Активісти заснували маркетплейс для підтримки українських брендів
У період війни сотні українських брендів зазнали великих збитків чи повністю призупинили роботу на невизначений термін.
Малому та середньому бізнесу України дуже потрібна підтримка. Це добре відчули на собі й власники брендів SWATTI та PENTRO.
«Як і багато наших колег, ми втратили 90% продажів, — кажуть засновники платформи, — і, маючи досвід світової електронної комерції, ми вирішили об’єднати більше 100 українських брендів на одній платформі, щоб допомогти їм продовжувати роботу та популяризувати українські товари разом на ринку Європи» — пояснюють Петро та Володимир.
Сьогодні їхня місія — зібрати якомога більше виключно українських брендів, яким потрібна допомога чи цікавить вихід на Європейський ринок.
Як це працює?
Людина може замовити бокс на будь-яку суму та отримати випадкові бестселери від різних українських брендів.
Або ж обрати товари самостійно у каталозі.
Проект UKRAINIAN BRANDS націлений на Європу та світ.
Тому зараз, команда у пошуках нових партнерів, а саме брендів, що хочуть долучитись до ініціативи.
Переглянути сайт маркетплейсу можете англійською мовою.
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів