5 причин, з яких аутстаф — це «новий чорний» для розробників
Від слів «аутстаф» та «аутсорс» у більшості розробників рівня middle+ сіпається око, і саме на цих словах закінчується листування з рекрутером. На ринку поширена думка, що розробник, який себе поважає, працює з продуктовою компанією безпосередньо, а не манівцями. Бо так ти одразу занурюєшся в сам продукт і його стек, а не витрачаєш час на надмірний менеджмент з боку компаній цього типу.
Х’ю Сімпсон, CEO Liquid Technology, ламає стіну упереджень щодо аутстафінгу, не обходячи стороною й аутсорсинг. Але спочатку пояснює, у чому різниця.
Аутсорсинг — вид трудових відносин, відомий серед розробників як «галерний». Тобто агентство береться за реалізацію проєкту як основний підрядник і залежно від завдань самостійно формує команди зі своїх інженерів. Потім команди співпрацюють із менеджером проєкту аутсорсингової компанії, щоб виконати зазначений обсяг робіт, і виставляють клієнту рахунок за витрачені людино-години. Облік годин — обов’язкова умова, якщо хочеш отримати свої кревні.
Аутстафінг означає для розробників те саме, що й працювати безпосередньо на клієнта з іншої країни та бути частиною його команди, але віддалено. Призначення аутстафінгової компанії — формувати платформу для успіху команди, забезпечуючи її розвиток, надаючи HR, юридичну та фінансову допомогу, щоб працівники мали все необхідне й могли зосередитися на виконанні бізнес-завдань.
Основна відмінність у тому, хто саме несе відповідальність за проєкт. В аутсорсингу всі ризики та функція ухвалення рішень лягають на плечі аутсорсингової компанії. В аутстафінгу всі технічні рішення та відповідальність бере на себе клієнт.
То чи має аутстаф переваги з погляду розробників? Назвемо 5 основних.
Безпосередня взаємодія з клієнтом у складі його команди. В аутстафі ви працюватимете безпосередньо з клієнтом як частина його міжнародної команди, а не як сторонній консультант. І це не лише допоможе отримати практичний досвід, але й дасть змогу розвиватися в межах клієнтської компанії.
Фокус лише на проєкт, а не на облік робочого часу. В аутсорсі час — це гроші, а в аутстафі вам не доведеться непокоїтися про облік й оплату робочого часу. Це дасть змогу зосередитися на якнайкращому виконанні роботи в команді для одного клієнта.
Внутрішня мобільність і доступ до екосистеми талантів. Працюючи в аутстафінговій компанії, ви стаєте частиною її екосистеми талантів. Команда компанії розуміє ваші вподобання щодо роботи та за потреби допоможе знайти нового клієнта, вибравши актуальну позицію зі свого портфоліо. Ви також отримуєте додаткову підтримку в навчанні та розвитку, плануванні кар’єри, бухгалтерських послугах і доступ до інших внутрішніх можливостей.
Налагоджені процеси, що полегшують вам життя. Компанії, які займаються аутстафінгом, зазвичай мають усталені процеси, починаючи з адаптації та закінчуючи своєчасною виплатою грошей. Оскільки більшість клієнтів аутстафінгових компаній — це великі та відомі комерційні структури, на відміну від стартапів, ви матимете більше гарантій і менше безглуздих та незрозумілих процесів.
Переваги від клієнтів. Якщо ви працюєте в аутсорсинговій компанії, стати невід’ємною частиною успіху клієнтів — місія майже нездійсненна. А от аутстаф забезпечить вам як штатним працівникам купу бенефітів: вихідні дні, корпоративні знижки, авіаквитки, абонемент до спортзалу або навіть можливість придбати акції компанії.
Усі види взаємовідносин мають свої переваги й недоліки, але в аутстафінгу, на мою думку, «плюсів» найбільше. Він гарантує безпеку й надійність сталої компанії в поєднанні з можливістю працювати з найцікавішими світовими виробниками, і все це без паперової тяганини, зайвого менеджменту й суворого графіка.
То, може, уже час розвінчати міфи та самим переконатися в перевагах аутстафу?
25 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів