Аренда офісу для ФОП

От почався ковід і покинув офіс. Вже роботодавця змінив і всеодно працюю вдома. Мабуть вже гарно було б пристосуватися та звикнути але не можу. Одного дня прокинувся і зрозумів — продуктивно працювати вдома не реально.

Коворкінг не варіант — в моєму містечку його тупо немає, а їздити до сусіднього лінь (так так — раніше їздив, але більше не хочу). Тимпаче живу у 5-ти хвилинах пішки від офісної будівлі з привабливими цінами на 16кв/м кабінети.

Взагалі у чому сабж — ось візьму я офіс. Здають виключно з підписанням договору на мій ФОП. Є якісь ньюанси після підписання цього договору? Чи треба виконувати якісь дії у податковій? Чи впливає це на звітність?

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Нічого не треба, в договорі важливо коли можна перестати платити(аля нотіс період) і чи є додаткова відповідальність типу пожежна (її в договорі НЕ має бути) і чи є комунальні платежі.
Зазвичай в кінці місяця будуть ще надавати акт наданих послуг який ти будеш підписувати, 1 копія лишається ц власника іншу тобі.
Податковій пофіг на що тратиш гроші якщо ти не вказуєш їх у витратах (не зменшуєш суму прибутку).
Уточни у власника як тобі платити, як фізичній особі чи як ФОП. Деяким важливо щоб платили тільки з ФОП рахунку, деяким пофіг.

На звітність і податкову не впливає. В вас єдиний податок, звітність лише за income.

З особливостей:
☑️ для юридичних осіб дорожча електроенергія (кондиціонер влітку запросто на 1-2к може накрутити / в деяких офісах на всіх розкинутий комунал);
☑️ більш строго попереджувати як захочете з’їхати, в деяких договорах написано листом попереджувати й за конкретний період;
☑️ за офіс платите з розрахункового рахунку ФОП, тобто якщо виводили і лишали на податки, то тепер лишайте й на оренду🙂

Мене одного бісить коли люди пишуть українською, але вживають слово «аренда» як воно звучить в російській?

Глянув коменти автора поста. Раніше писав здебільшого російською, зараз перейшов на українську. Автор молодець, нехай з помилками, але обрав перейти.
А таким як цей коментатор я бажав би бути послідовнішим. Спочатку такі як ви пишуть «чому не українською», а потім примахуються до помилок людей, котрі намагаються на неї перейти. Ще й оффтоп. Чисто щоб показати який коментатор трушний українець. Фу таким бути.

Воно так звучить по латині, означає заняти :) А мені от не подобається коли кажуть «вертольот», навіть журналісти. Хоча винахідник родом, з Києва назвав свій винахід гелікоптером. А «бульба» так взагалі коробить, бо в нашій місцевості — картопля, картопляні тощо.

P.S. так вірно латиною, а не по нашому та по вашому.

Это ж надо быть таким зашуганым! Налоговая, отчетность...
Что это вообще за установки в голове у вас, извините. Заключил договор, платишь деньги что еще?

Що ще вони там знайдуть, ти за них не бійся. Перевіряючі зайдуть з пожежної, сан станції, дільничий тощо.

Багато людей виїхали, простіше зняти хату. А ще туди можна коханку водити :)

Дивлячись де. У нас на 230 тисяч населення тільки офіційних переселенців понад 20 тисяч, дуже багато хто із зрозумілих причин не реєструється. Зараз квартири у нашому маленькому містечку коштують як до війни у Києві

Проблема хоумофіс у розділенні просторів, як фізично так і психологічо. Думай про похід на роботу як про ритуал під час якого домашній мозок виймається, а робочий вкладується і навпаки.

Цього можна досягти і вдома, але офіс — дурні витрати. Тобі потрібен ритуал і окремий простір.

За ціну офіса, я б на твоєму місці переїхав би у більшу квартиру на той бюджет, де б ти міг мати окремий кабінет з дверима, де ти матимеш свій власний дзен. А ритуал може бути будь який, наприклад це можуть бути різного кольору тапки або пробіжка або кохве. Але це тобі вирішувати, хочеш офіс то бери офіс.

А так то ні не впливає, це твоя справа де що знімати і податковій до того діла нема, підписуєш і все. Ну може ще варто прочитати перед тим як підписувати і не брати якусь неєбічну відповідальність. Про сірку й кров нижче я згоден )

Є якісь ньюанси після підписання цього договору? Чи треба виконувати якісь дії у податковій? Чи впливає це на звітність?

Якщо володар цього офісу вимагае підпису кров’ю та від нього смердить сіркою, то так, дійсно є н’юанси)
Щодо іншого, то взагалі нічого не потрібно робити)

Та ні :-). Наче договір як договір.

Підписатись на коментарі