Що робити, якщо ви втратили або у вас викрали техніку компанії?

Як діяти в таких випадках та що очікувати від роботодавця?

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

В Security Incident Response Plan це має бути прописано. При чому добре покривати випадок з особистою технікою бо особисті аккаунти також можуть використати для зламу компанії. Повідомляйте відразу свою компанію. Пристрій заблокують (якщо є можливість), аккаунти залочать або ресетнуть паролі. Головна проблема не вартість техніки а саме доступи і від швидкості реакції залежить їх безпека.

У великих компаніях навіть полісі є на це

Беги в другой город. Смени имя, фамилию, пол.
Ну или спроси в своей компании как быть что делать. Они же все равно про это узнают.

Це залежить від компанії. В адекватному випадку техніка контролюється та блокується за допомогою MDM, інформація знищується тим самим MDM, збиток компенсується страховкою або бюджетом на непередбаченні витрати.

Діяти — по-перше повідомити компанії, докласти АДЕКВАТНІ зусилля для документування та виправлення ситуації, далі слідувати отриманим вказівкам відповідного відділка компанії.

По дефолту все корпоративные ноуты должны иметь включенный Bitlocker или его аналог, так что специально что-то там удалённо блокировать или уничтожать даже не обязательно.

Це залежить від прийнятих у компанії процедур та рівня прийнятних ризиків.

Підписатись на коментарі