Змінюємо процеси, найм, а пріоритети залишаємо. Чому це важливо для ІТ-компанії

Доброго дня! Мене звати Роман Філобок, я СЕО компанії Wise IT. Впевнений, вже нікого не здивуєш фразами «24 лютого світ змінився», «життя до та після 24 лютого», «війна у моїй країні»... ми всі перетнули стан паніки, страху, люті та депресії.

Жодна людина з нашої команди не уявляла настільки жорсткого та цинічного нападу з боку росії. Але коли це трапилось, усі ми вже з повним розумінням стали до бою, щоб воювати проти агресора, щоб захистити сім’ї, нашу країну, щоб мати майбутнє.

Команда Wise IT пишається тим, що функціонувала без зупинок. Ми якісно підготувались до віддаленої роботи та певний час так і працювали ще в період пандемії.

Детальніше про особливості нашої роботи в воєнний час я розповім на прикладах у матеріалі.

Реорганізація робочого процесу наших працівників

Завдяки досвіду віддаленої роботи ми одразу розуміли, що та як треба робити: поки одна частина співробітників евакуювала свої родини в безпечні місця, інша працювала, й навпаки. Це дозволило забезпечити безперервний робочий процес з підтримки інфраструктур наших замовників за допомогою власних інженерних ресурсів.

За тиждень майже всі співробітники були в безпеці та організовували допомогу своїм клієнтам через індивідуальні зустрічі з представниками світових виробників, які є нашими партнерами: Adobe, Autodesk, AWS, Cisco, Dell, Google, HPE, Huawei, VMware, Veeam та багато інших!

Це вдалося втілити в життя, бо команда професіоналів, яка працює в компанії, звикла якнайшвидше реагувати на будь-які непередбачувані обставини. Подолавши чимало викликів, ми зміцніли та назавжди сформували чіткі пріоритети — люди понад усе! Співробітники, клієнти чи партнери — не важливо, головне — це люди, та їх безпека.

Дякуючи заздалегідь побудованій нашими фахівцями власній ІТ-інфраструктурі, ми змогли у стислі терміни надати доступи всім працівникам, незалежно від географічного перебування та типу наявного пристрою: чи то особистий лептоп у Німеччині, чи мобільний телефон у селі Закарпатської області.

Всі працівники продовжують працювати з клієнтами, партнерами, надавати висококваліфікований сервіс та вирішувати термінові завдання.

Зміни в керуванні командою

На час воєнного стану ми запровадили зібрання керівників департаментів кілька разів на тиждень, що дозволило оперативно реагувати на нові виклики, організувати активну комунікацію з усіма співробітниками, налагодити безперервний процес роботи з віддалених робочих місць та скоординувати усю компанію.

Ми погодилися, що в цей час ще важливіше гуртуватися, тому запровадили частіші зустрічі всього персоналу на загальних зборах чи на легкій remote party. Розуміємо, що наразі дуже важливо більше спілкуватись з людьми, які втратили своїх рідних, домівки. Раніше такі збори ми проводили 1 раз на місяць.

Авжеж, ніхто не скасовував щоденну комунікацію в підрозділах, котра допомагає визначити та зрозуміти, як почувається наш колега, як йде робота, чи потрібна допомога, чи необхідне ще щось для більш нормального життя.

Підтримання зв’язку з клієнтами

Задля забезпечення безперервної роботи, з перших годин 24 лютого ми вже підтримували зв’язок з нашими клієнтами, які забезпечують роботу критичних інфраструктур: вони першими відчули тягар відповідальності. Ми дуже пишаємося тим, що в Україні працюють та дбають про майбутнє країни компетентні й професійні керівники.

Пріоритети більше змістились у хмарні та гібридні сервіси та рішення. Актуальні перенесення ЦОД та формування відмовостійкої ІТ-інфраструктури. Наші рішучі дії допомогли клієнтам швидше оговтатись та відновити роботу.

Також ми переглянули комунікацію з клієнтом, окрім регулярного спілкування в телефонному режимі чи листуванні, активно підтримуємо зв’язок через соціальні мережі, щоб завжди бути з клієнтом поряд. Також надаємо цікаву та корисну інформацію про нові можливості, швидко реагуємо на запити в усіх каналах зв’язку.

Зміна процесу найму

Трохи скорегували добір персоналу: зараз ринок праці переповнений новими та професійними кандидатами. Наша HR-менеджер Світлана Пашкова першочергово звертає увагу на проактивних кандидатів, які вміють бачити ширше своїх компетенцій та використовують усі можливості для досягнення мети та результатів.

Зараз виділяємо фахівців, з якими маємо чи мали раніше досвід співпраці, знаходимо спільну мову й приймаємо до штату. Все стало швидше, конструктивніше та результативніше.

Ми прискорили процес інтерв’ю завдяки онлайн-зустрічам і підключенням керівників на початкових етапах. Такий підхід дає змогу кандидату одразу познайомитися з топ-менеджментом і швидше скласти враження про компанію. Для нас це так само можливість максимально розглянути можливості кандидата та не проґавити «того самого».

Поради від СЕО іншим компаніям

Я вважаю, що найголовніше — не впадати в розпач та не ставати пасивним спостерігачем, нібито «не здатним вплинути на ситуацію». Потрібно діяти, звісно ж, з огляду на нові реалії. Людям навколо нас — сім’ї, колегам, партнерам — дуже важливо знати, що ми поруч, ми готові допомагати, вони й надалі можуть розраховувати на нас та відчувати підтримку.

Особливо потрібно в цей час підтримувати Збройні Сили України та органи державної влади всіма можливими засобами, це надважлива місія кожного з нас.

Вже вкотре усвідомив, що необхідно передбачати майбутні обставини, аби вчасно та ефективно реагувати на різні виклики. Перш за все, потрібно зрозуміти, що життя триває незалежно від обставин, у яких ми перебуваємо зараз. Я продовжую реалізовувати плани та досягати цілей, які визначив для себе ще до війни. Також намагаюся допомагати ЗСУ та тим, хто перебуває в складних умовах.

Для замовників ми як компанія пропонуємо тільки гнучкі рішення, які не потребують великого обсягу інвестицій, швидко впроваджуються та результат від яких відчутний негайно. Також в період воєнного стану ми отримуємо найвигідніші фінансові умови від виробників для наших замовників.

Висновки, які вдалося зробити протягом роботи в цей складний час

Надзвичайні обставини змушують кожного з нас працювати на межі своїх можливостей і навіть більше. Шалений ритм роботи, гнучкість у прийнятті рішень, постійний контроль емоцій — усі ці фактори провокують відкриття і розвиток тих здібностей, про які ти й сам не здогадувався.

Наша компанія намагається працювати, як єдиний організм, усі частини якого працюють злагоджено, навіть у таких форс-мажорних умовах. За час російсько-української війни ми впровадили багато необхідних змін:

  1. Переконалися в безпеці кожного співробітника та налагодили віддалений робочий процес. Цього вдалося досягти завдяки злагодженій праці кожного члена команди, а також притаманній нам швидкій адаптивності.
  2. Перебудували організаційну складову роботи: впровадили більше зустрічей керівників департаментів задля оперативного реагування на нові обставини. Усі згуртувалися, адже зрозуміли, що тільки разом ми зможемо досягти поставлених цілей.
  3. Забезпечили тісну комунікацію з нашими клієнтами, аби вони відчували підтримку від нас. Спершу ми надали більше уваги клієнтам з критичної інфраструктури, в перші дні треба було вистояти 24/7 — ми не могли заздалегідь передбачити масштаби можливих наслідків. Далі швидко підключились до інших замовників, щоб допомогти їх бізнесу втриматися. За 48 годин — вже всі були під повним нашим супроводом.
  4. Допрацювали процес найму нових співробітників відповідно до теперішніх обставин. Також дещо скорегували вимоги до кандидатів, адже нині пріоритетом є активність та готовність розширювати межі своїх можливостей.

Будь-які надзвичайні обставини можна сприйняти по-різному: ви можете розцінити їх як непереборну перешкоду та зупинитися, або ж — як цінний життєвий досвід, з якого потрібно винести урок і зробити відповідні висновки. Ми, як уже зрозуміло, обрали другий варіант і впевнено зустріли нові виклики. Надзвичайно приємно бачити, що наші колеги також підтримують робочий процес.

А тим, хто ще переймається чи сумнівається в собі, ми радимо розсудливо оцінити всі ризики, побудувати свій план дій та повірити в себе.

Наші співробітники відчувають значущість своєї праці, бо від неї залежить майбутнє не тільки компанії, а й країни. Бо ми маємо працювати, щоб платити податки та підтримувати наших воїнів. Війна завершиться нашою перемогою, а для майбутнього процвітання країни важливий внесок кожного!

Сподобалась стаття? Натискай «Подобається» внизу. Це допоможе автору виграти подарунок у програмі #ПишуНаDOU

👍ПодобаєтьсяСподобалось3
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Пиар статья ни о чем. «Зміна процесу найму — онлайн встречи и проактивные кандидаты», «найголовніше — не впадати в розпач та не ставати пасивним спостерігачем». Это все похоже на советы Капитана Очевидность. Я не смог прочитать ничего конкретного, только общие фразы и то, что уже лежит на поверхности с первых дней войны.

Підписатись на коментарі