Новий скандал у Better: компанія вимагає від працівників повернути гроші за бонусні вихідні

Скандально відомий масовими звільненнями працівників фінтех-стартап Better відзначився новим інцидентом. Компанія вимагає від співробітників повернути гроші за подаровані додаткові вихідні. Ці виплати (від кількох сотень до понад тисячі доларів) нібито нарахувала бухгалтерія помилково, повідомляє Insider.

Про які вихідні йдеться

Усе почалося після того, як у грудні 2021 року засновник Better — стартапу, що спрощує оформлення іпотеки — Вішал Гарг звільнив одним відеодзвінком приблизно 900 співробітників (9% від усього штату компанії). Невдовзі після цього топ-менеджмент компанії запропонував співробітникам подарунок за їхню важку працю: два додаткові вихідні 29 і 30 грудня для «перезарядки та відновлення перед новим роком».

Однак уже в січні 2022 року Better почав вимагати від щонайменше трьох співробітників повернути виплати в сумах від кількох сотень до понад тисячу доларів через «невстановлену помилку в нарахуванні заробітної плати», пише видання, посилаючись на внутрішні електронні листи компанії.

Мало того, одному співробітнику керівник відділу кадрів нібито зізнався, що таку помилкову переплату отримали майже 1000 співробітників. У кадровому відділі пояснили, що працівникам компанії, які брали відгули між Різдвом і Новим роком, двічі виплатили зарплату за бонусні вихідні.

Як відреагували співробітники компанії

У січні компанія розіслала постраждалим працівникам електронні листи, в яких запропонувала вирахувати заборгованість із їхньої наступної заробітної плати або розбити її на кілька невеликих частин із кількох майбутніх зарплат.

Як повідомив виданню один зі співробітників, ця пропозиція компанії викликала замішання серед фахівців. Дехто з них навіть сприйняв цю розсилку як фішинговий спам.

При цьому частина співробітників вважає такі дії керівництва дріб’язковим кроком, особливо після поновлення Гарга на посаді гендиректора компанії менш ніж через два місяці після скандального масового онлайн-звільнення персоналу.

Тим часом Better і його HR-менеджер не відповіли на запити видання прокоментувати бухгалтерську помилку в нарахуванні зарплат, яка викликала збентеження серед працівників компанії.

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Там это норма, чего там:

TechCrunch отмечает, что это уже не первый подобный конфликт, связанный с главой Better.com. В прошлом году издание Forbes опубликовало сообщение, разосланное сотрудникам компании от его лица. Он называет работников «тупыми дельфинами» и «слишком медлительными», призывая их «проснуться» и начать работать быстрее. Также сотрудники компании жалуются на частые перепады настроения, агрессию и сложный характер Вишага.

habr.com/ru/news/t/594189

такой себе классический кандидат для итальянского сайта

Он называет работников «тупыми дельфинами» и «слишком медлительными», призывая их «проснуться» и начать работать быстрее. Также сотрудники компании жалуются на частые перепады настроения, агрессию и сложный характер Вишага

Индус, что с него взять?
У них каждый 1-й такой.

Усе почалося після того, як у грудні 2021 року засновник Better — стартапу, що спрощує оформлення іпотеки — Вішал Гарг звільнив одним відеодзвінком приблизно 900 співробітників (9% від усього штату компанії).

Good.

Однак уже в січні 2022 року Better почав вимагати від щонайменше трьох співробітників повернути виплати в сумах від кількох сотень до понад тисячу доларів через «невстановлену помилку в нарахуванні заробітної плати», пише видання, посилаючись на внутрішні електронні листи компанії.

Better.

Мало того, одному співробітнику керівник відділу кадрів нібито зізнався, що таку помилкову переплату отримали майже 1000 співробітників.

The best.

Индусы)) хорошо что хоть палками своих программистов за баги больше не 3.14здят)

Это бред. Нельзя просто так вернуть компании даже 100 долларов — это ведь зачисление на счет компании. Компания должна оказать физ лицу услугу или передать товар. Кроме того это облагаемая налогом прибыль. Короче я к чему — в таких ситуациях ошибка просто высчитывается из следующей зп, а кто успеет уволится — ну спишут эти деньги на безвозвратные потери. Любой бизнес с тысячей и более сотрудников, ежемесячно терпит миллионные потери (в гривнах) по разным причинам. Не выполненные контракты, штрафы, разнообразные пени, риски резкой смены курса гривны и т.п.

Не бред.
У меня было такое. На пару тысяч больше пришло. Я бухгалтерам написал — говорю что это. Они — ой, фигню сделали, если не сложно на вот этот счёт перекинь лишнее. Сделал.
Австралия.

Могли і помилитися, не виключаю навіть такого варіанта. Те що стартап добре профінансований аж ніяк не ліквідує організаційні недоліки, властиві стартапам. Зокрема, непрофесійний менеджмент. Це мали б проконтролювати інвестори, щоб за пафосним та понтовим топ-менеджмером стояли звичайні професійні менеджери середньої ланки.

Ото хто б казав, але людина, що злила Гільдію кращої галузі усієї країни в безпонтовий цирк, щоб не заважала ДієВівцям — вчися хоча б мовчати. Вдягни собі краще хвутболку з тих що коштують 30 000, або й вишиванку, перевзуватися в повітрі — це ж твоя професія? Ой, зубув, запиши черговий селфі-відосик за 2000.

ти тільки що від Вискуба напевно, ви з ним нюхнули по доріжці?
гарно пішло?

Підписатись на коментарі