А вам вдалося придбати марку «русский военный корабль, иди на*уй»?
20 квітня «Укрпошта» оголосила про припинення продажу марки у відділеннях. За нею шикувались черги не менші (а то й більші), ніж за новими «айфонами». Та її все ще можна було придбати в онлайн-магазині — і тут почалася «епопея» тривалістю кілька тижнів. Частина людей змогла придбати марку через старий магазин «Укрпошти» (однак з великими затримками через технічні проблеми).
22 квітня з’явилося посилання на новий магазин Укрпошти. Продажі з нього запускали та призупиняли кілька разів протягом наступного тижня. Багато клієнтів не могли отримати доступ до сервісу — це пояснювалось кібератаками на «Укрпошту», а подекуди — перенавантаженням системи.
Станом на 1 травня лишалося 5000 замовлень (або 30000 марок), які намагалися запустити у продаж за «новою схемою». А у випадку невдачі анонсували продаж на майданчиках партнерів.
Як з’ясувалося згодом, продаж запустили 7 травня на сайті Rozetka, та й там виникли проблеми — марки розкупили за кілька хвилин, сайт «поклали», а багато клієнтів лишились невдоволеними.
«О 10:00 Ігор оголосив про продаж. О 10:03 дві з половиною тисячі людей в СЕКУНДУ робили чекаут на Rozetka, купуючи марки. 2500 людей в 1 секунду оформлювали замовлення. Це навантаження перевищувало навантаження чорної п’ятниці в десятки разів. При тому, що ми спокійно витримуємо мільйони людей на день, мільйон людей на годину ми ще не навчилися. Наш IT підняв сайт за годину. Але марок вже не було. Бо їх не було з 10:03», — написав Владислав Чечоткін 7 травня.
А вам вдалося придбати легендарну марку? І якщо так, то на якому етапі її продажів?
30 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів