Як ви вирішуєте конфлікти на роботі?

Чи намагаєтесь ви вирішувати конфлікти, коли бачете, що атмосфера між співробітниками не здорова, наприклад вони проявляють пасивну агресію?

Питаю, тому що помітив наскільки часто люди не вміють або не хочуть вирішувати конфлікти і думають та не вважають це чимось поганим. Хоча накопичення недорозумінь і несприйняття одиного, на мою думку, ні до чого хорошого призвести не може.

Із свого досвіду часто стикався з менеджерами, які були дилетантами у психології наприклад не вміли адекватно розрулити конфліктні ситуації чи схильні були нести підлеглим, начальству або клієнтам якусь пургу і могли створювати більше проблем чим вирішувати. Тому вважаю, що конфлікти повинні вміти вирішувати всі.

Особисто я, бачучи неявний конфлікт намагався робити його явним (де це було виправдано) бо тоді більш очевидно хто до нього причетний, хто — являється причиною і хто може постраждати в результаті. Та і можна було чітко або відмежуватись або окреслити свою позицію

👍ПодобаєтьсяСподобалось3
До обраногоВ обраному2
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Предусмотрительно подкармливаю коллег вкусняхами, отдельно есть трололо чатик для общения.
Потому, как результат, конфликты отсутствуют на всех моих проектах 😁

А вони вас підкармлюють? А то в нас дівчина одна прям трьохлитрові банки з борщем носила на роботу. Я не настільки люблю колег щоб баняки носити :DD

У нас последним временем было так: приношу рандомные вкусняшки на кухню — фрукты и ягоды, печенье, сладости, яблочные чипсы и т.д. и как результат коллеги по своей инициативе тоже несут вкусняшки и мы их шарим и кутим на кухне вместе = регулярный тимбилдинг 😁

Я думаю, у вас не в вкусняшках справа. З нормальними людьми i без вкусняшок не буде конфлiктiв. Бо я 1 раз працювала з дуже матьорими тролями яких канФетами перестати тролити не заставиш, i зайвий раз з ними було краще просто не пересiкатися, конфлiкти все одно були (але ми були на рiзних проектах, тож вони як раз на кухнi виловлювали наступних тролiнгових жертв)

У меня был проект, где мой куа лид мог мне по жопе дать dvi кабелем, а девелопер из соседней команды когда-то закинул себе на плечо и унёс на свое рабочее место сказав, что отдаст только за монитор 😂 при этом ПМ из соседней команды мог точно сказать, сколько девушка весит вплоть до 1 кг 😁 страшные люди, но вот прошло 8 лет как проект закончился, а наш общий чатик цветёт и пахнет и с ними до сих пор очень хорошие отношения 😊

Інколи потролити один одного буваю дуже корисно

Можливо добре посмакувавши колеги стають більш відкритіші, але є конфлікти, як потребують «розрядки агресії» і печенька тут не допоможуть

Цікаво, як це робити на віддаленій роботі, де команда в чотирьох часових поясах :)

Знаю, что некоторые устраивают «tea party» на поболтать ни о чем.
Также в доковидные времена у нас была инициатива раз в несколько недель собираться на колл, где кто-то из команды рассказывал о какой-то стране, где побывал, а остальные могли что-то спросить.

Так, ми таке зробили один раз, у більшості коллег прости діти кричали на фоні, виборуючи увагу батьків. Тож більше не проводили. Але взагалі соціалізація повинна бути для тих, кому це цікаво. Однак як це зробити, аби не поділити команду на два табори — поки не ясно.

У нас обязаловки не было. Кто хотел — присоединился.
Опять-таки, в доковидные времена кастомеры к нам летали нонстоп: то из Австралии прилетят, то из США, то наших туда отправят.
Это фишка глобаллоджика — делать так чтобы кастомер относился к контракторам как к полноценным коллегам.

Ласки не вирішуються конфлікти, можливо пом’якшують

Нормальная обстановка на проекте не триггерит конфликты.

Думаю регулярні оргії добряче розряджали би атмосферу в команді. Але компанії чомусь такого не організовують (

Вони гомофоби і плутають справжній чоловічий секс і гомосексуалізм.

Все конфликты решаются только двумя путями: арбитр и время.

Например, апогей конфликта — драка. Ни что иное как плата за ускорение времени путем траты собственного здоровья.

Для этого и существует корпоративы. Все собираются, выпивают и вся пассивная агрессия переходит в явную. Когда эмоции выплеснуты в правильной форме становится всем легче, некоторых правда увольняют, но обычно надо несколько раз подраться для этого.

В школі конфлікти так само вирішують

И? Это не проблема школы. Проблема школы это родители и учителя которые пошли работать в школу ибо ни на что лучшее не способны.

учителя которые пошли работать в школу ибо ни на что лучшее не способны.

Норм так.

Високої ви думки про працівників середньої освіти

Можна одразу зробити ринг та величезнi бокесерськi перчатки надувнi. Чи бiйки в надувних шарах, де з розгону один одного таранити треба тощо, анiматори зарганiзують без проблем якщо без скупердяйства. Гнiв прибере — так, корпоратив надовго буде в пам’ятi — а конфлiкт не прибере жодним чином. Якщо нема компромicу iнтересiв — тiмбiлдiнг не допоможе.

Ні плетки та голки то не моя тема. А от борщем, яким дівчата тут вже підманюють — цікавлюсь :)

Як ви вирішуєте конфлікти на роботі?

выходим раз на раз

У дискусії породжується істина? Чи у вас м’ясокомбінат?

Бачу дві причина робочих конфліктів.
1. Завищенні очікування зі сторони яка вимагає рішення їх проблеми.
2. Не бажання виконувати поставлену задачу суб’єктом.
Все інше то накладення інфантилізму, невротизму etc.

А коли одна людина часто щось не так не розуміє, а інша людина схильна нехтувати непорозуміннями і роботи так, як їй видніється краще? При цьому не хоче узгоджувати поняття, цінності чи принципи бо, наприклад, боїться те, що розкриється, що вона соціо чи психопат?
Соціо чи психопати думають, що розкривати про себе таку правду їм однозначно не вигідно із-за чого створюють кучу проблем іншим, погано це розуміючи. З них роблять поганих людей часто навіть якщо вони такими не є.

Все інше то накладення інфантилізму, невротизму etc.

Це що за наївні чорно-білі психологічні класифікації

У мене є мрія — таки провести воркшоп «Як пройти співбесіду в ІТ?» в офлайн-режимі. Вже котрий рік не вдається це зробити, то через пандемію, то через війну.
Так от, часто на співбесідах запитують про конфлікти, особливо про те, як вони виникають і як їх вирішувати. Якщо не брати до уваги людей сварних, які ходять на роботу, щоб створювати конфлікти та стресові ситуації, то 95% робочих конфліктів виникають через такі причини:
1) Регулярний стрес/вигорання
2) Порушення домовленостей
2) Надмірна відсутність попиту чи навантаження
3) Психологічна несумісність у колективі
4) Затримка вирішення проблем
5) Погане планування/керування проектом (або процесом).
6) Відсутність чітких цілей і обов’язків
Відповідно, якщо прибрати ці причини, то не буде й конфліктів, то вони (конфліктом) є наслідком, а не причиною.

Я недавно перечитувала теорію по конфліктології і там в топ-причинах було оце:

— розподіл ресурсів;
• різниця у цілях;
• взаємозалежність у досягненні результату;
• різниця в уяві та цінностях;
• незадовільні комунікації (відсутність повної та достовірної інформації);
• різниця у досвіді та манері поведінки;
• різка зміна подій чи умов

Це в ІТ-компаніях чи у робочих відносинах взагалі?

То взагалі. Але я легко можу згадати айтішні кейси:
1) розподіл ресурсів — це коли премію якусь несправедливо поділили (і люди дізналися кому скіки дали, чи у кого яка ЗП), чи хтось чиюсь таску забрав, чи хтось чийсь код взяв і переписав;
2) різниця у цілях — це коли наприклад одна людина — кар‘єрист, а інший — пофігіст, і вони на одному проекті; або один консерватор і не любить модні фреймворки, а інший любить все новеньке-свіженьке тільки випущене в проект занести;
3) взаємозалежність — це коли ви робите щось, що залежить від роботи іншого, але той інший робить свою частину повільно або з кучею багів — от і почва для конфлікту;
4) незадовільні комунікації — теж, я думаю, ви сто разів зустрічали — хтось комусь щось не сказав, не написав, не домовились заздалегідь про апі, і т.п.
5) різниця у досвіді чи манері поведінки — ну наприклад один балакучий а інший ні, їм разом буде важкувато працювати, я бачила такі конфлікти;
6) різка зміна умов — боже, коли нам різко перенесли мітинги з 11 ранку на 9 — було стільки с*ача просто завал, я сама ще місяць возмущалася :D але вже призвичаїлася, я так розумію за місяць можна адаптуватися до будь-якого графіку

2) за перефекціоністів забули
3) ось тут, думаю, потролити би допомогло, якщо людина не дуже образлива
5) думаю грамотний менеджер такого або не допустить або прослідкує

Це і в особистому житті також, не тільки роботи стосується

Дисципліна в рамках психології і соціології.

Маю на увазі, що це скоріше «фантазії на тему».
Якщо оріентуватись в етиці, філософії і психології то окремо знайомитись з конфліктологією не потрібно

Та мені без різниці що воно таке, хай хоч релігією буде чи міфологією, мені важливо що та теорія мені дає відповіді на мої питання, і якесь розуміння що робити, а не як вище кажуть «битися на корпоративі» :DD

Це добре, якщо автор книжки по конфліктології не нав’язує якусь етику чи філософію. Не знаю наскільки ваше розуміння дозволяє вам судити (чи розсуджувати) людей

Ви стикались з проблемами чи конфліктами із-за надмірної або завчасної раціоналізації? Наприклад завчасно можна вирішити проблему, яка б навіть не виникла і ви таким чином, можете образити чи демотивувати людину

Мені здається, тут немає підстав для конфлікту. Якщо начальство вирішило, що є необхідність якоїсь оптимізації чи раціоналізації, то це просто робоче завдання, яке співробітник повинен виконати. Якщо він із чимось не згоден, то може висловити свою незгоду, головне, щоб це не було розцінено як незгоду працювати.

Ви не відповіли на запитання. Конфлікт може бути, якщо ви змушуєте людей бачити світ так само раціонально як і бачите ви

Ви правильно сказали, що він МОЖЕ бути, а може і не бути. Все залежить від обох сторін у цій комунікації та від того, як вони вміють домовлятися.
Але я не дуже розумію, чому ви вважаєте, що будь-які розбіжності у поглядах це конфлікт?
Якщо ви візьмемо будь-яку компанію, то її власники (або менеджери) мають свої погляди на те, як розвивати цю компанію або будувати бізнес (відносини із замовниками). Якщо у працівника інша думка, то що йому тут же влаштовувати скандали, йти до керівництва з ультиматумами та погрозами звільнитися?

А чому у вас конфлікт значить скандал? Розбіжності у поглядах не значить конфлікти. Але якщо зовсім не зважати на ті розбіжності то можна пропустити конфлікт на стадії, коли він може бути безболісно вирішений

Придушення ініціативи — це бюрократія. Не кажіть людям як робити, кажіть їм що робити тобто який результат очікується і люди самі прорахують свій час і зроблять те, що вважають за потрібне щоб дійти до результату. Взагалі є японська модель КАНО вона якраз вчить, що з цим робити.

За методом із книги Демарко Дедлайн, через посередника. Будь які іньщі методи які я з роками вивчав на практиці виявились не дієвими майже зовсім. В Ajile є ще стандартна ретроспектива як механізм, часто допомогає уникнути конфліктів як таких. Метод з коробкою в яку можна писати анонімні телеги один на одного у мене жодного разу так і не запрацював. Будь які технологічні розробки це альма-матер конфліктів, вони були є і будуть.

А, тобто з допомогою третьої людини в її ж інтересах?)

Ні як правило компроміс виходе. Якщо не враховано інтереси однієї із сторон то конфлікт не вирішено. А бувають ситуації коли вирішити конфлікт взагалі не можливо крім як війною у будь якій її формі, бо компроміс є неможливим інтереси сторін діаметрально протилежні. Зазвичай це коли йдеться про принципову конкуренцію, наприклад Україна-Россія, компромісів просто не може бути. Монархія, що конкурує за усіма основними економічними напрямками діяльності неприйнятна для демократії самим фактом свого існування і навпаки. Так само існують і штатні ситуації попадання в конфлікт яких вчать по тренінгах, наприклад два техліда в одній команді які займаються тим самим. Прочитайте книгу там усе написано і сама книга написана як проза, а не нудний підручник — читати легко.

Дякую, у мене є свої шикарні мізки

Тобто ти ще не знаєш що нічого не знаєш ?

Я знаю, що і як знаю, а також де не знаю

Жаль, що таких погано обізнаних у психології людей напевно більшість

Я не стверджував, що ви погано обізнані, але ви проілюстрували. Не робіть завчасних висновків про людей і можливо тоді зрозумієте, що конфлікти можна вирішувати, а не тільки уникати, усугубляючи

Це як правило означає, що на тобі катаються. Ти покриваєш чужі косяки своїм часом або грошами. Твої надбання, результати і заробітки теж скоріше за все якась нероба собі присвоює.

що якщо цінуєте мене як працівника — покращуйте, наприклад, фінансові умови, а якщо ні — я зміню місце роботи.

Це вже конфлiкт. Твiй iнтерес бiльше заробляти, iнтерес начальника меньше платити за ту саму роботу. От вам i конфлiкт iнтересiв. Старатоплан вчить керiвникiв в таких ситуацiях пiдвищувати зарплатню тiльки коли за це робiтник погодиться робити бiльше роботи або бiльш квалiфiковану роботу. Скажiмо почне менторити джунорiв, брати на себе якись перемовини, спiвбесiди, пiдвищiть квалiфiкацiю: якийсь хардcкiл, софт скiли, англiйску тощо. А на дурняк грощi давати теж не треба. От вам i компромic i конфлiкт вирiшено. Певно може бути, що керiвник нiякий не керiвник — а просто посередник i тi грощi просто нiде взяти вiн жеве з маржи, що йде з роботи на замовника. Цей конфлiкт вирiшити не можна, це вiйна, або посередник подвиниться на свою долю i затаїть люту злобу, або ти пiдеш в iньше мicце. Краще йти в iньше мicце, про це вже неоднаразово писали.

Роботу потрібно вміти не тільки робити, але і вміти правильно подавати та захищати

Як, наприклад, ви реагуєте якщо менеджер вам доручає виконувати завдання, яке ви робити не хочете (і ніхто не хоче)?

Були випадки коли ставили перед фактом, що будете робити реліз в неділю о п’ятій ранку. Перший раз погодився бо було вложено багато зусиль щоб нагнати відставання від графіку яке виникло в результаті діяльності менеджера і попередників, що були добрими технічними спеціалістами але мовчали собі в тряпочку. За цей і іньщі овертайми не заплатили, тобто нашу команду надурили вкравши рейт виправляючи менеджерські і бізнес помилки за наш рахунок. Я пішов до посередника, в моїй конторі називається ресурсний менеджер і через нього поставив жорсткі умови або платити, або давати відгули або йти зі своїм проектом до сраки. Так само зробили усі з команди. Дали відгули, а нездару менеджера який до цього довів, віще керівництво відсторонило від проекту.

нездару менеджера

Якщо пів проекту працював такий менеджер, тобто його по якійсь причині влаштували на роботу і з ним по якійсь причині мали справу стільки часу, значить з компанією щось не так

Тобто виходить, що будь-який конфлікт зі своїм менеджером ви залагоджуватимете не з ним, а з його керівництвом (або керівництвом компанії)?

Якщо інтереси діаметрально протилежні іньшого шляху я покищо не знайшов крім посередника, необов’язково керівника. Окрім війни звісно, у її бізнес появах — скажімо змінити місце роботи та з собою порефералити усю команду. І розвелось умільців, що роблять психологічний тиск: булять, виживають чи ще гірше — скажімо харасмент можуть підстроїти, наклипи, підстави і іньщі брудні прийомчики. Скажімо один з менеджерів англійців якось показав метод, зробив перезентацію де розмальована ієрархічна побудова керівництва програми і одну з керівних менеджерів з нашої сторони яка воювала з ним за бюджети там не опинилось, з неї почали глузувати іньщі ліди та менеджери і не сприймати. В решті решт вона сама пішла. А потім я побачив як це паскудство розповсюджується по компанії де один одного навчають малювати отакі презентації і це лише один з таких методів.

Бігати до менеджера рівнем вище рекомендується тільки якщо ти вже перепробував(ла) всі інші варіанти: поговорити з людиною, спитати знайомих що б вони робили в тій ситуації, знайти експерта (психолог чи ейчар консультант чи інший лід чи архітектор) та спитати в нього пораду і т.п.

Якщо все це не вийшло — то можна йти до менеджера, казати «ось, я намагав(ла)ся зробити а,б,в і нічого не допомагає»

Тобто, спочатку треба спробувати знайти не посередника, а експерта чи консультанта який дасть пораду, якщо сам не знаєш як вирішити, а якщо не виходить — посередника.

Якщо інетереси діаметрально протилежні то не обов’язково вести себе як підер, бо можливо опонент — підер і з ним можна до чогось дійти у дискусії

*бо можливо опонент — не підер

В смислі ? Ти маєш на увазі підпоїти і запропонувати анальний секс ? Я таке в принципі тільки з дівчиною згодний прогорнути та і анальний тільки як сама запитає.

В сенсі «хитра та підступна людина», а не «гомосексуал».
Поакуратніше з гомоеротичними фантазіями))

Дивись тебе хочуть кинути і кидають. Ти маєш три варіанти — пред’явити прямо, що так не добре (не діє бо хитрун з Брайтону прикриває свою власну дупу і власні просери, заставляє виходити в день незалежності України і по вихідних, дзвонить о другій ночі фіксити якісь проблеми бо клієнт щось дізнався тощо. А натомість за це не платить нічого не оформлюючи в системах де мав би це зробити. А от як в Канаді вихідний не виходить на зв’язок нікому і нічого не пояснюючи, бо родина, друзі вечірки). Можна просто підти громко гепнувши дверима з посланням в дупу, для яскравості ще презентацію зробити з пари слайдів — аля «Why the fuck?». А можна почати вирішувати конфлікт через третіх людей, закінчити проект та отримати гроші для себе і своєї команди. Так от я за трете.

А чого зразу кидають? Якщо ви маєте справу з якимись аферистами чи не чистими наруку людьми то часто це видно одразу, така людина має інший набір поглядок і звичок.
Але до чого ви це написали.

Шановний, а яку саме задачу ви хочете вирішити коли кажете ’всі мають розрулювати конфлікти’ ?
Вирішувати конфлікти щоби що?
Навряд чи це вирішувати конфліктів заради вирішення конфліктів...
Чи ви хочете зробити гарний продукт, а тому вам треба консенсус , а тут конфлікти?
Чи ви хочете щоб всім в колективі було приємно ?
Чи вам треба з ризиками попрацювати, а тут конфлікти ті ризики підвищують куди не треба?

Політика це мистецтво відстоювання власних інтересів. Коли інтереси двох сторін діаметрально протилежні — утворюється конфлікт. Він може мати різні прояви : дискус, звичайний скандал, бійка, пасивна агресія (токсичність) зламування нагород, підрисовування вусів та ріжок на фотографіях тощо, висміювання, булінг, газлайтинг іньший психологічний тиск. А можуть бути і підстави рівня підкинути наркоту і навести поліціантів чи отруїти ядом підливши чогось в напої. Ну і в решті решт взагалі — війна.

Коли інтереси двох сторін діаметрально протилежні то це вже конфротація. Конфлікт може бути із-за того, наприклад, що одна людина хоче ілюструвати свою продуктивність нехтуючи якістю, а інша людина хоче не засирати код і писати його акауратно. В цих людей сумісні цілі, але не знаючи як вирішити конфлікти ці люди можуть наносити один одному шкоди

Мені потрібно зрозуміти наскільки різні ІТ-ники захищатимуть будь-яку єресь лиш би не визначати себе у психології в цілому чи розумінні своїх конфліктів, зокрема, нубами

Все просто — змінюю місце роботи.

Нажаль в довгостроковому періоді така стратегія уникання може не спрацювати. Причин конфліктів може буде багато (н-д недостатній рівень профессіоналізму менеджменту, нездорові амбіції окремих людей, небажання виходити з зони комфорту або рахуватися з думкою інших). На інтерв’ю такі речі виявити дуже важко (або й нереально), а отже в наступній компанії є вірогідність потрапити в новий конфлікт.
Якщо постійно змінювати роботу, то через пару років можна мати фігове резюме й придумувати «правдиві» історії чому ж саме так часто переходили на нове місце

Нажаль в довгостроковому періоді така стратегія уникання може не спрацювати

 В мене допоки все працювала навіть краще ніж очікувано. Відразу валив з токсичних команд, деколи навіть ще до конфлікта.

Якщо постійно змінювати роботу, то через пару років можна мати фігове резюме й придумувати «правдиві» історії чому ж саме так часто переходили на нове місце

 Я працював в 6 компаніях, в кожній як мінімум більше року — жодних питань на інтерв’ю не виникає.

Що ти маєш на увазі під «токсичними командами»? Бувають «токсичні ледацюги» і бувають «професіонали, які люблять поязвити»

«професіонали, які люблять поязвити»

1. Якщо хтось починає язвити на роботі, то по definition це не професіонал.
2. Мені якщо чесно начхати, що там про мене язвлять «професіонали».

1. Та залежить як часто і для чого. Деяких людей мотивує, якщо їм поязвити.
2. Тобто ти вважаєш за правильним слухати лише людей, які відповідають твоїм уявленням про професіоналізм?
Частково погоджуюсь

1. Та залежить як часто і для чого. Деяких людей мотивує, якщо їм поязвити.

1. В норм. локаціях людей що люблять поязвити називають токсичними і всі ці behavior interview якраз націлені, щоб їх відфільрувати.
2. Ще можна п.здити людей — те ж норм мотивація.

2. Тобто ти вважаєш за правильним слухати лише людей, які відповідають твоїм уявленням про професіоналізм?

Саме так. Як мінімум, допоки на ринку дуже величезний дефіцит ІТ-ів можна за тиждень просто перейти в норм. компанію через дорогу.

П.С. Це звичайно не стосується початківців, їм треба як мінімум рік досвіду, щоб перейти в норм. компанію, якщо починали не там. Тобто треба попрацювати деякий час в таких г.вноконторах, де поязвити це норм варіант.

Боже, яке у вас примітивне про людей уявлення. А в «нормальних локаціях» психопатів одразу виявляють і уважно слідкують за їх діяльністю?
Я мав прикрий випадок, коли мені психопата на код рев’ю поставили. Я настільки був в ахуї, що такого дилетанта взагалі на роботу прийняли і ще мені затирають, що його галіму діяльність треба поважати...

Я настільки був в ахуї, що такого дилетанта взагалі на роботу прийняли і ще мені затирають, що його галіму діяльність треба поважати...

І як ви вирішили цей конфлікт? З мого досвіду, найкращий та найшвидший варіант особисто для мене це просто змінити роботу\проект. Я мав досвід дивитись на такі конфлікти збоку, якщо обидві людини залишались працювати на тому ж місці, то конфлікт просто розмазувався в часі..

Я мав прикрий випадок, коли мені психопата на код рев’ю поставили.

П.С. Є ще така ймовірність, що якраз «психопат» це ви. були в цьому випадку.

Ідеальне місце роботи для вас там, де конфлікти інтересів вирішують раціонально і пестять один одного?

Ідеальне місце роботи для вас там, де конфлікти інтересів вирішують раціонально і пестять один одного?

Конфілкти інтересів це на заводах і в держ компаніях. Ідеальне місце роботи, де треба просто робити роботу, а не гратись в політику, перекидати відповідальність і т.д. Не зовсім зрозумів, що значить пестять один одного.

Яку політику, про що ви...
Забагато займаються позитивним підкріпленням один одного люди, яким бажано було би до психотерапевта піти

Меньше контактов между сотрудниками — меньше конфликтов. Если работа в офисе, поставить посудомойку — меньше будет срачей насчет срача в умывальнике.

За умови, якщо менеджмент добре усвідомлює, що робить. Інакше ліва рука не буде знати, що права робить

Я теперь знаю как избегать конфликтов. :-)
1. Всё общение строго в письменном виде на форумном движке, голосовые митинги запретить, в них нет ни пользы ни смысла.
2. Знакомиться ни с кем вообще не нужно без острой необходимости, всё взаимодействие идёт между отделами. Отдел серверной разработки, Отдел фронтенд разработки, Отдел тестирования. Людям не нужно знать, ни кто там работает, ни сколько там человек работает.
3. Вся деловая переписка на форуме, это важнейший документ, по которой аудиторы будут определять, кто виноват.

Погоджуюсь з тим, що краще спілкуватись в формалізованій формі. Але якщо високі вимоги до цієї комунікації, тоді вона відбиратиме забагато часу

Нам платять погодинно, а не за результат. Можна комунікувати і комунікувати.

Якщо буде погано налагоджена комунікація з клієнтом то може бути до пезди та робота із-за неадекватних уявлень про кінцеву мету клієнта або нерозуміння вартості розробки якигось етапів чи надійності роботи продукту певної якості. Сумлінна робота цінна тільки якщо адекватна можливостями і очікуванням

2. Знакомиться ни с кем вообще не нужно без острой необходимости, всё взаимодействие идёт между отделами. Отдел серверной разработки, Отдел фронтенд разработки, Отдел тестирования. Людям не нужно знать, ни кто там работает, ни сколько там человек работает.

И запретить на работе использовать имя и фамилию, для персонализации же использовать нумерацию, например: Backend Developer #1, Backend Developer #2, Business Analyst #1 и т.д.
А для избежания каких-либо конфликтов на межполовой почве запретить использование местоимений «он/она» и вообще какой-либо половой дифференциации вплоть до строгой унисекс униформы для сотрудников посещающих офис, и конечно же полный запрет на макияж для женщин и растительность на лице для мужчин.
Во избежании политических и межрассовых конфликтов скрывать локацию и национальную принадлежность сотрудников, запретить использовать какие-либо языки кроме английского.
:)

Вся деловая переписка на форуме, это важнейший документ, по которой аудиторы будут определять, кто виноват.

Обязательно также должен быть отдел наказания и казни виновных.

Лучше просто Backend Team. Так безопасней. Другие отделы не должны иметь информацию, сколько в отделе человек. Офис не нужен. Скрытый аудитор нужен. И самое главное, нужен очень компетентный CTO. И тогда проект любой сложности будет здоров и без конфликтов.

Щиро сподіваюся що це такий тролинг) В реальності такий підхід збільшить час розробки фіч в рази

На сложном проекте очень важно, чтобы не принимались плохие решения в начале. Очень важно, чтобы всё перепроверялось по 5 раз до того, как проблема выстрелит через несколько месяцев и окажется, что исправить теперь всё предельно сложно. Очень важно, чтобы люди не молчали, если знают о проблеме. За провал отдела отвечает весь отдел. Когда начинаются проблемы, каждый отдел начинает во всём обвинять другой отдел и пытаться с помощью махинаций всё свалить на него.

Якщо працювати з лінивими недалекоглядними даунами — тоді так

Підписатись на коментарі