Залочений Macbook Pro 16″ 2021. Допоможіть розібратися в чому проблема

Колеги, необхідна допомога з розлоченням Macbook Pro 16″ 2021.

Ситуація наступна: є MDM який ми використовуємо без ABM ( не буду пояснювати чому)
на початку війни співробітниця була у відпустці за межами країни, ноутбук залишився у Києві.
після початку війни керівництво вирішило залочити ноутбуки, до яких немає доступу.
але у випадку цього ноутбука чому було створено двічі команду на залочення — одна завершилась, інша залишилась невиконано, але PIN у системі зберігся останньої команди.
Через кілька місяців, коли дівчина повернулась до дому, при спробі введення неправильного коду (колеги передали те, що бачили у системі) — ноутбук повністю залочився і пропонує ввести PIN (логічно) але пропонує «Try again in 24215262 minustes» (приблизно 46 років).
Будь які спроби увійти у Recovery Mode — закінчуються одним і тим же — вікном блокуванняMDM вендора.

Apple support каже що це проблема зі сторони MDM, вендор каже що то зі сторони системи від Apple. і я не можу розібратись чому це так і як мені це вирішити.

у мене на столі дорогий ноутбук, є PIN для розлочення, але не можу нічого ввести поки не завершиться час очікування, який змінюєтьcя на більше при спробах перезавантаження.

Можливо хтось має якісь поради в яку сторону копати і як зменшити нейомірно великий час очікування чи взагалі забрати його?
Буду вдячний будь яким порадам бо ми маємо гарну цеглину за 3к$

Дякую

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Проблема вирішена за допомогою DFU моду та переустановкою системи.
Щоправда до цього була підозра на кабель, тому купив Baseus Type C — Type C Data cable і все завершилось без помилок, як до цього.

Треба його в сервіс ASBIS віднести, або спробуйте це:

community.jamf.com/...​835/highlight/true#M78952

Дякую Олексій, але USB флешку не запустити, плюс в посиланні поради для старих ноутів.на M1 все трохи не так, ви ж в курсі.
А щодо сервісу ASBIS — поки не вийде, я за межами Києва

24 мільйони хвилин це від початку епохи Лінукса. Таке стається тому, що внутрішній годинник збився на «нуль».
Найпростішою боротьбою з цим глюком буде звернутись до техпідтримки Apple з доказами (документами) на ваш девайс, щоб вони посприяли у його розлочуванні. Або принаймі у поверненні системного годинника до реального часу.

Дякую, на жаль документи поки що далеко, але про це думав.
Проте не зрозуміло як може збитись годинник на новому ноутбуці)

Це баг не лише ноутбуків, але і айпедів та айфонів, і про те, що він збився і свідчить те, що. інші користувачі отримують саме такий результат із двадцятьма чотирма мільйонами хвилин. Тому не знаю як і чому, але він є збитий. Час дійсно має зростати, аби уникнути брутфорсу, але відносно сьогоднішньої дати, а не минулої 52 роки тому. Радять вставляти сім-карту, щоб годинник знову синхронізувався. У випадку лаптопа напевно треба, щоб він отримав доступ до вайфай. Або може спробуйте його приєднати до дротового ЛАН.

Між іншим, невелике уточнення. Ви згадали 46 років, це відповідає 1 квітня 1976 року, день заснування компанії Apple. На цю дату збиваються пристрої цієї компанії за замовчуванням.

дякую, треба все ж таки купити перехідник Type C (USB) — Ethernet

А як можна дізнатись що на маку є мдм ?

Долго читать документацию про то, как работает MDM, на уровне сети посмотреть куда именно идут запросы и насколько адекватно на них отвечают, базируясь на этом задавать конкретные вопросы в саппорт MDM/Apple в надежде пройти с L1 на L2/L3.

Но если ваша контора решила немножко сэкономить и не купила саппорт/лицензий — то можно передать этот ноут руководству компании в качестве объяснения, почему нужно платить немного больше денег.

Дякую, сапорт MDM/Apple пересилають один на одного
Хотілось би почути поради по цьому кейсу, а не про те, як будувати ідеальну ІТ інфраструктуру

Это означает, что вы общаетесь с L1 Support поскольку (а) не предоставили достаточно информации (б) ваш сервисный план не предполагает эскалации на L2/L3

Очевидно, что ваш случай в любом случае предполагает какие-то действия со стороны либо Apple либо вендора MDM

Соответственно не уговорив саппорт на активные действия вы ничего не добьетесь. Для того, что бы пройти L1 Support вы должны им предоставить достаточно интересные сведения, что бы они их передали дальше

Ничего про построение идеальной инфраструктуры IT тут нет

Но некоторое количество денег заплаченное вендору MDM может продвинуть вас на L2/L3 без дополнительной работы по поиску доводов с вашей стороны

Если вы пользуетесь MDM Miradore, на мысль о чем наводит ваш профайл в LI, то их бесплатный план вообще не предполагает эскалации куда-либо

Если у вас есть план поддержки предполагающий эскалацию, но эскалации не происходит — попросите свое финансовое подразделение обратится к вендору с вопросом о содействии

У нас не безкоштовна версія.
В даний час використовую всі варіанти вирішення даного питання. Тому копаю в різні сторони. Завтра буде ескалація по еплу і мірадору.
По apple сьогодні теж пройшов L1, але MDM підтримка тупо спригнула з теми)

Дякую, але я писав вище, у Recovery Mode зайти неможливо

Зате є і плюс: через 46 років його можна буде вигідно продати в музей

Це моя проблема, бо я сисадмін, 🙃))
і бумажки всі у мене, щоправда на складі зараз.
В сапорт писав теж я...

Підписатись на коментарі