Сучасна диджитал-освіта для дітей — безоплатне заняття в GoITeens ×
Mazda CX 30
×
👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Коментар порушує правила спільноти і видалений модераторами.

Стаття про те, як побудувати продуктове мислення і використовувати його у роботі.

«продуктовость» не более чем маркетинговая мулька. само по себе это не означает ровным счетом ничего. Типа надписей «без ГМО» в овощных магазинах. Айтишные компании как и лет 10-15 назад клепают сайты и приложения для аутсорса. только теперь это «продукты»
Смысл в том что если заказчик нужен сайт теперь ему говорят — сайты у лохов а у настоящих пацанов — продукты. хотя технически это тт же сайт.. но дленег стоит больше потому что «продукт»

Насправді, не зовсім так.
«Продуктовість» для кожної посади і ролі має різне значення. Наприклад, девелоперам часто бракує розуміння бізнесу і емпатія до нього, коли ж вони, як ви кажете, просто клєпають код.
Але в чомусь ви і праві. «Клєпанням сайтів» вже нікого не здивуєш і клієнт хоче експертизи.
Саме ця продуктовість, про яку написана ця публікація спрямована на розуміння бізнесу, вирішення його проблем і допомога розвитку.

Підписатись на коментарі