SEO vs Google Ads. Замість реальних користувачів Google реєструє ботів, щоб збільшити «віддачу» від реклами

Відразу скажу, що я не професійний маркетолог, таргетолог, контектолог, сеошнік чи хто там ще. Але з 2002 року, коли я попав в Інтернет, довелось займатись всім потроху в різні часи.

Зараз я активно займаюся розробкою і рекламою нашого сервісу HugeProfit — CRM для товарного бізнесу, який став набирати популярності після того, як люди почали переходити із софту агресора на софт української розробки.

Та під час реклами ми зіштовхнулися з цікавою ситуацією, якою і хочу поділитися та запитати вашої думки.

Я налаштував рекламу в Google Ads вже досить давно з орієнтацією на конверсії та досить довгий час радів з отриманого результату. Ціна однієї реєстрації виходила десь 1$. Тобто я витрачав 100$ та отримував від 80 до 120 реєстрацій. Но на жаль з цих реєстрацій отримував лише 1-2 платні підписки на сервіс, що, на мій погляд, було дуже мало.

Ми переробляли весь процес онбордінгу, додавали відео, інструкції, підказки, розсилки, намагалися хоча б трохи збільшити конверсію в платні користувачі, но ні як не виходило. Все одно конверсія була 1-2%.

Но саме цікаво було те що коли ми декілька місяців намагалися контактувати з кожним зареєстрованим, то отримували дуже дивовижну статистику. Вдавалося додзвонитися, чи отримували відповідь в Viber, чи Telegram десь тільки від 15%... Останні 85% чи взагалі не відповідали, чи казали що вони ніде не реєструвалися.

Я дуже дивувався, але теж списав це на те що люди просто не полюбляють коли їх турбують та дзвонять з незнайомих номерів.

Але згодом дійшов час до SEO, та ми почали виводити наш сервіс по пошуковим запитам в Google. Процес йде не дуже швидко, та потиснути конкурентів у пошуковій видачі не дуже вдається, але вже можна побачити шокуючі результати. Ми вийшли на деякі позиції, не дуже високі, не дуже конкурентні, сніпети взагалі не по темі, але це дає в декілька разів кращі результати, ніж контекстна реклама.

Як видно зі скріна на скільки більше відношення кількості реєстрацій з пошуку, чим з реклами, на кількість переходів. Так це при тому що ми знаходимось по різних не трафікових пошукових запитах. Якось ми взагалі перестали вмикати контекстну рекламу. І конверсія реєстрацій в платних підписників збільшилась відразу до 7%! Теж саме зі зворотним звʼязком з клієнтами. Ми зараз самі майже нікому не пишемо, бо кожного дня отримуємо зворотний зв’язок від багатьох нових користувачів. Вони самі нам дзвонять і пишуть, чого раніше при рекламі в Google Ads майже ніколи не було.

Авжеж можна по різному цю ситуацію розтлумачити та списати на нові часи, більш мотивованих користувачів, чи щось ще... Але мені ця ситуація здається ну дуже дивною. Починаючи від великої та дешевої кількості реєстрацій, але дуже низьким показником конверсії в платні підписники, закінчуючи тим що з 85% зареєстрованих не можливо звʼязатися, ані через пошту, а ні через дзвінок.

Тобто відповідь якось напрошується сама собою, що замість реальних користувачів Google реєструє ботів в нашому сервісі, щоб збільшити «віддачу» від реклами, та спонукати витрачати на рекламу ще більше.

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Проанализируйте путь пользователя, совершившего конверсию в User Explorer. Если (вдруг) это боты, там могут быть одинаковые поведенческие паттерны.

Посмотрите по каким конкретным поисковым запросам пользователи приходят из google ads (отчет search terms), не включен ли у вас широкий тип соответствия по ключам в поисковой рекламе? Хороше ли проработан список минус слов?

У вас есть конкретное место в воронке, где отваливаются пользователи. Стоит поискать причину не в рекламе. Конкурентный анализ, наличие уникального торгового предложения, которые вы предоставляете потенциальным пользователям, насколько ваша цена конкурента, etc.

Ми переробляли весь процес онбордінгу, додавали відео, інструкції, підказки, розсилки, намагалися хоча б трохи збільшити конверсію в платні користувачі, но ні як не виходило. Все одно конверсія була 1-2%.

а вместо этого надо было работать с настройками таргетинга аудитории на которую вы пускали рекламу.

но в принципе да, органический поисковый трафик ожидаемо дал больше конверсий чем платная реклама

Во-первых, вы обвели красным абсолютные показатели и тем самым закрыли процентные, которые важнее (процент конверсий по каждому источнику).
Во-вторых, в статье вы сравниваете показатели из разных периодов (если я правильно понял), это тоже не очень достоверно. Возможно, первые посетители были не клиентами, а конкурентами.

Хм. Сделайте платную регу? Мб боты начнут вам платить просто за регу? :)

Підписатись на коментарі