Сучасна диджитал-освіта для дітей — безоплатне заняття в GoITeens ×
Mazda CX 5
×

Чи можна зареєструвати благодійний фонд під час війни?

З величезною подякою ми сьогодні спостерігаємо за тим, як в Україну стікається гуманітарна та благодійна допомога з усіх куточків світу. Громадяни України й самі не стоять осторонь, активно збираючи допомогу тим, кому вона потрібна в Україні.

Зрозуміло, такий потік коштів потребує правильного регулювання та спрямування. Важливо мати можливість офіційно та легально приймати великі суми грошей та перерозподіляти їх на потреби. Для цього існує можливість створити фонд потрібного вам напряму: допомоги військовим, особам, які постраждали від військових дій, дітям, жінкам, тваринам та ін.

Всі ми сьогодні потребуємо захисту та підтримки.

Питання, як зареєструвати фонд під час війни, коли далеко не всі державні органи працюють.

КМУ ухвалив постанову № 209 — Деякі питання держреєстрації в умовах воєнного стану. Згідно з цією постановою, реєстрація проводитиметься виключно тими держреєстраторами, які будуть внесені до окремого списку держреєстраторів, яким буде надано доступ до ЄДР під час воєнного стану. Зараз реєстратори вже розпочали свою роботу, списки сформовані, тож можна приступати до роботи.

Вже зараз можна подумати, як працюватиме ваш благодійний фонд:

  • якою буде структура органів управління;
  • у яких напрямах і кому саме допомагатимете;
  • хто вестиме бухгалтерський облік, адже його ніхто не скасує;
  • як кошти будуть зараховуватись і надалі ділитися на потреби та цілі фонду тощо.

По-перше, попередньо можна підготувати необхідні документи, а по-друге, підготувати план роботи фонду.

Як проходитиме реєстрація благфонду в умовах воєнного стану?

  • Повна екстериторіальність. Згідно з цією постановою, держреєстрацію можна буде провести незалежно від місцезнаходження юрособи.
  • Без адмінзбору. Власне, за створення благфонду до цього не було передбачено адмінзбору.
  • Подання у електронному вигляді. Документи для створення благфонду можна буде подати електронною поштою або «за допомогою інших засобів зв’язку». Але увага: документи в електронній формі мають бути створені відповідно до вимог електронного документообігу. Тобто із використанням електронного підпису.
  • Якщо немає електронного підпису і важко знайти нотаріуса для посвідчення довіреності або інших документів, їх можна підписати прямо при подачі у держреєстратора. Але в цьому випадку, звісно, ​​доведеться прийти особисто. Але якщо ви за кордоном, ви можете видати довіреність з правом підпису від вашого імені.

До моменту реєстрації у вас мають бути готові документи для реєстрації фонду, з урахуванням особливостей подальшої діяльності саме вашого фонду, та нюансів його структури (наприклад, якщо одним із учасників буде іноземна особа). Але бажано мати ясне розуміння, як такий фонд працюватиме в Україні у сьогоднішніх реаліях.

Посилання на статтю першоджерело тут.

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Я важаю, що потрiбен лише один фонд. Тодi можна буде закрити безконтрольну втечу вальюти з країни i зменьшити махiнацiї.

Але бажано мати ясне розуміння, як такий фонд працюватиме в Україні у сьогоднішніх реаліях.

Зокрема, що люди з незареєстрованою зброєю, звісно ж «патріоти» імені себе улюблених, можуть прийти в будь-який момент и попрохати віддати гроші. Або не менші патріоти «ісбушки»...

Україна не припинила бути Україною, додалася лише безкарність та право деяких людей брати що захочуть і страчувати кого захочуть. Тому робити якісь фонди можливо лише у правових режимах, тобто за межами країни.

Зокрема, можете допомогти біженцям. Бажано в тій локації, де ви самі бачите, кому допомагаєте. Бо мафія, як і попереджали, без проблем туди інфільтрувалася і залюбки користується безпорадністю біженців. Чи схочуть вони конкурентів у зборі благодійних внесків — здогадайтеся з першого разу.

Підписатись на коментарі