Бізнес під час війни. Що ми зробили, щоб зберегти команду та втримати бізнес

Війна приходить несподівано, руйнує нерухомість, відбирає життя. Однієї миті багато людей залишаються без роботи, і навіть без даху над головою. За таких умов досить важко доводиться бізнесу. Ми це відчули на власному прикладі.

За кілька місяців повномасштабної війни в Україні багато підприємств припинили свою роботу повністю. В деяких бізнесменів на сході фабрики, ресторани та склади знищені обстрілами. Хтось виїхав у безпечне місце, але не зміг перевезти свої ресурси. Майже увесь бізнес на території країни стикнувся з проблемою невизначеності. І наша компанія не була винятком. З першого дня ми намагалися утриматися на ринку.

Декілька порад щодо бізнесу під час війни

Не дивлячись на руйнівні удари ворогів по нашій економіці, ми зрозуміли, що не можна опускати руки. Ми мали продовжувати працювати, проте для початку потрібно було збагнути, в якому напрямку рухатися. Зібралися з думками та виконали декілька простих кроків:

  • оцінили свої можливості. Перерахували усі гроші та склали місячний план з роботи підприємства. Прорахували декілька варіантів подій, включаючи найгірший та найліпший;
  • зібрали команду. Ми зв’язалися з кожним співробітником. Дізналися, у кого була можливість працювати віддалено. Поділилися найближчими планами з ними;
  • оптимізували бізнес. Скоротили затрати там, де це можливо;
  • спілкувалися з клієнтами. Саме замовники можуть надихнути на продовження роботи, незалежно від сфери бізнесу. Ми почали активно шукати нові контакти, виходили на міжнародні ринки.

Війна змінила життя кожного з нас, тож будувати плани та домовлятися з постачальниками було дуже важко. Ми одразу почали аналізувати власний бізнес, щоб зрозуміти, що ми могли поліпшити в нових умовах. Спробували змінити модель бізнесу. Багато хто зараз з офлайн продажів переходить до онлайн магазинів, і в цьому напрямку ще є де розвиватися.

Що ми зробили, щоб бізнес вижив

Для того, щоб зберегти чи відродити свій бізнес, треба змінити підхід до нього. Використовуючи нові технології ми змогли встановити надійний зв’язок із нашими співробітниками. Деякі з них вже були закородоном. В результаті ми в будь-який момент мали змогу підключитися до переговорів менеджера та клієнта і допомогти у вирішенні складного питання.

Ми також оптимізували скрипти взаємодії з клієнтом. Це допомогло нам поліпшити процес обробки замовлень. До того ж, наші нові співробітники легше та швидше підключаються до роботи. Цифрові скрипти дійсно допомагли поліпшити навички та вміння менеджерів з продажів, покращити якість спілкування з клієнтом, відкрити нові можливості для реалізації ваших бізнес-ідей.

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі