Сучасна диджитал-освіта для дітей — безоплатне заняття в GoITeens ×
Mazda CX 5
×

Intellias представив на СЕS власну розробку — самобалансуючий мотоцикл

Інженери Intellias продемонстрували власну розробку на міжнародній виставці технологій та електроніки CES 2022 у Лас-Вегасі — концепт самобалансуючого мотоцикла.

Функціонал цієї технології робить її повноцінним асистентом водія і надає можливість автономно керувати транспортним засобом на низькій швидкості.

Самобалансуючий мотоцикл має вбудовані датчики, які реагують на рух транспортного засобу. Автоматизована система стежить за кутом відхилення від вертикальної осі та швидкістю падіння та коригує положення мотоцикла, рухаючи кермо в потрібному для стабілізації напрямку.

Така система значно спростить життя, наприклад, водіям-початківцям, яким складно утримувати рівновагу при повільному русі. Також, стабільність під час руху на помірній швидкості особливо важлива в мегаполісах із повільним трафіком. Передова технологія, що була розроблена інженерами Intellias, дозволяє мотоциклу навіть рухатись поруч з водієм.

Самобалансуючий мотоцикл є одним з прикладів проривних рішень та багаторічного досвіду інженерів напрямку автомотів в Intellias. Також на виставці CES 2022 Intellias продемонструє свій досвід у розробці програмного забезпечення для автівок, що підключені до хмарних сервісів, автономного водіння та новітніх навігаційних систем. Особливу увагу буде приділено інтуїтивним інтерфейсам та системам ідентифікації пішоходів. Представлені технології базуються на вбудованих інженерних рішеннях, хмарній інфраструктурі та останніх розробках у сфері штучного інтелекту, машинного навчання та роботи з big data.

Компанія Intelllias займається розробкою програмного забезпечення для багатьох автомобільних брендів. Такі розробки, як самобалансуючий мотоцикл, дозволяють компанії розвивати свою консалтингову експертизу, на що демонструє попит європейський та американський ринок.

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Было бы замечательно автоматизировать не только мотоцикл — но и водителя. Купив такой мотоцикл будущий байкер мог бы гонять, сидя дома в костюме и шлеме виртуальной реальности. Такая система могла бы спасти тысячи молодых жизней!

PID контроллер, гироскоп и сервы на руле?=)

Така система значно спростить життя, наприклад, водіям-початківцям, яким складно утримувати рівновагу при повільному русі. Також, стабільність під час руху на помірній швидкості особливо важлива в мегаполісах із повільним трафіком. Передова технологія, що була розроблена інженерами Intellias, дозволяє мотоциклу навіть рухатись поруч з водієм.

На представленному відео нічого подібного не демонструється.
В такій призентації проект виглядає як типовий скам з кікстартеру.

Разработка автономного вождения потянет на 1 триллион долларов и может быть достигнута только союзом из нескольких стран. Что там показал интелишлак непонятно. Добавили в руль обогрев?

Дешёвые понторезы. Без вариантов. Физику не обманешь. Исключение — если мотоцикл будет ехать без водителя, но возможно с грузом. Но даже тогда если концепт не построен хотя бы как игрушка, дела не будет. А на это нужна лаборатория и команда, а не видосики с мотоциклом.

сли мотоцикл будет ехать без водителя, но возможно с грузом

На відносно нормальній швидкості мотоцикл прекрасно їде без водія, проблема в малих швидкостях. Потрібно постійно «підрулювати». Але інтеліас нічого не демонструє, більш-менш досвідчений райдер може так само їхати, як і на відео без всіляких костилів.

В тому і проблема, що без водія поїде (по ідеальній дорозі). Але з водієм не зможе навіть по ній, бо водій вносить непередбачувану корекцію розподілу маси.

У цієї проблеми є досить просте рішення: ВІДМОВИТИСЬ від самої ідеї мотоциклу там, де вона фізично не підходить. Звичайний мотоцикл вирішує проблеми людей саме з використанням переваг людини. Тобто, комп′ютер можна навчити навіть виконувати трюки на мотоциклі, а от перевезти пасажира вона не зможе. Так само, як навіть досвідчений водій не зможе ефективно перевозити 6-річну дитину, якщо остання не знає правила поводження на мотоциклі. Подивися аварії з мотоциклами, зрозумієш, що людський фактор там вирішує все, що левову частину функцій виконує водій, впливаючи на фізику власного тіла, а зовсім не впливом на кермо мотоцикла.

Підписатись на коментарі