BMW починає продавати підписку на підігрів сидінь за $18 на місяць. Новий тренд?

BMW продає підписки на підігрів сидінь у кількох країнах, — повідомляє The Verge.

Щомісячна підписка на підігрів передніх сидінь BMW коштує приблизно $18, з можливістю підписатися на рік ($180), три роки ($300) або заплатити за «необмежений» доступ за $415.

Незрозуміло, коли і в яких країнах BMW почала пропонувати передплату, але кілька торгових точок цього тижня повідомили про її запуск у Південній Кореї.

BMW не говорить багато про цю новину. І не дивно, адже коли в 2020 році компанія оголосила, що операційна система її автомобілів дозволить здійснювати мікротранзакції з такими функціями, як автоматичне дальнє світло та адаптивний круїз-контроль, клієнти засудили цей крок як «жадібний і експлуататорський».

Виробники автомобілів завжди стягували з клієнтів більше грошей за високоякісні функції, але чи не занадто це?

У випадку з підігрівом сидінь, наприклад, власники BMW вже мають усі необхідні компоненти, але BMW просто розмістив програмний блок на їхній функціонал, за видалення якого покупці повинні заплатити.

👍ПодобаєтьсяСподобалось4
До обраногоВ обраному0
LinkedIn

Найкращі коментарі пропустити

Видимо у них поворотники давно по подписке. Редко кто на BMW их включает.

Та! Навіщо підписка на це? Читаєш такі новини і воно само аж підгоряє.

В недалекому майбутньому:
— В тебе машина ламана чи ліцензійна?
— Ламана, з трекера стягнув.

В сучасному світі, подібне гівно має бути заборонене як антиекологічне. Уявіть, компанія використовує ресурси, робить всім цей підігрів, навіть кому він не потрібен, а згодом в половини воно викидається жодного разу не заюзане, бо там підписка окремо оплачується. З тим самим успіхом можна зробити підписку на двигун і перемикатись в тритактний режим, якщо не оплачено. Розряджати на корпус акумулятор, кондиціонером замість салону холодити за бортом.

Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Дичина, скам під виглядом благих намірів. Купуєш не авто, а просто продукт для in-app purchases. Якщо hardware який я купую має певний функціонал, то програмно його обмежувати це:
1. Жлобство
2. Скам

Авто не как собственность, а как сервис. То ли ещё будет — настанут времена квартиры, как сервиса, а там и жрачки как сериса тоже (типа пожевал сам, дай пожевать другому).

настанут времена квартиры, как сервиса

типа как аренда квартир и комуслуги?

слабаки
лимит на открывание дверей — за этим будующее

Для Іспанії буде антипідписка. Якщо не заплатиш 20€, то відключать кліму і включають підігрів.

Так собі, зекономив 300$, і їздити на вічно гарячому сидінні за це))

Так написав, наче робити раціональні покупки це шось погане. І шо це за спроба виставити жертв маркетологів людьми які «живуть для себе»?

Тю, я думал БМВ — это вполне трендовая, оптимальная и рациональная покупка.
По-сравнению с Ягуаром, Ренжом, Поршом и ещё много чем.

Я до войны думал взять Ягуар XF 2018 года вместо BMW 3 Series того же года и вот в этом сравнении как раз тройка бмв выглядела как беспроблемная рациональная машина для анальника)))

або і3

уж лучше ID.3/4, оно чуть больше на машину похоже

Купити хіпстерську машину, купити нормальну машину або не купувати машину. А які ще варіанти є, які сюди не входять? Маршрутку купити?

«Купи себе автобус и езди как все, на автобусе»

Есть еще вариант купить себе не «нормальную машину», читай тошнот среднего ценового диапазона, а машину для удовольствия. О чём вроде как комментатор выше и написал. Что есть 3 варианта у здешней аудитории:
— тошнот
— дешевая милипиздрическая электричка
— ничего

А четвертого варианта с машиной для удовольствия нет у здешней аудитории. Даже когда есть достаточно денег, люди все равно принимают «рациональное» решение.

Припустимо, ти на машину «для задоволення» витратиш 50к. І будеш обновляти раз в 5 років. Знехтуємо обслуговуванням і т д.
Чи багато українських девелоперів має зайві 10к в рік?
Тому поняття що грошей вистачає, — дуже відносне. Машину то собі дозволити звісно можна, а одна суирдувати на однущку біля метро.... Вже не дуже :)

Чому ти вирішив, що машина для задоволення це 50к, тим більше в реаліях України, де в ходу бітки і утопельники із Європи?:)

Тобто, автохлам може приносити задоволення? Сексуальне? 😂.

Ну слухай, у всіх є як ти кажеш свої «сексуальні вподобання» щодо автомобілів. Вищезгадане «50к+» це тільки одне з них.

Так ми говоримо про машину для задоволення?
Фішка в чому, що задоволення — воно може бути різне.. комусь і на Королі тошнити — задоволення.
Чи ти будеш сперечатись, що нова беха принесе тобі більше задоволення ніж 10річна?

Припустимо, ти на машину «для задоволення» витратиш 50к. І будеш обновляти раз в 5 років.

Так машиной для удовольствия не обязательно должна быть машина из салона или свежее б/у до трех лет. А машины постарше никак не стоят 50к. Ну разве-что если это не рендж/гелик/каен, но их главная проблема не цена, а обслуживание.

Что до частоты обновления машины — опять таки хз зачем ее обновлять именно 1 раз в 5 лет, а не в зависимости от пробега. Машина ведь дешевеет не только от давности лет, но и от состояния, от пробегов, от дтп. Б/ушка, купленная пятилетней и старше вообще-то очень медленно дешевеет.
А больше всего дешевеет как раз машина, выехавшая из салона. Десятки процентов своей цены теряет единомоментно, становясь не новой.

Чи багато українських девелоперів має зайві 10к в рік?

Даже если купить себе гелик за 50к и ездить на нем 5 лет, он за эти 5 лет не подешевеет до нуля. Ты же машину следующему владельцу планируешь ПРОДАТЬ, а не подарить или на мусорку выкинуть?

Тому поняття що грошей вистачає, — дуже відносне. Машину то собі дозволити звісно можна, а одна суирдувати на однущку біля метро.... Вже не дуже :)

Ну если у тебя нет своей недвиги для жизни и ты снимаешь, при этом скирдуя на квартиру, то покупать любую машину — не лучшая идея. Хоть даже тошнот. Только если ты этой машиной не зарабатываешь.

Потому как машина — чистый пассив. Она с одной стороны обеспечивает неизмеримый особо «комфорт» по-сравнению с такси, с другой — тянет деньги на обслуживание, парковку, бензин и амортизацию. Причем владение машиной не приводит к экономии по-сравнению с такси/общественным транспортом, живя в городе, а многие покупают себе тошноты именно из мнимой экономии по-сравнению с такси. Но нет её, это миф, просто люди не добавляют в сравнение ничего, кроме расходов на бензин.

В пригороде, конечно, машина жесткая необходимость, но мы говорим про город, про однушки у метро, поэтому вот так. Имхо, в городе для айтишника единственная машина которая оправдана — это как раз для удовольствия. Потому что в тошноте можно поездить и в такси и это будет дешевле, чем содержать свой.

Проблема в тому ,що якщо ти береш авто старше за 3 роки — будеш витрачати час і гроші на ремонти (так собі задоволення).

Український айтішник:
Нова Корола? — фу нвщєброд, на тошноті їздить
10річна беха — вау, хазяїн жизні 😂

у вас німець — тільки «10річний»

10річна беха — це мем ДОУ

Машина для задоволення — «50к»

Це я ще по мінімальні взяв

Купив машину — лол, мабуть «в однущці живе»
Покажете диплом магістра Університету Стереотипів?

Тільки після того, як ти покажеш оцінки за reading comprehension 😂

Навчіться отримувати задоволення хочаб від чогось)

Тобто, ти отримуєш задоволення від поїздок на сервіс? Я так не вмію :) може, ти ще вмієш отримувати задоволення від стояння в заторі?

Потім посидіть в одній і тій же моделі з США та «офіціалі». Питань більше не буде.

Цього взагалі не зрозумів, максимальна що в США що в Україні, буде однакова ±.

А 10к це місячна зп або дохід норм фрілансера. Так що так, багато

Плакаю. У всіх зп 10к, а купують битки зі США 😂

Хотя концепт зашкварный но может быть выгоден для клиента. Я юзаю подогрев сиденья 4 месяца в году. То есть в январе подписался в марте отписался — и я заплачу сильно меньше.

Ещё есть отрицательный подогрев сидений на 4 месяца

Яка може бути вигода для клієнта коли він вже заплатив за цей hardware. А йому просто за філки пропонують його увімкнути? 😂
Це як купити холодильник, але користуватись ним можна тільки на підписці)

что тут за сборище петросянов

Можно что-то сделать с подпиской на рубрику бесполезных новостей от DOU?

тобто саму дешеву модель можна хакнути і на шару користуватись всіма плюшками топових версій?
ще й перепродавати такі моделі самому можна на сірому ринку :)
профіт!

Уже вижу как продают эти тачки на вторичке — «кондиционер работает, только подписку купить нужно»

Ідея класна, не нова, я десь років п’ять тому про іґтаку ідею читав, здається в Тесли. Але я б з задоволенням уанцкльнув підписку на кілька фіч машини :)

А можна ще всім продавати з намордниками, а щоб зняти — підпіську! Ото бізнес буде! Якщо чесно, то у продавані дах їде від моделей з підписками, дуже часто стають пдрсами по типу наших ОПСОсів. Хоча сама модель підписок гарна в коли доречна.

В сучасному світі, подібне гівно має бути заборонене як антиекологічне. Уявіть, компанія використовує ресурси, робить всім цей підігрів, навіть кому він не потрібен, а згодом в половини воно викидається жодного разу не заюзане, бо там підписка окремо оплачується. З тим самим успіхом можна зробити підписку на двигун і перемикатись в тритактний режим, якщо не оплачено. Розряджати на корпус акумулятор, кондиціонером замість салону холодити за бортом.

Заплановане старіння в цілому то якось не дуже екологічно я тобі скажу, але всім насрать( Але кого цікавить реально екологія? Майже все сьогодні від народження людини до смерті максимально неекологічно. Але всі країни пушать по 5 дітей на сім’ю, бо то кліенти для компанії і платники податків.

Та ну, як же в Каїрі чи Дубаї без підігріву сидінь? Заходиш такий з вулиці, де +50, змерз аж тримтиш. Завів двигун і нарулив жопогрійку у трете положення, відтаяв і красота. Це не підписку сплачувати за кожний градус різниці з вулицею на клімат-контролі. Погонщікам з плітьми треба срочно гнати южно-американьских дітей в шахти на видобування вольфраму задля виготовлення електричних спіралей в кожне крісло. Ще нехай в ЮАР на Донбасі і Кривбасі дають вугілля для плавки руди. Потім Маріуполь та Запоріжжя нехай плавлять так щоб йшов красивий зелений сніг, роблять напівфабрикати і везуть до Баварії. А от вже в Баварії люди знаються на екології, печуться про персонал і ніколи не порушують: правил екології, техніки безпеки і норм труда на виробництві.

Виробник впихне обігрів, який включить в ціну, просто не буде брити автораба вже на підписку.

Та це вже за глобальне. Автовиробники зі своєю уніфікацією часто роблять речі, які тільки виглядають розумними — а насправді такими не є. Це військову машину побудовану в мирні часи, коли невідоме де саме буде театр бойових дій, розумно тестувати на усі режими від −50 до +50 і прораховувати надійність до 0.9999999999999 (принаймі для ракет і літаків нас вчили так рахувати). А задля цивільної великого сенсу нема, але всеодно так розроблюють і роблять — щоб той самий агрегат можна було продавати як в пустелі так і арктиці. Через це і агрегат дорожчий сам по собіі і використані матеріали та енергія, нанесено непотрібну шкоду екології, меньше людей задіяно на виробництвах тобто велика майнова нерівність і соціальна напруга (аж до рівня війн) тощо. Це класична паска чисел і орверінженерінг як у нас в ИТ давно визнаний злом. Ще нібито Дейстера сформулював: «Нема сенсу, а можливо і дуже шкідливо, досягати більшого рівня якості ніж потрібно».

Тут всё не так очевидно, что энергоэффективнее и экологичнее — отдельная конвеерная линия для подогрева или лишний подогрев где он не надо. Что-то мне кажется что чуваки из БМВ деньги считать умеют лучше пользователей доу.

Як варіант, могли б це в базі ліпити, якби це було дешевше... Я чесно кажучи не розумію жлобства автовиробників з базовими комплектаціями... Підігрів сидіння в базі навіть на Субару іде, яка набагато дешевше за БМВ...
Хоча, як варіант, припускаю, що вони зменшать кількість комплектацій, що спростить логістику, і машину будуть налаштовувати під юзера програмно. Тому база + кілька підписок, можуть вийти дешевше ніж краща комплектація...

Кажется, они не в ту сторону на числа смотрят и не на те. Классическая ловушка чисел. Фирма считает что максимизация прибылей и унификация ключ к успеху — но это совсем не так. Устойчивый поток прибылей как раз ключ к успеху, по малу но всегда чем сразу но много. Причем есть пример, американский автопром в 80-е, на тот момент самый крутой бизнес во всем мире. Максимальную норму прибыли делали автомобили класса : Кадиллак, Линкольн, Бьюик и т.п. — знаменитые сухопутные яхты. Однако они жрали бензин, цены на нефть выросли, и их перестали покупать, за чем последовал жесточайший кризис причем не только в автопроме — а во всей США. Потом разные гении вроде Ли Якокки из этой задницы корпорации и вытаскивали, как раз постройкой экономичных малолитражек. А немцы и японцы тогда здорово пощимили американцев на международном рынке автопроизводителей, как раз потому что имели востребованные марки. А теперь вот сами наступают на те же грабли. Впрочем BMW представили широкий электрический ряд авто. Однако других технологий — водород, биотопливо и т.д. никто толком не делает, все просто повторяют за теслой. Хотя просто батареи, возможно, тупиковый путь.

Ну от зараз цикл повториться, американці в супер-державі вже менше їздять в офіси, щоб економити на паливі.

Це ти про тих американців, які на Ф150 їздять і по пів години з включеним двигуном запаковані стоять? Їм би таки варто було економити, але наразі не видно :)

Що фейк? Я з задоволенням не їжджу в офіс і причина тут не в паливі. 1 бакс за літр — не та сума яка по кишені б’є.
Я тут навпаки кажу, що американцям би не завадило навчитись вибирати авто поменше і юзати його більш раціонально...
В першу чергу через екологію...

В недалекому майбутньому:
— В тебе машина ламана чи ліцензійна?
— Ламана, з трекера стягнув.

зламають підписку в перший же місяць

Так, але не треба поспішати, бо гарантія 2 роки + 2-3 можна докупити. Тобто 5 років по суті

Ну зекономлять вони на виробничих лініях за рахунок однакової комлпектації всіх авто. А потім за кризою напівпровідників настане, наприклад, криза нагрівачів в сидіння. Цікаво що вони тоді робитимуть — триматимуть авто на складах чи повернуться до різних комплектацій і будуть пояснювати юзерам чому вони не можуть оформити підписку

Видимо у них поворотники давно по подписке. Редко кто на BMW их включает.

Ха-ха-ха. Очередная шутка про BMW и поворотники. Ржу нимагу.

А бловджоб машину вбудують в сидіння?
Синхронно з порнохабом

У реддіті одразу запропонували надавати гальма за підпискою — попит буде значно вищим.
Якщо серйозно, то сучасний світ виявив зворотну тенденцію — олл інклюзів. Тобто платити не за те, що спожив, а за те, що маєш право спожити. Оскільки ця цифра явно вища, то й купляють таке краще.

Наприклад, для інтернет-провайдера взагалі немає ніякої проблеми обраховувати трафік. Але конкуренцію виграли лише ті, які не обраховують. Звичайно є ті, хто це робить «на крысу» та застосовує або шейпинг, або місячні ліміти — але їм це вилітає у втрату абонентів, які тупо уходять конкуренту на блюдечку з блакитною койомочкою.

Для того, щоб до олінклюзів дійти, потрібно сформувати меню. Зараз можна викласти N, (N+20%) і (N+50%) і користуватися купленими фічами вічно. Але отримувати гроші за олінклюзів підписку стане можливим тільки після того, як сформується звичка платити за підпискою/докуповувати потрібні фічі, не раніше.

Якщо подібні послуги можна буде активувати без сервіс-центру, а просто миттєво, онлайн, то для автовиробників, це реально знахідка. Відразу виключаються посередники, все бабло собі.

А щодо того, що у когось там підгорає, то ви коли купуєте комплектацію, там чи є щось, або ні, хіба не так? Якщо у вас чогось не було, то ви йдете в сервіс-центр, платите бабло, і вам встановлюють.

Саме так, але тепер покупець платитиме за те чого в нього нема. Бо підігрів той коштує бабла і він вже стоятиме в вашій тачці.

Пишут, например, что на каждом проданном Porsche производитель имеет в среднем $17000 профита, т.е. больше 10% денег покупатель платит «за то, чего у него нет».

Если б производителю удалось сэкономить $100, не ставя сиденья с подогревом в машину, то на цене, которую покупатель платит, это никак бы не отразилось, просто эти лишние $100 ушли бы в карман акционерам, так же как и остальные $17000.

Диференціація цін любої з компаній це справа цих компаній)) Мені не приплачують за те, щоб думати як це реалізувати і щоб покупець не почував себе обдуреним. Просто той факт, що все одно за фічу вже заплачено при покупці машини, просто дяді з БМВ хочуть ще грошиків шоб її тобі розблокувати — трохи вкурвлює) Це як купити морозиво і трохи доплатити за відкриття холодильника в якому воно лежить).

Мені не приплачують за те, щоб думати як це реалізувати і щоб покупець не почував себе обдуреним.

Тут еще есть нескромный вопрос: вы покупатель? Я вангую, что 99% людей, которые возмущаются по поводу подписки и считают себя обманутыми, не владеют BMW и реалистично не планируют покупать новую в ближашем будущем. Нужно спрашивать мнение у тех, кто купил машину, или реалистично отказался от покупки из-за ситуации с сиденьями.

Ну не БМВ поки що але це діла не міняє- мені сам цей тренд не до вподоби. Один зробив, інші глянули що так можна і опа- уже і ланос з підпискою на підігрів тобі напарюють і холодильник і мікрохвильовку, бо ж піпл хаває. Хєрню треба на корені присікати, оно з хуйлом всім світом нянчились а тепер ми розгрібаємо а хтось дуже стурбований і засуджує..

Ну не БМВ поки що але це діла не міняє- мені сам цей тренд не до вподоби.

https://lurkmore.rip/%D0%96%D0%B0%D0%B4%D0%BD%D1%8B%D0%B5_%D0%B4%D0%B5%D1%82%D0%B8

Один зробив, інші глянули що так можна і опа- уже і ланос з підпискою на підігрів тобі напарюють і холодильник і мікрохвильовку, бо ж піпл хаває.

en.wikipedia.org/wiki/Slippery_slope

Тут тоже палка о двух концах, акциями владеет семья Порше-Пейх и трудовые коллективы (пенсионные фонды, правсоюзы и т.п) Они эти деньги годами реинвестируют в инновационные разработки, улучшение оборудования и качества производства. Тоже самое Liebcher, Telefunken, Siemens.

Порше принадлежит Фольксвагену. Про трудовые коллективы — спасибо, хорошая шутка.

Нит, фольксваген владеет только Porsche AG, при этом сам фолькс принадлежит Porsche AH SE:)
Все так получилось из-за семейных разборок семей Порше и Пьеха и крутых махинаций с акциями

VW-Porshe AG материнская финансовая компания 50.73% голосующих акций. Фактически бухгалтерия семьи Порше-Пейх (вторые по зятю). А остальное как раз косвенно принадлежит самим работникам через пенсионные фонды и т.д. Если будет возможность заезжайте на экскурсию на завод в Дрездене, например, и вам там все расскажут и покажут плюс разные: Bentley, Audi, Lamborghini и т.д.

Одно время Порш имел и самый большой навар на каждой машине, хз как сейчас

і вам встановлюють

Або просто активують, бо хардвар вже і так встановлений зарад здешевлення(уніфікації) виробництва. А тут просто викидують дилера з ланцюга, хз чого всі кіпішують. Я б залюбки платив за круїз-контроль, наприклад, тільки коли треба їхати далеко.

А якщо вартість 10 поїздок буде == вартість його сьогодні перманентно? На 15 хвилинок за 0.1$ ніхто його не дасть.
Та і круїз просто вже вчорашній день. Зазвичай це адаптивний з старт-стоп + у пробках сама їде.

В мене саме такий, про нього і кажу. Але якби була можливість активувати його коли треба, то може я б і не купував, в пробках вже якось сам поїду за 2К чи скільки він там коштував.

10 поїздок буде == вартість його сьогодні перманентно

Ну в статті ж норм

Щомісячна підписка на підігрів передніх сидінь BMW коштує приблизно $18, з можливістю підписатися на рік ($180), три роки ($300) або заплатити за «необмежений» доступ за $415.

Кому треба в заторах їздитит — беру безліміт, а хто лише на дачу по вихідним їздить та в Европу двічі на рік на машині — збереже 2К одразу в обмін на 1К за 5 років. Ще б гарантію давали, що ціна підписки фіксована на якийсь періиод (3-5 років), ваще топчик був би

Не думаю що так буде прямо економія. Бо адаптивний круїз там радар, та і інші залізяки явно є. І скільки зараз коштує підігрів у бмв я навіть не дивився, він начебто їде у базі) тобто якщо зроблять підписку, то це буде просто зверху)))

Не было его в базе, с кожаными сиденьями в нагрузку идёт, а так отдельно.

Автоматический дальний свет, как и все connected services можно заказывать онлайн и даже прямо из машины.

Комплектовать все машины одинаковым функционалом — это очень сильно упрощает производство и логистику (и надеюсь, снизит цену авто).
Мне ещё нравится вариант купил комплектацию «бубен», потом как появилась возможность — докупил фичи. На вторичном рынке это тоже даст плюс — нужную комплектацию всегда можно будет докупить.

зниження ціни тут дуже маловірогідне. «Докупив фічі», де ці фічі є зі старту це прям сильно, зразу видно людина економіст від бога) Ви зразу ж за них заплатите. Просто зверху візьмуть за підписку. Дабл профіт). В фізичному світі діють трохи інші закони ніж в IT, шановний)

Звісно «економіст від бога», мабуть тут більшість такі.
В мене є приклад мого авто від 2012-го року, в якому не було парктроніків, але була уся проводка для них (це не єдиний приклад, мого авто, та одного виробника) — таким чином виробник знижує свої расходи, так дешевше, ніж змінювати процес виробництва, та ставити на конвеєр ще одну комплектацію. А якщо ще порахувати, що під різні комплектації треба тримати «зоопарк» запчастин, то така опція на умовні $200 в дійсності для виробника ще та задачка.
Так, все це вирішує та рахує головний технолог — це його головний біль, тож саме тому готові комплектації віддають дешевше, ніж зібрані до купи індівідуальні машини. Я не знаю яка співвідношенн одних до інщих, але вважаю, що уніфікація виробництва дасть багато економії для виробника.

Для виробника — безумовно) Але для покупця — ніт. Підписка то добре для якогось умовного нетфлікса а не для БМВ. Вангую на початку продажів цього добра так би мовити «неверлоки» з усіма фічами і з гарантією чисто від неофіційного магазу, а там як карта ляже). Це ж було вже)

В наших реалиях — эта функция круглый год не нужна.
Пусть 5 месяцев в год будете пользоваться, получается в год — $90.
Т.е. $415 «безлимит» это чуть больше, чем 4 года, если машины меняете чаще, то получается подписка выгодней. Если живёте в регионе, где климат мягче харьковского, то может подогрев и вовсе будет нужен лишь пару месяцев в год, тогда подписка окупается только от 12-ти лет на одном авто.

В Peugeout, Renault, Shkoda, Shevrolet, Ford та низки іньших марок — купив комплектаху де є жопогрійка крути перемикач і включай коли заманеться, плати тільки гроші за солярку чи бензин щоб генератор крутився. Якщо електромобіль, то за вугілля яке на електростанції спалили. І в цих марок і двигуни є, що дають добру динаміку і в добрих комплектаціях шикарні салони і усе іньше. Автомобілі це найконкурентніший ринок на планеті. З якого переляку тоді купляти авто в якому якісь функції за підписку? Це взагалі виглядає як проїзний на громадський транспорт, пропадає навіть емоційний сенс купляти авто задля незалежності в переміщенні. Оця уся фігня, це дурний креатив від маркетологів які хватаються за волосся на дупі, бо в сегменті бізнес-класу Тесла усіх дрючіть. От і думають як отримати прибутки не стандартним способом. Вирішили погратись в автомобіль — iTunes, а раптом прокатить.

Peugeout, Renault, Shkoda, Shevrolet, Ford
цих марок і двигуни є, що дають добру динаміку і в добрих комплектаціях шикарні салони і усе іньше

Дякую, поржав

Та ржи, побігай по салонах та подивись на технічні характеристики, може тоді ще заплачеш. Правда ціна в топових комплектахах кусуча, що можна і на бренди по дорожче подивитись. А BMW це така пацантска мрія з 90-х та нульових, коли на них братки їздили, разом з черкесом чи крузаком та мобільником в малиновому піджаку. З тих часів усе змінилось докорінно, BMW зараз таке собі, середненько і дорого.

Для чого кудись бігати? В інтернеті гляну. З тих марок що ти перечислив мало хто має динаміку менше 10с до сотні.

Peugeot 508 2.2 hdi = 8.6 сек. І це величезний сімейний седан на автоматі.
Renault Megane RS = 5.8 сек.
Ford Focus ST = 5.5 сек.
Ви якось не туди дивились.

І які з них у нас продаються?

Тобто на сайтах в інтернеті подивитись не можна ? Можно і ціну передивитись, усі тачки з гори ще і будуть десь і чимось краще, чимось можливо гірше. А цінник трохи нижче, хоча як комплектахах топжирна, з двигуном 1.8+ чи твінтурбо то не дуже то і меньше цінник, може навіть і більше вийде. Та сама Шкода чи Сіат, чи Фольцваген є як дішман, так і середня так і топ комплектації. Як на мене у вагів якраз Сіат топчік. І різниця така — що то різні машини. А колишні топ бренди як Тойота чи БМВ зараз виглядають доволі посередньо на фоні конкурентів, приблизно те саме десь краще десь гірше.

Мені часто здається , що про бмв такі думки лише у тих , хто їздить на шкоді))) Бо ті хто їздять на бмв зазвичай беруть її за комфорт, особливо за UI/UX. Звісно UI трохи вкусовщина, але про бемеве дуже часто чую відгук що попереду планети всій, навіть від фанатів ауді/мерседес.
Багато хто намагався соскочити з бмв, але це реально важко по купі факторів. Звісно на Хюндай та шкоду ніхто не спригує, все одно шукають в тому є класі. А в ньому вибір доволі невеликий. Трійка німців, та лексус з дуже великою натяжкою(імхо).

Дякую пане діллер. Але як порівняти M5 з Superb в одній ціні, то краще вийде шкода і не просто краще — а на голову. Та за перше ТО не доведеться викласти ще дві штуки баксів. Так само Каділаки, Лексуси тощо. А в загалі модель на модель не приходиться, від шилдіку щось залежить але не так вже і багато. Шилдіки це не про сучасний глобальний автопром, це про маркетинг родом з минулого сторіччя.

М5 та Суперб? Це стьоб якийсь?) Чи я щось не розумію)
У вас у володінні була більш менш свіжа м5?) Та ви в ітозі обрали свіжу Суперб?
Я звісно сам ненавиджу сучасний маркетинг, але щоб так, тачку за 200к+ (неважливо яка марка навіть) зі шкодою?)
Чи я не вірно зрозумів в одній ціні? То ви рівняєте авто між якими 10-15 років різниця, що б вони були в одній ціні, та і все одно Шкода Суперб дуже сильно позаду по абсолютно любому показнику від М5 Ф10.

По поводу ціни ТО. Дві штуки баксів?) Це де такі ціни? Навіть в Німеччині таких не бачив, а в них то у ділера космос вартує відносно наших цін. У нас перше, як і друге, як і трете обійшлося 150-250$(навіть модель неважливо, бо там трохи відрізняється, зараз мотори ідентичні. 3.0 турбо однакові на всі моделі, на 2.0 турбо буде на 20$ дешевше, на літр мастила),. Це мастило+фільтри. На 3 то ще фільтр салону 100$ додати, та колодки вже не пам’ятаю скільки, але там вміняємі грощі на 30-40 пробігу.. На 60-90 тис там вже будуть гальмівні диски, то звісно більше, але не та цифра що ви називаєте.

Частоково погоджусь. Дуже подобається комфорт та ергономіка БМВ, якість звуку в топових комплектаціях. Але при цьому не розумію як так виходить, що деякі моделі мають суттеві недоліки, і їх не виправляють роками, як, напрклад, задні ричаги, що ломаються просто самі по собі.Чи масложер двигунів.

А в якому моторі жре? То 4.4 проблема турбо. 2.0 та 3.0 все ок. Особисто проїхав на 2.0 90+вже друг після мене ще 20-30. Ричаги цілі, мотор теж)) зараз 50к на 3.0 , теж все чисто.
А 4.4 так, то срака якась)

Дизелі не жеруть. Бензин піджирає

Все життя на бензині, як залили на ТО, такий само рівень до наступного. І по знайомим у кого Ф і G то не чув щоб підливали дуже давно. Е кузов трохи піджирав, але то вже динозаври.
Із свіжих 4.4. виключення. Якесь непорозуміння, а не мотор

Ще живите у світі трьох Ф?

Я живу у світі ширпотребу і люксових брендів.
Порівнюйте скільки хочете три Ф з корейцями і японцями, а не люксом.

Зрозумів, питань більше не маю 😆

З якого переляку тоді купляти авто в якому якісь функції за підписку?

Единственное что реально имеет значение — это сколько ты заплатишь тотал за ту или иную фичу, и насколько это удобно. А называется это подпиской или как-то иначе — абсолютно монописуально, абы работало без лишних телодвижений.

Более того, если ты немножко сдвинешь фокус с «платить за пользование» в сторону «не платить пока не пользуешься», то ты увидишь что в этой модели есть (точнее, может быть) смысл и выгода и для пользователя.

Представь, что ты получаешь машину с полным полным фаршем (неактивным) дешево, не платя за полный фарш (что сейчас влетает в копеечку безотносительно марки, но для премиальных тазов очень серьезно), и можешь активировать/деактивировать их на свое усмотрение оплачивая только время пользования. Скажем, адаптивный круиз — одна из самых полезных фич в дальней дороге, но в городском цикле не нужна вообще (а это львиная доля времени у большинства). Едешь далеко — активировал за пару баксов на неделю, не нужен — отключил. И так со всеми продвинутыми рюшечками — платишь когда нужно, не платишь когда не нужно. Теоретически (утопически пока :)), таким образом можно иметь более интересную и фукциональную машину за меньше денег...

По этой логике — закажи трансфер на лимузине или просто такси или Убер, когда тебе надо ехать и будь таков. Если пересчитать по деньгам — выйдет сильно дешевле чем покупать собственную машину, которую надо обслуживать и держать где-то, да и рисков сильно меньше от ДТП, проколов колес, полиции и т.д.

Все верно, так и нужно делать если нужда в машине есть редко. Коллега в Берлине так и живет — все на велике (даже крупные закупки — просто арендуется грузовой вел), и только когда _очень_ нужно (а-ля в отпуск махнуть в кемпинг) арендуется тачка. Но щас у него появился ребенок и опа — они уже всерьез задумываются о машине в собственности, потому что появились нюансы.

Да не будет она дешевле. Если железку ставят, а круиз адаптивный это железка, то ты за нее платишь как не крути. И пару баксов не будет. Будет скорее 100$ на день или 300 на год. (Образно). Никто в мире в своем уме не даст крутые опции по паре баксов на день, ибо это убьет всю систему.

С производственными костами все совсем не так просто и очень нелинейно. Да, конечно же железо стоит денег, но вариативность комплектации тоже стоит денег для производителя, и денег немалых (сложнее логистика по всей цепи, сложнее планирование производства, ...). Причем железо дешевеет со временем, а логистика и ко дешевле не становятся.

З.Ы. А было бы реально интересно увидеть cost breakdown для продвинутых опций — сколько там в цене себестоимости железа, а сколько маржи, маркетинга, логистических костов и прочих свистоперделок...

Та понятно, что там не тривиально, но за историю авто гигантов там уже обкатанно всё)

Ну конечно они стремятся заработать больше, потратить меньше. Если маркетологи насчитали что подогрев принесет больше денег в таком виде, то походу сейчас тестируют как раз )))
Но така тема со всеми опциями, особенно с интересными не прокатит. Подогрев сидух действительно не сильно удорожает сидуху в производстве (свечку не держал, но подозреваю, что наложить произвести и наложить сетку, которая проще простого в изготовлении можно тупо сразу) и подписка принесет больше на 1 месяце, чем клиент откажется от 400$ опции, ибо "нафиг надо мне тот подогрев за такие бабки. Со сложными опциями типа фар с вырезанием потока такая тема не прокатит. Базовые и модные координально два разных продукта.

Как раз эту утопию никогда производитель не позволит. Это как вечная лампочка. Смысл?
На всяком треше который в производстве стоит копейки просто будут делать extra money.
А на чем то интересном или будет супер дорого единоразово, или супер дорого подписке если это программно.

Платити за користування, і платити за підписку на можливість користування — це зовсім різні речі. Я от переживав, коли в моєму авто був підігрів несправний, і з приходом тепла таки його відремонтував. Але в реальності, за всю зиму вмикав від сили пару разів. Не таке воно й необхідне і нашому кліматі.

ты увидишь что в этой модели есть (точнее, может быть) смысл и выгода и для пользователя

Выгода такая же как и в микротранзакциях в играх. $2 за сундук с кристаллами, $5 за сундук с золотом, $10 за премиум — фигня, а в конце месяца внезапно набежало на стоимость новой PlayStation.

Немножко похоже, но есть все же и важные отличия. Микротранзакции в играх — это бездонная бочка, полностью зависящая от жадности паблишера. В случае же «опций за деньги» в машине их (опций) количество ограничено и заранее известно — то есть можно заранее, до покупки, прикинуть бюджет на «все включено». Опять же, проблема не в микротранзакциях как таковых, а в том, что жадные паблишеры форсят Pay To Win модель, основательно выдаивая зависимых игрочков. С тачкой такое не прокатит в общем-то (по крайней мере мне это сложно представить).

форсят Pay To Win модель, основательно выдаивая зависимых игрочков. С тачкой такое не прокатит в общем-то

Пфф, 2К за софтварний перформанс буст у Тесли вже давно ) Елементарно зробити 5$ performance boost на 24 г щоб рвати всіх на світлофорі кожного вікенда )))) Ну і таж Тесла відома тим, шо емність батарей у них однакова, але частина ємності залочена софтварно. Теж є pay to win — 5$ на 24г анлок щоб далі їхати )

С тачкой такое не прокатит в общем-то (по крайней мере мне это сложно представить).
емність батарей у них однакова, але частина залочена софтварно. Те є pay to win — 5$ на 24г анлок щоб далі їхати )

Похоже, слабенько у меня с воображением, гг :)

Це вже прокатило. Майже будь-яке сучасне авто має функції, доступні або за підпискою, або вже активовані у складі якогось-там «преміум пакету», вартість якого додана у вартість авто — навігація і трафік, наприклад.
Умовний bmw продає підписки не лише на підігрів, а ще й на Android Auto i Apple CarPlay, окрім іншого. І нахіба користувачу платити за той андроід, якщо у нього айфон?

Якщо електромобіль, то за вугілля яке на електростанції спалили.

Ще є гес та аес

В наших реалиях перепрошьют. Тем более это не высшие функции типа автопилот, а банальный термостат. Так что в худшем случае пойдут по проводах с паяльником.

Ток после конца гарантии. И могут геморроя насыпать ещё для перепрошивщиков. Типа комп что б добраться до компа надо снять мотор (и уже такое кстати есть, не помню где, то ли у ренжа)

Їдеш такий, по трасі, і тут раз, і гальма пропали. Шо таке? А то просто підписка кінчилась.

Чисто теоретично, це мало б елементарно хардварно «хакатись» навіть в гаражі.
Кинути додатковий провід на все, що має підігріватись і вуаля. Хіба не так зручно буде вмикати, хоча думаю теж можна буде обійти.
Так, гарантія після цього злетить, але зважаючи на те, що європейці зараз дають рік-два гарантії всього, перий рік платиш підписку, а далі в гараж.

Колись «Альпіна» почалась як хардварне розширення до існуючих БМВ тачок. Не здивуюся, якщо з такими трендами від автовиробників, зʼявиться Альпіна 2.0 яка дозволятиме то все чи більшість обходити чи навіть покращувати.

елементарно хардварно «хакатись» навіть в гаражі

Разом з гарантією, як чіп тюнінг

Думаю будут все крутилки зашиты в дисплей и т.д. Так что проводом не отделаешься. Скорее всего быстро найдут способ открыть эти функции и так или сольют какуе-то прошивку с DEV модом где всё разлочено

мало б елементарно хардварно «хакатись» навіть в гаражі.

Оно будет хакаться элементарно до того момента, когда не будет. Смотри на John Deere — будут добавлять все больше и больше фич, которые будут усложнять жизнь.

John Deere це вузькопрофільна техніка з мінімум конкурентів.
Беха ж має купу конкурентів в кожному класі навіть в рамках гермашки. Якщо створюватимеш більше гемора чим твої конкуренти при ± аналогічній якості, то конкуренти виграють.

John Deere это тоже меснтный бздык из 90-х как и BMW. У него конкурентов хоть отбавляй.

Якщо створюватимеш більше гемора чим твої конкуренти

Помоему это про весь немецкий автопром такое сказать можно. (Обхожу немецкие тазы как можно дальше)

Ну от в Теслі вже давно софтварні фічі, але jailbreak масовості не набув, бо не отримаєш оновлення. Все як телефонах.

Тесла це окремий випадок, а перепрошивка існуючих БМВ, Фольців, Мерсів і т.д. набули масовості і робляться на більшості СТО.
Накотити нову версію, перепрошити карти, це все прямо зараз активно робиться.

Не плутай з ECU. Впевнений, що там не дураки сидять, он Чорний Юджин один чого вартує, хоча він і не в БМВ, а у Мерса взагалі один з найбільших сетапів K8s у світі, тож в софті вони шарять. Тож все там буде норм захищено, і захист буде підсилюватись с кожною ітерацією. А заблокав OTA update чи н приїхав на СТО — злетів з гарантії. В цивільному світі цього вистачить, де більшість все одно в кредит бере машину. Ну а те, шо якісь маргінали будуть джейлбрейкать євробляхи з 200К на одометрі — якось пофіг їм

злетів з гарантії.

Зараз майже всі європейські тачки дають гарантію 2-3 роки. Після 2-3 років тачка ще в хорошому стані, якщо доглядати і не ганяти по овер 50к в рік, і от тоді можна хакати і насолоджуватися без зайвих витрат.

Це ж тільки початок. З часом навчаться деліверити фічі регулярно (як зараз робить Тесла с OTA update), та будет тісна інтеграція з оточуючим середовищем, і ніхто не буде ті джейлбрейки юзати. Так само як і з айфонами було. Хто зараз джейлбрейкає айфони? ) А на початку всі ходили с Cydia. Та й те саме було про підписку на софт, всі бігали нили, а зараз вже і не лишилося нормального софта без підписки.

Як на мене опція саме підігріву доволі дивна — звісно, треба ураховувати кон’юнктуру ринку тих країн, можливо підігрів для них це якась ексклюзивна фіча, бо у нас фіча підігріву сидінь вже давно сприймається як база, навіть місцями підігрів задніх.

Фіча мікротранзакцій для мене була б адекватною у випадку, коли я купляю базову комплектацію авто, а там вже камери по колу стоять, разом з парктроніком і повний фарш активной і пасивной безпеки, хочеш — доплати $$, отримаєш парктронік, ще докинь грошей — буде камера задньго виду, ще трохи — і 3D огляд.
Для виробника теж плюс, не треба робити 2-3-4 види фар, бамперів, голови, дзеркал і тд і тп — трохи дешевше утримувати скорочений BOM.

Але я б краще радше не мав таких варіантів і що б все було як сьогодні. Єдине за що я б сплачував щомісяця, як би виробники встановлювали нормальну супутникову сігналку з трекінгом і мобільним додатком відразу з заводу.

Фари і бампер робили і будуть робити. Бо як тобі продати крутий бампер за додаткові гроші, якщо то базовий? Те саме з фарами. І ще 100500 опцій.
Але в якийсь треш іде автопром, якщо відверто. Заплановане старіння і виход вузлів з ладу все швидше, але тепер по підписці і під грифом «екологічно».

Воно вже так.

Зараз я можу через апп на телефоні включити собі парк-асистент, інформацію про зелену хвилю світлофорів у великих містах і ще якусь чухню — єдиний фокус, саме ці опції мені особисто не потрібні. Втім, якби моєю машиною більше каталася дружина, то про парк-асистент я подумав. Тобто, апаратні рішення в машині вже є — на відміну від попередньої, де можна би було доставити камеру заднього виду, але треба пів-багажника розібрати і не факт, що є дріт до тієї суперкамери в джгуті...

парк асистенс по підписьці? Це у BMW? Це ж начебто входить в пакет Driving Assistance Professional назавжди твоє, без підписок.

Ні, в Ауді. В пакеті в складі нової машини не було, але я брав не нову і можливість «додайки» є.

Тобто в даному випадку тішить, що наявна технічна можливість доповнюється ПЗ.

Ждём лутбоксы в машинах. Такой простор для творчетсва будет.

«блин, опять выпали разные сигналы пибикалки, а я так хочу легендарный подогрев водительского сиденья»

и каждый месяц рулетка — «случайная опция в подарок». и каждый раз будет выпадать датчик занятости пассажирского, потому что его никто брать не будет.

а я так хочу легендарный подогрев водительского сиденья

Купите 9 лутбоксов и получите десятый в подарок, с повышенным шансом выпадения подогрева.

А потом некоторый функционал можно будут точить. Так что базовый подогрев будет греть лишь слегка, а если сделать +5 то уже нормально пойдёт. Но после +4 есть шанс что фича сломается, придется новую крутить.

Вже на конях дешевше їздити, ще й екологічно й підігрів одразу без підписки.

Оттак ідеш по вулиці Романа Ратушного й замість новомодних самокатів, які набридають, вже конюшня біля вишні.

> Скільки коштує утримати коня протягом місяця?
> Залежить від того, які цілі ви собі ставите. Якщо хоче прогодувати, прибрати біля нього, то це буде орієнтовно 2-3 тисячі гривень.

це зі статті 15 року. З того часу все трохи подорожчало, тож дешевше не буде :(

можна гідропоніку поставити, і вирощувати корм дешевше.

ще їздові собаки бувають. вдень возить, вночі охороняє, ще й кращий друг — один профіт!

Та! Навіщо підписка на це? Читаєш такі новини і воно само аж підгоряє.

Більше того, скоро й саме нове авто не можна буде купити, тільки взяти по підписці :)

По підписці серед власників житла в багатоквартирному будинку.
Це ж було вже.

Ні-ні, я маю на увазі в автосалоні не зможеш купити. Таке нині всерйоз обговорюється серед автовиробників.

Так вже ж давно є. Porsche Drive, у Volvo здається, хочу BMW та Audi не взлетіло www.engadget.com/...​n-programs-193433001.html

авто в лізинг — дуже популярна схема у США і Європі

Це за одне сидіння? =)

Тобто будем купляйти авто iниших виробникiв, авто ринок — один один з найконкурентнiших ринкiв як таких. От сусiд Кадiлак купив новий, нiби все супер.

А чому ти вирішив, що у інших такого немає або не буде у твоїй країні через рік?

Бо скажiмо я теке не куплятиму. Apple саме через це, а також томущо iнтерфейс менi не зручний я i не купляю (як для бiзнесу знадобиться, обiдусь мак mini). PC, Linux та Android. А BMW зажерлись i почали брати грощi не за якiсть — а за бренд. Мене на уберi пiдкидували на M5 так вiн по пластику i салону гiрший i за Shkoda, i Hunday, i Nisan. Динамiка добра, iньше таке собi.

А BMW зажерлись

Так таке вже у багатьох компаній є, декілька років, і скоро буде у всіх, просто тобі новину тільки про бмв написали.

Тут як з будь чим на ринку, подобається таке, що за кожний натиск на педалі треба платити за передплатою — купляй, бо бмв то модно. Так само надруковані папірці замість їжі, по деяких забігайлівках де оруть «вільна класса», шум-гам та антисанітарія, а за цю ціну можна посидіти в крутезній кав’ярні з живою музикою. Є таке, що звик але і треба лише магічний пендаль щоб щось іньше пошукати. А так чим Каділак чи Лінкольн не бренди ? Та і Мерседес та Ауді такою фігнею не займаються, так само як і Ягуар, Лексус та іньщі.

Та і Мерседес та Ауді такою фігнею не займаються, так само як і Ягуар, Лексус та іньщі.

Хехе, у Мерседеса підписки вже давно, як і у інших. Хочеш, щоб колеса поверталися більше, ніж на 45 чи скільки там градусів — плати. Ще раз кажу, таке в автоіндустрії вже 2-3 роки, просто люди ще мало стикалися.

Це вже всі давно роблять, люди попросипалися. В повній комплектації все включено, в дешевій — заплати за жадність :)

А у теслі як по вашому додаткові функції підключаються?

Підключаються вони так, чуваки гонять тачку портом до Одеси. Заганяється в СТО місцевого дяді Вови який колись Бурани конструював, чуваки там перепрошивають софт «ставлять на чіп» і власник їде зі своєю дівчиною ганяти на драгрейсінг, де тачка починає усіх робити на квотері. Такі дорогі машини за 50+ к баксів купляють випендрюватись і понти гнати, тусуватись з гонщиками тощо, з практичної точки зору це далеко не пікап.

я розумію за що підписка на ПЗ (саппорт, оновлення)
а от підписка на підігів — це все вже є в авто.
ідея фікс — підписка на те щоб їздити!

я розумію за що підписка на ПЗ (саппорт, оновлення)

В машине уже есть компьютер с процессором и свободным местом на флешке. Пачиму я должен платить за ПЗ? Я уже заплатил за процессор, моя машина имеет возможность исполнять программы и в ней есть свободное место на флешке, дайте мне программу и обновления бесплатно!

ідея фікс — підписка на те щоб їздити!

Типа как лизинг с месячными платежами? Ну нах! В автосалоне мне уже дали машину бесплатно, с какой стати я должен каждый месяц платить за возможность ездить?

Типа как лизинг с месячными платежами

єто тіпа як ви покупаєте джон-дір за $150К алє по факту ви не є його власником, ви на законодавчому рівні не є власником ПЗ на борту (без ПЗ це груда металобрухта), не маєте права його самі обслуговувати та ремонтувати.

а от підписка на підігів — це все вже є в авто.

А підписка на автопілот у Тесли чим відрізняється? Камери, лідари, компьютер вже є в машині, ти за них вже заплатив. Але щоб вони запрацювали, плати знову за підписку... $12000

Тим, що камери/лідари використовуються не тільки в автопілоті, а як мінімум для систем безпеки і запису відео, тобто не висять мертвим грузом

Надо было по $1800 продавать — тогда бы точно разогрелись ;)

настолько, что пригодилась бы вентиляция водительского кресла... по подписке

Ну а чому не одразу підписка на пробіг?

Лол. Я гадав, що це жарт, коли десь у стрічці новин бачив.

Підписатись на коментарі