BA дайджест #24: розминаємо мізки попри external limitations & constraints
Всім привіт!
Позаду — важкий для України та кожного з нас період довжиною в півтора місяця. За цей час всі сили віддані на допомогу команді та близьким, «хакатонам» та інформаційним «завданням», тож на дайджест вже часу не вистачало. Проте, наразі вже є результат, тож з’явилось трохи вільного часу. І тут я одразу згадав про вас, дорогі читачі, сподіваюсь, ви теж зголодніли за новим контентом, що допоможе краще виконувати задачі, радувати клієнтів та тим самим їх зберігати. А з тим й найдалі зможу донатити на нашу перемогу.
Запрошую ознайомитись із найкращим контентом, що мені вдалося знайти за лютий та березень. Також хочу додати, що оскільки (майже) весь контент російською пішов за одним відомим кораблем, цей дайджест (та, може, кілька наступних) буде меншим за попередні. Але я вже шукаю інші джерела, тож stay tuned.
Приємного перегляду!
В дужках біля заголовків — рівень складності статті (Normal 🎓→ Hard 🎓🎓→ Expert 🎓🎓🎓) та приблизний час на вивчення матеріалу
Business Analysis
Декомпозиція задач за компонентами. Чи варто? (🎓, 5 мин). Автор допомагає розібратись, який саме підхід доцільніше використовувати, щоб оптимально декомпозувати завдання в беклозі.
Episode 41 feat Sergey Guba — CBAPtism (🎓🎓, 42 мин). Кирило Білявський та Сергій Губа, з якими ми того року встигли поговорити про БА в Україні, випустили чудовий подкаст про сертифікацію CBAP: як Сергій прийшов до того, що це треба, як готувався та здавав екзамен.
Knowledge Is Not Zero-Sum (🎓, 7 мин). Карл Вігерс наголошує на такому важливому моменті для ефективної роботи в команді як обмін інформацією, а саме можливих факторах та другорядних причинах для замовчування, створення і забезпечення простору для обміну інформацією.
An Overview of the Underlying Competency of Business Knowledge (🎓, 7 мин). Огляд визначення та застосування бізнес-знань, які допоможуть заощадити вашій компанії час та гроші, а також лишити позитивні враження, що допоможе добре та більш налагоджено працювати з іншими відділами.
6 Mistakes When Crafting Interview Questions (🎓, 6 мин). Інтерв’ю з юзерами — це крутий метод отримання інформації про досвід, минулі помилки та успіхи, потреби та побажання користувачів. Те, яким чином ви ставите питання при інтерв’ю, впливає на надійність і корисність даних, які отримуєте.
Work Plans Must Account for Friction (🎓, 7 мин). Карл Вігерс дає поради щодо оцінки ефективного планування паралельної роботи над проєктами з урахуванням усіх розбіжностей та особливостей між ними, адже надмірне перемикання між завданнями сильно знижує продуктивність.
What are the characteristics of good user stories? (🎓, 10 мин). Єдина реальна перевірка того, чи добре написана user story, — це те, чи зможе команда розробників вилучити її з беклогу та почати оперативно над нею працювати. Проте відома абревіатура INVEST дозволяє перевірити характеристики якісної user story. Використання цього підходу забезпечує більшу відповідність заданій меті.
Keeping the Project Scope in Focus (🎓🎓, 6 мин). Бізнес-вимоги інформують усіх учасників про те, чому працюємо над проєктом і що очікуємо від нього для бізнесу та клієнта. Чітке визначення бізнес-вимог до проєкту дозволяє команді приймати масштабні рішення для фокусування на успішній реалізації. Карл Вігерс розповідає, які саме чинники сприяють утриманню цієї зосередженості на всіх етапах життєдіяльності проєкту.
7 tips to help you uncover the «Why» of your project more easily (🎓, 7 мин). Ряд порад про те, як заглибитись в першопричини виникнення будь-яких моментів проєкту, не створюючи дискомфорт вашій команді та користувачам.
Related to BA
How to Create a UX-Vision Statement (🎓, 9 мин). Практичний покроковий спільний процес створення UX-Vision, який включає розуміння поточного стану UX, узгодження ідеального майбутнього UX-Vision та визначення плану дій для його втілення. Усе це — спільний, заснований на дослідженнях процес, щоб покращити розуміння членів команди та узгодження зусиль з UX.
To create an excellent design system, treat it like a collaborative process (🎓, 6 мин). Поради щодо створення дизайн-системи, орієнтуючись на побудову не як продукта з кнцевою датою, а процесу, що матиме довготривалий ефект.
3 futurist’s tools designers can use today (🎓, 5 мин). Про застосування інструментів для вивчення майбутніх сценаріїв в дизайн-проєктах шляхом створення інноваційних продуктів для задоволення потенційних потреб користувачів у майбутньому.
Evaluate Interface Learnability with Cognitive Walkthroughs (🎓🎓, 8 мин). Навченість — це найважливіший компонент UX для складних та нових інтерфейсів. Когнітивні покрокові посібники, які наведені в статті, допоможуть виявити проблеми дизайну, які вводять в оману нових користувачів.
Value before usability (🎓, 5 мин). Автор розповідає про те, чому цінність продукту завжди повинна переважати його зручність використання, як відрізняти ці поняття, а також чому зручність використання не є основною метою UX.
6 Tips for Product Photos on Listing Pages (🎓, 10 мин). 6 порад про те, як створювати корисні сторінки зі списком продуктів на сайтах електронної комерції, відображаючи зображення, які є великими, послідовними, конкретними, динамічними та інклюзивними.
Lean UX & Agile: Study Guide (🎓🎓, 7 мин). Навчальний посібник про те, як впоратись з багатьма проблемами, з якими стикаються в UX-практиці під час роботи з Agile.
Secondary Research in UX (🎓, 7 мин). Покрокове керівництво про те, як проводити вторинне дослідження в UX. Головний момент полягає в тому, що цей тип досліджень — не тільки інтелектуальна вправа, але й спосіб мінімізувати витрати на дослідження, залучити внутрішніх стейкхолдерів та отримати підтримку для ваших власних проєктів.
Should you ever NOT listen to user feedback? (🎓, 6 мин). Відгуки користувачів — завжди цінне джерело інформації, проте чи варто від них відштовхуватись завжди? Декілька порад, як не перевантажуватися відгуками користувачів, зберігати завжди чітке бачення продукту і здатність відокремити найважливіші ідеї від купи відгуків.
How to tell if an organization is ready for a true UX culture? (🎓, 8 мин). Опис простого процесу, який за допомогою декількох коротких питань дозволить краще оцінити готовність організації до UX-культури.
Confirmation Bias in UX (🎓, 7 мин). Люди схильні надавати перевагу інформації, що підтверджує їхні переконання, і недооцінювати інформацію, яка їм суперечить. Проте упередженість підтвердження можна розпізнати та уникнути в UX-дизайні.
UX Strategy: Definition and Components (🎓, 11 мин). Зазвичай при роботі з UX надається перевага практичним навичкам, проте необхідно розвивати свої стратегічні навички. Розглянемо, що таке стратегія взаємодії з користувачем, її компоненти та ризики у випадку цілковитої відсутності.
Design beyond deliverables (🎓, 12 мин). Стаття про те, як організувати змістовні обговорення на ранній стадії проєктування та отримати більш якісні відгуки від користувачів.
6 Tips for Improving Language Switchers on Ecommerce Sites (🎓, 12 мин). 6 порад щодо розміщення та оформлення функції перемикання мови на сайтах Ecommerce для задоволення потреб користувачів.
Neubrutalism is taking over the web (🎓, 7 мин). Кожні
Advanced Figma tips & tricks 2022 (🎓, 9 мин). Добірні 23 лайфхаки щодо використання фантастичних оновлених функцій Figma та прихованих «дорогоцінних камнів», які ховаються на виду (і деякими речами, які були там завжди, але їх просто досі не помічали).
6 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів