Amazon припинив виплати колишнім працівникам за позитивні відгуки про компанію

Американська компанія Amazon припинила платити колишнім працівникам складів за написання позитивних відгуків у соцмережах про роботу в компанії. Про це повідомляє Financial Times.

Компанія неодноразово перебувала в центрі скандалів, пов’язаних з умовами роботи на складах компанії. Співробітники скаржилися на перепрацювання та порушення режиму праці та відпочинку.

У 2018 році Amazon запустив програму за участю колишніх співробітників, які мали розповідати у соцмережах про роботу в компанії та спілкуватися з іншими користувачами. Зокрема, мали спростовувати критику щодо поганих умов праці, недотримання норм безпеки на робочому місці.

Проте нещодавно Amazon зупинила цю програму та видалила всі її сліди у соцмережах. У компанії вирішили, що ця програма не тільки не приносить позитивного ефекту, а навіть негативно позначається на іміджі, викликає додаткову критику.

Ще у 2020 році Financial Times повідомляв, що Amazon викрили у замовленні позитивних відгуків про товари. Через кілька годин після публікації цього розслідування американський рітейлер видалив 20 тисяч позитивних рецензій.

А вас колись компанія просила залишати позитивні відгуки про неї? Або, можливо, платила за такі повідомлення? Розкажіть у коментарях!

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Зарікалася свиня лайна не їсти

Накрутки відгуків переважно очевидні й це гарна ознака, щоб уникати такі компанії та курси.

Писав відгуки завжди за власним бажанням без прохань зі сторони компаній.

Підписатись на коментарі