Електронний підпис та програми для подання звітності
Яким ПЗ користуємся? Які підводні камені?
Серед учасників тендеру поки що 2 програмних комплекси: —
1) Бест-Звіт ПЛЮС (ліцензія 250 грн) + підпис на рік від «Українського сертифікаційниого центру» за 54 грн
[+] 10 років на ринку
[+] можливість зекономити на вартості ліцензії, якщо здавати звітність лише в пенсійний.
[-] вища ціна
[-] більше впізнаваність бренду на ринку, багато клієнтів, важко сподіватися на швидке розв’язання індивідуальних проблем (а вони будуть!) в телефонному та еmail режимах. —
2) M. E Doc «Медок» (ліцензія 84 грн) + ключ від «Інфраструктура відкритих ключів» — ivk.org.ua
[+] нижча ціна
[+] тут пишуть, що вигдяє на вигляд приємніше, ніж Бест-Звіт ПЛЮС
forum.soft.kh.ua/index.php?topic=17.0 —
Ключі від MASTERKEY не розгядаємо, вони коштують дорожче для ФОП, питається навіщо платити дорожче?
Які ще варіанти підкажете з вашого чи з досвіду Ваших колег для подання звітності в електронному форматі в податкову та ПФУ?
17 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів