×

Апдейт ситуації на українському ІТ-ринку від Djinni. Січень-червень 2022

Сервіс анонімного пошуку роботи для айтівців Djinni опублікував звіт про ринок праці в Україні.

Усі показники базуються на активності користувачів на Djnni.

Головне:

  • Кандидати +240% р/р, вакансії −21% р/р.
  • У деяких категоріях зарплати впали, але не у всіх.
  • Це ринок «покупця» — із деякими застереженнями.

Кандидати

На Djinni — 54 тисячі профілів кандидатів, що на 50% більше, ніж у січні.

Кандидати в «активному пошуку» показали значне зростання. Кількість кандидатів у «пасивному пошуку» зросла лише на 16% (червень/січень).

Щотижнева активність рекрутерів все ще на 20% нижче максимумів до 24 лютого.

8 тисяч рекрутерів і 50 тисяч кандидатів використовують Djinni щотижня.

Вакансії

Найбільше вакансій було 28 тис. — на початку лютого. Після початку повномасштабного вторгнення рашки відбувся великий спад, а потім — невелике відновлення, але загалом ринок впав на 50%.

Поточне заморожування найму та звільнення на ринках США/Європи лише посилюють тенденцію.

Оскільки вакансій стало менше, а кандидатів більше, кількість відгуків на вакансії стрімко зросла — вперше досягнувши 50 000 на тиждень.

Кількість відгуків на вакансії зросла в середньому з 3 у січні до 11 у червні.

Заробітна плата

Після початкового шоку на початку березня відбулося відновлення. Проте, здається, середні зарплати, починаючи з червня, впали.

Доведеться почекати місяць, щоб побачити, чи це прорив чи довгострокова тенденція.

Спад активності рекрутерів (перший контакт)

Після 24 лютого кількість пропозицій рекрутерів кандидатам різко впала.

На початку лютого рекрутери надсилали 80 тисяч запитів на контакт на тиждень. Зараз їх кількість скоротилася до 40 тисяч, а кількість відгуків на вакансії зросла з 30 тисяч до 50 тисяч на тиждень.

Локація

В Україні кількість вакансій впала з 60-70% у січні до 40%.

Зараз 40% вакансій на Djinni — для кандидатів з будь-якої країни (крім рашки, — ред.), а інші 60% — це вакансії, де розглядаються лише кандидати з Європи чи України.

Full-remote стає все більш популярним серед українських компаній зі зрозумілих причин — приблизно половина пропонує такий варіант. Частка повного ремоутуі для неукраїнських компаній, які наймають через Djinni, ще вища — 74%.

Це — «ринок покупця», але є одне але

Так, онлайн-кандидатів більше, ніж будь-коли, і вакансії отримують все більше відгуків. Кандидати отримують менше пропозицій, тому вони більш чуйні та приємні.

І все ж — компаніям ще доведеться попрацювати, щоб найняти фахівця.

Найкращі кандидати все ще мають вибір, навіть на цьому ринку. Вони думають про проєкт, над яким хочуть працювати, команду та процес співбесіди. Компенсація все ще має значення.

👍ПодобаєтьсяСподобалось3
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Для trainee/junior взагалі зараз отримати офер, щось із серії подорожі на Марс.

Цікаво побачити ту саму статистику але тільки для розробників, схоже ситуація дещо відрізняється

Підписатись на коментарі