Upwork розсилає листи про ескалацію конфлікту в Україні. Закордонні компанії відмовляються працювати з українськими фрилансерами
31 січня Upwork, онлайн-платформа для фрилансерів, почала розсилати українськими спеціалістам та клієнтам листи про те, що в Україні відбувається ескалація конфлікту. Про це повідомляє Liga.Tech.
Українські фрилансери зазначають, що закордонні клієнти припиняють роботу з ними.
Про що йдеться у листах
Upwork радить фрилансерам дотримуватися інструкцій:
- Постійно бути на зв’язку з клієнтами, щоб ті були впевнені, що ви у безпеці.
- Переконатись, що вся ваша робота актуальна та доведена до кінця.
- Робити бекапи комп’ютерів, телефонів та інших девайсів на регулярній основі. Зберігати інформацію у кількох місцях — у «хмарі» та на жорсткому диску. Обговорити із клієнтами питання доступу до даних до інформації або файлів, над якими ви працюєте.
«Ми також розуміємо, що залежно від того, як розвиватиметься ситуація, це може вплинути на вашу здатність продовжувати обслуговування клієнтів у звичайному режимі», — йдеться в листі.
Скриншот з твіттер-акаунта @stepan_klimov
Українські фрілансери зазначають, що вже відчули падіння замовлень, а подібні листи лише погіршать ситуацію.
Що каже Upwork
У відповідь на листи українці звернулись до команди Upwork з повідомленням, що такі листи зменшили кількість замовлень. Їхні листи можна переглянути на платформі.
Скриншот з Upwork
На питання відреагувала ком’юніті-менеджерка Валерія: «Дякую, що поділилися своїми проблемами. Ми хотіли б уточнити, що ми не маємо наміру відмовляти клієнтів від наймання фрилансерів у регіоні. Ми прагнемо допомогти нашим фрилансерам та клієнтам звести до мінімуму можливі збої протягом цього часу і готові допомогти у разі, якщо роботу буде порушено».
Скриншот з Upwork
Одна з постійних учасниць ком’юніті у США написала, що такі листи — стандартна практика компанії. Минулого року вона отримала подібне повідомлення, яке стосувалося одного зі штатів.
43 коментарі
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів