15 причин повернути нульові ставки на імпорт авто

На днях повернено мито та податок на імпорт авто. Деякі спостереження і ідеї, чому нульові ставки варто повернути:

  1. Основним джерелом негативної реакції є наявність черг на кордонах. На якихось етапах черги створювали перепони для тих, хто подорожує в інших справах. Зараз ці питання зараз як мінімум рознесені. Потрібно розрізняти швидкість оформлення машин митницею та прикордонними службами із майже неіснуючим зловживанням поточним пільговим імпортом. Я також знаю з різних джерел, що може бути важко перетнути кордон також і біженцям, що рейсовий автобус може просто стояти на кордоні 2 години, якщо попаде між змінами, але ні в кого немає на думці звинувачувати пасажирів.
  2. Інше джерело негативного сприйняття — прикордонне населення Польщі, Словаччини, Угорщини. Вони здивовані, що країна, яка просить в них про допомогу, одночасно масово скуповує машини. Тут варто навести частину аргументів цього документу.
    Окреме питання в наших сусідів стосується того, що частина водіїв є чоловіками, як їм вдається виїжджати за кордон? Є цілий список виключень, які дозволяють легальний і сумлінний перетин, до того ж, вони бачать в черзі чоловіків, які зараз повертаються в Україну, і не переховуються від влади чи силових органів.
    До речі, тут також є ніби непов’язана активності українців коло банкоматів в прикордонних регіонах, які також створюють незручності місцевих, особливо в східній Словаччині, де в банкоматах євро.
  3. Попит на авто, який зараз реалізується, є одночасно і відкладеним (не ввозили машини в березні) і випереджаючим (скоро буде дорого розмитнити, і тоді не будуть багато ввозити). Чи доречно дорікати ініціативних українцям, що вони користуються легальною можливістю зекономити?
  4. Багато машин імпортується для потреб армії, волонтерської і гуманітарної діяльності. Часто ці машини вирішують гуманітарні і військові логістичні питання, які не вирішуються існуючим транспортом. Часом така машина в користуванні ЗСУ може бути навіть кращою для прихованої діяльності, адже не відрізняється від цивільного транспорту, на відміну від БТР, БМП чи іншого спеціалізованого військового транспорту.
  5. Я не знаю, в яку з статистик попадають машини, які безпосередньо імпортуються для потреб ЗСУ, але є ще один типовий кейс, коли благодійний збір для потреб фронту ведеться під конкретну машину, яка вже знаходиться в Україні, має конкретну ціну, і може бути відправлена у підрозділ одразу ж, як тільки буде викуплена. Такий спосіб є ясний, прозорий, містить менші ризики для групи благодійників, і таким чином підвищує рівень довіри до справи. Немає криміналу в тому, що продавець взяв на себе ризики імпортувати цей пікап чи бусик за власні гроші, і покриває свої розходи, час та зусилля з маржею.
  6. Окрім того, що значна частина машин імпортується для потреб ЗСУ вказаними вище способами, дехто завозить авто для власних потреб, тому що передали для ЗСУ свою попередню машину. Такий імпорт, як і попередній, не попадуть відразу в статистику «для ЗСУ».
  7. Згідно багатьох звітів середня тривалість життя машини «на передку» складає пару тижнів. Такі машин потрібні знову і знову.
  8. Імпорт авто — патріотичний крок, бо фактично громадяни інвестують в своє майбутнє в Україні, часом за останні гроші створюючи собі можливість для трудової чи економічної діяльності тут, в Україні. Це одночасно із тим, що в цьому році очікується великий відтік мільйонерів з України. Покупка авто чи нерухомості — патріотичний крок інвестиції, адже потім не вивезти..
  9. Громадський транспорт не працює стабільно. Приватний транспорт — це можливість не сидіти на шиї в держави, родичів, не емігрувати, а продовжувати тут свою діяльність, в тому числі в сервісах ride sharing, де, до речі, ціни не піднімалися вже давно, не зважаючи на ціну бензину. Дуже багато людей втратили роботу, переміщені в інший регіон і шукають спосіб заробітку. Логічно, що багато хто обирає роботу таксиста та вантажні перевезення.
  10. Частина машин імпортована на заміну знищеним та втраченим авто в тимчасово окупованих регіонах або тих, де велися бойові дії. Власне для цього рішення і приймалося. Війна не закінчилася, авто втрачаються, то чому мита повертаються?
  11. Я думаю, ви погодитеся, що середній профіль людини, які може пригнати авто — це чоловік від 18 до 60. Більшість з них, в тому числі військові, ще фізично не мали такої можливості. Нульові ставки треба продовжити і після закінчення воєнного стану.
  12. Якщо взяти кількість машин в Україні і поділити з урахуванням середнього терміну користування авто (Car longevity або average car lifespan), то можна побачити, що значна кількість машин поступила на заміну машин, які банально вже відслужили своє, безвідносно до воєнний дій. Врахуйте також, що більшість машин, які ввозяться, вже мають немаленький пробіг.
  13. Частина людей імпортує машини, особливо в нижньому ціновому сегменті і старшого року випуску, які відразу або в ближньому майбутньому будуть використані на запчастини. Раніше це було нерентабельно, адже всі збори могли складати 100% і більше базової вартості машини. З економічної точки зараз зору ця дія зберігала цінність — відремонтовану машину, яку в іншому випадку потрібно було б списати.
  14. Дуже невелика частина імпорту — дорогі машини однозначно преміального сегменту. Можливо, в якості компромісу, потрібно повернути оподаткування власне таких машин, але і тут потрібно розібратися. Нові пікапи, броньовані машини для, реалістично кажучи, людей, які приймають рішення, куплені за їх власні гроші — можливо не мають бути оподатковані на період війни.
  15. Будь-які закиди з точки зору екології просто недоречні, не тільки через стан в Україні, але і через дії із фактичними змінами в ecological footprint, які приймають країни, на території яких не ведеться війна: повернення вугілля на електростанції, довгі шляхи транспортування енергоносіїв, тощо. Українці вже мають де-факто екологічне обмеження через вартість і погану доступність палива, брати на себе тягарі світової екології для українців не на часі.

Які ваші думки з цього приводу?

👍ПодобаєтьсяСподобалось8
До обраногоВ обраному2
LinkedIn

Найкращі коментарі пропустити

Люди які ввозять машини:
* виводять гроші з країни, коли в нас і так дуже негативний платіжний баланс
Таким чином вивели напевно мінімум мільярд $, які Нацбанку довелося компенсувати з резервів
* витрачають додаткове пальне, коли їздять на ввезених машинах
* не платять мита та податок, коли інші їх платили раніше
* ввозять в більшості старі корчі
* доречі розмір мит у нас досить економічно обґрунтований. Всього 10% мито + ПДВ (яке в багатьох випадках відшкодовується назад) + акциз, розмір якого великий для старих авто (співвимірний з різними екологічними податками у країнах Європи для старих авто за декілька років (тому вони там такі дешеві))

Введення мит і податків було однією з умов, щоб відпустити курс долара с 29.25 на більш економічне обґрунтоване число

Я за те, що би залишити безкоштовне розмитнення тільки для ЗСУ (воно як я розумію таким і залишається)
І для електромобілів (там навіть 3-5% до пенсійного забрали)

Є така думка, що в нас доходи бюджету десь 100 млрд грн на місяць, а видатки 250 млрд грн. Наші західні партнери сюрприз повністю не перекривають наші потреби. І гроші треба десь брати. Тому так, якщо ви купляєте машину для себе — сплатіть будьласка мито, законтріб’ютьте в перемогу.
Стосовно машин для ЗСУ — треба розробити окрему процедуру, коли машина відразу після перетину кордону стає на баланс військової частини, і для цих машин мито не збирати.

Основним джерелом негативної реакції є

1. 1.1 млрд доларів відтік валюти з України, коли ЗВР не гумові
2. Втрата 26.1 млрд грн доходу в бюджет, коли шалений дефіцит

Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Абсолютно не розумію негатив відносно нульового розмитнення.
— Стільки грошей було втрачено, поки ці авто завозились практично безкоштовно! А могли б отримати мільярди!!
Моє улюблене. Це з розряду «гру скачали на торентах 10000 раз, якби не було піратської версії то цю гру купили би додатково 10000 раз». Ні, це не так працює. Якби не було нульового розмитнення, то не було би завезено такої кількості авто, тому ніяких 26 мільярдів (десь в коментарях вказували таку цифру) втрат і близько нема. До того ж, навіть при нульовому розмитненні все рівно залишається перший внесок за постановку авто на облік, тому хоч і менше але все рівно гроші йшли в державу.
— Позавозили без розмитнення старе лайно, яке ще й воняти може викидами з глушника!
Ну, частково є правда в цих словах. Але знову ж таки, якщо людина твердо вирішила купити авто та має декілька тисяч доларів на покупку, в неї є вибір: або купити ще старіше пердюче лайно, зате на українських номерах або пригнати з-за кордону трохи новіше по рокам авто. Якщо людина може замість жигулів чи лади купити умовний VW чи опель, то це хіба погано? Я впевнений, навіть та стара іномарка буде і екологічніше і безпечніше ніж якісь жигулі, лада, таврія чи волга. І доречі, коли людина прижене авто з-за кордону, вона в бюджет заплатить більше грошей, ніж якби вона купляла авто за таку ж ціну вже на українських номерах. Виходить, профіт?
— закрийте взагалі можливість завозити старі авто! Це ж мотлох, навіщо він тут потрібний! Хай заїзжають тільки нові авто, не старіше 5-и років!
Ті, хто кажуть, щоб заборонити ввіз старих авто в країну — будь ласка, скиньте там з очей свою корону з рожевими окулярами, яка кругозір Вам добряче закрила та дуже сильно спотворює сприйняття реальності, і подивіться, на які зарплати більшість людей живе в нашій країні, і які авто вони можуть собі дозволити з їх фінансовим прибутком, може зрозуміліше стане, що переважна більшість громадян «не потягне» 5-річне авто купляти чи електрокар якийсь (доречі, електрокар теж не старіше 5-и років чи 10-річний nissan leaf все-таки підійде під Ваші критерії?), та й економіка країни якось взагалі не відповідає таким запитам до громадян. Бідніші люди теж люди, вони теж хочуть якісь умови людські, комфорт тощо (наскільки дозволить їм їх бюджет).
Якщо на даний момент у Вас є можливість купити свіже авто — прекрасно, але водночас пам’ятайте, що і Ви також не відразу мали таку можливість, і колись Ви теж були зі значно меншими зарплатами, ніж зараз. А тепер уявіть, що Ви в той момент плануєте купити своє перше авто, а Вам якийсь чувак говорить «та це мотлох, таке мають заборонити!», чи було б Вам приємно тоді таке почути? Тим більш знаючи, що на той момент ну ось стільки є грошей і більше нема, на краще не вистачить. Тільки не пишіть, що Ви не брали старе авто і першим автомобілем взяли свіжу машину і таких людей багато, це скоріше виняток чим правило.
Тому, пані та панове, старайтесь якось дивитись на світ з різних точок зору. Далеко не всі люди мають достойну заробітню плату, при цьому далеко не всі можуть піти в айтішечку чи ще якісь прибуткові професії, бо все рівно потрібні вчителі, електрики, сантехніки, лікарі, прибиральники, токарі, слюсарі та інші професії, які мають далеко не найкращі цифри заробітніх плат, але теж важливі. І ці люди також хочуть мати прийнятні умови, в тому числі хочуть мати авто молодше сорока років не радянського виробництва.
Ще окремо за електрокари хочу згадати, бо багато хто прям бачить в електрокарі тільки хороше. Подумайте, а чи готові наші електромережі до такого величезного навантаження, яке може виникнути через масові зарядки електрокарів? Ви уявляєте цю паутину біля багатоповерхівок з подовжувачів розеток, бо кожен тягне свого дрота з свого вікна аби зарядити своє авто за ніч по дешевшому тарифу двухзонного лічильника? А як щодо виїзду в іншу область чи хоча б за межі міста, чи кожен електрокар подужає такий пробіг в сотню-другу кілометрів? А навіть якщо подужає, як йому потім рухатись по області, десь знову треба ставати на зарядку в іншому місті, а вони майже всі зайняті або далеко, і що робити в такому випадку? Чи багато у нас дійсно швидких зарядок які за пару годин зарядять авто, і чи взагалі достатньо зарядок, щоб багатьох пересадити на електрокари? До електрокарів треба добряче підготувати інфраструктуру, та й самі електрокари скоріше просто міський транспорт, бо ті електрички, які можуть дійсно далеко їздити, коштують як умовна квартира, що не зовсім по кишені навіть людям з хорошою зарплатою. На даний момент електрокар я бачу хіба що як друге авто, як основний і єдиний вид транспоорту — сумнівна ідея.

Єдині дійсно відчутні мінуси через це розмитнення — це величезні кілометрові черги на митницях та відтік валюти, це реальні проблеми, які створились через це. Хоча, з валютою водночас не все так просто, тому що наші валютники з-за кордону сюди стільки валюти натаскали (завдяки різниці в курсі), що думаю вони практично повністю покрили відтік валюти через авто. Ну і черги створились, бо наші люди прекрасно знають, що це тимчасова акція від влади, бо якби люди були впевнені, що зможуть цим скористатись через півроку чи ще пізніше, то таких черг і близько не було би.

На мою думку, варто було дозволити на одну людину одне авто зареєструвати (чи на один паспорт чи на один ідентифікаційний код, наприклад), з послідуючим блокуванням можливості перереєструвати це авто на півроку-рік, щоб точно відкинути перекупів, які цілими автопоїздами завозили машини на реалізацію. Водночас, обмежити максимальну ціну авто, яке можна було завезти по нульовому розмитненню, до умовних 30000 доларів (цифра будь-яка може бути, ця цифра названа лиш для прикладу), щоб люксові автомобілі завозились по старим правилам. Думаю, в такому випадку було б більше порядку на кордоні і авто заганялись би конкретно для людини, а не на авторинки для реалізації.

Очень умно написано. По деньгам, не факт что все авто были куплены за вывезенные деньги, большая чвсть это деньги заробитчан. Во всей цепочке есть брокер ( ФОП) который за свои услуги берет от 100 уе и тоже как то платит налоги, отдел ( фирма) сертификации от 2500 гр, из которых 1240 гривен сразу поступает в бюджет, ну и налог ( в данной схеме налоги платят все, деятельность лицензированая). Постановка на учет — экспертиза, номера, пенсионный фонд, оплата услуг СЦ. Согласен что можно было бы больше получить, но с нашим НК У , с каждым днем все меньше желающих с такими налогами что то завозить. Очереди на границе — из своего опыта вся процедура оформления «первички» занимает окол 30 минут так что очередь просто итог нашего ТК У. Ну и вопросы экологии — это лекции алкоголика о вреде пьянок.... Значит старые жигули, газели, газ, зил, и любимый «Богдан» это «цаца» а тот же рено или опель 2010 года это «кака»? Ну говорить об утюгах на колесиках, и наших реалиях с энергетикой и обслуживанием таких авто говорить просто рано, пройдет ни один год,пока мы будем готовы к таким вещам.

Нульова митниця має бути тільки для оборонки, мін оборони бере свої мульярди, досипає волонтерські і іде скуповувати те шо їм треба.

ДУЖЕ СУМНО! Прошла пару дней, а смысл дискуссии не поменялся. Вся «недолугість » самой системы наогообложения и тарифообразоваиия в системе таможеных платежей, дружно большинство комментаторов переводтит на «шкурный» уровень. А подумать — почему уже более 10 лет с млмента принятия ТК У и НК У продолжаются «танцы с бубнум». Дуже сумно! Наверно еще не один десяток лет будут продолжаться эти пустые разговоры.

В первые 2 месяца войны, когда пол Киева уехало, воздух ощутимо стал чище из-за значительного снижения числа авто. А что вы там ввозите? Старые пердячие клячи, которые травят воздух выхлопами и вип гелик по 220K, ну и отличить под какие цели завозят для перекупов, под себя или ЗСУ практически невозможно. Куча волонтеров параллельно с перевозом гуманитарки гнали тачки на лафетах далеко не для ЗСУ

Старые пердячие клячи, которые травят воздух выхлопами

Тобто якщо прокурене ржаве корито, умовно, 2000-2010 років їздить на укр номерах, то це авто з історією та друг сім‘ї. Повітря воно не забруднює, таке авто ображати не можна, а можна лише продавати на олх за 10-15куе
Якщо ввозяться автомобілі 2010-2015х, які дешевші в раза півтора і які кращі чим половина автопарку будьякого облцентру — то це пердяча кляча, шрот.
Дамс, жаба вона така штука)
ps для тупеньких — жаба не за євро авто, а за тим, що хтось зміг за ті ж гроші позволити собі краще, чим ти. Логіка як в орків, чесслово

Прям все так и побежали обновлять свое корыто 2000г на пригнаннае. Ржавые клячи — это хлам Евро-1..2 с помоек, которые в европе сливают за копейки в страны 3-го мира и засирает выхлопами воздух

чувак, жаба це погано.
до війни он в Києві повітря пи*дець яке останніх два роки було, причому що блях там иайже не було в Києві.
Зате одні ластівочки на укр номерах срали в атмосферу. Тобто по твоїй логіці, якщо ти заплатив екстра 2к податку то можна хоч бензином на асфальт лляти і з шин клумби вимощувати — насрать на все бо укр номера)

якщо вже так топиш за екологію — купи сходи крижку по урбаністиці, там норм розписано що і як засоряє екологію, а що ні.

Якщо тобі біля двері наклали кучу, ти поряд робиш ще одну? Назачєм тягнути сюди лайно старючє? Має бути обмеження у максимум 5х років на бензин/дизель, гібриди до 7 років, стндарт Євро-6. Електро — без обмежень.

Якщо тобі біля двері наклали кучу, ти поряд робиш ще одну? Назачєм тягнути сюди лайно старючє?

Не переконав.
Чому куча за 20к це ок, а точно така сама за 10к — не ок.
Виходить ти любиш їсти лайно, при цьому платити за нього в три шкури))

ти зараз порівнюш лайно 2010року за 20к і лайно 2010 за 10к?
Тебе підручником логіки гвалтували?

хз чим гвалтували тебе, але бачу що не допомогло: топиш за гівно за 20к і іншим радиш.

Бля, ну давай в довесок к тому дерьму, что уже ездит у нас, еще говнеца подвезем, такая логика?

Ну працює ж (ні) така логіка для легких наркотиків, які хочуть дозволити на додачу до алкоголю й тютюну.

Логіка як в орків, чесслово

Можливо в тебе і так.

А логіка дуже проста — маєш гроші на нову/екологічну тачку => маєш право їздити.
Маєш гроші на високі мито/податки і екологічний збір => маєш право їздити.
Немаєш => їздиш на громадському транспорті а не на авто.
І чим більше обмежень на ввіз б/у авто тим краще. Я б ще ввів екологічний збір за проїзд в містах для євро4 і нижче. В селі катайся хоч на фірі, в місті нема чого смердіти 20-річним дизелем.

А логіка дуже проста — маєш гроші на нову/екологічну тачку => маєш право їздити

а куй тобі орку. впевнений що в тебе чи твоїх батьків аж ніяк не тесла. відповідно, по твоїй логікі, вас висадити з твого корита, твоє корито конфіскувати, ще й по мордам надавати за нахальство. Оце справедливо буде. Мінус одне чи два коритця — вже менше забруднення

Ти не розумієш, що нове лайно треба ЗАБОРОНИТИ завозити, а внутрішнє старе лайно з часоми, будуть обмежувати?

Яка в тебе логіка, що європейці драндулєти не утилізують, а продають ніщім з другорядних країн?

ото в тебе пече, чуваче.
що, купив укр авто?

Це заздрість? Ти стояв у прокурєного таксі і дивився як повз проїжджав пан на новєньком хюндає?

В тебе ж пече як у ненормального, коли люди ввозять автівки. Хоча сам на такому ж кориті і їздиш, просто переплатив як лох

Село хуже города?, а если ПГТ? а если город, но небольшой? А есть возможность заменить спецтехнику, общественный транспорт, транспорт бюджетных организаций и т.д., готовы оплатить подорожание всего, а те кто не вайти? А появятся деньги на новый мусоровоз, если все готовы «компенсировать налог»? А как себе представляете введение эко.налога заметного размера, который «для всех», это мгновенная политическая смерть, или налог будут платить опять не все?

та він дурень звичайний, який купив собі, умовного хюндай аксент, і говорить «такс, все що нижче по ціні — то хлам, інше цукерка, що викидає більше в атмосферу — то шрот і його потрібно спалити»
але прикол в тому що його колимага сре так же само в довкілля, як і інші. Вона на дорозі займає місце так, як же інші, створюючи затори. І пішоходів і велосипедистів він, скоріше за все, не пропускає рівно так, як і більшість автомобілістів України, і жене по місту з перевищенням, як і інші.
Але в його логіці фігові лише бляхи — їх заборонити, відібрати та спалити, бо вони шкодять.

Ти можеш те саме, але впорядковано написати?

Село хуже города?, а если ПГТ? а если город, но небольшой

В невеликих населених пунктах нема проблем зі смогом від машин бо площа невелика,
немає скупчення машин на великій території бо сама територія мала.

А есть возможность заменить спецтехнику, общественный транспорт, транспорт бюджетных организаций и т.д., готовы оплатить подорожание всего

1. Ми говоримо тут про особистий автотранспорт, де користь йде максимум одній сім’ї а шкоди сотням.
2. Спецтехніки мало по відношенню до інших машин, тому це не суттєво.
3. Будь які зміни можна робити поступово. Екологічні приватні авто для завозу в Україну => екологічний податок => екологічний громадський транспорт.
4. Паливо подорожчало майже в два рази в Україні, на 50% у Польщі і нічого, ніяких бунтів немає. Так і тут буде.

мгновенная политическая смерть

В Європі ж якось вводять і нічого.
А доходи у великих містах у нас не набагато менші ніж в східній Європі

Я вважаю, що нульове розмитнення потрібно було вводити виключно для авто, що завозиться для потреб ЗСУ чи волонтерів.

Вже до 700 000 тис Українців мобілізовані ,та якась з них воює та захищає нашу Батьківщину.
Та в них є час думати/користуватися безкоштовним розмитненням?
Чому знову всі не рівних умовах?

Так у новому Законі ще 1 рік після війни будуть пільги для військових

Думаю, можно было бы вернуть 0 растаможку для авто не дороже 10 тыс.

Ну, можно пойти дальше и сделать прогрессивный налог — чем дальше в сторону роскоши, тем дороже.

А що таке розкіш? Гольф 8 за 14к$ це розкіш?)

звичайно! там можна скласти задні сидіння, і використовувати його як койкомісце, головне ноги трішки піджати)

Якщо у сусіда *** більший, то йому податок на розкіш!
Вступай в мою партію «Як не жаба то заздрість!»

Просто залишу це тут:

📰 Там в мережі пишуть, що найдорожчим авто, яке завезли з пільгою став «кубік» Mercedes G-class за 220 тис. $.

🏎Ні, це не так. Найдорожчою машиною стала Ferrari Roma 2020 року за 221,4 тис. $.

🤦‍♂️Сума наданої від держави митної та податкової пільги на розмитнення власнику суперкару — 71,3 тис. $. Сподіваюсь вистачить на бензин)

Это кто пишет? Коррупционеры от «Укравто» Назаренки и Васадзе? Или это официальные данные от Гос Таможни и Налоговой?

Ярослав Железняк, нар деп від «Голосу»

Перший заступник голови Комітету Верховної Ради України з питань фінансів, податкової та митної політики

Заступник кого? Гетманцева? Ну ну.

Про це повідомив заступник голови парламентського комітету з питань фінансів, податкової та митної політики Ярослав Железняк

Ти з Ефіопії? Як можна не знати відношення Гетьманцева до Желєзняка

Меня отношения пауков в банке не интересуют. Я и так по виду деятельности переодически сам за деньги залажу в эту «банку». И то что они говорят для " пипла" это одно а вот что они говорят о «пиплс» соасем другое.

У меня знакомый, автодом хочет пристойный, несколько месяцев искал, смотрел, планировал, растаможку вернули, поиски пока закончились, может позже купит и оставит за пределами Украины, все равно удобнее по Европе, на такой технике ездить. Теперь вопрос, какую сумму «народных денег» этому буржую «надасть держава» купи он желаемое вовремя и вариант когда покупку оставить евробляхой, все равно использоваться будет «там».
Если аналогия неявная, была-бы осуществлена покупка ферарри и гелека, зная что налога будет 70К сверху?

автор не встиг купити теслу?

На електроповозки нульове розмитнення.

Чим більше читаю коментів під подібними постами тим більше впевнююсь, що наші айтішники — найбільші тєрпіли у світі.

Розкрийте тему, бо навіть сперечатись важко :)

TL DR;

В людей пригорає, що халява закінчилась.

Передбачаю наступну статтю, коли піднімуть податки:
«15 причин повернути 5% податку».

Вважаю що проблемою є не присутність мита, а його неадекватна ціна, незалежно від воєнного стану. Адекватним рішенням буде введення нової цінової політики.

Це якийсь або величезний стьоб, або написано після сьомого пива, або пробовокація. Я не знаю, як люди ниже взагалі це серйозно коментують.
І заздалегідь перепрошую за рівень української, до війни мав зовсім мало практики.

1.

Основним джерелом негативної реакції є наявність черг на кордонах. На якихось етапах черги створювали перепони для тих, хто подорожує в інших справах. Зараз ці питання зараз як мінімум рознесені. Потрібно розрізняти швидкість оформлення машин митницею та прикордонними службами із майже неіснуючим зловживанням поточним пільговим імпортом. Я також знаю з різних джерел, що може бути важко перетнути кордон також і біженцям, що рейсовий автобус може просто стояти на кордоні 2 години, якщо попаде між змінами, але ні в кого немає на думці звинувачувати пасажирів.

Як я зрозумів, аргумент в тому, що люди, що ввозять машини і ті, що просто в’їжджають, в єдиній черзі, коли мито і ПДВ на ввезені машини ненульові ? Що заважає мати окремі черги однаково незалежно від вартості розмитнення ?
Плюс про негативну реакцію я прокоментую в кінці тексту.

2.

Інше джерело негативного сприйняття — прикордонне населення Польщі, Словаччини, Угорщини. Вони здивовані, що країна, яка просить в них про допомогу, одночасно масово скуповує машини. Тут варто навести частину аргументів цього документу.
Окреме питання в наших сусідів стосується того, що частина водіїв є чоловіками, як їм вдається виїжджати за кордон? Є цілий список виключень, які дозволяють легальний і сумлінний перетин, до того ж, вони бачать в черзі чоловіків, які зараз повертаються в Україну, і не переховуються від влади чи силових органів.
До речі, тут також є ніби непов’язана активності українців коло банкоматів в прикордонних регіонах, які також створюють незручності місцевих, особливо в східній Словаччині, де в банкоматах євро.

Люди массово скуповують машини під час нульового розмитнення, це створює негативний імідж, тому .... треба повернути нульове розмитнення. Я перечитав рази три, мабуть я пропустив пару уроків з логіки в школі, але аргументацію я зрозуміти не можу.

3.

Попит на авто, який зараз реалізується, є одночасно і відкладеним (не ввозили машини в березні) і випереджаючим (скоро буде дорого розмитнити, і тоді не будуть багато ввозити). Чи доречно дорікати ініціативних українцям, що вони користуються легальною можливістю зекономити?

Ні, недоречно. А при чому тут повернення нульового розмитнення ? Повернути, щоби не дорікати ?

4.

Багато машин імпортується для потреб армії, волонтерської і гуманітарної діяльності. Часто ці машини вирішують гуманітарні і військові логістичні питання, які не вирішуються існуючим транспортом. Часом така машина в користуванні ЗСУ може бути навіть кращою для прихованої діяльності, адже не відрізняється від цивільного транспорту, на відміну від БТР, БМП чи іншого спеціалізованого військового транспорту.

Одна справа — нульове мито для гуманітарної діяльності, друга справа — для всіх підряд. Абсолютно адекватно, якщо машина вказана на кордоні, що ввозиться для гум. діяльності, люди, які нею потім користуються, мають підтверджуючі документі і т.п.
Це ніяк не підкріплює аргументацію дозволяти розтаможку для всіх.

5.

Я не знаю, в яку з статистик попадають машини, які безпосередньо імпортуються для потреб ЗСУ, але є ще один типовий кейс, коли благодійний збір для потреб фронту ведеться під конкретну машину, яка вже знаходиться в Україні, має конкретну ціну, і може бути відправлена у підрозділ одразу ж, як тільки буде викуплена. Такий спосіб є ясний, прозорий, містить менші ризики для групи благодійників, і таким чином підвищує рівень довіри до справи. Немає криміналу в тому, що продавець взяв на себе ризики імпортувати цей пікап чи бусик за власні гроші, і покриває свої розходи, час та зусилля з маржею.

Я щось не розумію, що заважає вказувати це авто як гум. допомогу і отримувати нульову розтаможку ?

6.

Окрім того, що значна частина машин імпортується для потреб ЗСУ вказаними вище способами, дехто завозить авто для власних потреб, тому що передали для ЗСУ свою попередню машину. Такий імпорт, як і попередній, не попадуть відразу в статистику «для ЗСУ».

Це ідея для законопроекту, де людина може ввести авто, якщо документально підтверджено, що свій авто вона віддала на користування ЗСУ, так само як в попередньому пункту не означає, що варто зробити нульову розтаможку для всіх підряд.

7.

Згідно багатьох звітів середня тривалість життя машини «на передку» складає пару тижнів. Такі машин потрібні знову і знову.

Не окремий аргумент, а просто підсилення аргументу № 4. Відповідь така сама: «нульова для гум. цілей != нульова для всіх підряд»

8.

Імпорт авто — патріотичний крок, бо фактично громадяни інвестують в своє майбутнє в Україні, часом за останні гроші створюючи собі можливість для трудової чи економічної діяльності тут, в Україні. Це одночасно із тим, що в цьому році очікується великий відтік мільйонерів з України. Покупка авто чи нерухомості — патріотичний крок інвестиції, адже потім не вивезти..

Як написали вже в коментарях, вивозити кошти з країни, збільшуючи негативне платіжне сальдо країни — це дуже патріотичний крок. Відтік мільйонерів, допоможемо, зробивши відтік грошей (часом, останніх).
Машина в подавляючій кількості випадків — це пассив, який забирає гроші, а не інвестиція. Чи в нас все тепер підуть в таксі і будуть возити один одного і підсилювати економіку ?

9.

Громадський транспорт не працює стабільно. Приватний транспорт — це можливість не сидіти на шиї в держави, родичів, не емігрувати, а продовжувати тут свою діяльність, в тому числі в сервісах ride sharing, де, до речі, ціни не піднімалися вже давно, не зважаючи на ціну бензину. Дуже багато людей втратили роботу, переміщені в інший регіон і шукають спосіб заробітку. Логічно, що багато хто обирає роботу таксиста та вантажні перевезення.

А, ну вот цей аргумент і під’їхав. В нас було мало таксистів, економіка буксувала. Ну тепер!!!

10.

Частина машин імпортована на заміну знищеним та втраченим авто в тимчасово окупованих регіонах або тих, де велися бойові дії. Власне для цього рішення і приймалося. Війна не закінчилася, авто втрачаються, то чому мита повертаються?

Просто підсилення аргументів про гум. допомогу.
Про авто для війська напишу окремо в кінці

11.

Я думаю, ви погодитеся, що середній профіль людини, які може пригнати авто — це чоловік від 18 до 60. Більшість з них, в тому числі військові, ще фізично не мали такої можливості. Нульові ставки треба продовжити і після закінчення воєнного стану.

Еммм. Не мали можливості, до машини були задорогі? Може тоді зняти мито і податки з вина, коньяку, цукорок і т.д., бо люди теж часто не мають можливості вдосталь собі такого купувати ?
(не знав, як толком відповісти на цей «аргумент»).

12.

Якщо взяти кількість машин в Україні і поділити з урахуванням середнього терміну користування авто (Car longevity або average car lifespan), то можна побачити, що значна кількість машин поступила на заміну машин, які банально вже відслужили своє, безвідносно до воєнний дій. Врахуйте також, що більшість машин, які ввозяться, вже мають немаленький пробіг.

Одні машини купляются на заміну іншим. І що ? При чому тут нульова розтаможка ?

13.

Частина людей імпортує машини, особливо в нижньому ціновому сегменті і старшого року випуску, які відразу або в ближньому майбутньому будуть використані на запчастини. Раніше це було нерентабельно, адже всі збори могли складати 100% і більше базової вартості машини. З економічної точки зараз зору ця дія зберігала цінність — відремонтовану машину, яку в іншому випадку потрібно було б списати.

Судячи по кількості СТО навколо, ремонтувати авто майже завжди економічно вигідніше, ніж списувати. Зараз досі навіть жигулі ремонтують. Значить, економічний смисл в цьому є.

14.

Дуже невелика частина імпорту — дорогі машини однозначно преміального сегменту. Можливо, в якості компромісу, потрібно повернути оподаткування власне таких машин, але і тут потрібно розібратися. Нові пікапи, броньовані машини для, реалістично кажучи, людей, які приймають рішення, куплені за їх власні гроші — можливо не мають бути оподатковані на період війни.

В мене сильне враження, що весь текст був написаний по замовленню людей, які хочуть купувати «нові пікапи, броньовані для людей, який приймають рішення, куплені за власні гроші». Тобто, такі люди кращі за інших.

І окремо — нічого не маю проти того, щоби преміальні машини, так як і інші предмети розкоші, мали набагато вищу ставку мита (100-200-300% відсотків базової вартості).

Будь-які закиди з точки зору екології просто недоречні, не тільки через стан в Україні, але і через дії із фактичними змінами в ecological footprint, які приймають країни, на території яких не ведеться війна: повернення вугілля на електростанції, довгі шляхи транспортування енергоносіїв, тощо. Українці вже мають де-факто екологічне обмеження через вартість і погану доступність палива, брати на себе тягарі світової екології для українців не на часі.

При чому тут світова екологія? За компанію ?

Окремий перший аргумент про негативну реакцію. Давайте приймати рішення, в т.ч. відміну податків через негативну реакцію. Людям взагалі неприємно платити податки. І також штрафи і конфіскацію прав за порушення ПДД. Знаєте, як людям важко і неприємно? А як страждають грабіжники, коли сидять у тюрьмі! Там стільки негативу!!

Стосовно податків додатково:
А давайте їх відмінимо і будемо багатою і щасливою країною, як от Емірати.
Стоп! Я ж забув! Тоді в нас не буде чим платити по бюджету.
Ну нічого, ми можемо посунути бабусь у метро, давши місце для вчителів, які після роботи будуть з протянутою рукою.
А медицина буде повністю платна, як в розвинених країнах типу США, всі ж чули про страховочну медицину. А Welfare і Medicare? Та це ж для чорних, ми ж з вами не негри ?
Поліцейські будуть працювати по схемі з анекдоту: «ось тобі пістолет і дубінка, а далі крутись як хочеш».

Дороги не потрібні, бо всі будуть їздити на дешевих джипах, я прям зараз візуалізую пенсіонерок на Ленд Крузерах.

Отже, реалістичною схемою я вважаю наступне:
нульова розтаможка товарів гуманітарної допомоги, в т.ч. для потреб війська.
Звичайна для звичайних потреб.
Підвищена на товари розкоші, престижу, алкоголь і т.п.
Стаття під 10 років за шахрайство при ввезені задекларованого як гум. допомогу і потім використання для власних потреб чи продажу.

І знову:
Текст виглядає як замовлення для копірайтера, якому треба швиденько підзаробити на смуззі і самокат. Або знову ж таки, просто троль. Інших причин я не бачу.

Вот вы написали, по вашему, очень умный текст! Особено о налогах ( просто любимая тема) А вот скажите мне пожалуйста, вы написали слово " бюджет" , а вы его читали в цифрах??? Уверен что нет! Я вам скажу, чем больше говорят о налогах тем меньше их платят! Так вот, я не знаю где вы живете, но знаете здание — комплекс КМ Украины построенное в конце 30 годов ну и наверно понимаете что существуют коммунальные затраты и затраты на содержание этого здания ( мелкий ремонт) так вот только в 2021 году коммунальные затраты составили 41.700.000 гривен а " мелкий ремонт" обошелся в 290.000 т гр. А в самом бюджете на коммунальные расходы админ зданий, кроме региональных Судов, отделений ПФ, отдельных частей МО; тратится более восьми милиардов гривен. И это только часть рассходов которые можно минимизировать.Но государству это не нужно, лучше обобрать граждан. А там где надо вводить жесткий контроль у нас полноя тишина.... Ну а история с авто уже длится с 2009 года и служит отличным оружием в руках коррупционеров для стравливания населения.

Я бачу ви сильний спеціаліст по бюджетних питаннях. В нас зараз видатки 250 млрл грн. на місяць. Доходи десь 70 — 80 млрд грн.
Можете поділитися планом як скоротити видатки хочаб на 50 млрд грн на місяць ? Це 600 млрд грн на рік.
8 млрд ви вже запропонували як зекономити, знесемо всі будівлі де держ органи знаходяться(до речі скільки буде коштувати це?), чиновники хай працюють на ремоуті по своїм квартирам.
Залишилось 592 млрд.

Да, я специалист, и хорошо знаком с этим вопросом. И не надо ситуативную проблему накладывать на системный алгоритм. Проблемы с наполнением бюджета (секторально) были всегда. Для решения этой проблемы существуют международные механизмы, от ВТО и ВТС до кредитных структур. И внутрение механизмы. И ничего другого не существует. Нельзя придумать велосипед без педалей. Все что можно было сделать в этом вопросе было законодательно сделано еще в 2008 году, и если бы " горлопаны" в 2014 году все вернули на уровень 2008 года, сейчас с этим вопросом не было проблем. Маленький пример — 2015 год, люди помогают ВСУ., отправляют СМС за пять гривен, развал бюджета полный треш. И в это время Яценюк проводит через налоговый комитет изменение в НК У и освобождает всех импортеров угля с рф от уплаты НДС. Одновременно повышает тариф на коммуналку и отменяет 33!!! Постановы о льготах частников при подключении к альтернативной энергетики.И этого мало, и вводит на все оборудование для альтернативки спец пошлину 20%. И таких примеров масса. Могу рассказать о таможне и опять секторально, и опять пример- все примеры хищения подаются на уровне импорта и никто не говорит о экспорте. Так что не вижу смысла в этой беседе, вы видете пму проблему только так как вам преподносят, и делают это специально, тем самым уводят граждан от того уровня узаконненых хищений. И по поводу коммуналки, кто мешал начиная с 2014 года построить в районе той же Чапаевки или Корчеватого идин офисный энергоэффективный комплекс для КМУ и других установ. И решить проблему и с коммуналкой и пробками в центре Киева и сократить транспортные рассходы, не надо будет чиновнику с Михайловской ( МИД) ехать на авто на Грушевского (КМУ или ВР). Ну и подсчитайте в долгосрочном периоде затраты уменьшаются и компенсируются коммерческим использованием «зданий-монстров» в центре Киева.

Гарний злив. Я коли спілкуюся з «бюджетним експертами» то завжди виходить, що українці податки не повинні платити, мита не повинні платити, все треба відмінити. А коли питаєш де ж гроші брати — кажуть а давайте в інших країн брати, хай там люди платять податки, мита, а гроші нам віддають.
Класна ідея, дуже прогресивна, нічого не скажеш.

Слухайте, я прекрасно розумію що наша держава дуже часто неефективно витрачає гроші, є корупція, є просто роспіздяйство і все таке інше. Сподіваюсь що за рахунок виборів колись ми отримаємо такий склад парламенту, який підійде до цього системно. Але треба розуміти, що немає взагалі в світі такої країни яка супер ефективно витрачає гроші і де нема роспіздяйства, і це не привід не сплачувати податки та мита, особливо коли в країні війна, бо якщо ми не прогодуємо свою армію — будемо годувати самі знаєте яку.

Да и о 592 млрд. Вы знаете, что во вснм мире существует такое понятие как " доходный дом" это отдедьный кейс в налоговом законодательстве регулирующий отношение орендодателя и государства. Общее количнство в жил секторе ЕС от 28 до 42% жилья сдается в долгосрочную аренду и такой вид деятельности облагается обязательным налогом который направляется в местные бюджеты на соц программы и инфр структуру. Тем самым освобождая до 18% средств национальных бюджетов и полностью убирает коррупционные потери при перераспределени средств. Теперь наши реалии, кто мешает отдельным кейсом провести ряд изменений в НК У и на гос уровне стимулировать инвесторов в " доходное жилье" ? Одновременно это бы решило вопрос с временной регистрацией приезжих и перспективном планировании бюджета местных грамад. И более реализовало права местных грамад. Или вы думаете никто об этом не знает? Но задайте вопрос кому выгодно все оставлять на таком уровне.

Це гарна ідея, тільки я не дуже розумію що означає «стімуліровать інвєсторов» ? Знову якісь податки відмінити? Чи роздати ще більше грошей яких нема? І як наш сірий ринок оренди житла, де ніхто не сплачує жодних податків, вивесті з тіні? Чи не підніметься вой на болотах що «держава хоче забрати в українців останні гроші обкоадаючі оренду податками» і буде створена тема на доу «15 причин відмінити податки на оренду житла» ?

Это не идея это мировая практика! Стимулировать инвестора, этл значит создать прозрачную схему инвестиций при строительстве, прежде всего отказаться от мутных схем с энергоподключеним тендерной, контролируемой системой закупок стройматериалов, даже с системой ипотеки в ком жилье. И на счет «болот» вся проблема в нашем НК Уэто отсутствие дифференцированного налогообложения ддя разного уровня доходов. И опять об авто, кто мешает принять ту же голландскую модель налогооблажения права собственности на авто, когда бюджет получает ежегодный доход в прогрессии при основных вводных — Эко нормы авто, обьем ДВС и тип ДВС ну и возрась авто. И привязать формулу рассчета к реальным доходам а не к зарплате в Нафтогазе? При этом при среднем сроке эксплуатации авто ( 5 — 8 лет) бюджет получает на много больше индексиронных платежей чем разовый платеж при импорте. При этом сохранить ввозные налоги на уровне покрытия затратной части финансирования таможни? Еще раз, не надо придумывать велосипед, надо только выбрать подходящую модель.

Стимулировать инвестора, этл значит создать прозрачную схему инвестиций при строительстве, прежде всего отказаться от мутных схем с энергоподключеним тендерной, контролируемой системой закупок стройматериалов, даже с системой ипотеки в ком жилье.

Помоєму в нас зараз забудовники відчувають себе непогано, в них всюди лоббі, будують де хочуть, роблять що хочуть. Якось їх не зупиняє проблема з підключенням до електрики. Іпотека під 7% на нове житло вже є, хоча ми ж про аренду говоримо а не про покупку.

И на счет «болот» вся проблема в нашем НК Уэто отсутствие дифференцированного налогообложения ддя разного уровня доходов.

Ви маєте на увазі що люди з більшим рівнем доходу, наприклад айтішники, повинні платити більше податків ніж ті хто заробляють мінімалку? Та ви «комуніст» )))
В нас вой на болотах стоїть за якесь мито на авто, а ви пропонуєте замість не платити податки або платити маленькі податки — платити більше тим хто добре заробляє. Це вже буде не вой, це буле ультразвук на болотах ))
А які ставки ви пропонуєте? До 15 тис грн — 20%, після — 30% ? Просто щоб розуміти чи будуть від того ультразвуку вибухати скляні предмети ))

И опять об авто, кто мешает принять ту же голландскую модель налогооблажения права собственности на авто, когда бюджет получает ежегодный доход в прогрессии при основных вводных — Эко нормы авто, обьем ДВС и тип ДВС ну и возрась авто. И привязать формулу рассчета к реальным доходам а не к зарплате в Нафтогазе? При этом при среднем сроке эксплуатации авто ( 5 — 8 лет) бюджет получает на много больше индексиронных платежей чем разовый платеж при импорте. При этом сохранить ввозные налоги на уровне покрытия затратной части финансирования таможни? Еще раз, не надо придумывать велосипед, надо только выбрать подходящую модель.

Тобто замість мита, яке треба сплатити один раз, ви пропонуєте впровадити податок на авто, який буде сплачуватись щорічно? Непогано, мені подобається. Давайте створювати петицію, я залюбки підтримаю. Вангую тему «15 причин чому треба відмінити податок на володіння авто». ))

По застройке! Во всем мире существует два варианта первый , который мы с удовольствием приняли и с этим живем, когда на рынок прибегает застройщик и говорит — я тут с кентами отжал мусорку и построю супер дом, так что кто хочет покупай квартиру. Правда у них это более красиао выглядит. И осноаная, от которой мы отказались, назвав её «совьетцим перегыбом» это когда инвестор или группа инвесторов сама решает что строить как строить и сама выбирает застройщика и сама с местной грамадой решает все вопросы землеотвода, инфр структуры, и самой целеобразности строительства, при этом создается прозрачная схема фин мониторинга всех затрат и механизма уменьшения себестоимости постройки и контроля за качеством строительства Не говоря о заинтересованности в энергоэффективности и затратной части на содержание обьекта. Более того, есть специальные программы кредитования подобных проектов под залог имущества инвесторов. У нас эта модель называлась «ЖК Кооператив» но потом по воле коррупционеров была полность «замята». Ну и по авто, еще раз, вариантов стимулирующего налогооблажения масса было бы желание.

Все це, що ви написали, цілком можливо в рамках нинішнього законодавства але вприрається в неефективну правоохоронну та судову систему. Впринципі на мою думку правоохоронна та судова система це і є основна препона розвитку України, різні моделі податків та мит це насправді не так принципово.

И опять вы всн переводите в " огульне" понятие.Что такое правохронительная система, это часть исполнительной ветви власти. И опять кто именно из правоохронителей, на каком уровне, и в каком проявлении? И тоже касается Судебной системы. И если то что вы говорите принять за вводные данные то получится что и само законодательство от самоврядування до ВР не есть не совсем «хорошим» . Пролема в том,ч то у нас нарушен основной принцип — ...народ є джерелом влади... Понятным языком социальный запрос на законодательную деятельность идет от грамад на местах а не с кабинетов на Грушевского и Банковой.

Чесно, дуже важко зрозуміти що ви маєте на увазі )
Під неефективною правоохоронною системою я маю на увазі що в інвесторів немає впевненості що вони зможуть захистити свої права. Можу скинути приклади коли правоохоронці займаються рейдерством. Можу скинути приклади скандальних судових рішень.
Можу поділитися журналістськими розслідуваннями про різних представників правоохоронної системи в яких є купа незадекларованого майна.
Чи вам якась інша конкретика потрібна? Чи може ви вважаєте що це не є проблемою, а проблема в чомусь іншому?

народ є джерелом
влади

Це ж представницька демократія, народ реалізує свою владу через обраних представників.

Таможня на коржоні з ЄС нах не потрібна. Де-факто вона сумлінно працює на ворога. Вона є тромбом кровоносної системи країни.

Ти дійсно вважаєш, що влада України планує бодай на кілька кроків вперед, а не «хапнути поки встигнемо»? То я нагадаю епопею з ДіяСіті, що фактично узаконює кріпосне право. Є рівно 0 причин це вводити окрім однієї: доїти IT-галузь не в бюджет країни, а у приватні кишені чорним налом за незрозумілі дозволи та сертифікації мутними конторами «Роги і копита».

Тому годі на DOU пояснювати, чому потрібна логіка. Бюджет цієї країни вже ніколи не насититься, бо борги на Україну повішені такі, які вона й за 100 років не виплатить.

Ввезення авто для ЗСУ ще можна зрозуміти, але решті це для чого? Вони взагалі хворі на голову витрачати гроші на майно і завозити його в країну де війна, де люди масово в один момент можуть втратити все?! Вивозити потрібно, вивозити все що можна врятувати доки не пізно, а не завозити!

Люди вірять що до західних регіонів не дойдуть

Одна ракета в шиномонтажку і нема авто.

Красноперов з Останнього Капіталіста теж висказався

www.youtube.com/watch?v=lORSIojS1eg

Але серед айтівців виявляється добіса комуняк.

Народ мабуть думає що це бюджет наповнить, і перекупів з кордону забере. Але проблема якраз в тому що ніразу не наповнить, а перекупів по статистиці менше відсотка.

Я правильно вас зрозумів, що після повернення мита на авто до бюджету не потрапить ні копійки? Чи як розуміти «Народ думає це бюджет наповнить а насправді не наповнить» ?

Я не буду по сто раз повторювати все — подивіться відео Останнього Капіталіста, там Красноперов вже все розказав: www.youtube.com/watch?v=lORSIojS1eg

Подивився. З частиною про недосконалу систему визначення ціни згоден, можна покращити. З тим що машина то такий актив, за допомогою якого наша економіка розквітне і якщо ввозити більше автомобілів — буде більше податків — є якісь пруфи цього твердження? Наші міста вже в лідерах рейтингів по тривалості заторів, екологічна ситуація теж не найкраща, зі збільшенням кількості машин може стати лише гірше.
В той же час в відео нічого не сказано про «не наповнить бюджет» бо бюджет якраз наповнить, може не так ефективно як було б якщо б покращити процедуру, але точно краще ніж зараз, коли з цих машин в бюджет потрапляє 0.

З тим що машина то такий актив, за допомогою якого наша економіка розквітне і якщо ввозити більше автомобілів — буде більше податків — є якісь пруфи цього твердження?

А головою подумати?

Наші міста вже в лідерах рейтингів по тривалості заторів

Не ту метрику обрали. Дивіться кількість авто per capita — нам ще далеко до країн/міст ЄС по цьому показнику — в тому сенсі що у нас авто СИЛЬНО МЕНШЕ.

екологічна ситуація теж не найкраща

Ви оце серйозно зараз? У нас ПОЛОВИНА економіки рухнула — а вам за екологію йдеться? Підіть в Кремль петицію напишіть — бо ВІЙНА куди сильніше руйнує екологію ніж +1К авто.

бюджет якраз наповнить, може не так ефективно як було б якщо б покращити процедуру, але точно краще ніж зараз, коли з цих машин в бюджет потрапляє 0

Ви явно з тих людей які вважають, що щоб корова менше їла і більше давала молока її треба менше кормити і більше доїти. Є проблемка — корова здохне.

Вм давайте мені не демагогію розводьте а пруфи надайте що збільшення кількості корчів на дорогах покращіть нам економічну ситуацію. Як саме це станеться, всі стануть таксистами і будуть по черзі один одного возити?

Ви явно з тих людей які вважають, що щоб корова менше їла і більше давала молока її треба менше кормити і більше доїти. Є проблемка —
корова здохне.

Ви розумієте, корову треба і годувати і доїти, щоб було молоко.
Ви мені розповідаєте, що корову доїти не треба взагалі, молоко чарівним чином з’явиться само.

Який вам пруф може бути коли ви в свідомість не приходите? Використання автотранспорту як засобу у бізнесі ви не бачили ніколи? Податки на паливо, запчастини, сервіс не існують? Все це вже розжовано у відео — а ви ще говорите про демагогію.

Ви мені розповідаєте, що корову доїти не треба взагалі

Тобто єдине джерело податкових надходжень в Україні — рента на ввіз авто? Ви хворий?

Який вам пруф може бути коли ви в свідомість не приходите? Використання автотранспорту як засобу у бізнесі ви не бачили ніколи? Податки на паливо, запчастини, сервіс не існують? Все це вже розжовано у відео — а ви ще говорите про демагогію.

Машина як засіб створення доданої вартості це сумнівна історія. Це або таксі, де ніхто податків не сплачує, або малий бізнес, який зараз сплачує 2% (якщо все офіційно) або також нічого не сплачує. Тому в збільшення кількості машин як стимуляцію економічного зростання та наповнення бюджету я не вірю.
Якщо в вас є приклади коли якась країна навезла мільйон корчів та розбагатіла — діліться, з радістю зміню свою думку.

Тобто єдине джерело податкових надходжень в Україні — рента на ввіз авто? Ви хворий?

Є 2 джерела надходження грошей до держ бюджету — податки та мита.
Якщо відмінити мита — зменьшаться надходження до бюджету і треба піднімати податки. Я не розумію що такого священного в миті на авто, що його обов’язково треба відміняти.
І давайте без переходу на особистості, якщо звісно ваших розумових здібностей вистачає на аргументовану розмову.

Це або таксі, де ніхто податків не сплачує, або малий бізнес, який зараз сплачує 2% (якщо все офіційно) або також нічого не сплачує

Ви взагалі здатні прочитати що написано? Сервіс, запчастини, пальне — мережі АЗС мало податків сплачують? Ви серйозно?

Є 2 джерела надходження грошей до держ бюджету — податки та мита.

Це не два джерела а два ВИДИ джерел :facepalm:
А щойно ви закидали що взагалі існує одне єдине джерело — мито на ввіз авто. І раз саме його пропонується скасувати — то це все, останнє джерело забрали, «корову зовсім не доїти».

І ВИДІВ джерел більше двох до вашого відома. Є державні підприємства які провадять підприємницьку діяльність, наприклад — і приносять дохід без податків. Уявіть собі.

Несете повну ахінею з розумним виглядом.

И вот опять вы уперлись в свое, что вы вкладываете в слово «мито»? Что, цифру, какую и какая формула рассчета этой цифры? Кто определяет значение этой цифры? Сейчас в Украине, согласно «закону южаниной» от 2018 года пошлина составляет 10% от фактурной стоимости авто. Формула понятно, приехали на границу цена зафиксирована. Так же от фактурной стоимости зависит сумма НДС. Теперь далее я еду в Германию плкупаю авто ст 10т евро получаю фактуру и уже понятно что только пошлины и НДС уже я должен 3 т евро. Далее в таиожне есть специальный отдел который отслеживет " риски " при начислении платежей поэтому существует база данных для цен ввозимых товаров так называемая " проходная цена" — меньше которой даное авто не будет растаможено а авто будет отправлено на экспертную оценку за счет импортера. И вот, я понимаю что 3 т евро можно уменьшить так как условно проходная цена на это авто около 7 т евро Ну а дальше есть масса способов получить новую фактуру уже не в Германии и сэкономить 500- 600 евро а чтобы таиоженник не задавал вопросы постараться ему всунуть пару соток евро. И вот опять приходим что проблема не в налогах а в способа их рассчета их формирования и целеобразности самого налога.

Не ображайтесь, але ваші коментарі то якась «вода». Що саме ви хотіли сказати? Що система обрахунку суми мита недосконала чи що?

ДА именно это я и хочу сказать. Даже в таможенном кодексе описано 7 основных способов установки таможенной стоимости импортных товаров . Вы простно рассматриваете саму проблему в плоскостном моделировании, а все на много сложнее. Чтобы избежать подобных случаев Украина вступила в ВТО еще в 2009 году, но с 2011 года с принятием нового ТК У процесс интеграции таможенных данных в единую систему приостоновился и с 2014 года таможней занимались манипуляторы и шарлатаны типа Нефедова. И теперь мы имеем идеальные условия для коррупционеров, так что введение старых условий импорта на авто реадьно не наполнят бюджет. И начнется старая схема подмены фактур или " игры" с фирмами прокладками в ЕС. На этом я думаю нашу беседу можно закончить. Хоршего дня и удачи.

введение старых условий импорта на авто реадьно не наполнят
бюджет.

Наповнять, але не так добре як наповнили б більш досконалі правила. З цим я згоден.
Я не згоден з тим що якщо щось недосконале — його треба відмінити.
Гарного дня!

Серед айтівців добіса жителів великих міст, яких харять затори і старі вонючі корчі. Я за нульове мито для електрокарів і авто на водні (якщо хтось надумає тут інфраструктуру під них будувати раптом). А чим старше авто, тим більше повинно бути і ввізне мито, і податки на володіння.
Для військових і волонтерів на час війни потрібні виключення, але на жаль, я впевнений, з 200 тисяч ввезених авто, добре якщо 10% беруть участь у волонтерській діяльності і війні.

Може серед айтішників багато наївних людей, які думають що гроші в бюджет приносить маленьке чарівне звірятко?

Еще раз! Не надо передергивать, если вы завели дома крокодила, то как бы вы не моделировали развитие событий, в любом случае наступит момент когда крокодил сьест и вас и вашу семью и закусит табуреткой. Во всем мире есть национальные модели наполнения бюджета, но принципы и основные производные одинаковые. Все

Так як би за це і мова. В усьому світі є 2 основних джерела бюджета — податки та митниця. Які у вас пропозиції, як наповнювати бюджет якщо податки та мита не треба платити?

Но ведь нет!

Основним джерелом негативної реакції є наявність черг на кордонах

Вы, наверное, не представляете какой это был гемморой протиснуться в очередь из этих перекупов! Нет пошлин -> больше людей хотят купить авто -> больше очередь -> злее таможенники -> тяжелее пройти границу тем кому это действительно нужно!

країна, яка просить в них про допомогу, одночасно масово скуповує машини

Да, это тоже у меня вызывает определённые вопросы. При этом нужно различать людей которые покупают для армии и для себя, но об этом далее

№ 4, 5, 6, 7:
Я помогал покупать машину в Германии — импорт непосредственно для ЗСУ производится по упрощённой схеме. И, да, они не живут на фронте долго и это нужно делать часто. Но из-за этой схемы с нулевой растаможкой образовались километровые очереди на границах. Это только мешает!
Для тех людей которые уже отдали свои машины — можно сделать специальный механизм. В любом случае их кратно меньше чем перекупов которые хотят воспользоваться ситуацией и подзаработать.

Покупка авто чи нерухомості — патріотичний крок інвестиції

Покупка машины практически никогда не было инвестицией, это почти всегда трата денег (т.е. ресурсов которых у нас сейчас мало) ради комфорта.

багато хто обирає роботу таксиста та вантажні перевезення.

На сколько вырос сейчас спрос на таксистов? Какой процент они составляют от общего количества ввезённых авто? А какой процент ввезли грузовых машин?

Війна не закінчилася, авто втрачаються, то чому мита повертаються
Нульові ставки треба продовжити і після закінчення воєнного стану

Изначально не нужно было вводить нулевую растаможку чтобы небыло таких проблем

значна кількість машин поступила на заміну машин, які банально вже відслужили своє, безвідносно до воєнний дій

Те машины, которые уже отслужили своё должны заменяться машинами которые на ~5 лет младше и уже находятся в стране. Иначе создаётся перекос по возрасту машин на рынке и государство недополучает из-за сниженного спроса на новые машины.

які відразу або в ближньому майбутньому будуть використані на запчастини

Для этого можно формально ввозить не автомобиль, а запчасти, тогда наступает совершенно другой кейс и все остаются довольны. Вообще, меня немного пугает то что ввозится автомобиль заведомо на запчасти (а значит, почти шрот), который ещё хрен знает сколько может передвигаться по дорогам общего пользования.

Вы правильно написали — большинство людей просто захотели купить машину потому что «ну потом закроют же», однако нужно понимать что это серьёзный отток валюты из страны.

Вопрос стоит в общих секторальных потерях бюджета. Но, при этом нельзя говорить огульно. Проблема ситативная, а не сисиемная. Сколько потерял бюджет от импорта ГСМ с рб и рф при том что рб не в ВТО и импортер может " играться" и с фактурой и сертификацией при том что уровень импорта составил в 2018 году 64% не говоря об возврате НДС для экспортера , который в большенстве случаев являлся не контрагентом а «прокладкой» и кто это все допустил? И по поводу авто, возьмите и подсчитайте общие цифры и опять включая поправку что НДС на импорт и пошлина с акцизом имеют разный налоговый показатель.

Залишити тільки для нових автівок! Тоді автосалони попустяться, старі тачки перестануть завозити
То все це марно, доки европейське паливо будуть розбавлять!
Тому потрібно більше ел зарядок, а не спростування мита, адже на гібріди та електро мито нормальне й сьогодні!

Люди які ввозять машини:
* виводять гроші з країни, коли в нас і так дуже негативний платіжний баланс
Таким чином вивели напевно мінімум мільярд $, які Нацбанку довелося компенсувати з резервів
* витрачають додаткове пальне, коли їздять на ввезених машинах
* не платять мита та податок, коли інші їх платили раніше
* ввозять в більшості старі корчі
* доречі розмір мит у нас досить економічно обґрунтований. Всього 10% мито + ПДВ (яке в багатьох випадках відшкодовується назад) + акциз, розмір якого великий для старих авто (співвимірний з різними екологічними податками у країнах Європи для старих авто за декілька років (тому вони там такі дешеві))

Введення мит і податків було однією з умов, щоб відпустити курс долара с 29.25 на більш економічне обґрунтоване число

Я за те, що би залишити безкоштовне розмитнення тільки для ЗСУ (воно як я розумію таким і залишається)
І для електромобілів (там навіть 3-5% до пенсійного забрали)

пля, фейспалм

Введення мит і податків було однією з умов, щоб відпустити курс долара с 29.25 на більш економічне обґрунтоване число

Ну от мита повернули. Подивимось як відпустять курс.

* виводять гроші з країни, коли в нас і так дуже негативний платіжний баланс

правильно, заборонити нах усе взагалі, а ще краще — відібрати взагалі гроші в людей і заборонити виїзжати з країни, а то ще щось куплять за кордном.......ой, хоча і так вже не можна виїздити

* не платять мита та податок, коли інші їх платили раніше

з жаби, яка давить, і потрібно було починати цей список

* ввозять в більшості старі корчі

з скандинавії норм авто приганяють, де за умовних 20-30к можна взяти пристойну машину, а не як наші ждоби звикли продавати форди фокуси і шкоди 10 річні за 20к

з жаби, яка давить, і потрібно було починати цей список

З жаби треба було починаті ті 15 причин для 0 розмитнення

Таким чином вивели напевно мінімум мільярд $, які Нацбанку довелося компенсувати з резервів

З кишень експортерів.

Электромобили пусть идут лесом. Чем нормальные движки хуже?

Бо держава Україна може дати тобі електрику для зарядки, а вирішувати твої проблеми з нестачею палива — ні, більше не хоче.

Основним джерелом негативної реакції є

1. 1.1 млрд доларів відтік валюти з України, коли ЗВР не гумові
2. Втрата 26.1 млрд грн доходу в бюджет, коли шалений дефіцит

www.youtube.com/watch?v=lORSIojS1eg

Основним джерелом негативної реакції є неможливість митника отримати навар

По второму пункту расчет «убытков» приблизительно настолько же тупой, как у киностудий, когда они считают убытки от торрентов.

Так черги на кордонах через дешман-тачки які везуть під нульове розмитнення.

Залишити нульове для ЗСУ тільки.

Є така думка, що в нас доходи бюджету десь 100 млрд грн на місяць, а видатки 250 млрд грн. Наші західні партнери сюрприз повністю не перекривають наші потреби. І гроші треба десь брати. Тому так, якщо ви купляєте машину для себе — сплатіть будьласка мито, законтріб’ютьте в перемогу.
Стосовно машин для ЗСУ — треба розробити окрему процедуру, коли машина відразу після перетину кордону стає на баланс військової частини, і для цих машин мито не збирати.

Це все логічно, але далі не відповідає на багато питань, наприклад, на скільки це справедливо для тих, хто зараз на фронті? Чи тих, хто тільки но витратив машину на сході чи півдні.

Давайте так, зробити на 100% справедливо всім — неможливо. Треба цілитись не на справедливість для всіх, а на кроки, які наближають перемогу в війні.
Стосовно тих, хто на фронті — думаю буде справедливо щоб вони продовжували отримувати достойну зарплатню, на яку і підуть гроші зароблені в тому числі на миті.
Для тих хто втратив машину через бойові дії — треба розробити механізм заявки на компенсацію та виплати компенсації через якийсь час. Або ні. Треба розуміти що наша країна зараз не в найкращому стані і є скажімо так більш пріорітетні питання.

Думаю машин вже є достатньо в Україні. Завжди можна користуватися таксі чи маршрутками як колись. Но робити з розмитнення бізнес то просто бандитство за яке треба тих чиновників садити за грати. Спеціалісти реформ говорять правельно — треба ліквідувати хабарництво і зробити процеси простими і адекватними за цінами. Розмитнення машин має бути адекватним, а ринок насититься і черги спадуть.

За повернення нульових ставок на постійній основі, але ПІСЛЯ війни. Коли рагулі засирають узбіччя, утворюють неймовірні черги, створюють дискомфорт людям, що живуть в прикордонній зоні, прикриваючись «авто для ЗСУ», яке переважно везуть на перепродаж — це негативно впливає на розуміння європейців де все ж таки та війна. Робота митниці — окреме дно, повна безвідповідальність та безініціативність. Всім на все начхати, головне перебути зміну — типова совєтська модель управління.

Хтось, мабуть митниця, каже, що частина проблеми в погано підготовлених документах, тому оформлення на кордоні займає багато часу. Якщо зайнятися, то це питання і наведені вище про безлад в чергах та від митниці все ж можна вирішити.

Да ну, полный бред! Декларация ( первичка) подается в эл виде регионаньным таможенным органом после внесенной на счет таможни оплаты всех платежей, на основании подданых документов — основной фактура и тех паспорт авто . Нет деег нет пеовички нет пеовички нет вьезда в Украину. Все. Проблема совсем в другом и комплексная.

Черги сворює митниця а не «рагулі». Проблеми черг не існує в ЄС через відсутність митниці

Ескобара аксіома.
Машини зсу взагалі не розмитнюють, вони на чорних номерах катаються і ніколи не покинуть країни. То проблеми військових.
З іншого боку це були саме акцизи, щоб обмежити ввезення старих машин і чому зараз стало: чим старша машина — тим вона дешевша — дуже цікаве питання.
Здається, що автор цього закону і формул ціни розмитнення зовсім не розуміє що він робить.

Які ваші думки з цього приводу?

Єдина причина — бабло. Державі треба більше бабла.

Але з акцизу на пальне держава отримує в десятки раз більше, аніж з авто.

Але ж його вже давно немає, того акцизу

Бенза и так не хватает, не думаю что увеличение количества машин в стране к лучшему сейчас

Саме тому Кабмін вирішив зберегти наглядовим радам зарплати у сотні тисяч гривень? Блєск )))

А громадяни білі і пухнасті?

Підписатись на коментарі