Чому Мінцифри не дає зворотного зв’язку на тестове завдання?
Давати фідбек на тестове завдання — правило хорошого тону. І неважливо, мова йде про бізнес-пропозиції, конкурси чи звичайну співбесіду. Втім, якщо приватні компанії ще бояться за свою репутацію, то для держструктур подібне правило часто неписане. І це багато говорить про такі відомства як Мінцифра, де за сучасним фасадом ховається ще радянський підхід.
Однак, про все по черзі. З моменту заснування нашої організації, метою УНКД було сприяння діджиталізації всіх процесів в Україні. Тому ми не вагаючись подали заявку на конкурс Diia Challenge від Мінцифри. Адже це дійсно крута ідея — створити відкриту спільноту ІТ-спеціалістів, щоб розвивати «Дію». Втім, виявилось, що хороші ідеї розбиваються об пострадянські пережитки чиновництва, а задекларована на найвищому рівні ідея «держави в смартфоні», так і лишається абстрактною метою.
Нас неприємно вразила робота Мінцифри, яка взагалі не давала зворотнього зв’язку учасникам конкурсу. Погодьтесь, ситуація не з приємних, наче у старій пісні: «крикну, а в ответ тишина»... Потім з’явилася інформація, що конкурс начебто провели, але результат, чомусь, не опублікували. І це було ще дивніше. Лише після нашого чергового звернення ми нарешті отримали пряму відповідь від Мінцифри, що: «у зв’язку із воєнним часом, конкурс не було реалізовано»...
Виникає одразу кілька питань, і не лише про компетентність людей, які займались проведенням конкурсу. По-перше, чому конкурсантів банально не повідомили, що Diia Challenge скасували? Стандартний лист не зайняв би багато часу, але принаймні показав, що зусилля людей, які відгукнулись допомогти розвивати «Дію», насправді цінують. Це показовий момент, що засвідчує глибину проблеми. Адже, як можна чекати фібеку від приватних компаній, якщо навіть Мінцифри відмовляються це робити?!
По-друге, якщо не зараз, то коли? Історично так склалося, що саме у найскладніші часи відбуваються зміни, на які люди чекали десятиріччями. Чиновники Мінцифри не риють окопи та не воюють на фронті, їх зброя — цифрові інструменти, але чомусь вони відмовляються їх використовувати, чекаючи «кращих часів».
Ми принципово не згодні із цією позицією. Адже віримо, що будь-які позитивні зміни, а тим більше перемога у цифровій війні, не приходять самі собою. Саме зараз настав час для перелому ще радянської бюрократичної машини, якщо ми дійсно хочемо збудувати сучасну, конкурентну державу. І якщо чиновники неспроможні цього забезпечити — це зробить громадськість.
Український Народний Контроль за Діджиталізацією було створено людьми, яким дійсно небайдуже майбутнє нашої держави. Ми — неприбуткова організація, яка бореться за критичні для України процеси там, де цього не роблять чиновники. На нашому сайті регулярно публікують кейси все нових змін, які ми ініціюємо на всіх рівнях. Ці кейси показують, що реальні зрушення в Україні можливі, потрібна лише компетентність та наполегливість. Кейси УНКД допоможуть, якщо вам доведеться відстоювати свої цифрові права.Ознайомитися із кейсами можна за цим посиланням
1 коментар
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів