🛴 Який електросамокат обрати?

В Україні зріс попит на індивідуальний електротранспорт. Основні причини — проблеми з паливом та сезонність. Видання The Page повідомляє, що нові поставки електросамокатів розкуповують практично одразу.

А ще, видання опублікувало добірку найпопулярніших моделей електросамокатів в травні:

  • Електросамокат PROOVE X-City pro Black/Red 19999.9 грн.
  • Електросамокат SEGWAY Ninebot MAX G30 II (AA.00.0010.32) 26999.9 грн.
  • Електросамокат GELIUS EFFORT PRO 2S (GP-ES1000s) 18999.9 грн.

🛴 А ви пересіли на електротранспорт? Яку модель електросамоката порадите? Можливо, користувалися сервісом оренди, яким саме?

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Імхо краще взяти моноколесо. Практичніше.

як би ще вміти їздити на ньому...

В когось були випадки коли наприклад залишали самокат біля магазину чи ще десь, і його крали?) Наскількі це популярна тема в нас

Досвіду немає, але я думаю що будуть красти не менше ніж велосипеди. Товар дорогий, а в теперешні часи ще й буде дефіцитним.

Мій скромний авто/мото/самакато парк:
1) авто Dodge journey
2) мото kovi lite 250
3) мото мт-11(люльку зняв, ганяю без неї)
4) самокат kugoo m5 pro (2018 року)
5) самокат zondoo zo03
6) скутер viper wind 50(ця китайська чортопхайка, куплена в 2006 році, жодного разу не ускривався двигун, було перевезено з дачі не однуттонутпродуктів і тд і та, просто в шоці, як воно працює, чому так довго воно працює і не здихає? Але це тема для іншого топіку)
Тут говорять про електро транспорт)
Так ось, транспортний засіб під номером 4, максимальна швидкість холостого ходу 65км/год, під моєю вагою(86кг) — по рівній дорозі 50-55, запас ходу до 40 кілометрів(по книзі до 60). Апарат бомба, хоча вага 33 кг, не погані аморти, не боїться ям, було що влітав в досить великі, нормальні тормоза, хоча механічні дискові, єдина біда -в стоці нема поворотників). Пробіг за майже 4 роки, 12к кілометрів, місяць тому зібрав нову батарею, на 30Ah, запас ходу збільшився до 60 кілометрів(якщо їхать на 1 передачі — 20км/год, то можна і 80 кілометрів проїхать). Ах да... Тут круте світло, видно дуже далеко, вночу можна їздити нормально.
Апарат під номером 5, класна штука, максималка заявлена 95, сам розігнав до 80, далі починають дзвеніти бубєнчікі😅. Запас ходу заявлено 115км, в максимальній швидкості на одному моторі(ту їх два, максималка на мономоторі 60) вдалося проїхати 60 кілометрів. Тут підвіска ще краща, є поворотники, клаксон, габарити, лгбт підсвітка, але фари гірші ніж у попереднього екземпляра.
Чую що зараз в коментарях наловлю хейте, що це все потрібно заборонити, не можна таке на дорогах загального користування, потрібно правила знати і тд і та і ну нах)
Катаю завжди по правилам, швидкість на самокаті дозволяє упевнено тримати швидкість потоку, хоча якщо ви по місту їдете більше 80км/година, то хто порушує?)
Ах да, на самокаті завжди в ендуро екіпі, тобто шолом з окулярами, моточерепаха, наколінники, мотоботи високі, рукавиці, коли їду в темну пору, то вдягаю саітловідбивний жилет.
Всім добра і миру!

Маю вел, куб з планетарною та ременем — для міста дуже зручно, не має мастил, можна їздити в будь якому одягу.
Також маю самокат Xiaomi pro2 (Mercedes).
Також маю карбоновий куб на 29 колесах
Також маю авто на бензині

Користуюсь всім, залежно від ситуації.
На роботу на самокаті, в баню на машині, кататись з ранку на велику в велоформі.

Краткий ликбез
1. Самокат без амортизации — убийца хребта. Спина ровная, маленькие колесики накаченнеые по 4 атмосферы, все компресионные микроудары даже на относительно ровных дорогах в позвоночник. Не смотря на малые размеры, таскаться с ним в торговом центре или магазине не удобно. Сумку установить некуда. Низкая ремонтопригодность.
2. Электровелосипед — оправдывает себя на длительных дистанциях, покатушках в горку, с детским велокреслом. Минус — вес.
3. Городской велосипед — анатомическая, наклонная посадка, большие колеса которые везде проедут. Возле торговых центров пристегнул и забыл, ходишь свободным, годится для перевозки небольших грузов.

ого, оце безграмотність ліквідував так ліквідував

Сумка в самокаті встановлюється на гачок, який вкручується в руль. +На деку можна поставити вантаж і веревозити, ведучи самокат рукою. В Ninebot є фіча «режим пішохода», можна давати тяги не більше як 5 км/г, що допоможе везти вантаж.

Сумка в самокаті встановлюється на гачок, який вкручується в руль.

Ну да, ну да ...

www.velocamp.com.ua/...​enyj-na-37-litrov-min.jpg

Самокат вагою 12 кг. З самокатом можна і в офіс зайти і в ТЦ і в кафе. Тут радять електровелосипед, з яким нікуди не впустять.

Не купуйте електросамокат, краще електровелосипед.

в стоимость самоката закладывайте также стоимость лечения в случае травм — переломов, протезов, выбитых зубов и остального. Аммуницию — шлем, надокотники, наколенники. И не ездить по тротуарам. И не слушать «что я всю жизнь ездил и не падал» — следующая встреча с авто или таким же гонщиком на велике под 30км может ооооооочень плохо закончиться в травматологии

Що не так з їздою по тротуарах?

по башке очень хочется дать подрезающим самокатчикам, особенно если идешь с ребенком или с собакой на поводке и эта мразь на самокате подрезает тебя

З пояснення випливає, що проблема не в їзді по тротуарах, а в тих, хто агресивно ними їздить. Завжди надаю перевагу пішоходам, намагаюся роз’їжджатися з ними на невеликій швидкості, пригальмовую до швидкості пішохода, якщо наближаюся до маленьких дітей.

ну.. можна і так... це можливо навіть буде трохи швидше ніж катити самокат пішки (але це не точно)... питання тількі одне: а нахіба такі складнощі? ну є ж дорога для цього, є правила для велосипедів (логічно самокатчикам слідувати тим самим правилам)... по стану тротуари зазвичай ще в гіршому стані ніж дороги... нашо?))

Мабуть те, що вони перш за все — для пішоходів? Тому, що там діти та дрібні тварини, які можуть швидко і непередбачувано змінювати траекторію руху (а болід на самокаті — ні), старі люди, які, навпаки, не можуть швидко змінювати траекторію, а болід на самокаті — не може достатньо швидко гальмувати. І якщо він може одягти захист як для мото — то всі пішоходи не можуть, тай не повинні.

Тож, в принципі, якщо не перевищувати швидкість пішохода та надавати їм перевагу — то не така вже й проблема, але всім жеж хочеться поганяти і срати хотіли на інших. Ось тому і не можна.

Втопил как-то на kiwi (кстати, где они?) по тротуару на Андреевском. Прям перед Боричевым Током такое сальто закрутил, что только успел увидеть, как налетел на выступившую плитку. Приземлился на локоть. Рука не поднимается — боль адская в плече. В итоге скол кости, синдром замороженного плеча и год лечения.

Это чисто вопрос времени когда после самоката придется ехать в травмпункт и никакая экипа тут не спасёт иначе бы и хрустиков не собирали по кусочкам.

Втопил как-то... по тротуару... Приземлился на локоть. ... боль адская... год лечения.

Извини если это покажется злорадством, но наверное такие случаи — единственный способ отучить лётчиков на самом разном двухколёсном транспорте (от неэлектрических велосипедов до электрических или даже ДВС-ных мопедов) ездить по тротуарам.
Спасибо что не убил и не покалечил никого из пешеходов.
PS: а торчащие плиты на тротуарах — это конечно зло. Там ведь не только двухколёсные лётчики проезжую часть найти пытаются, там ещё и колясочники ездят (имею в виду детские и инвалидные коляски)

попробуй спустится на самокате по андреевскому спуску не по тротуару! Да и вообще проехать по брущатке! Не вижу проблем с ездой на самокатах по тротуарам! Тебя кто-то убил или покалечил?

Тротуар — это место, где любой пешеход может резко изменить скорость и направление своего движения, в том числе резко побежать с места в только ему известном направлении (особенно если это ребёнок), и он не обязан смотреть при этом по сторонам, и крики «ээээ, посторонись» он имеет полное право не слышать из-за наушников (это ж не дорога).
В моей местности электросамокатов пока не много, поэтому я сужу о них по велосипедам. Скорости схожи, масса схожа.
Что у нас про велосипеды в ПДД?

Велосипед — транспортное средство, кроме колесных кресел, приводимое в движение мускульной силой человека, находящегося на нем.
Мопед — двухколесное транспортное средство, имеющее двигатель с рабочим объемом до 50 см3 или электродвигатель мощностью до 4 кВт.

Под первое определение подходят неэлектрические велосипед и самокат. Под второе соответственно — электрические их версии.
Идём дальше...

6.6. Велосипедисту запрещается:
в) двигаться по тротуарам и пешеходным дорожкам (кроме детей до 7 лет на детских велосипедах под присмотром взрослых);

11.13. Запрещается движение транспортных средств по тротуарам и пешеходным дорожкам, кроме случаев, когда они используются для выполнения работ или обслуживания торговых и иных предприятий, расположенных непосредственно возле этих тротуаров или дорожек, при отсутствии других подъездов и при условии выполнения требований пунктов 26.1, 26.2 и 26.3 настоящих Правил.

(если 6.6 касается только велосипеда, то 11.13 к электросамокату тоже относится)

Ну а теперь к вопросу о моём личном опыте.
На личном опыте я регулярно встречаю велосипедистов, пролетающих в полуметре от меня (даже когда есть место объехать меня дальше — по приколу им что ли впритирку пролетать, а ведь я мог рукой махнуть или повернуть...). Недавно например вышел с магазина и направился перпендикулярно тротуару к пешеходному переходу. Взгляд был направлен не в сторону а в сумку — паковал в неё маску. И тут у меня перед самым носом с ветром проносится велосипед... Ну хоть бы уже сзади объехал (я уже почти дошёл до края тротуара к тому моменту, а тротуар там широкий), если олень такой — не, надо втиснуться в последний метр между мной и краем тротуара. Разумеется я боковым зрением увидел бы приближающегося ко мне пешехода, и не путался бы у него под ногами, но велосипедистов на скорости 30+ км/ч на тротуаре я высматривать ну аж никак не должен.
С самокатом было бы как-то иначе? Не думаю

Мешает брусчатка? Ну бывает. С точки зрения ПДД и здравого смысла — велосипедист, который катит велосипед пешком — пешеход. Да уже хотя бы медленно ехал бы. Но Denis, которому я изначально отвечал, написал что так втопил, что аж сальто сделал — не очень похоже на вынужденную но аккуратную езду по тротуару.

Я два года назад переделал старый горный велик в Veloraketa в электро — за 350 баксов )
Получился отличный снаряд со скоростью в 30+ км/час (а если крутить педали то и 40+) и запасом хода (если не крутить, то 25+км, а если крутить, то 40+, и это учитывая киевские горки).
Итого можно приехать на работу не вспотев и получив умеренную физическую нагрузку. По времени получается ± так же, как на машине по пробкам.
Ну и опять же — если разрядился, то можно ехать как на обычном тяжелом горном велике )

Из минусов — мешает в коридоре квартиры, если ездить и не прятать на балкон. И никуда не заедешь по дороге — могут стырить или велик или батарею )

Краще електролісапєди розглянути, імхо. До того ж, не дивлячись на війну, в Київ здається завезли партію електро-авентонів. Зокрема цікава модель Aventon Level.
У мене Xiaomi Himo C26, але я його брав, щоб апгрейдами зробити з нього щось подібне до авентона. Але зараз із деталями для апгрейду походу зовсім голяки(

Ось про електролісапєди було б цікаво почитати. Чи про апгрейд існуючого ровера до електро.

Існуючий просто велик в електро — вони виглядають так собі) Основний мінус — усі кабелі та контроллери та аккум ззовні

Вже з рік користуюсь Ninebot G30P — для відстані 5-7 км ідеально, 20 хв і ти на місці. Перевага порівняно з ровером — треба мало місця і не потієш.

Я обрав Болт. Їхати недалеко потрібно, все в межах роботи сервісу. І якщо знову виїзджати — місця в багажніку не займе

І заряджати не потрібно

І ввечері більшість самокатів розряджені. Таке.

Пересів на «пішкарус».

Электро — это когда или много в горку, или в принципе более 20 км в одну сторону (но тут уже имеет смысл подумать о мото или авто)

Стояти в чергах на заправках так собі розвага.

У кожного ТС свої недоліки. На двохколесних їхати в дощ чи при температурі нижче 0 градусів теж таке собі задоволення, краще уж в черзі посидіти в авто ;)

полностью не согласен, мне на работу около 7 км. Пешком это довольно долго, а на велосепеде я не хочу летом приезжать и искать душ на работе. Плюс банально меньше места занимает в хранении дома, чем велосипед

Я до ковида ездил в офис 6 км в одну сторону на веле — если не топить на все деньги, приезжаешь в гораздо лучшем состоянии, чем после маршруток или трамваев. Даже в жару. Я, например, до 10кмч практически не потею. Т.е. приезжал на работу в сухой футболке. А если одеть не хб, а вело, синтетику, которая пропускает влагу, а не держит ее — то я приезжал сухим и после 15кмч поездки. А быстрее особо не разгонишься, если центр и куча перекрестков. В сложенном виде вторая футболка влазит даже в поясную сумку...

Сильно практичней будет взять моноколесо. Где то пару недель учиться ездить но потом получается сильно больше плюсов.
Вес, расстояние, удобство ездить в метро и качество дорог.
У меня колесо Inmotion V8 и у жены самокат Xiaomi. И на том и на том ездил много.

Моноколесо намного удобнее и практичнее. Но есть один минус. Из за войны многих моделей нет в наличии. Думал обновить V10F на V11 или KS S20, и если первый есть, то в Эпицентре, не уверен что хорошая идея покупать его там. Второго же нет вообще нигде. Плюс цена на V11 внезапно подскочила с 60 до 70 тысяч. А там и до 100 за S20 недалеко. А у S20 макс скорость 70 вместо 55, 126v вместо 84v и мощнее мотор.

Еще смотрю сравнивают с великами, велик конечно хорошо и он у меня тоже есть, но есть нюанс.
Если в доме обычный лифт (не грузовой) то его неудобно поднимать. Если лифта нет то еще менее удобно. В метро с великом тоже никак (Киев) в троллейбусах вроде как можно но ни разу не ездил. В однокомнатной квартире его просто негде ставить поэтому сейчас он почти всегда на даче. Но в плане прогулок выходного дня на велосипеде просто приятней ездить, не спорю.

Останній місяць (після повернення до Києва) став часто користуватися прокатними сервісами (Bolt, Skroll), щоб не ганяти авто для коротких поїздок.
Основним мінусом в прокатних моделях для себе виявив відсутність амортизаторів (в-но проїзд всіх бордюрів, ямок й залишків асфальту віддає в спину), основним плюсом — що самокат можна залишити де завгодно і не паритися що з ним буде, поки вирішуєш свої справи.
Відносно покупки, думав взяти щось на кшалт Crosser E9 Max Pro (10 дюймові колеса, норм батарея як для міста, аморти), але потім вирішив що в моєму випадку користуватися прокатом зручніше й дешевше.

Вєлік наше все. Самокат має ваду — його треба довго заряджати. А вєлік — то сів і поїхав.
Самокат гарна цяця для великих міст із гарними дорогами. Перша ж калюжа може виявитися глибшою, ніж здається, наприклад тому що вкрали решітку лівньовки.

А вєлік пройде усюди. Зокрема, по тротуару. Тротуари в Україні не адаптовані під колісний транспорт, багато бордюрів на шляху, то ж на самокаті їхати по ним невдобно, зокрема, оминати пробки.

у Львові по бруківці самокат взагалі топ

особливо по мокрій і з горки

у Львові просто треба вибудовувати маршрути, які підходять під самокат. Як універсальний і основний засіб пересування для всіх випадків він, звісно, не підходить — але якщо є регулярні маршрути (наприклад — дім-офіс чи дім-магазин), на яких він доведено доїжджає — то чому би і ні...

А вєлік .....Зокрема, по тротуару

А бодайбо ті веліки собі колеса викривили :-)))

Мізки людям треба випрямляти, а не викривляти колеса велікам...

Якщо вєлік ще всюди можна було б безпечно залишити... З колесом хоч можна майже всюди зайти. З самокатом не всюди, але все одно простіше, ніж з вєлом.

Якщо що, то в мене саме вєл. І те, що його ніде не залишиш дуже обмежує. ;(

А чому не залишиш? Сегментний замок по типу Abus Granit щоб неможна було перекусити бовторізом. Ну так, 1.5 кіло, але я теж хлопець на маленький і не на змаганнях, а з електротягою це взагалі не турбуватиме. З 2015 року ганяю Києвом у справах, жодних зазіхань. Проблема де його причепити подекуди постає враховуючи що сегментний замок не такий зручний в цьому сенсі як тросик, але не часто.

Не завжди є тупо місце, щоб причепити. Якщо і є — не завжди можливо використати саме замок. У мене швидкозьомні колеса — тож, одного замку недостатньо. Знімати весь обвіс — фонарі, сумку та інше і після цього вішати знову — щось якось не додає комфорту. Я вже не кажу про те, що і седло зняти — 3 секунди діло.

Завжди можна знайти де причепити, просто інколи треба трохи пройтися. Ясно, що велосипед можуть розібрати і лишиться тільки рама, але це малоймовірно, хіба він буде стояти не один день. Велосипед для міста має бути простий і дешевий, а замок надійний і дорогий — тоді ніхто не захоче його вкрасти. Але не всім ок мати декілька велосипедів, декому і один немає де тримати.
Мені велосипед для міста подобається тим, що більш універсальний ніж самокат, всюди проїде, по ямах, заскакую на бордюри без зупинки, водії більше поважають, а також фітнес — для людини з сидячою роботою це важливо.

Проблема в тому, що дешевий вел — він без фонарей, як мінімум. Вони не захищені — аж ніяк. А їхати по ДОП без світла, навіть днем, небезпечно. Я кожен раз це помічаю. Водії авто значно більше мене помічають навіть вдень, зі світлом. Ставити дешеві фонарі теж не хочу (особливо — фару).

Тримати кілька велів і обслуговувати їх — немає ніякого бажання. Та й їхати на дешевому — теж. Не тому, що в мене «аж дуже крутий», зовсім ні. в мене середнячок. Але кожного разу як брав на прокат — мені просто не комфортно в більшості випадків, у мене не середній зріст, наприклад. Седло теж брати лайно, на якому не комфортно «тупо щоб не вкрали» — ну, таке.

Тож і виходить: поставив — зніми все. Потім прикрути на місце.

А так велосипед, звісно, значно безпечніше та практичніше у русі ніж самокат та й колесо.

Ну от і я так дивлюся на це все. Типовим крадіям потрібен вел у цілому, вони не будуть перейматися компонентами. З сідлом пощастило, досі катаю на стоковому, класно підійшло. Так що у небезпеці тільки карбоновий підседел, якщо повз проходитиме велосипедист-редиска ;-)
Світло і сумку з багажника доводиться знімати бо воно таке що знімається швидко і коштує чимало (і ще знайди). Але це все у повсякденних поїздках рідко використовується.

У самоката вад набагато більше, заряджання це, мабуть, найменша. Я б сказав, що це взагалі самий невдалий вид транспорту (не розваги, а саме транспорту).

На самокате не ездил, лично из моего опыта по колегам, то после приезда на работу на велосипеде очень желательно переодеться и принять душ. Не везде есть такие условия.

Дуже залежить від стилю їзди. Якщо не гнати в горку на максімалках, то в середньому пітнієш значно меньше, ніж в маршрутках. Але після маршруток ніхто не вимагае душу в офісі чогось... Ну і не варто ганяти в тієї-ж одежі кілька днів. ;) Перевдягнути футболку і витертись салфетками можна майже завжди.

Варто брати щось з «мангалів» з високим кліренсом і широкими колесамм.

+ амортизатор

Дороги і тротуари після обстрілів не стають кращими.
Орієнтувався б на великі колеса (може велосипед до речі) і розмір батареїї.

Підписатись на коментарі