Bolt залучив понад $700 млн інвестицій, капіталізація компанії досягла $8,4 млрд

Естонський транспортний сервіс Bolt залучив 628 млн євро ($711 млн) у новому раунді фінансування під керівництвом Sequoia Capital і Fidelity. Після цього оціночна вартість компанії зросла до 7,4 млрд євро (близько $8,4 млрд). Ще 5 місяців тому капіталізація стартапу становила $4,8 млрд, повідомляє CNBC.

Відомо, що до нового інвестраунду долучилися також Whale Rock, Owl Rock та деякі з існуючих інвесторів Bolt.

Компанія планує розширюватися в Центральній та Східній Європі

У 2021 році Bolt запустила в Естонії власну 15-хвилинну службу доставки продуктів під назвою Bolt Market. Подібно до послуг-конкурентів, компанія покладається на так звані «темні» продуктові магазини, які виконують лише онлайн-замовлення і не обслуговують клієнтів у магазині. Зараз служба доступна в 10 країнах, створено десятки «темних» магазинів.

Генеральний директор і співзасновник Bolt Маркус Вілліг розповів виданню, що компанія спостерігає значний розвиток у Центральній та Східній Європі, додавши, що в 2022 році планує відкрити сотні нових об’єктів.

При цьому Вілліг додав, що компанія, ймовірно, витратить «сотні мільйонів» на розвиток свого продуктового бізнесу протягом багатьох років. Він поставив під сумнів стійкість фірм швидкої доставки продуктів, зазначивши, що галузь працює з невеликою прибутковістю.

«Це не програмне забезпечення. Це буде дуже конкурентний операційний бізнес. Більшість із цих компаній, які очікують, що це принесе величезний прибуток, будуть дуже розчаровані через кілька років», — переконаний Вілліг.

Про Bolt

Заснований у 2013 році, Bolt став запеклим конкурентом Uber, кидаючи виклик американському гіганту на таких ключових ринках таксі, як Лондон і Париж. З тих пір він поширився на кілька інших напрямків бізнесу, включаючи доставку їжі та продуктів в інтернеті та електроскутери. Нині в компанії 100 млн клієнтів у 45 країнах Європи та Африки.

На початку пандемії коронавірусу бізнес Bolt спочатку сильно постраждав, прибутки впали на 80% у 2020 році. Компанія намагалася розширити свій бізнес у доставці їжі та інших сферах, коли настали важкі часи, й отримала вигоду від зростання попиту на таксі після локдауну. За словами Вілліга, у 2021 році бізнес Bolt в сегменті замовлення таксі збільшився більш ніж удвічі.

В Україні Bolt представлений кількома сервісами: замовлення таксі, прокат електросамокатів і сервіс доставки їжі й продуктів Bolt Food.


Раніше повідомлялося, що американський сервіс виклику таксі Lyft надає своїм співробітникам можливість ще один рік (до 2023 року) працювати віддалено.

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі