Як ситуація з пальним вплинула на вас?

Діліться лайфхаками, як призвичаїтись до нестачі палива.

Можливо, почали користуватись громадським транспортом? Або займаєте чергу на заправку о 5-ій ранку? Чи може, стоячи в черзі на заправку, прослухали курс про алгоритми? :)

Як ситуація з паливом у вашому регіоні? Чи очікуєте на покращення/погіршення?

👍ПодобаєтьсяСподобалось5
До обраногоВ обраному1
LinkedIn

Найкращі коментарі пропустити

Довго страждав, переглядаючи апки різних АЗС в пошуках бензину і щоб точно знати, чи продадуть мені його. Потім вирішив зробити ресурс, який автоматизує даний процес і от що вийшло:
— фільтри по наявності пального (можна обрати бензин, дизель, чи газ)
— фільтри по способу оплати (чи можна купити за готівку, чи тільки за талонами)
— вже є ОККО, WOG, SOCAR, нові станції скоро будуть
— можна прокласти маршрут до обраної АЗС

Користуйтесь, поширюйте, залишайте фідбек. Мені буде приємно, якщо ця штука допоможе комусь ще

zapravka.info

Я пам‘ятаю доу до 24го, і порівнююче з тим про що спілкуются тут зараз, ловлю себе на думці що жесть як змінилась реальність: дефіцит бензу, донати на зсу, відчуття провини під час відпустки та й іормат самої відпустки, роздача повісток на вулицях, масовий релокейт пів україни і аж не віриться що реальність так сильно змінилась за такий короткий проміжок часу...

Тепер дуууже ніжно натискаю на педаль газу, бо витрата палива неекологічно висока

Заправляюсь в Днепре во время матчей национальной сборной по футболу. Очередь 5-6 машин.

Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Дуже дивні враження. Перечитав багато коментарів, але жодного не побачив про перехід на електрокари. Лише про велосипеди. Але для життя в місті, і для суто побутових виїздів типу магазин/садок/лікарня/дача, навіть старий Nissan Leaf з запасом ходу в 120км — це більше ніж достатньо. І на додачу до електрокару разом іде: повна екологічність, дешевизна зарядки, відсутність черг на автозаправки

Ну давай, розкажи, як людям з позначками на лічильнику 3200Wt заряджати Ліф

Просто заряджати за ніч. Час дозволяє витягнути багато енергії і з малою потужністю джерела. 3.2 квт × 10 год = 32 квт*год
В leaf споживання 0.166 квт*год/км, що дає 32 / 0.166 = 192 км пробігу

www.speakev.com/...​/charging-the-leaf.28265

2.2 kwtt потребує лише Ліф, тож Ви навіть пральну машину чи компьютер не зможете підключити до мережі у цей час

Нащо вночі пральну машину вмикати?

Випрати речі :) чи посудомийку, чи кавоварку. Просто пів-дня Ви не можете користуватись навіть десктопом.

і ще увімкнути сотні вигаданих аргументів щоб виправдати коптілки замість електромобілів
Тим більше електромобіль це якраз найвдаліша утилізація нічного тарифу електрики

Ну електро авто лише як друге у сім’ї, тож коптілка нікуди не дінеться. А моя їсть 15-20л на сотню. Про нічний тариф — можливо. Я поки думаю про модернізацію паркомісця, туди проводять 5kwtt і лічильник. Але там комерційний тариф (5 з чимось за кіловат), ну і сама точка з дозволом від Ясно буде коштувати десь $4к. Тож поки сумнівні переваги

20л на сотню :о , це крузак бензиновий ?

Лол, ні, 2 літри biturbo, alfa romeo старенька

Ага, подовжувач з 13 поверху на паркінг(бо ми ж не паркуємось у дворі).

я от заряжаю струмом в 6А — це ~ 1.3 квт. За 12-14 годин можна зарядить не в нуль посажену батарею.

с одной стороны совет дельный, но сейчас просто совсем не время менять машину. как и покупать. ну и не всех есть в кармане лишние паркоместа и гаражи.
ну и хорошая, прям вот хорошая и комфортная электричка это тоже не пара тысяч уе, которыми можно было пренебречь.

даже не так, смотрю шо лифы сейчас по 10-12к, то вообще непонятно к чему совет. среди бензиновых даже выбор поинтересней будет.

Це напевно вже обговорювалося в інших темах про електрокари, але для комфортного користування електрокаром має бути постійне місце для його зарядки (приватний будинок, паркомісце з встановленою зарядкою і т.д.) Думаю в переважної більшості дописувачів на форумі з цим виникнуть проблеми.
Теоретично можна заряджати авто на заправках або там де встановлені станції зарядки, на практиці — це сильно обмежить комфорт експлуатації й мобільність.

Як ситуація з пальним вплинула на вас?

Особисто для мене, прийшло розуміння нафтового лоббі + розуміння, що світ зробив надто велику ставку на нафту, в той час як є багато альтернатив.

Так, у нас війна, і з пальним проблема. І це все ніби не на часі, але якраз отакі часи дуже чітко показують, наскільки ми залежні від нафтопродуктів.

сильно обмежить комфорт експлуатації й мобільність

За останні 2 тижні провів у чергах на автозаправки мабуть годин 12 і витратився нормально так на дизель. Це аж ніяк не «комфорт експлуатації», і зовсім не мобільність.

наскільки ми залежні від нафтопродуктів.

Ми імпортуємо і паливо для АЕС.

але якраз отакі часи дуже чітко показують, наскільки ми залежні від нафтопродуктів.

десь на рівні як від електроенергії

в той час як є багато альтернатив. ... світ зробив надто велику ставку на нафту

головне споживання палива з нафти — не приватні автівки.
перевезення та сільгоспотехніка — ось хто чадить.

Деннис Медоуз (Денниc Л. Медоуз (англ. Dennis L. Meadows; род. 7 июня 1942) — американский учёный, заслуженный профессор системного управления, бывший директор Института политических и социальных исследований при Университете Нью-Гэмпшира, президент лаборатории интерактивного образования, широко известен как соавтор доклада Римскому клубу «Пределы роста». )

Многим кажется, что мы, все-таки, живем за счет возобновляемых ресурсов. Едим-то мы растения и животных, которые существуют за счет нынешнего фотосинтеза? Ну начнет заканчиваться нефть — будем чаще ездить на велосипедах. Если бы дело ограничилось только этим!

Я не видел статистических данных, на которых основано это утверждение, но оно кажется мне весьма вероятным. США для получения одной калории солнечной энергии, запасенной продукцией сельского хозяйства (растениями и животными), тратит двенадцать калорий, извлеченных из ископаемого топлива. Можно сказать, что мы едим нефть. А еще благодаря нефти работает и транспорт, и финансовая система, и водоснабжение с медициной, и много еще чего.

Почему мы оказались столь крепко завязаны на нефть и другие горючие ископаемые? Потому что именно эти запасы, оставшиеся с прошлых эпох, обеспечили наш нынешний рывок в скорости преобразования энергии, оплатили подъем нашей численности. И именно потому, что нефть неминуемо кончится, человечество сможет вести свой нынешний образ жизни еще очень недолго.
(кінець цитати)

іншими словами, я не розумію, скільки не читав
як людство, особливо «золотий міліард» збирається вирішувати кліматичні проблеми, або перейти на еклектрику (без сотень? тисяч?, десятків тисяч? атомних електростанцій) без суттєвого зменшення споживання = паддіння рівня життя, «аскези».

Я заправил полный бак еще перед войной. После войны заправлялся 4 раза. Бак 70 литров, а кемри жрет 15 литров =)
Живу в маленьком городе, в этом куча минусов, но время войны маленькие города наоборот удобнее. Можно объехать город на велосипеде, а машину использовать раз в неделю.

по городам ситуация разная, в Днепре вот полегчало сильно. много бензина на авиасах, через приложуху одно удовольствие завпраляться.

Кстати, в моем городе вчера тоже авиас начал продавать. До этого только спецтранспорт заправляли.

Не думав, що доживу до того часу, коли автомобілісти почнуть заздрити пішоходам

Якщо чесно, кожен раз, коли є вибір ідти пішки чи їхати — я їду. Бо дуже люблю своє авто

Чи варто на Motto купляти бензин ? Начебто по 65 грн є в продажу, але бачу багато негативних відгуків по якості пального

Если двигатель не жаль, можешь попробовать.

Хіба зараз є хоч якась різниця, де заправляти авто? Мені здається, зараз у всіх заправок одне джерело палива, тому й великої різниці нема звідки заливатись, хіба не так?

Ничего не мешает разбавлять бензин на месте.

Сейчас источник бензина у всех одинаковый. Правда эта контора раньше бодяжила. Единственно, надеюсь, бодяжат максимум из 95 в 92. У кого тачка ест не ниже 95, тем да, весело

Не можу вільно пересуватись по справах по місту. Здебільшого це питання пов’язані із моїм здоров’ям та песиків, приблизно 5 поїздок на черзі у різні кінці Києва. Почекаю ще трохи, і доведеться купляти топляк у перекупів.

Але поки доводиться економити топляк і відмовляти у поїздках. Пів бака поки що є. Чекав на обіцянку від нашого соціалістичного керівництва держави, що проблема з бензином буде вирішена під кінець травня, але як можна побачити, з адекватним часом очікування у Києві заправитись практично не реально. Зате (два рази бачив) продаж на парковках по 70 грн за літр. І обіцянки повернути регулювання.

Цього тижня бачив новину, що хтось там з держави, наклав штрафи на заправки через завищення цін. І, якщо до цього тижня, на окко біля мене у додатку хоча б пару разів висвічувало що є бензин у наявності, то цього тижня бачив таку інформацію рівно 0 разів. Зате бензин місцями обіцяють по 50 гривен.

нашого соціалістичного керівництва держави
Зате (два рази бачив) продаж на парковках по 70 грн за літр.

ці дві фрази в одному абзаці для мене не тримаються купи. або соціалісти погані, або капіталісти. одне з двох

С каких пор доу — автофорум?

А з яких пір політичний?

WOG, OKKO офигевшие ... . То карту какую-то покажи, то в канистру нельзя пластиковую (купил в автотовара), то по талонам каким-то. Приложение кривое и косое, показывает что есть по талонам, приезжаешь — за деньги дают с барского плеча 10 литров. И наоборот — пишут есть, приезжаешь, есть только по талонам.
Ох, а это прекрасное «95го нету, есть пульс 95...»

Оказывается я умею ездить с расходом 7л по городу. Раньше ездил 10л...
Талоны не покупаю принципиально. Это стимулирует нехватку бензина. Много хожу пешком.

Заправился вчера по 59 до полного бака без лимитов, талонов, приложений, смс, регистрации.
Ехал мимо, смотрю очередь 10 машин, значит бензин есть.
Ивано-Франковск (да-да, тот самый неоднократно возглавивший топ самых комфортных городов Украины.)

ЛАЙФХАК.
Вог и окко — стелла горит с ценами — бензин есть за деньги
Стелла горит нулями — бензин есть пл талонам или каким-то программам лояльности
Стелла не горит — ничо нету.

Выбираем заправку где были замечена очередь. Ездим поглядываем в последующие дни за очередью. Если она короткая (меньше 20 машин) становимся.
Далее выходим и спрашиваем у оператора что есть, за деньги или.., и сколько лимит. (Да, стелла то не горит/ горит нулями, но они могут"забыть" включить.)
Если А95+ За Деньги+ 10-20 литров > поздравляю вы можете заправится, узнав с какой колонки (ибо можно стоять в очереди из дизелей целую вечность)
Если А95 + карта прайд/Фишка +10-20 литров> Устанавливаем приложение пока в очереди> поздравляю
Если А95 + Талоны > Не заправитесь, уезжаем. Талоны можно купить на олх. Но не нужно.

то в канистру нельзя пластиковую (купил в автотовара),

В пластиковых канистрах может накапливаться статический заряд, который может вызвать искру при заправке, поэтому их запрещают использовать на заправках.

І так було ще до кризи, здається.

Меня еще где-то в 2010 году отправляли нах с пластиковой канистрой. Эталонное зрадоебство.

а чому в Європі можна? там закони фізики інші?

Є різні види пластикових каністр. Зокрема, є такі, в які можна.

так я знаю. але у вог не наллють навіть з підходящим пластиком.

Среднестатистический украинский бляхен будет в грудь себя бить, что у него канистра из подходящего пластика, даже если он эту канистру нашел где-то на мусорке.

Вместо того, чтоб разбираться кто какой пластик принес и рисковать пожаром, когда бензин мягко говоря не в избытке, проще запретить пластик.

мені відмовились на заправці заправити в пластикову каністру, яку я купив — барабанний дріб — НА ЦІЙ САМІЙ ЗАПРАВЦІ! Правда, я її купив 3 роки тому, але що на цій самій заправці — зуб даю.
Насправді, з цими чергами заправники часто такі забембані, і їх так розривають з різних сторін, що я заправляв і в спеціалізовану каністру, і навіть, зізнаюсь у злочині — в баклажку з-під води. Щоб ніхто не кричав, типу, «тримай баригу», зазначу, що все це було заправлено в рамках ліміту 15 л на особу, перед цим вистояв чергу. А заправив не в бак тому, що приїхав на мотоциклі, в якого і порожній-то бак близько 15 літрів, а я приїхав своїм ходом, а не штовхав — тобто в баку місця було менше 15 літрів.

А заправив не в бак тому, що приїхав на мотоциклі,

Шо за байк?

WOG, OKKO офигевшие

Без хотдога — 15 литров
С хотдогом — 20 :)

Добрий день, пишу вам від імені компанії ОККО. Підкажіть, про який саме АЗК йде мова та коли таке відбулося? Дякуємо.

Zajopinsk strasse 69, Ein Dorf in der Nähe von Hannover, Deutschland

Споживання з початком війни знизилось приблизно втричі, тому заправляюсь рідше. Плюс дуже виручають заправки із бензином по 65 грн. Черги там зазвичай відсутні. Можна і в каністру набрати і по об’єму обмежень не має.

Авто в окупації, тож ніяк не вплинуло))

Юзаю бот для пошуку пального (t.me/FuelInfoBot) й ділюсь в ньому ж інфою якщо правда знайшла пальне.

але все рівно треба вставати о 5-тій, щоб не стояти в черзі 3 години(((

В плане пробега не повлияло никак. Нашел несколько сетей АЗС, где бензин есть практически всегда без ограничений по объему по 65 за литр и качество бензина приемлемое. И что самое важное — практически никогда нет очередей. А если и есть, то машин 10 — 15 залетных.
Для себя сделал вывод, что нет смысла стоят в очереди 2 — 3 часа ради экономии 260 грн (52 грн за литр, 20 литров лимит)

Повезло. У нас і по 65 були кілометрові черги, зараз ситуація трохи налагодилась.

нужно просто выбирать заправки подальше от спальников, а лучше вообще на черте города или за ней
понимаю, что так получается не всегда, но как мне кажется, лучше проехать лишние 10 км, чем час стоять в пробке

На данный момент в топ-3 сетях на юге Украины нет ни одной заправки с бензином.
Ни в городе, ни за городом. Есть только низкопробные сети со шмурдяком.
Уже думаю заказать с доставкой на олх. Потому что там привезут или шмурдяк или не шмурдяк. А на говнозаправке зальют шмурдяк 100%.

я бы мог вам почтой отправить, но увы по правилам НП запрещено горючее перевозить

Я пытался купить пару бочек спортивного бензина в США, но пока ни одна компания не согласилась доставить его в Украину. Даже за большие деньги.

данный момент в топ-3 сетях на юге Украины нет ни одной заправки с бензином.

Тобто на табло з цінами нулі світяться?

Это во-первых.
Во-вторых их официальные приложения говорят, что ближайшая заправка с бензином — в 500 км от меня.

Якщо на окко світяться нулі, паливо там є, просто не для всіх. Інфа сотка.

Если приложение говорит мне, что там бенза нет, то я там его и не получу, это тоже инфа сотка

Если приложение говорит мне, что там бенза нет, то я там его и не получу, это тоже инфа сотка

Якщо світяться нулі, паливо є. Причому часто в необмежених кількостях. Просто людям з талонами і картами, а не простим смертним.

И какая польза от этой информации простым смертным, не имеющим доступа к талонам и картам?

дак талоны продают всем подряд в офисе АЗС в любом городе

Вспомнился анекдот на тему: «..ты б купил, наконец, лотерейный билет!»

дак талоны продают всем подряд в офисе АЗС в любом городе

Інфа соточка? В якому офісі азс?

ну зайдите на сайт АЗС которой вы пользуетесь и в контактах посмотрите офис в вашем городе

дак талоны продают всем подряд в офисе АЗС в любом город

Ви вводите людей в оману, а можливо просто не в курсі. ОККО прямо колцентр каже — на даний момент продаж карток і талонів призупинений. В цьому переконатись — 20сек часу.

а окко шо, единственная заправка в Украине?

дак талоны продают всем подряд в офисе АЗС в любом городе
ну зайдите на сайт АЗС которой вы пользуетесь и в контактах посмотрите офис в вашем городе
а окко шо, единственная заправка в Украине?

:)

если углубиться чуть дальше в меню автоответчика, то можно выйти на связь с региональным менеджером и обсудить с ним вопросы по заключению договора на покупки талонов

если углубиться чуть дальше в меню автоответчика, то можно выйти на связь с региональным менеджером и обсудить с ним вопросы по заключению договора на покупки талонов

Точно? Ну от я ще на ВОГ позвонив — талони купити можна, але якщо ти юрік. В окко не можна взагалі. Одним словом, інфа не соточка :(

А ось це з сайту ВОГ перша заправка у львові:
Сьогодні
07:00 — 23:00
АЗК працює згідно графіку.
М95 — Пальне відсутнє.
А95 — Тільки спецтранспорт.
ДП — Тільки спецтранспорт.
МДП+ — Пальне відсутнє.

ок, моралфаг, вы победили, окко и вог не продают талоны всем подряд
ткнули меня носом в мой косяк, согласен, инфа не сотка
вот только я сегодня заправился и буду ехать на машине

вот только я сегодня заправился и буду ехать на машине

Я Вас вітаю, але як це стосується того що

дак талоны продают всем подряд в офисе АЗС в любом городе

?

Це просто неправда і тут немає що обговорювати. Я вже не кажу про те що талони не означає паливо.

Я Вас вітаю, але як це стосується того що

так, что вог и окко — не единственные заправки в стране)

так, что вог и окко — не единственные заправки в стране)

Ах, мені слід було здогадатись!
Поправлю Ваш месадж за Вас — в Вашому місті є заправка, яка продає талони :)

я уверен, что и в вашем есть
но вы не ищите, лучше дальше жалуйтесь в интернете)

я уверен, что и в вашем есть
но вы не ищите, лучше дальше жалуйтесь в интернете)

А, шукати вже :) Я ж просто думав що в тре «зайти в офіс заправки яку я юзаю», і купити талони, а по ним бензик. Ну ок :)

я ж говорю, моралфаг, вы победили, ткнули носом меня в мой косяк, продают не везде и не всем
теперь живите с этим)

я ж говорю, моралфаг, вы победили, ткнули носом меня в мой косяк, продают не везде и не всем
теперь живите с этим)

Тяжко Вам це далось, але таки вичавив з себе. Вітаю з перемогою над собою :)

так я вам об этом еще 6-ю комментами выше написал
чувство морального удовлетворения затмило взгляд?)

так я вам об этом еще 6-ю комментами выше написал

Лише на 7му коменті «тикання носом», і то намагаючись образити...
Також такий собі результат.

а что, для моралфага «моралфаг» — это обидно?)

а что, для моралфага «моралфаг» — это обидно?)

Та я не знаю, мабуть моралфагів потрібно питати. Я ж тому і сказав — «намагаючись» образити. Або зайдіть в офіс АЗС...

так мне не нужно, я ж заправился
вы в тексте видите только то, что выгодно вам или просто пишите рандомный текст?)

так мне не нужно, я ж заправился

Що Вам непотрібно? Знати чи для моралфагів обидно моралфаги? :) :)

ну да
вы ж моралфаг, вот я у вас и спросил

вы ж моралфаг, вот я у вас и спросил

Інфа знову соточка? :)

ну конечно, только что звонил на асз, получил от них ваши характеристики
заодно пригласили заехать за талонами

ну конечно, только что звонил на асз, получил от них ваши характеристики
заодно пригласили заехать за талонами

Поїдете?

так мне не нужно, я уже заправился
третий раз говорю
вы глупый?)

так мне не нужно, я уже заправился
третий раз говорю
вы глупый?)

Так Вам бенз запропонували чи талони? Якщо бенз то не їдьте, а талони то най би були, не просять їсти...

мне дали ваши характеристики
а талоны вам предложили, говорят решили сделать исключение
надо только заехать в офис АЗС в вашем городе)

а талоны вам предложил

Мої талони запропонували Вам? Нічого не зрозумів.

Нічого не зрозумів.

это было давно понятно))
но вы в офис заскочите, там расскажут)

но вы в офис заскочите, там расскажут)

Що розкажуть? І в якому офісі? Ви спробуйте зібратись докупи та видати цільну думку. Можливо вдома є хтось зі старших, то допоможе? (як варіант).

Що розкажуть?

что делать в вашей ситуации и как с этим дальше жить)

что делать в вашей ситуации и как с этим дальше жить)

Ок. А як це стосується бензину?

если вы не в курсе, как связана АЗС и бензин, боюсь я больше вам ничем не помогу:)

если вы не в курсе, как связана АЗС и бензин, боюсь я больше вам ничем не помогу:)

А, так це все заради того щоб в мене паливо було? Сказали б одразу, в мене два повні баки — дизель і бнз. Карта. Я думав Вас щось інше непокоїть...

Краще не звязуйся з Євгеном. З ним важко)

Краще не звязуйся з Євгеном. З ним важко)

да чо, обычный тепличный моралфаг, ничего интересного)

а де карту ті беруться ?

В знайомого бізнес — хліб пече. купа машин, карта корпоративна, юзалась задовго до війни. Виглядає як банк карта.

я так розумію а фоп їх намутить не реально )

Не в необмежених. Бензин 20л, дизель 50л за раз

Лайфхак — заводиш знайомого з робітників заправки.
В них є особисті корпоративні картки з лімітом щось типу 200 л в місяць.
Приїжджаєш туди, коли світяться нулі, заливаєш повний бак при нульовій черзі. І не по 65 грн, а по «штатній» ціні. Мої знайомі навіть «на чай» не захотіли брати.

заводиш знайомого з робітників заправки.

Надо было тому дедку-заправшику сегодня так и сказать:"Слышь, дедок. Я слыхал, у тебя карта есть корпоративная на 200 литров в месяц. Мне того, кататься хочется«.
Или девушке, которая вчера предлагала мне помимо бензина взять крусассанчик, кофеек, водичку, надо было на свидание пригласить, потом невзначай про топливную карту упомянуть. Но так, чтоб жена о топливной интрижке не узнала.
«Взять и завести знакомство». Лихо сказали.

Мої знайомі навіть «на чай» не захотіли брати.

Ну, не у всех такие софт скиллы.

Любишь на моцике вжух-вжух — люби и «топливные интрижки».

в наш час мати знайомого заправника набагато краще ніж суддю чи ще когось.
а ще я вірю, що подолаємо корупцію (ніт)

Я в селі живу) Заправка 2км від мене. Правда, вона знаходиться на міжнародній трасі, якою до Буковелю їздять.

Частіше користуюсь велосипедом.

є навіть припущення, що за бензиновою кризою стоїть потужне лобі з української велоасоціації

Ага, і лобі з продажу велоакумуляторів.

Ми теж бота тг створили, кожні 10хв шле оновлення
t.me/EDenergybot
Стосовно мене, то авто немає. Суто для бензокоси купив і все.

Зробив для себе та друзів тг бота. Можливо комусь також буде в нагоді:
t.me/de_palyvo_bot

... відслідковуються ОККО, WOG, UPG, Socar. Як тільки є зміни по наявності в межах 20 км від центру обраного міста — відправляє повідомлення.
Буду радий, якщо комусь він буде корисним.

Майже не їзжу зараз на авто. Більшість часу це велосипед та громадський транспорт.
Купив на ОЛХ, для яких ось вийняткових потреб, кілька каністр.

Закупаюсь бензином в пригородной нонейм заправке по 70грн без черг. Сейчас наши мудрые правители собираются штрафануть пару АЗС и бензина станет ещё меньше. Сами себе в ногу стреляют муд..ки

Хз, по Львівській області в середньому: 95 — 52 грн, ДП — 58 грн, газ — 42 грн. Обмеження на поточний момент 40 літрів, тільки в бак. Логістика ну 5 грн додасть, але не 18.

По 50-60грн теж є але там одразу ж черги і за півдня закінчується бензин. Треба сидіти в машині і ловити. Там де 70грн вже пару тижнів можна спокійно заправитися.

У Львові на заправках бензина немає. Дизеля немає зовсім. Не знаю про які 522 чи навіть 70 грн йдеться. Пальне є по картах і тальонах, обмеження всюди різні. В області не знаю, але знайомий їздив Франик-Київ — ніде бнз нема.

вообще не понимаю, как так бывает.
вы к границе ближе, у вас там должно быть завались бенза.
в днепре уже проблема практически сошла на нет.

В Одессе, которая 50 км от границы, заправиться — это квест. Заливают по 10-15-20 литров, бензин появляется и через несколько часов пропадает, очередь 20-30 машин считается «короткой».

ну эта ситуация у нас была недели 3 назад. ниже по треду я написала, почему так происходит. боже, береги коломойского и авиас (шутка).

вы к границе ближе, у вас там должно быть завались бенза.
в днепре уже проблема практически сошла на нет.

В дніпрі немає проблеми з бнз?
Я глянув з цікавості мапи ВОГа і ОККО — ситуація така сама як в нас — палива ніде немає.

а, ну вот я докопалась — в Днепре куча заправок Авиас, там через приложение заправка и в принципе, очереди уже максимум получасовые. плюс через приложение вся заправка занимает минуты.
на прошлой неделе вог завозил топливо, тоже заправлялась.

на прошлой неделе вог завозил топливо, тоже заправлялась.

Ну нічого собі «практично немає проблеми»
Глянув сайт авіас, там пише по всім заправкам і по всім областям все паливо в наявності, причому по 50 грн. Очевидно що ці дані неактуальні...

ну я в вск заправилась по ходу движения за 15 минут. по-моему это «практически нет проблемы», кмк. даже в ебеня не пришлось ехать, практически центральный район.

ну я в вск заправилась по ходу движения за 15 минут. по-моему это «практически нет проблемы», кмк. даже в ебеня не пришлось ехать, практически центральный район.

Лишається з’ясувати для чого потрібен телеграм канал. Його ж раніше не було.

ну очевидно, что не все так гладко, как раньше. раньше я заправлялась где угодно за 5 минут. но ситуция сильно лучше, чем в мае, например.

посмотрите по myenergy, мне рисует сейчас 35 заправок с 95м.

Глянув тлг канал где бензин днепр — там люди в пошуках палива. Все як в нас.

ладно, чуток обманула, в Днепре 19 заправок с 95м на авиасе. ну и посмотрите в телеге, что там за очереди, это уже не пара км, как недели 3 тому. и цена по 50 грн. это актуальная, вы можете хоть сейчас в приложении купить.

До війни катався на 120л в місяць.
Під час війни — 10л на 2міс норм

Газик спасает)

В понеділок з 11 до 16ї простояв у очікуванні палива, заправив 40 літрів еко-бензину. В вирішенні допомогає місцева вайбер-група, де пишуть про наявність пального на найближчіх АЗС.
Їжджу 1 раз на тиждень з села до міста закупити продукти(туди-назад ~50 км).

У мене родич такий бензин заправляє в жигуль (карбюраторний) і то каже їде не дуже. Я ніколи не резикував, як відчуття?

Для мого невеликого містечка найкраще рішення — мониторити місцеві групки в фб і тг. Двічі безрезультатно відстояв багато годин на АЗС, а третій раз поїхав одразу після поста в тг про наявність бензину і відстояв чергу аж в одну машину:)
Але це була з тих АЗС де клали болт на обмеження цін, тому брав по 62грн/літр, що також зменшує черги.
І тепер я не знаю куди його витратити, тому що і їздити особо нікуди, за невеликими покупками корсиніше пішки, в ліс не можна, в інші міста кататись потреба майже відпала, в результаті за місяць витратив лише 1/4 бака

Не дуже розумію куди і для чого типовому айтішніку треба їздити на авто в межах міста, при умові що робота віддалено. Які дуже важливі справи потребують так часто переміщатись на авто по місту(а у великих містах це таке собі задоволення), ще й в такий час, коли гроші треба економити, проблеми з паливом і є ймовірність отримати флаєр по дорозі. Хтось може пояснити? Чи вдома не сидиться, чи я один нікуди не катаюсь? Для одноразових поїздок мені здається простіше взяти таксі\громадський транспорт, ніж виїзжати на своєму авто.

Типовому айтішнику треба завозити малечу в садок, допомагати продуктами бабусям, їздити до лікаря, за їжею, в жкх, в магазин зброї та дозвільну, в податкову (бо питання з нарахування податків), замовити окуляри та багато іншого.

Як добре жити в маленькому місті, де садок, школа, лікарня, супермаркет знаходяться дуже близько.
Правда не має кінотеатрів, нормальних ресторанів (ну майже), але є базар.

З телефону писав і не помітив.

Ну якщо ви задрот, то це не значить, що всі інші такі

Задротом бути не соромно — це теж свій спосіб життя, не знаю чому їх так хейтять.

Тому що вони зазвичай свій спосіб життя вважають за єдиний можливий/правильний ;-)

я не хейчу, просто констатую факт

А якщо катаєшся на авто без важливих на те причин то значить не задрот, а бізнесмен і дуже ділова людина?
Мені просто цікаво що відбувається в інших, чому виникає гостра потреба чекати в чергах на заправках ще й з такими цінами на пальне, щоб потім кудись поїхати на власному авто. Просто не розумію куди всі їздять. На прогулянки/в парк/в магазин/трц? Швидше і простіше замовити таксі для таких випадків.
Хтось може поділиться ще своїми варіантами?

Ну вот ми зараз тимчасово живемо у Тернопільській області, в якій раніше ніколи не були, то зараз почали по вихідних їздити по області, щоб хоч трохи познайомитися з тим краєм, де довелося оселитися. Та й виявилось, що він вельми цікавий. Також недалеко до Карпат, куди теж є бажання з’їздити. Але бензина немає, то й не накатаєшся дуже.

По перше, я вожу жінку. Не хочу, щоб вона пхалась в фаршрутках або їздила на таксі з ахмедами. Їзжу за покупками, це зручно. На роботу (метро забите напрягає). На таксі накатався, траплялися неприємні таксисти, очікування, коефіцієнти х1.5-3

Як я і казав, це не необхідність, а питання особистого комфорту. Не дуже розумію як навіть в такий час і з наявними проблемами, люди думають лише про свій комфорт, якщо вже навіть таксі не годиться, що там говорити про громадський транспорт. І заради цього варто стояти в чергах і переплачувати за бензин?
Є багато людей які фізично не можуть працювати без власного транспорту, для деяких це критично важливо, щоб не залишитись без роботи, і їм доводиться бігати в пошуках бензину, через таких людей, яким «більше всіх треба», тому що на всіх не вистачає.
Особисто я, розуміючи це, перестав їздити на своєму авто, щоб не створювати дефіцит для інших, а деякі «інші» просто катаються куди їм хочеться, прикидаючись дуже діловими, а всі інші то просто задроти, які з дому не виходять.
p.s. це не конкретно до когось, це до всіх, хто так робить і вважає що їх «справи» дуже важливі, які варті того, щоб створювати проблеми для всіх інших. На жаль, серед «колег», я бачу тут таких багато.

Плюс таксі не так сильно піднялось в ціні як бензин, але баріну не пристало на таксі чи громадському транспорті кататись якщо власна тачка є)

Але у Києві за годину до комендатської години ціни на таксі легко виростають в 3-4 рази.

як типовий айтішник в Києві (на 30 тижні вагітності):
1) спортзал тричі на тиждень, до якого треба доїхати або трьома маршрутками або двома маршрутками і метро. Змінити не варіант, тому що там спеціалізовані тренування.
2) відвідування лікаря щотижня
3) вирішення питань з банками
4) Оздоровчі процедури у центрах, які також знаходяться далеко.

якщо місто менше — може звісно і ок. Але в Києві три пересадки в жару +30 — ну ну :) Тим більше не всі живуть коло метро. Таксі в Києві зараз майже вдвічі дорожче.

ціни на пальне — абослютно ок, хіба б черги зникли. А так проблем не бачу)

Пока никак. Залил полный бак в марте, я так много езжу, что там еще больше половины

Авто не маю. Перед початком дефіциту придбав електросамокат із запасом ходу 40км.
А з масовим переходом на віддалену роботу і їздити особливо нікуди.

Я думаю треба спробувати виготовляти паливо самостійно:
— 80% спирт замість бензину;
— рослинна олія змішана зі спиртом може замість дизпалива;

На спирту поедет только старое авто.
В современных столько всяких коррекций, что получишь сразу engine check
На масле даже не всякий трактор поедет.

A hit and a miss
Більше проблема з спиртостійкістю гуми, через що старій тачці прийде п...ц
А в сучасній може бути флекс-фюел якщо це биток зі США і все прекрасно поїде на суміші 80% спирт 20% бензин

на 80% спиртовой смеси ни одно обычное авто без серьезной модификации двигателя не поедет (при низких температурах — даже не заведется)
а при меньших процентах, в старых — нужно руками регулировать карбюратор, зажигание
в новых — электронное зажигание самостоятельно адаптируется под бензин с добавлением спирта

Я пам‘ятаю доу до 24го, і порівнююче з тим про що спілкуются тут зараз, ловлю себе на думці що жесть як змінилась реальність: дефіцит бензу, донати на зсу, відчуття провини під час відпустки та й іормат самої відпустки, роздача повісток на вулицях, масовий релокейт пів україни і аж не віриться що реальність так сильно змінилась за такий короткий проміжок часу...

А інашке і бути немогло, згадайте 2019 рік, на війни наживаются ж...

В 2019 було дійсно класно, з приводу наживи то це завжди хтось на чомусь пробує нажитись: війна, пандемія, хайп/падіння крипти, дефіцит, засуха, землетрус і тд. тому я не сильно приділяю цьому увагу

Найгірше, що зараз десь приблизно 128 лютого, а не 10 червня.

а еще темы от уехавших с инстаграммными фоточками с пляжа, и описывающих как им тяжело болеть за нашу страну под жарким солнцем испанского пляжа и дорого жить после Украины, а вернуться в свой город — нет!

Київ, машина дизельна, шукаю на мапі АЗС де тільки дизель в наявності, довше 10-15хв ще не стояв

Я у Львові дизеля не видів мабуть з березня :)

Почала ходити на роботу пішком :)

вирішив кардинально: купив електромобіль:)

Заправляюсь в Днепре во время матчей национальной сборной по футболу. Очередь 5-6 машин.

Довго панікувала, їздила по заправках ледве не кожен день, дивилась де немає черги, щоб заправитись впродовж 2-3-х тижнів. Привезли мені бензин (залила повний бак), ще в каністру 20 літрів на всяк випадок і їзджу на газу...)) Газу зараз всюди вистачає. Кажуть, ніби з газом проблем не буде, але хз. :)
Таксі їздять у звичайному режимі, доставка їздить у звичайному режимі.

А так, більше почала ходити гуляти пішки та насолоджуватись теплим сонечком. :) Електрокари все рівно на 30% виросли у ціні, якщо й купляти, треба їхати приганяти, поки нагальної потреби у тому немає. ))

треба їхати приганяти, поки нагальної потреби у тому немає

Кажуть з 1го повернуть податок на розмитнення, так що зараз якраз час, можна умудритись встигнути.

на електрокари 0 розтаможка по зеленому тарифу

Ніяк.
В коворкінг пішки 25 хв в один бік, магазин по дорозі, відпочинкові виїзди були лише раз.
Прогулянки — пішки.

Коли потрібен був бензин — прокинувся о 5.40 ранку, зібрався, о 6 по закінченню комендантської години вийшов, сів в авто, 15хв їзди містом в пошуках бензу, знайшов заправку з мінімальною чергою, заправився, о 6.30 вже був вдома.

Довго страждав, переглядаючи апки різних АЗС в пошуках бензину і щоб точно знати, чи продадуть мені його. Потім вирішив зробити ресурс, який автоматизує даний процес і от що вийшло:
— фільтри по наявності пального (можна обрати бензин, дизель, чи газ)
— фільтри по способу оплати (чи можна купити за готівку, чи тільки за талонами)
— вже є ОККО, WOG, SOCAR, нові станції скоро будуть
— можна прокласти маршрут до обраної АЗС

Користуйтесь, поширюйте, залишайте фідбек. Мені буде приємно, якщо ця штука допоможе комусь ще

zapravka.info

Дуже круто! Стосовно фітбеку, то було б добре зробити multiselect. Щоб вибрати і бенз і газ одразу.

Дякую. Це дещо ускладнює логіку (треба розуміти «бензин І газ» чи «бензин АБО газ». Подумаю, як це зробити максимально просто 🙃

где на карте нажать кнопку чтоб «вид со спутника»? А не схемы эти дурацкие

и галочки «нет очередей» тоже не вижу. Вобщем сырое весьма ещё.

Я ж говорю, по очередям — это в НАТОвский спутник.

Поприбирав зайві кнопки, але ідея валідна, можна повернути

якщо ваше посилання вставити в телеграм, щоб надіслати, то прев’ю посилання пише «на 31 травня». Це вводить в оману, ніби не актуальний сайт. Підправте, будь ласка.

Дякую, відправив запит в телеграм. Вони кешують прев‘ю і його треба ручками оновлювати

upd: тепер там пише «статус пального сьогодні» і вже не треба оновлювати прев’ю щодня

Підкажи, будь ласка, як ти вирішив проблему, що окко віддає готовий HTML с точками на мапі? Як переніс на свою мапу?

Я не конкурент, просто цікавився цією ж ідеєю)

Привіт. В них є апі. Якщо поробити запити з фільтрами, в девтулзах можна побачити запити :)
Там проблема, що в тебе не вийде зробити окремий запит. В ОККО стоїть захисту від ДДОС / парсингу. Тому потрібно юзати тулзи з headless браузерами, типу cypress чи playwright

Привіт! по СОКАРу шось не працює. на мапі показує шо згідно даними socar.ua бензин є, а на socar.ua показує шо бензина нема... 12.06.2022, 17:51

Привіт, дякую за фідбек. В мене дані оновлюються кожні 10хв, тому може бути «лаг», коли в офіційній апці вже змінилась інформація, а в мене — ще ні. Зазвичай протягом 10хв приходить оновлення і все стає на свої місця. Якщо ж не зміниться нічого, напиши плз адресу / назву станції, спробую подебажити

ось, актуально на зараз — {
«id»: «7»,
«type»: «stations»,
«attributes»: {
«title»: «SOCAR 03003»,
«address»: «Київська обл., м. Київ, вул. Кільцева дорога, 11»,
«tel»: «800508585»,
«city_slug»: «„,
„street_slug“: “»,
«marker»: {
«lat»: 50.396379256791,
«lng»: 30.42140007019
},
«fuelPrices»: [],
«services»: [
«Телефон»,
«Зарядка для смартфонiв»,
«Wi-Fi»,
«WC»,
«WC для осіб з інвалідністю»,
«Пеленальний столик»,
«Кава/напої»,
«Buta Market»,
«Парковка»,
«Підкачка шин»,
«Автоматична чистка взуття»,
«Картки sCard»,
«SOCAR Pay»,
«Літня тераса»,
«Платіжний термінал»,
«Виніс термінала»,
«Поштомат Нова Пошта»
]
}
}

а на zapravka.info — вже декілька кронів по 10 хвилин відпрацювало, показує шо ще є. у них чітка привязка АЗС по «id» йде. я їх на телегам бота завів, бенза за час коли zapravka.info показує що був —> а їх апіха показувіла насправді що не було...

якщо дивитись апішку з їх сайту, то там можуть бути розбіжності. Вона в мене декілька днів тому почала глючити і віддавати неправильні дані, тому я перейшов на апі з мобайл апки. Зараз глянув в телефоні — показує, що є бензин :/

додаю скріншот як пруф :)

snipboard.io/xPoDeL.jpg

а, поняв ) тоді без питань ) зараз насправді з цими АЗС фіг поймеш де в них актуальна інфа )) КЛО взагалі єксельку викладала ))))

Дякую за гарну тулзу для моніторингу! Якщо не секрет — де береш інфо по АНП\Авиасу? Бо на їхньому сайті актуальної інфи нема.. :( Хотів зробити телеграм бота по їх АЗС, бо там часто буває і ліміти нормальні і додаток у них на диво працює... а апіху шось не знайшов ... Буду дуже вдячний за наводку )

по авіасу беру з додатку інфу, але там треба заморочитись. Пошукай, як перехвачувати запити на телефоні (proxyman чи щось типу того допоможе), так можна вийти на їх API )

Спасибо, отличный инструмент для мониторинга! Помог мне найти топливо и заправиться.

Шикарний ресурс! Дякую за нього! Але сьогодні бачу він святкує ))) Останнє оновлення ====>>> Оновлено: 28 червня, 06:44

Від початку війни переїхали до батьків у маленьке місто, тут автомобіль практично не потрібний — всюди можна дійти пішки, а зараз (коли тепло) можна й велосипед взяти за бажанням. На більш дальні відстані їздимо, як і раніше — паливо з’являється на місцевих заправках час від часу.

Локальні чати та додатки заправок допомагають. Ну або інколи щастить і можна проїжджати мимо заправки на якій недавно злився бензовоз і черга невелика. Поки що з таким підходом не стояв довше чим 30 хв. Хоча ідея електромобіля як другого авто не покидає.

Велосипед, машиною по місту майже не їжджу. Хоча й до війни було так само, але було більше поїздок на відпочинок на в гори, на море.

Ніяк. Як треба, то купую на ОЛХ

И как?
Топливную уже сколько раз поменял?)

За три місяці ж нічого не вилізе. Через рік-два скоріш за все (тисяч 15-20)

Если продавец достаточно жадный и разбавил от души, то из-за падения октанового числа детонация, коррекция углов опережения зажигания и соответственно чек энджин будет сразу же.
Определить можно только двумя способами — опытным и лабораторным.

Так покупать можно талоны на норм заправки, не обязательно бенз

1) Откуда я знаю, что продавец не распечатал их на принтере? Я бы печатал и впаривал лохам.
2) Какой в этом смысл, если я и так могу купить топливо через приложение. И потом точно так же искать его на заправках, стоять в очередях.

А по талонам бенз є? І що це за талони? Для якихось спецслужб?

Есть, но не всегда, тоже ебала, но чуть проще, чем за фиат на месте.

сливают с той же бочки, что заправляет на WOG/OKKO

Это можно утверждать только если при тебе лично набрали.
Продавец, который продает бенз с колонки и не разбавляет — просто лох.

Якби не дивився новини, то навіть не знав би про проблеми з паливом. В мене жодних турбот бо не мав і не маю грошей на власну машину.

Тепер дуууже ніжно натискаю на педаль газу, бо витрата палива неекологічно висока

Їзжу на електриці)

Добавив собі в телеграмі групи та боти про пальне в місті. Коли треба заправитися — моніторю і одне і інше, і коли находжу потрібне пальне недалеко — швиденько на заправку.
Також інколи буває що проїжджаю повз заправку, де майже нема черги і є пальне — стараюся добити «до повного» при можливості в такій ситуації.

Купив 100 літрів бензину ще у лютому-березні. Щось чуйка мені підсказувала. Бензин вже по троху з’являється на АЗС, у нас на Заході, а в мене ще 50 літрів лишилось десь.

Я збирався купити діжку на 200 літров у гараж. Потім подумав — та ну трясця, я що, зовсім параноїк. А краще б був.

Не забувайте, що сучасні бензини мають багато присадок, які починають деградувати через декілька тижнів. А якість самого бензину суттєво погіршується уже через пару місяців.

Ого, навіть деградувати? Я сподівався, що просто розшаровуватись і достатньо «поколотати»

Фигня. В закрытом баке современный бензин через полгода вполне заводит машину — проверено. И едет без заметных проблем.
А в канистрах и бочках вообщето гарантийный срок хранения — год(при условии постоянной температуры не выше 30 градусов и заполнения емкости на 95%)

Ну я не казав, що через два тижні чи місяці двигун не заведеться. Легкі фракції бензину випаровуються (ніде немає абсолютної герметичності), він темніє і його характеристики погіршуються.

А так більшість автомобілів заведеться і поїде навіть на вайт спіріті чи ацетоні, але це не значить, що для двигуна буде ок. Скільки часу повинно пройти, щоб бензин став неюзабельним — питання звичайно відкрите, тут я тільки теоретик. Але думаю декілька місяців достаньо, щоб це почало шкодити сучасному двигуну.

Розкенсервував недавно мот з 95 бензином в баку, який заправив рік тому назад — їздить без нарікань.

десь приблизно з такими самими почуттями я його і купляв)

Моніторю наявність пального на карті: datastudio.google.com/s/uUwZRr3R53c

Ситуація змінилась кардинально 😁 - раніше я сидів вдома через ковід, потім сидів вдома через постійні повітряні тривоги, а зараз сиджу вдома через відсутність бензину.
Але їздити і нема куди, тож наче норм.
Та якщо хтось в Києві продає електромобіль не за всі гроші світу — пишіть

Машину супруги пока сменил на такси. На мотоцикле еду кататься в 5 утра, чтобы в 6 быть на заправке без очереди.

кто так делает ?
жену на заправку отправляй в 5 утра. Вечером давай шланг, пусть сливает в мопед

Вечером давай шланг

Взагалі по житті норм порада

шланг, и пусть отсасывает... бензин из бака, а не то что некоторые подумали

казали ж тобі шо N55 мотор для ікса то шляпа)

Чего? Норм аппарат. Просто кушает хорошо.

На мою думку він слабкий для масси кузова

Никак. Такси ездят, как и раньше, а собственная машина — это бессмысленная трата денег и времени.

На таксі не поїдеш у відпустку на море (хоча зараз це звичайно не актуально)

Самолеты, поезда, автобусы, они существуют.

Я не хочу залежати від інших людей і їх розкладу. Для мене відпочинок — це подорож, де я сам вибираю куди їхати, де зупинитися, коли можна кожного дня ночувати в іншому місці, навіть іншій країні. Приїхати в готель і жити там два тижні на одному місці — не для мене. Якщо вже їхати кудись дуже далеко, за межі Європи, то брати там машину на прокат.

Замість умовних 2-4 години на літаку, витратити ~12 годин на авто в одну сторону, приїхати втомленим і відсипатись ще півдня, як на мене не дуже вдалий початок відпустки, для цього треба закладати ще кілька днів до основного відпочинку, тільки щоб доїхати туди і назад. Це не враховуючи всякі пригоди по дорозі. + Навіть в технічно перевіреному авто чи новому, через умовні 1000км щось може піти не так.

Є люди, яким подобається кермувати власним авто. Яке вони ретельно підбирали, і яким кермувати — чисте задоволення?

Мені теж подобається, і з задоволенням їздив на дальні дистанції, але все має бути в міру. Тому в більшості випадків вибирається інший вид транспорту.

Замість умовних 2-4 години на літаку, витратити ~12 годин на авто в одну сторону, приїхати втомленим і відсипатись ще півдня, як на мене не дуже вдалий початок відпустки

Зачем ехать 12 часов через немогу, если можно комфортно доехать за 2 дня, остановившись в интересном месте по дороге?

Наприклад, минулого року їздив з друзями на море в Грецію, через Болгарію, Румунію. По дорозі туди зупинялися на ночівлю у Болгарії, у Греції побували на Егейському та Іонічному морях, відвідали Метеору, дорогою назад в Румунії проїхали через Трансфагараш — для тих, хто любить водити машину — це особливий кайф. У нас було два водія на машину, то їхали по черзі, самому було би важче.

На літаку, поїзді, автобус, таксі не виїдеш в гори чи навіть на мінімальне бездоріжжя.

Ну які гори? Отримати повістку? Вже не актуально.

Так в горах якраз військоматів і нема!

Поїздка на море на авто це вельми сумнівна трата сил. Мав досвід їхди в Хорватію, ну нафік, хай крутять руль весь день ті кому за це платять зарплату, а під час відпустки добу витрачати на таке якийсь мазохізм.

Мав досвід їхди в Хорватію, ну нафік, хай крутять руль весь день ті кому за це платять зарплату, а під час відпустки добу витрачати на таке якийсь мазохізм.

Ты серьёзно сутки непрерывно сидел за рулём?)
Что сказать, слабоумие и отвага.
Я ездил в Хорватию на море дважды из Одессы. Маршрут всегда был один и тот же.
День 1: Одесса-Киев.
День 2: Киев — Мукачево.
День 3: Мукачево — Шиофок.
День 4: Шиофок — Горна Брела.
Обе поездки осуществлялись на спортивно-туристическом мотоцикле, с женой.
Оба раза очень понравилось. И города по дороге посмотрели, и покатались, и на море отдохнули.

можно ещё проще
одесса-львов прыгаешь на поезд и тачку в поезд засовываешь
пока едешь пьешь пивас, утром в 8 приехал, снял тачку и ухехал Львов-Мукачево-Шиофок

С Кошиц (словацкой границы) поездом до будапешта едешь, а оттуда поезд в Хорватию дешёвый. Там авто можно арендовать

прыгаешь на поезд

В этом месте — блеванул.
Более отвратительного мероприятия, чем поездка на поезде, придумать сложно. Даже на морском судне-контейнеровозе было приятнее.

Тупить в дорогу десятки часов на однообразной трассе как дальнобойщик — норм.
Заниматься чем угодно в полностью выкупленном купе, отдыхать — не норм.
интересно)

Тупить в дорогу десятки часов на однообразной трассе как дальнобойщик — норм.

Не знаю. Я держал на мотоцикле среднюю 160 и у меня был интереснейший квест шашечек сквозь трафик.

Заниматься чем угодно в полностью выкупленном купе, отдыхать — не норм.

При этом, постоянно кто-то ходит по коридору, постоянный стук колёс от которого хочется застрелиться, шум из соседних купе, очередь в туалет, невозможность поднажать и доехать быстрее, если надо, невозможность купить нормальную еду, невозможность остановиться погулять в понравившемся месте.
А уж сама полутюремная атмосфера ЖД станций — это вообще.
Ну а если поезд старый совковый, что в Украине — норма, то в него даже зайти — противно.
И чем угодно — это чем?
Не всегда есть доступ даже к розетке, из-за чего ноут и телефон стараешься лишний раз не трогать. Можно сидеть на кушетке и смотреть в окно. Потом можно лечь спать, если получится заснуть. И просыпаться при каждой остановке, когда кто-нибудь будет садиться на поезд с маленькими детьми. И греметь чемоданами в коридоре.
А утром — отстоять очередь в омерзительный туалет и выпить через нехочу невкусный чай.
Что может быть лучше.

И чем угодно — это чем?

Общій вагон забацаного поїзда. Hа лавках сидять Гpиша, Миша, Толя і Опанас. Вони дивляться в вікно, чистять pибину, п’ють чай з алюмінієвого підстаканніка і в загалі pозважаються — як то положено у поїзді.

Не знаю. Я держал на мотоцикле среднюю 160 и у меня был интереснейший квест шашечек сквозь трафик.

Шашечки на пустой трассе, серьезно?) Помню мы на блаблакаре как-то ехали на джипе с такой же скоростью и без шашечек)

И чем угодно — это чем?

Ну учитывая что поезда Одесса-Львов и Одесса-Ужгород — то 80-90% времени уйдёт на сон, то что бы ты и так потратил ночуя в городе) А так можно на компе поиграть, фильм посмотреть, книжку почитать, мануал по новой технологии накрайняк) Всё лучше чем в дорогу тупить.

При этом, постоянно кто-то ходит по коридору, постоянный стук колёс от которого хочется застрелиться, шум из соседних купе,

Ну тут кому как, я нормально в наших поездах спал) Стук колес убаюкивает даже

невозможность поднажать и доехать быстрее, если надо,

Ну пару часов сэкономишь если «поднажмешь», в общем зачете поездки — смысла нет.

невозможность купить нормальную еду,

Поезд ночной, поел перед выходом, на крайняк с собой что-то взял) А в Европе полноценные вагоны-рестораны есть, с качеством реально на уровне евроресторана.

И просыпаться при каждой остановке, когда кто-нибудь будет садиться на поезд с маленькими детьми. И греметь чемоданами в коридоре.

Я говорил о вагонах купе или СВ, а не плацкарте если что)))

Не всегда есть доступ даже к розетке, из-за чего ноут и телефон стараешься лишний раз не трогать.

в Одесса-Киев (который Черноморец) розетки тоже есть, про Одесса-Львов не уверен, но думаю в СВ вагоне точно должны быть

А утром — отстоять очередь в омерзительный туалет и выпить через нехочу невкусный чай.
Что может быть лучше.

А утром — выйти и поесть в городе, поезд утром приезжает в Львов вроде) а в Европе опять же нормальное питание в поездах

Шашечки на пустой трассе, серьезно?)

Европейские автобаны редко пустыми бывают. Единственный пустой участок — пару сот км от украинской границы в Венгрии. И там я дубасил 200+.

то 80-90% времени уйдёт на сон,

Я не умею спать в общественном месте.

Ну пару часов сэкономишь если «поднажмешь», в общем зачете поездки — смысла нет.

Это разница между успею я погулять сегодня по набережной, или тупо поужинаю и завалюсь спать.

Стук колес убаюкивает даже

Только тех, кто в Сибири лес валил на зоне.

А так можно на компе поиграть, фильм посмотреть, книжку почитать, мануал по новой технологии накрайняк

Я лучше на мотоцикле покатаюсь.

но думаю в СВ вагоне точно должны быть

СВ вагон — это обычный купе вагон, но без верхних полок.

СВ вагон — это обычный купе вагон, но без верхних полок.

В 2 раза меньше людей на вагон и лучше сервис, большинство твоих претензий предъявлять будет не к чему, если не пожлобишься.

Ага, панам не гоже їздити на поїздах, там же фу, простий холоп заважає насолоджуватись прекрасним собою.
Про мотоциклістів 160 шашечників навіть не знаю як виразитись культурно...

Про мотоциклістів 160 шашечників навіть не знаю як виразитись культурно...

Можно просто молча позавидовать

Ага, панам не гоже їздити на поїздах, там же фу, простий холоп заважає насолоджуватись прекрасним собою.

Если есть возможность ехать в комфорте, почему нет? Совком потянуло то как...

Так в том то и дело что комфорт это поезд (Станислав получает кайф от езды на мотоцикле, так что у него ситуация другая). В Европе поезда на дальняк вообще транспорт для богатых). Это возможность ехать пока ты спишь, ехать пока ты ешь (в нормальном вагоне ресторане, не знаю как с этим в укр. поездах), ехать пока ты занимаешься своими делами, вместо того чтобы тупить в дорогу как дальнобой

Вот не надо про Европу рассказывать)) Немецкие поезда — редкостный отстой. Мне удобнее до 1000 км на авто, все что больше — самолет+аренда авто.
И я прекрасно понимаю Станислава касательно общественных мест.

А чем отстой? Я из Праги в Вену часто гонял одно время, всё прям отлично, современно, и быстро (быстрее чем на авто). Одно время почти каждый день ездил с границы Германии в Прагу на поезде Берлин-Будапешт и Гамбург-Прага — тоже отличные современные поезда с топовым вагоном рестораном.
Знаю что из Праги в Хорватию ночной поезд ходит дешевый.

Почему общественное место? Купе вполне приватное, никто туда не заходит, можно закрыться. То что туалет «общественный» — так на заправках, или где вы там останавливаетесь он тоже общественный)

А чем отстой?

непуктуальность
заявленной скоростью и не пахнет
обьявления преимущественно на немецком
поезда могут разделяться и кусками ехать дальше в разные стороны — если проспать момент, может быть весело

непуктуальность

Тут пишут о <75%, да, некруто. Но в Чехии с ее вечным ремонтом дорог, ДТП и пробками на трассах планирование на авто будет ещё хуже
cfts.org.ua/...​chestvo_passazhirov_52518

заявленной скоростью и не пахнет

Максимальная скорость поезда не достигается из-за качества ЖД полотна, но в параметре «время в пути» это учтено и он соблюдается, разве нет?

обьявления преимущественно на немецком

Это проблема в Германии?) В тех международных поездах на которых я ездил кстати было 3 языка — чешский, английский, немецкий.

поезда могут разделяться и кусками ехать дальше в разные стороны — если проспать момент, может быть весело

Звучит стремно, но не сталкивался. Мне кажется система должна давать тебе место в том вагоне который едет в твое место назначения без пересадок.

параметре «время в пути» это учтено и он соблюдается, разве нет?

:D последння поездка Мю-Гамбург. Обещанное время 6 часов, реальное — 9))) из них 40 минут стояния просто в поле. Лучше бы я полетел.

Это проблема в Германии?)

Мне уже нет, но многим туристам или новоприехавшим вслушиваться в бурчание не очень интересно. Экраны с дублированием информации есть не во всех поездах.

Звучит стремно, но не сталкивался.

Скоростной Мюнхен-Берлин разделялся около Эрфурта, система не учитывала разделения. Хорошо что мы не спали и нам соседи перевели с немецкого, что надо уходить в голову поезда, если хотим в Берлин.
Что действительно круто в Германии — насыщенность страны транспортом. Почти в любые ебеня можно приехать на поезде/автобусе. Не всегда это оправдано по времени, но возможность такая есть.

За це в мене особлива претензія до євроінтеграції. До неї затримки потягів в Україні були виключним явищем і рахувались хвилинами. Все ходило прямо хвилина в хвилину. А потім почалось...

щодо насиченості — ти п**ц правий. Я пригадую станцію Йорк — це містечко 100к людей. Там трафік на вокзіл п****ц — в порівнянні з мільйонним Львовом.

более отвратительного мероприятия, чем поездка одесса-киев-львов придумать сложно
ок если ты в первый раз едешь этим маршрутом

если >1 то зачем ? проехать 1000км и угробить 10ч ради чего ? в пятницу забросил тачку в поезд, в 8 утра выспавшийся в Львове садишься за руль и к 10:00 едешь себе в свое удовольствие в Польше/Словакии/Венгрии

более отвратительного мероприятия, чем поездка одесса-киев-львов

Кататься на спорт-туристе на большие расстояния само по себе — одно из лучших времяпрепровождений.

если >1 то зачем

Потому что это весело.
Если тебе скучно ехать, значит ты едешь слишком медленно. Неужели это так сложно понять?

та мне как раз не скучно ездить, да и сам люблю за рулем побольше провести. Что на машине что на мотике

в прошлый раз мы отъездили почти 5,000км за 10 дней. И выезжая в пятницу у нас был выбор — тулить одесса-киев-львов с вечера и приехать утром уставшими (видя за эти 10ч одни заправки) или поездом с нормальной едой и алкоголем

мне просто влом ехать по не самой лучшей дороге, по которой я уже не раз ездил

мне просто влом ехать по не самой лучшей дороге

Одесса-Киев и Киев-Чоп были одними из лучших трасс в стране до войны.

по которой я уже не раз ездил

А если не ехать, а наваливать?
Попробуй всю дорогу держать скорость «под 200», ни одна поездка не будет похожа на предыдущую.

Ты серьёзно сутки непрерывно сидел за рулём?)
Что сказать, слабоумие и отвага.
День 1: Одесса-Киев.
День 2: Киев — Мукачево.
День 3: Мукачево — Шиофок.
День 4: Шиофок — Горна Брела

В два заходи їхав
Львів — Мукачево
Мукачево — Хорватія

Ну в рабів айтішників відпустки 20-30 днів в рік, нема ще що робити як змарнувати з того 4+4 днів суто на рульожку. Може в мотоциклістів своє ціле хоббі отримувати задоволення від оперування транспортним засобом, але більшість людей розглядає транспорт як інструмент для переміщення в просторі, а не як веселу забавку. Особливо це про водіїв 4 колісних ТЗ

А мені подобається водіння, у мене 4х колісний аппарат, з зажоволенням проїзжаю і 1к км в день, коли потрібно

Може в мотоциклістів своє ціле хоббі отримувати задоволення від оперування транспортним засобом, але більшість людей розглядає транспорт як інструмент для переміщення в просторі, а не як веселу забавку. Особливо це про водіїв 4 колісних ТЗ

Я всегда говорил, что идеальный автомобиль — это телепорт.

На таксі не евакуюєшся, коли р*сня починає місто обстрілювати

Едж-кейс. Ну і навіть з машиною їхати треба до обстрілів.

щас він тобі розкаже за автобус, поїзд (якраз вчора спілкувався з дівчиною з Маріуполя, поїзди там вже на наступний день не ходили)

евакуювався з повним баком газу і бензу, газ випалив поки доїхав до безпеки, бенз з 24 лютого так повний і стоїть, боюся щоб він від довгострокового зберігання не перетворився на гарбуз

Бггг, скажи це тим, хто встиг евакуюватись з Маріуполя, Бучі. Подивився б я на тебе, коли орки на підході, а ти шукаєш болт

Выезжать нужно заранее, а не в последний момент под обстрелами. Там таких предусмотрительных автомобилистов до сих пор по обочинам из раздолбанных корыт достают. Наверное, тоже считали себя умнее «тупых» пешеходов.

Я 24 встиг зібратись, поїхати забрати мати, дружину з різних куточків Київа, запакувати все речами, компом, і вже в 9 годині ранку був в Обухові. А потім переміщатись по різним локаціям в межах України. Розкажіть, якби ви це зробили з таксі. Думаю ну дууууже складно. Тим більше, що через декілька годин після нападу — таксі тупо не можна було вже визвати.
Стосовно розстріляних — ну звичайно, якщо сидіти декілька днів, чекати орків, а потім — опа, саме час виїхати — ну так на що тоді сподівались. І на сотню таких розстріляних авто — тисячі загиблих, які не мали змоги виїхати.
Ви мені намагаєтесь довести, що бути мобільним, мати вибір і оперативну перевагу гірше, ніж бути без засобу пересування, який завжди під рукою?

Розкажіть, якби ви це зробили з таксі.

Кажуть, люди платили по 1000$ і їхали. Якийсь час по Львову каталось дофіга машин забрендованих під бренди київських таксі.

Это все, конечно, замечательно, и хорошо быть столь предусмотрительным задним числом, но вот сколько людей покупали автомобиль, исходя из предположения о том, что он им понадобится для эвакуации в военное время?

Я саме так і робив. Завжди було зрозуміло, що війна буде. Було питання коли почнеться.

брдм брал? броня, дизель, амфибия. всё это могло бы пригодиться при эвакуации

Завжди було зрозуміло, що війна буде.

Я считал, что не на моем веку.

питання евакуації — це особиста справа. як показав час — ви нікому не потрібні у час X крім себе

Смотря где жить, мне до работы меньше 3км., сейчас хожу пешком, под музыку самое оно, будет лень или погода плохая, то лучше на своей машине, туда + обратно уйдет газа до 30грн., такси даже экономом две поездки на 120грн. затянет. По целесообразности своего авто, незнаю, я покупал свое в 2008году, на одометре 130тыс. пробега, ничего серьезного по ремонту не делал.

У меня работа удаленная, а из поездок мне только в магазин съездить раз в неделю нужно.

Підписатись на коментарі