Як побудувати "продуктове" стратегічне мислення?
Усі статті, обговорення, новини про продукти — в одному місці. Підписуйтеся на на телеграм-канал!
.
Усі статті, обговорення, новини про продукти — в одному місці. Підписуйтеся на на телеграм-канал!
.
Коментар порушує правила спільноти і видалений модераторами.
Стаття про те, як побудувати продуктове мислення і використовувати його у роботі.
«продуктовость» не более чем маркетинговая мулька. само по себе это не означает ровным счетом ничего. Типа надписей «без ГМО» в овощных магазинах. Айтишные компании как и лет
Смысл в том что если заказчик нужен сайт теперь ему говорят — сайты у лохов а у настоящих пацанов — продукты. хотя технически это тт же сайт.. но дленег стоит больше потому что «продукт»
Насправді, не зовсім так.
«Продуктовість» для кожної посади і ролі має різне значення. Наприклад, девелоперам часто бракує розуміння бізнесу і емпатія до нього, коли ж вони, як ви кажете, просто клєпають код.
Але в чомусь ви і праві. «Клєпанням сайтів» вже нікого не здивуєш і клієнт хоче експертизи.
Саме ця продуктовість, про яку написана ця публікація спрямована на розуміння бізнесу, вирішення його проблем і допомога розвитку.
7 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів