Admitad реструктуризували в мультипродуктову компанію. Представництво в Україні розширять на 15%
Німецька група компаній Admitad інвестувала $30 млн у реструктуризацію, перетворившись на мультипродуктову компанію. В Україні вона представлена офісом у Києві з понад 200 спеціалістами. Після трансформації змінився керівник українського представництва, а чисельність команди мають намір збільшити приблизно на 15% до кінця 2022 року, повідомили DOU в ІТ-компанії.
Про трансформацію
Відомо, що в 2021 році компанія почала процес створення нової структури B2B сервісів. Вони пропонують понад 20 рішень для залучення клієнтів, створення довгострокових партнерських відносин, монетизації контенту та аудиторії, управління заробленими коштами та бюджетами у рекламних мережах, реалізації SmartShopping.
До нової структури Admitad на даний момент входить вісім B2B та один B2C бізнес, які виросли всередині компанії або були придбані.
Своєю чергою компанія Adgoal, куплена в 2018 році, буде розділена на дві частини — Admitad Monetize та Admitad ConvertSocial. Перша — для монетизації контентних сайтів, браузерних розширень, програмних продуктів, результатів пошуку. Друга — для роботи з блогерами та творцями контенту.
Також передбачається, що ІТ-компанія продовжить інвестувати в міжнародну структуру та відкриття своїх представництв в інших країнах, цікаві проєкти як через стартап-студію, так і через придбання компаній. Зокрема, до 2025 року компанія планує витратити на це від $75 до $100 млн.
Про зміни в українському офісі
Як розповіли нам у компанії, після реструктуризації українське представництво Admitad очолив Феодосій Коваленко. До цього він відповідав за CIS підрозділ партнерської мережі — одного з бізнесів компанії. Очікується, що головним фокусом нового керівника буде розвиток локальної інфраструктури ІТ-компанії.
В Admitad також наголосили, що на команду українського офісу тепер очікує необхідність вивести на місцевий ринок ті продукти компанії, яких потребують локальні клієнти, — наприклад, сервіси для медіабаїнгу, управління заробленими коштами в інтернеті, сервіси напрямку SmartShopping.
«Щоб допомогти бізнесам впоратися з новими викликами, команда українського представництва розшириться приблизно на 15% у 2022 році. Найближчим часом компанії будуть потрібні бізнес-девелопери, менеджери з продажу та акаунт-менеджери», — повідомили в українському офісі.
Загалом Admitad нині має офіси у дев’яти країнах світу. В Україні компанія співпрацює з такими українськими брендами, як «Цитрус», Rozetka, Monobank, Intertop, Concert.ua та іншими рекламодавцями.
Раніше повідомлялося, що Admitad розподілить між ключовими співробітниками опціони на акції — топ-менеджери та ключові фахівці отримають до 15% компанії. При цьому частина її працівників в Україні також зможе отримати акції.
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів