Як ви ставитесь до вимог компанії поновляти свій LinkedIn?
Почав контрактити через noname аутстафф на well-known продукт. В цілому все ок як з продуктом, так і з менеджментом аутстафа. Але як завше ложка дьогтю — в аутсафі хр-відділ, якому поставили ціль «заряджати командним духом». Присилають прохання-методички то в Гласдорі «оцінити процес найму», то профіль в Лінкедіні поновити. Ставлюсь до таких примусових reviews негативно, особливо як бачу на Гласдорі оцінку 5.0 (нереалістично, навіть коли компанія норм :), а щодо Лінкедіна — по-перше ще й місяць не пройшов :), по-друге нема бажання тегатись в ноунеймах. Хотілось би культурно реджектати такі реквести, не псуючи відносин.
Підкажіть, як ви відповідаєте на такі вимоги?
Найкращі коментарі пропустити