Доступні реєстраційні дії для ФОП під час воєнного стану

З дня впровадження на території України воєнного стану 24 лютого 2022 р. постійно відбувається адаптація українського законодавства до умов війни. Держава впроваджує пільги для громадян та бізнесу, здійснює обмеження доступу до певних державних баз з метою захисту інформації, призупиняє певні реєстраційні дії. Ми зібрали разом всі доступні на початок травня 2022 р. реєстраційні дії для фізичних осіб — підприємців. Радимо ознайомитися всім діючим чи майбутнім ФОП з даним переліком перед прийняттям будь-яких рішень щодо ведення підприємницької діяльності.

Перелік доступних для ФОП реєстраційних дій (на 05 травень 2022 р.)

Станом на сьогодні для ФОП в Україні доступними лишаються основні реєстраційні дії, а саме:

  • реєстрація ФОП;
  • внесення змін щодо КВЕД;
  • зміна адреси та паспортних даних ФОП;
  • закриття ФОП.
  • Відкриття ФОП

Наразі ця державна послуга доступна як онлайн, так і офлайн.

Для реєстрації ФОП онлайн необхідно мати кваліфікований електронний цифровий підпис. ЕЦП зараз, як і раніше, можна отримати в будь-якому акредитованому центрі сертифікації ключів.

* Користувачі Приватбанку через особистий онлайн кабінет «Приват24» або у відділенні банку також можуть отримати електронний підпис (безкоштовно).

Якщо ви обираєте реєстрацію ФОП офлайн з використанням послуг юриста, вам потрібно буде оформити нотаріальну довіреність. Вона знадобиться вашому представнику, в даному випадку юристу, для того щоб він мав право подати від вашого імені всі необхідні документи. Майте на увазі, що юристу знадобляться ваші паспортні дані, реєстраційний номер облікової картки платника податків, місце здійснення діяльності та контактні дані підприємця.

Перед реєстрацією ви маєте визначитись з КВЕДами та обрати оптимальну систему оподаткування.

  • Зміна КВЕД

Якщо ви плануєте змінити вид діяльності, обов’язково необхідно зареєструвати відповідний КВЕД в державного реєстратора та органах ДПС і отримати новий витяг з Реєстру платників єдиного податку.

Зараз додати чи змінити КВЕД також можна онлайн або офлайн. Як і у випадку з відкриттям ФОП, для використання послуги онлайн знадобиться ЕЦП. Якщо надаєте перевагу офлайн формату з використанням юридичної допомоги — юристу знову-таки знадобиться нотаріальна довіреність, а також ваші паспортні дані, реєстраційний номер облікової картки платника податків, виписку ФОП.

  • Зміна паспортних даних та адреси ФОП

Змінити такі дані ФОП, як адресу та паспортні дані, зараз можливо виключно шляхом безпосереднього (офлайн) звернення до державного реєстратора. Звертаємо увагу — дана реєстраційна дія є платною. Держава передбачає стягнення адміністративного збору за цю послугу у розмірі 250 грн.

Юристу так само від вас потрібна буде довіреність, ваші паспортні дані, реєстраційний номер облікової картки платника податків, інформація щодо зміни адреси чи паспортних даних.

  • Закриття ФОП

Ця послуга наразі є доступною як онлайн, так і офлайн. Вам знадобиться кваліфікований підпис та пароль (або довіреність, якщо скористаємось процедурою офлайн), а також скан/фото паспорта та ідентифікаційного коду.

👍ПодобаєтьсяСподобалось2
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

ОНОВЛЕНО: відтепер, змінити адресу ФОП можна онлайн, з допомогою електронного підпису! Не забуваємо після зміни адреси в ЄДР — подати заяву до податкової і проконтролювати таку зміну в податковій :)
Якщо потрібна допомога — звертайтеся, і юристи зроблять це за Вас;)
t.me/viktoria_chushenko_bip Вікторія, юрист компанії «Бухгалтер ідеального підприємця».

Підписатись на коментарі