ЄС заборонить використання особистих даних для показу реклами: триває ухвалення законопроєкту
Європарламент ухвалив початковий законопроєкт, що обмежить таргетовану рекламу, повідомляє The Verge. Це дозволить зменшити використання особистої інформації такими техногігантами як Google, Amazon, Facebook.
«Закон про цифрові послуги, який був вперше введений у 2020 році, заборонить таким платформам, як Google, Amazon і Facebook (що належить Meta), використовувати конфіденційну інформацію, таку як сексуальна орієнтація, раса та релігія, для цільової реклами. Від служб вимагатиметься, щоб користувачі могли легко відмовитися від відстеження, а також змушувати платформи видаляти незаконний контент, включаючи ворожі висловлювання або підроблені товари», — йдеться у новині.
Скріншот з офіційного твіттер-акаунту члена Європейського Парламенту Поля Танга
Проте, закон повністю ще не ухвалено: 31 січня починаються переговори з Європейською радою. Очікується, що законопроєкт запрацює з 2023 року.
Автори законопроєкту вважають, що він допоможе припинити розпалювання ненависті, поширення фейків чи продаж підроблених продуктів.
💬 Діліться думками: як вплине прийняття законопроєкту на ІТ-сферу та повсякденне життя користувачів Інтернету?
❗️Нагадаємо, що нещодавно генпрокурори США звинуватили Google у відстеженні геолокації без згоди користувачів: навіть коли ті відмовлялись від стеження, Google все одно це робив. Користувачів обманювали як мінімум з 2014 до 2019 років. Тепер генпрокурори просять суд оштрафувати компанію і зобов’язати видалити зібрані таким чином дані. У свою чергу, Google відкидає звинувачення.
30 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів