Сучасна диджитал-освіта для дітей — безоплатне заняття в GoITeens ×
Mazda CX 30
×

Як ми розіслали 100 000 емейлів для підтримки України та заохочували інших до волонтерства

Всім привіт! Мене звати Діма Шульга, я засновник та директор української платформи лідогенерації GetProspect. Вона дозволяє знаходити тисячі мейлів у LinkedIn за декілька кліків. Наразі нашим додатком користуються понад 200 000 користувачів по всьому світу, серед яких команди Stipe, Oracle, Cloudflare та ін.

Зрозумівши, що росія розпочала повномасштабне вторгнення в нашу державу, ми одразу ж почали думати, що, як IT-компанія в Україні, ми можемо зробити, аби не залишатися осторонь та відстоювати наш власний IT-фронт. Кожен з наших працівників виявляв класні креативні ініціативи волонтерства й допомоги. І як команда ми вигадали ще один спосіб, як наш інструмент зміг генерувати ліди не лише для клієнтів, а й для користі України.

Сьогодні я хочу поділитися нашими кейсами, аби надихнути когось на власні ідеї допомогти державі, адже ми не маємо зупинятися ні на мить. Для того, щоб армія мала змогу захищати нас, ми маємо працювати більше, ніж будь-коли. Які способи допомоги ми використали й пропонуємо вам — розповідаю у цьому тексті.

Лідогенерація для допомоги Україні

Отримавши інформацію від знайомих, що повномасштабного вторгнення в Україну не уникнути, ми запропонували кожному члену команди оплачений релокейт. Але на той момент всі настільки відмовлялися вірити, що війна може стати реальністю, що до 24 лютого цією можливістю ніхто не скористався.

Звісно, після початку повномасштабних воєнних дій частина нашої команди переїхала до більш безпечних місць на заході України та у Європу. Як тільки всі опинилися у безпеці й мали змогу брейнштормити, ми почали розробляти ідеї, як саме наш SaaS-продукт може стати у пригоді країні.

Звісно, найперша наша дія була заборонили доступ всім російським користувачам та анулювати можливість їх подальшої реєстрації. Тоді ми обдумали, як наш інструмент можна задіяти для поширення інформації про війну, адже це був буквально перший її тиждень.

Ми створили спеціальну розсилку по базі наших користувачів, де розповіли, що ми з України і продовжуємо роботу. Також у тексті листа ми розмістили посилання на донат для ЗСУ. Окрім того, ми зробили акцент на тому у нас війна і що russia attacked Ukraine.

Нашою ціллю було донести, що це не просто боротьба або конфлікт, як це часто називають в міжнародних ЗМІ, а саме війна з росією, яка є агресором. Так ми надали інструкцію з допомоги України для більше 100 000 власних зареєстрованих юзерів.

Нашою сильною стороною є те, що ми вміємо знаходити дані, а люди (які їх шукають) вміють писати листи так, щоб інші прочитали та зреагували. Тому ми також вирішили запропонувати нашим користувачам, які хочуть допомогти Україні, використовувати наш сервіс безкоштовно.

Тобто якщо люди хотіли зробити розсилку по певній базі, завдяки якій вони могли до когось достукатися, але не мали контактів цих людей — ми ці контакти надавали безкоштовно. Так наші клієнти могли звернутися до сотень тисяч людей та розповісти їм про ситуацію в Україні.

Альона, наша head of customer success, розповідала, що отримала багато зворушливих фідбеків від користувачів. Десятки людей у відповідь на лист розповідали про те, як вони вже допомагають Україні (хтось надсилав гуманітарну допомогу, допомагав біженцям, перераховували гроші в інші фонди).

Вона поділилася історією, яка їй найбільше запам’яталася. Це був чоловік з Нідерландів, який розповів, що він та його друзі зараз намагаються більше їздити велосипедами й менше користуватися автівками, а також скорочують споживання опалення, щоб бути менш залежними від російського газу. Він сказав, що це крапля в морі й він це прекрасно розуміє, але він хоче зробити хоча б щось. Нас це дуже розчулило та ще раз довело, що будь-яка дія, навіть якщо вона здається краплею в морі — може допомогти.

Поради, як найкраще користуватися інструментом лідогенерації у LinkedIn

Один з найбільш зручних способів, як знайти ліди (мейли у нашому випадку) — це використати пошук за фільтрами у LinkedIn. Слідуємо класичному методу, де спочатку визначаємо власну цільову аудиторію (адже важливо розуміти, кого саме ви будете потім таргетити та кому писати), а потім вводимо ці фільтри в LinkedIn (це можуть бути ключові слова, location, job title, industry та ін.).

Натискаємо «Пошук» та отримуємо список потрібних нам профілів. Далі за допомогою розширення для лідогенерації у вашому браузері (наприклад, Getprospect у Chrome) за допомогою декількох кліків ви зберігаєте ці ліди в crm, де автоматично будуть показані їх мейли.

Після того, як ви отримали список лідів з мейлами, їх можна експортувати й далі завантажити в тул, призначений для масової розсилки імейлів. Наприклад, Gmail, або ж спеціальні сервіси, які допомагають налаштувати автоматичні email campaigns.

Найважливіше у цьому процесі — це зрозуміти свою аудиторію, ввести правильні фільтри та встановити у браузер ефективний інструмент для лідогенерації. А далі справа лише за вашою креативністю у розсилках, адже всі потрібні контакти вже будуть у вашій базі.

Волонтерський HR-фронт України

Тим часом наш HR-менеджер Марина вигадала власний спосіб, як використати свої навички з рекрутингу у волонтерській роботі на потреби України. Знайомі попросили її розповсюдити інформацію про збір коштів на паливо, якого не вистачало локально для армії.

Швидко зробивши це, Марина вирішила піти далі та зайнялася пошуком людей, які потенційно могли мати кошти для того, аби допомогти зібрати необхідну суму на паливо. Використавши свої робочі інструменти для рекрутингу, вже за декілька днів вона зібрала майже $4 000!

Коли Марина розповіла цю історію, вся наша команда була ще більш заряджена та мотивована тим, як можна бути корисним та допомагати, просто круто роблячи свою роботу, та проявивши винахідливість.

Дрон на потреби ЗСУ, що приїхав з Чорногорії

Наша SEO-спеціалістка Олена була за кордоном, коли почалася війна. І хоча після роботи їй вдалося стати волонтеркою у Червоному Хресті Чорногорії, вона на цьому не зупинилася. Олена вирішила пожертвувати власний сімейний дрон для ЗСУ. Маючи з собою цей інструмент у подорожі, вони разом з чоловіком вирішили передати його на потреби армії.

Але відправка дрону DJI Mavic в Україну зайняла чимало зусиль, тому що Чорногорія в перші тижні війни не активно допомагала Україні. Жодна пошта, в тому числі DHL, не хотіли брати посилку. Олена розповідала, що тиждень ходила по всіх службах доставки й всі, як один говорили, що не приймають техніку, або в Україні потрібно буде довго розмитнювати, тому що вартість явно перевищує мінімальну.

Вирішенням стало приєднатися до гуманітарної допомоги від Червоного Хреста та просто сподіватися, щоб дрон не змусили декларувати та пропустили. Для цього водіям довелося їхати в об’їзд Сербії, оскільки тоді вже було відомо, що Сербія не пропускала гуманітарну допомогу для України, навіть їжу та медикаменти. Тому його везли через Боснію, а це — ще додатковий день шляху.

Але, на щастя, все закінчилося більше, ніж успішно. Дрон передали до волонтерського центру для Закарпатських військових. Окрім дрона Олена зібрала кошти на декілька наборів рацій. Всі комплекти зараз допомагають нашим воїнам на їх бойових завданнях.

Висновки

На власному прикладі, як у безлічі українських компаній, ми показуємо, що будь-яка допомога для перемоги України зараз надважлива. І як індивідуально, так і колективно можна вигадати безліч шляхів, як її втілити в життя. Ніякі перепони, кордони чи заборони не є для нас стопом.

Дуже хочеться почути ваші історії та ідеї, як саме ваш продукт чи команда допомагає армії? Можливо, хтось серед коментаторів знайде для себе нову ідею та зможе ще ефективніше використовувати свої вміння задля нашої перемоги!

👍ПодобаєтьсяСподобалось6
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Чудово! Віримо в ЗСУ!

Мы в начале этой войны думали разослать клиентам из рашки письма о том, как плохо их страна поступила, я даже письмо оформил, но увидев, как их народ хочет повоевать, подумал, что в этом мало смысла. Так все и закончилось.
Кстати, еще перед войной коллега отвечал потенциальным клиентам из рашки, что продукт им сможем продать после того, как покаятся и выплатят репарации.

Як ви боролися з тим, щоб ваші листи не потрапляли в спам?

Ми розсилали з нашого основного домену, що має добру репутацію, використовували сервіс Mailerlite, що має високий рівень доставки. І важливо не використовувати спам слова у листі.

Підписатись на коментарі