для ПФУ, другую для Налоговой. Прожки простые как пень с 2 кнопочками: „отослать“ и „получить“. Тьфу-тьфу-тьфу Все пока фунциклирует нормально, правда был один сбой в Апреле, но потом все наладилось. »

www.chp.com.ua/...tart=#entry7840

На хабрі недавно було опублікована стаття
“Электронная отчётность”

habrahabr.ru/...s/e_gov/115853

В зрозумілій манері для мозку програмістів , викладено послідовність кроків, які треба пройти, щоб почати подавати електронну звітність.

спасибо за комплимент :)

кстати отменили подачу пустышек НДФЛ, а так же не будет штрафов за январь февраль.
ссылки в конце поста..

хочу прокомментировать: пустышки по НДФЛ все же лучше сдавать, как и пустышки 1-дф (на этот счет:“З 1 квітня 2011 року набирає чинності наказ ДПА України від 24 грудня 2010 року № 1020 “Про затвердження форми Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку (форма N 1ДФ) та Порядку заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку”), т.к их сдача закреплена НК, положения которого имеют явный приоритет над каким-то письмом ГНАУ (которое кстати можно тоже очень легко отменить или написать новое, как со штрафами в 1 грн). я практикующий бухгалтер, специализируюсь как раз на IT-шниках и поверьте, пока нет изменений в НК лучше не рисковать. хотя решать вам.
а насчет эл.отчетности — всех оформляю в ИВК в Харькове (последний раз это было 24 марта этого года), стоимость 48 грн/год + все необходимое ПО, включая OPZ (ПО для составления и подачи отчетности в налоговую) и АРМ-Звіт (отчетность для ПФУ)+мануалы+ПО на случай если у вас несколько чпенов (создается отдельно на каждого свой профиль)+возможность связать OPZ и ПО для подписания отчетов, чего с головой хватает для чпенов, да и для фирм вроде ООО тоже. зачем платить за БЕСТ-Звіт как-то не понимаю.

З власного досвіду скажу, що найоперативніше можна отримати останні формати документів саме в бесплатному ПЗ від податкової — OPZ. Так було і цього року з новою формою 1ДФ. Поки в клієнтів Medoc / Best Zvit дзвонили телефони, і розбирались, як знайти і закачати новий бланк, в OPZ він вже був.

З відправкою звітів в податкову / ПФУ складніше:

На сьогодні є 2 сертифікаційних центра, що заслуговують уваги — УСЦ і ІВК. УСЦ пропонує пакет за 72грн. (підпис+печатка), в той час як ІВК також за 72грн. пропонує тільки один сертифікат (хто має ІВК, дайте знати скільки у вас сертифікатів).

З OPZ не можна відпрвляти звіти, їх потрібно імпортувати в Бест Звіт і підписати відкритим ключом. Здається відправка звітів в податкову доступна в демо-версії Бест-Звіта (поправте, якщо не так).

Ще цікаво — чи можна десь скачати оце бесплатне ПЗ від IVK і використовувати його з сертифікатами УСЦ? (якщо хтось може вислати ПЗ на e-mail, я зможу протестувати його роботу на сертифікатах УСЦ).

Подписаться на комментарии