Як побудувати "продуктове"​ стратегічне мислення?

Вітаю! Мене звати Ярослав Пукач, я займаюсь продуктовим менеджментом в JetSoftPro.
У цій статті я ділюсь своїм досвідом та порадами щодо розвитку «продуктового» стратегічного мислення.

1. Практика

Робіть/ Вдавайте/ Уявляйте — робіть максимум для постійної практики. Зараз особливо багато курсів, які продають вам ідею «набути скілл за 30 секунд». Звісно ці всі «тренери» можуть вам багато розказати і це безперечно чудово, але ви не зможете робити щось добре, знаючи лише трошки теорії. Практикуйтесь на власному проекті, на власному житті 🤷🏻

2. Дивіться на «повну картину»

Тут я хочу виділити два важливих кроки:

Перший крок — Як ваш продукт вплине(впливає) на компанію, на ринок та яке місце він у ньому займає? Які цілі ви хочете досягнути?

Другий крок — Як ваша роудмапа співвідноситься з цілями продукту? Простежте та проаналізуйте зв`язок між існуючими планами та цілями, яких ви хочете досягти. На жаль , через відсутність стратегічного бачення вони не завжди збігаються, що приводить до неефективної роботи, марнування часу і потенційно веде за собою неуспішність проекту. (crymeariver)

3. Робіть ставки.

Ні, мова не про ставки на спорт (хоча, ви господарі свого життя і вам вирішувати). Мова про планування, міркуючи ставками і їх впливом. Кожен ваш крок — це ставка, яка має принести вам результат. Пріоретизуючи функцію Б над функцією А, у вас є очікування результату. Ці очікування не завжди реалізуються, оскільки завжди є елемент удачі, який ви не можете контролювати. Отже, ключ до довгострокового успіху полягає в тому, щоб думати ставками/ризиками: наскільки я впевнений в цьому? Які можливі сценарії розвитку подій?

Професійним гравцям у покер подобається той факт, що хороші рішення не завжди приводять до чудових результатів, а погані рішення не завжди призводять до поганих результатів. Детальніше про це рекомендую почитати у книжці Annie Duke «Thinking in Bets: Making Smarter Decisions When You Don’t Have All the Facts»

4. Не розпорошуйтесь

Забагато стратегічних ставок також можуть означати відсутність стратегії. Мрії — це звісно чудово, але тут також важливий реалізм та здоровий глузд. Спробуйте зосередитись на найважливішому і з`ясуйте, як цього досягти. Тут важлива не кількість, а якість.

А також впевніться в тому, що ваша команда також це розуміє.

5. Деталізуйте

Створіть список своїх ключових ставок > напишіть список гіпотез, які ви б хотіли протестувати > для кожної з гіпотез визначте показники, яких ви хочете досягнути і метрики, якими ви їх будете міряти.


Отримавши результати з попередніх кроків, ви зможете краще та якісніше працювати з роудмапою.

І пам`ятайте — це нормально, коли роудмапа змінюється. Краще змінити роудмапу, ніж провалити проект 😉

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

мопс прикольний. І все.

Стаття про те, як побудувати продуктове мислення і використовувати його у роботі.

«продуктовость» не более чем маркетинговая мулька. само по себе это не означает ровным счетом ничего. Типа надписей «без ГМО» в овощных магазинах. Айтишные компании как и лет 10-15 назад клепают сайты и приложения для аутсорса. только теперь это «продукты»
Смысл в том что если заказчик нужен сайт теперь ему говорят — сайты у лохов а у настоящих пацанов — продукты. хотя технически это тт же сайт.. но дленег стоит больше потому что «продукт»

Насправді, не зовсім так.
«Продуктовість» для кожної посади і ролі має різне значення. Наприклад, девелоперам часто бракує розуміння бізнесу і емпатія до нього, коли ж вони, як ви кажете, просто клєпають код.
Але в чомусь ви і праві. «Клєпанням сайтів» вже нікого не здивуєш і клієнт хоче експертизи.
Саме ця продуктовість, про яку написана ця публікація спрямована на розуміння бізнесу, вирішення його проблем і допомога розвитку.

Підписатись на коментарі