Заповнюємо профіль LinkedIn якісно — оновлена детальна інструкція
Привіт, я Юлія Шишенко — Tech Talent Aquisition в іспанській компанії eDreams ODIGEO та кар’єрний консультант. Декілька років тому я вже писала статтю про заповнення профілю LinkedIn. З того часу вона допомогла тисячам людей покращити свій профіль, розібратися з алгоритмами системи, знайти роботу, змінити кар’єру та підвищити професійний рівень.
Але система LinkedIn постійно змінюється, тому пишу нову статтю, де ми знову розглянемо, яким чином перевірити, чи правильно заповнений профіль, чи працює він та виправити помилки, якщо вони є.
Якщо ви якісно опрацювали попередню статтю, то цю використайте як чек-ліст для перевірки, чи все правильно. Взагалі рекомендую працювати зі своїм профілем LinkedIn хоча б раз на декілька місяців. По-перше, ви постійно будете його покращувати та підтримувати інформацію в актуальному стані. По-друге, система буде ідентифікувати вас як активного користувача і рейтинг профілю буде підвищуватися. Це приведе до того, що ваш профіль будуть знаходити інші люди.
Нагадаю про можливості LinkedIn:
- LinkedIn відкриває двері у дуже багато компаній у всіх країнах світу. Ви можете знайти будь-якого співробітника компанії, яка вам подобається, і написати йому.
- Ви можете знайти вакансії у найкращих компаніях світу. LinkedIn — дуже ефективна система, якою користуються рекрутери від найвідоміших роботодавців світу до нікому ще невідомого стартапу.
- LinkedIn — це місце концентрації професіоналів, де ви можете вивчати реальні професійні історії колег. Ділитися своїм професійними поглядами, розмовляти, питати, вивчати та отримувати нову інформацію.
- LinkedIn — це зручне місце для збереження ваших професійних даних. Все, що ви робите на роботі, варто десь зберігати, щоб потім перед початком пошуку нової роботи не витрачати час на пригадування.
- LinkedIn допомагає будувати професійний бренд та знаходити клієнтів.
- LinkedIn інколи допомагає відволіктися чи поширити суспільно важливу інформацію.
- LinkedIn допомагає вчитися та підтверджувати свої навички.
- LinkedIn допомагає спостерігати та вивчати ринок праці.
- LinkedIn допомагає знайомитися з хорошими людьми та професіоналами. Інколи ці люди змінюють ваше життя.
- LinkedIn — це якісна технічна система, з якою просто приємно щодня працювати.
Але для того, що повноцінно користуватися всім перевагами системи, вам потрібний якісно заповнений профіль. Без цього більшість пунктів, які я описала вище, вам будуть недоступні. Звісно, ілюзія, що ви користуєтеся системою, буде, але ви більше витрачатимете часу, ніж отримуватимете користі. Тому, будь ласка, я заохочую вас виділити
Заповнений профіль — це не вибагливість рекрутерів чи просто для краси. Це технічна необхідність, бо LinkedIn — це в першу чергу алгоритми, які за допомогою інформації у вашому профілі допомагають іншим людям знаходити вас і вам знаходити інших людей та інформацію. У LinkedIn зареєстровано 830 мільйонів професіоналів. 58 мільйонів компаній зареєстровано в LinkedIn.
Відкрийте зараз свій профіль, щоб не витрачати час на повторне читання, і рухайтеся згори донизу, заповнюючи кожний розділ уважно. Якщо у вас профілю немає взагалі, то заходьте на сайт LinkedIn.com, зареєструйтеся й послідовно заповнюйте його.
LinkedIn працює за регіональним принципом, тобто в залежності від того, де ви перебуваєте чи користуєтеся vpn, вам можуть бути недоступні певні дрібні налаштування, але загалом все ідентично.
Налаштування та мова
Якщо ви знаєте хоч трохи англійську мову, заповнюйте профіль англійською. За замовчуванням у більшості з нас, на жаль, профіль російський, але якщо ви внесете всю інформацію англійською, то ніхто ніколи про це не дізнається. Можливість додавати український профіль ми отримали лише нещодавно.
Система надає технічну можливість скласти декілька профілів різними мовами. Це має сенс, якщо ви працюєте з різними ринками, де люди не знають іншої мови, крім локальної. Для більшості IT-спеціалістів України та Європи немає практичного сенсу складати резюме декількома мовами. Тому рекомендую заповнювати все англійською. Для зручності опрацювання статті рекомендую також мову інтерфейсу системи змінити на англійську.
Якщо у вас основний профіль російською і ви бажаєте цього позбутися, то ось інструкція. Поки я дописала статтю, мої колеги вже опублікували, як видалити російський профіль, але повторімо цю вправу.
Перед тим, як щось робити збережіть дані зі своїх профілів. Можна зайти в профіль, під фотографією натиснути кнопку More і Save in PDF.
Отже, перевірте спочатку, чи ваш основний профіль російський. Зайдіть на свою сторінку, вгорі праворуч буде кнопка «Add profile in another language», натискаєте і додаєте, наприклад, українську. Система попросить вас написати ім’я, прізвище та заголовок. Далі натискаєте Create Profile внизу.
Повертаєтеся у свій профіль і знову вгорі праворуч буде вказано, які профілі у вас є і який з них основний.
Щоб видалити російську, натискаєте на глобус поруч. Натискаєте на хрестик видалення додаткових мов. Вам треба видалити їх всі.
Далі натискаєте знову на кнопку «Add profile in another language». У списку мов обираєте той, який у вас основний, тобто російський. Так, все правильно, ви обираєте той, який треба начебто видалити. Нижче система вас ще раз спитає так який же у вас профіль основний? І тут ви кажете, що взагалі-то англійський. Стається диво і російський профіль з основного перетворюється на додатковий.
Ви оновлюєте профіль і бачите таку картину. Я додала собі ще й українську, щоб перевірити, чи вона точно є, але у вас може бути тільки 2 мови: англійська та російська.
Тепер видаліть російський неосновний профіль, натиснувши біля нього хрест.
Далі вже індивідуально вирішуйте, чи додати ще й український, чи залишити тільки англійський.
Фото
Для резюме фото особливо вже не потрібне, хіба що для спеціалістів представницьких професій. Але в LinkedIn воно потрібне, як і в будь-якій соціальній мережі.
Обирайте фото, щоб воно було актуальним, було видно обличчя та відповідало традиціям сфери, де ви працюєте.
Ім’я
Пишіть так, як пишете в паспорті чи в резюме. Краще, щоб все, що отримує роботодавець мало однакову версію написання. Тобто ваше ім’я може відрізнятися від того, як воно пишеться у паспорті, але у пошті, у резюме, у LinkedIn, у супроводжувальних листах, в анкетах роботодавців, у портфоліо та проєктах, у підписі імейлів — оберіть і пишіть одну спільну версію імені.
Особливо це актуально, якщо ви подаєтеся в інші країни та у великі компанії. Після підписання job offer, ваші дані йтимуть далі та будуть використані для процесу оформлення на роботу. Цей процес схований від очей кандидата, але він досить об’ємний та багато різних людей залучені у це. Тому плутанини з іменем точно не повинно бути.
Заголовок
Є три основних місця у профілі, де інформація впливає на алгоритми: заголовок, назви посад у досвіді роботи й назви навичок у відповідному блоці.
Коли рекрутер шукає спеціаліста у своїй системі, то там є налаштування, де можна обрати, які ключові слова повинні бути у Заголовку кандидата. Якщо у Заголовку написане щось інше, то вже у результат пошуку цей профіль може не потрапити.
У Заголовку може бути написано (обираєте щось одне):
- назва вашої теперішньої посади;
- назва посади, яку ви шукаєте;
- назва посади та назва компанії, де ви працюєте;
- якісь ключові фрази, які актуальні у певний момент. Наприклад, рекрутери часто пишуть, для яких фахівців зараз відкриті вакансії. А програмісти часто пишуть, що вони не є відкритими до розгляду вакансій.
Якщо ви пишете назву своєї посади у Заголовку, то це повинна бути загальноринкова назва, з якої зрозуміло, чим ви займаєтеся. Можна додати рівень посади. Але це не повинна бути внутрішня назва, яку розуміють тільки у вас в компанії. Ніхто не буде звіряти назву посади у вашому профілі з назвою у трудовій книзі чи договорі. Внутрішні назви бувають дуже дивними, тому змінювати їх для зовнішнього світу цілком нормально.
Для того, щоб краще розуміти загальноринкові назви посад, рекомендую періодично читати вакансії. Якщо ви бачите, що у вакансіях ваша посада називається «Senior Java Software Engineer», то можливо не варто писати у Заголовку «Фахівець з інформаційних технологій».
Зверніть увагу, що англійською ми пишемо всі слова в великої букви «Head of Digital Marketing», а українською тільки перше слово «Спеціаліст з підбору персоналу».
Старайтеся, щоб написане помістилося в один рядок і інформацію з Заголовка можна було легко зчитати та зрозуміти.
Інші налаштування основного розділу
Праворуч є олівець, натиснувши який, ви потрапляєте у Налаштування цього розділу. Тут ви можете змінити Заголовок.
Перевірити чи правильно вказана Індустрія. Там повинно бути вказано те, що стосується вашої професії, а не сфери діяльності компанії. Якщо ви програміст у медичному центрі, то ви там вкажете Software Development, а не Public Health. Бо шукати вас будуть саме за професією.
LinkedIn намагається все стандартизувати, тому обирати потрібно зі списку, який пропонує система. Пишете англійською перші букви професії і система вам пропонує варіанти.
Нижче є налаштування Локації. Для того, щоб у видачі з’явилося ваше місто, додайте поштовий індекс. Нижче є кнопка Contact info, де ви можете відкоригувати свої контактні дані. Там варто залишити актуальний імейл, можливо, скайп, особистий сайт та місто проживання.
Дату народження, мобільний телефон, точну адресу будинку, сайт вашого роботодавця тут додавати не потрібно.
Синя кнопка Open To
Це дуже важливе налаштування, бо дуже часто рекрутери в першу чергу можуть перевіряти тих кандидатів, які вже знаходяться в активному пошуку роботи. Якщо ви шукаєте роботу, то заповніть цей розділ. Але будьте обережні, щоб ваш роботодавець це не побачив.
Коли ви натискаєте цю кнопку, то можете бачити налаштування для пошуку роботи й пошуку клієнтів, якщо ви спеціаліст, який працює на себе. Пошук роботи — finding a new job. Пошук клієнтів — providing services.
До речі, для providing services є окремий кабінет, куди потрапляють заявки від ваших клієнтів. Є великий шанс їх пропустити, тому будьте обережні й перевіряйте його вчасно.
Повернімося до пошуку роботи.
У Job Title напишіть 5 посад, які можуть відповідати вашій посаді. Обирайте загальноринкові назви та зі списку, який пропонує система. У різних компаніях вакансії можуть називатися по-різному, тому це виправдано. І сам кандидат може розглядати декілька напрямків.
У Workplace можна обрати всі три види роботи.
У Job Location (on-site) оберіть ті локації, де ви готові працювати в офісі й країни, куди готові переїхати жити.
У Job Location (remote), який з’являється тільки коли ви натискаєте кнопку Remote вище у розділі Workplace.
Дуже часто кандидати плутають ці два розділи й пишуть назви країн, де готові працювати тільки віддалено, потім рекрутер контактує з цим кандидатом і з’ясовує, що він не розглядає переїзд взагалі.
У Start date вказуйте відповідну інформацію. Тобто Immedaitely, якщо ви вже не працюєте чи за договором вам не потрібно завчасно попереджати свого роботодавця про звільнення. Та Flexible, якщо ви у пасивному пошуку.
У Job Type рекомендую відмічати Full-time. А інші типи за бажанням. Але, будь ласка, не відмічайте Internship, якщо ви вже Senior. Temporaty та Part-time теж не найкращий варіант для будь-якого рівня, якщо ви шукаєте постійну роботу.
Внизу є стрілочка, відкривши яку, отримаєте вибір, кого інформувати про ваш пошук роботи.
Якщо обираєте All LinkedIn members, то на вашому фото з’явиться зелена рамка. І всі будуть бачити інформацію, яку ви заповнили вище. Включаючи вашого теперішнього роботодавця.
Якщо обрати Recruiters only, то будуть бачити тільки люди, які мають у своєму Industry «Staffing and recruiting» та доступ до платної системи LinkedIn Recruiter. Ось чому я просила вас уважно заповнювати інформацію вище, бо у певних алгоритмах ця інформація використовується.
LinkedIn не гарантує повну конфіденційність, тому все ж є ризик, що це побачить рекрутер вашої компанії.
Кнопка Add profile section
Нею ви будете користуватися, якщо у вашому профілі немає якогось розділу. Не обов’язково обирати й заповнювати абсолютно все, що є у цьому розділі.
З практики знаю, що найчастіше користувачі LinkedIn пропускають розділи About, Skills та Languages. Якщо з того, що буде нижче у вас чогось немає, то за допомогою цієї кнопки ви зможете додати пропущене.
Кнопка More
Допоможе вам зберегти профіль у PDF чи використати функцію побудови резюме. Але чесно скажу, що структура у цих файлів не найкраща. Тому використовувати це замість повноцінного резюме я б не радила.
Розділ Analytics
Цей розділ видно тільки вам. Але там є дуже цінна інформація, яка показує, працює ваш профіль чи ні. Відкривши свій профіль, ви можете побачити три цифри у цьому розділі:
- скільки людей дивилися ваш профіль. Цікава інформація для власників Преміум-підписки, але тільки заради цього брати підписку не варто.
- залучення аудиторії, якщо ви публікували щось, то можете проаналізувати хто і коли читав ваші публікації.
- І нарешті третя цифра, яка називається Search appearances і є найважливішою. Якщо ви бачите цифру менш як 100, то це знак, що ваш профіль майже не приносить вам користі. Якщо 2-3-10, то він взагалі не працює і треба щось з цим робити.
До речі, після опрацювання статті, якщо ви паралельно коригуєте профіль, то ця цифра повинна змінитися через
Натискайте на цю цифру й подивіться, що там відбувається. Відкриється нова сторінка й ви повинні побачити там три розділи:
- які ключові слова використовувалися, щоб знайти ваш профіль. Якщо цифра Search appearances мала, то цього розділу може не бути взагалі. Ну бо ваш профіль не знаходять. Це найголовніша інформація. Ці слова допоможуть вам проаналізувати, що не так з вашим профілем. Якщо ви Project Manager, а вас шукають за словами Java Developer, то щось у вашому профілі написано не так і це варто виправити. Якщо якийсь нерелевантний запис з’явився на
1-2 тижні, то нічого страшного у цьому немає, але якщо така картинка потрібно, то профіль варто виправляти;
- де працюють люди, які шукали ваш профіль;
- на яких посадах працюють люди, які шукали ваш профіль;
Ця статистика оновлюється щотижня і я дуже рекомендую за цим слідкувати.
Розділ Resources
Між розділом з фотографією та Analytics може бути ще один, який вам не буде показуватися — Highlights. Якщо ви натискали коли-небудь участь в заході, то там буде відмітка, що ви брали участь у ньому.
Для цього зайдіть у My network і зліва у стовпчику у вас будуть розділи, звідки ви можете видалити зайву інформацію, щоб вона не висвічувалася великим розділом у вашому профілі.
У розділі Resources вам може знадобитися My items, якщо ви туди зайдете, то у My jobs можна побачити вакансії, на які ви подавалися.
Розділ Featured
У більшості користувачів його немає, але це корисний розділ, куди можна додати інформацію, яка стосується вашого професіоналізму:
- резюме, якщо шукаєте роботу,
- вакансії, якщо наймаєте,
- портфоліо для спеціалістів тих професій, де є приклад проєктів,
- свої статті чи посилання на сайт,
- професійну інформацію, яка може бути корисною вашим колегам по ринку.
Не забувайте тільки періодично переглядати цей розділ і коригувати його за допомогою кнопок вгорі.
Розділ Activity
Цей розділ буде заповнений, якщо ви щось публікуєте. Натисніть внизу Show activity, у вас відкриється нова сторінка, де вгорі будуть різні кнопки.
All activity — це все, що ви публікували, коментували, лайкали.
Articles — це опубліковані статті в системі LinkedIn.
Posts — це ваші публікації. До речі, періодично переглядайте і видаляйте неактуальні та нецікаві більше публікації. Інформаційне сміття нічим не відрізняється від звичайного.
Documents — це один з видів публікації, де ви прикріпляєте документ, наприклад, резюме.
Розділ About
Якщо у вас його немає взагалі, то поверніться вгорі до кнопки Add profile section і додайте, натиснувши Add About. Буває, що назва цього розділу змінюється, але суть залишається — це місце, де власник профілю може пояснити певні речі про себе, свою кар’єру, свою професію та ситуацію.
Цей розділ варто опрацьовувати періодично відповідно до стратегії вашого всього розділу.
У першому абзаці напишіть вашу посаду, назву компанії та коротко, чим займається компанія. Краще, щоб це помістилося в одне речення. Якщо ви не працевлаштовані, то напишіть тут, у якій професії та галузі ви є спеціалістом та яку роботу шукаєте. Пишіть тут з точки зору майбутньої професії. Дуже велика помилка тих, хто змінює сферу чи професію — залишати у цьому розділі інформацію про попередню професію, коли насправді шукаєте щось інше.
Рекомендую між головними розділами залишати пустий рядок, щоб інформація краще зчитувалася. Також використовуйте маркери.
Наступний блок з інформацією може починатися словами:
In my company I am responsible for:
або, якщо ви вже не працевлаштовані та шукаєте нову роботу:
In your company I can be responsible for:
Далі по пунктах напишіть ключові напрямки вашої роботи та професії. Щоб вдало описати ці пункти, рекомендую періодично цікавитися, що відбувається на ринку праці та які актуальні вимоги роботодавців. Не рекомендую орієнтуватися на опис ваших обов’язків чи посадову інструкцію. Бо те, що ви виконуєте на своїй роботі роками, може не бути актуальним для роботодавців, у яких ви бажаєте працювати. Ця інформація повинна бути актуальна та загальнозрозуміла для ринку.
Наступний блок: My skills and qualifications.
Далі так само по пунктах напишіть все найголовніше, що допомагає вам виконувати вашу роботу та реалізувати пункти, які ви написали вище.
Тут можна описати технічні системи, з якими ви працюєте, мови програмування, інструменти чи методики. Напишіть також те, що називають soft skills. Якщо ви займаєте чи плануєте займати керівну посаду, то теж напишіть, які для цього навички маєте. Не забудьте перерахувати мови, якими володієте.
Далі в About можна вказати якусь важливу індивідуальну інформацію, яку ви вважаєте повинен знати той, хто читатиме ваш профіль.
Внизу напишіть організаційну інформацію. Наприклад, імейл, локацію, бажану форму працевлаштування.
Розділ Experience
З точки зору заповнення розділу нічого складного немає, тому й помилки тут більше стратегічного характеру, а не технічного.
Технічні помилки:
- відсутність опису обов’язків, бо знижується рейтинг профілю;
- дати, які перетинаються. Якщо не поставити дату закінчення роботи, то вийде, що ви одночасно працюєте на всіх місцях роботи;
- вільне написання назви роботодавця, що не дозволяє підтягнути його назву автоматично;
- не вказаний або неправильно вказаний тип працевлаштування. Особливо, якщо це контрактна робота з терміном у
3-5 місяців, яка записна як full-time.
Стратегічні помилки:
- плутанина з назвами посад. Бувають випадки, що розібратися з історією зміни посад не може ніхто: ні алгоритми LinkedIn, ні рекрутери, ні наймаючі менеджери, ні сам спеціаліст. Тому перед тим, як починати пошук роботи, варто оновити резюме та профіль і розплутати клубок з незрозумілого. Нормально перейменувати посаду на загальноринкову та зрозумілу;
- не написати опис обов’язків, тобто не скопіювати їх з резюме. Зараз у світі дуже багато професій та нових професій. Спеціалісти можуть мати однакову назву посади, а виконувати протилежну роботу, тому досліджуйте що повинна вміти й знати людина вашої професії й записуйте в описи обов’язків теж інформацію, яка може бути зрозумілою зовнішнім людям;
- внесення завеликої кількості інформації, яка розфокусовує увагу читача. Наприклад, детальні описи біля посад, які були дуже давно чи біля нерелевантних місць роботи. Якщо ви вже Senior, то роботодавцю буде цікавіше дізнатися, що ви вмієте і знаєте зараз, а не знали й вміли тоді, коли були Junior-ом. Також не варто до кожного місця роботи додавати посилання, особливо на сайти роботодавців, де ви вже не працюєте, чи з неактуальною інформацією;
- навички теж не потрібні біля кожного місця роботи, бо графічно воно виглядає перевантаженим, для навичок є окремий розділ. А в описі обов’язків ви можете написати, з якими технологіями чи напрямками працюєте. Хоча
1-3 навички вказати можна. Наприклад, якщо ви знаєте декілька мов програмування, а у певній компанії використовуєте тільки одну, то її можна вказати; - LinkedIn у цей розділ додав можливість зробити офіційну перерву у стажі роботи. У американських та європейських компаніях цілком нормально брати subbatical, відпустку на навчання чи виховання дітей. Багато роботодавців це розуміють та сприймають це нормально. Але я раджу вам стратегічно це обдумувати та використовувати обережно. Це той випадок, коли краще написати менше, ніж більше. Можна буде потім обговорити це на співбесіді, якщо роботодавця цікавитиме більше. Або розробіть стратегію зі своїм консультантом.
Досвід роботи заповнюємо так само у зворотному хронологічному порядку, як і в резюме. Тобто вгорі буде місце поточної роботи, а внизу — найдавніше місце роботи. До речі, нерелевантні місця першої роботи можна не вказувати взагалі.
Розділ Education
Серед новин системи — це те, що вони розділили курси та вищу освіту. Тобто тепер у розділі «Освіта» вказані ваші університети. Тут важливо заповнювати мінімальну кількість інформації, яка дійсно може знадобитися роботодавцю:
- Назва навчального закладу.
- Країна, особливо актуально при міжнародному працевлаштуванні та для професій, де освіта дає право на роботу (наприклад, медицина).
- Назва спеціалізації.
- Ступінь.
- Роки навчання.
Писати назву дипломної роботи чи перелік дисциплін тут не варто, хоча, якщо ви шукаєте свою першу роботу і для розділу «Досвід роботи» поки що інформації немає, то можна детальніше написати, що ви вивчали та які знання здобули. Потім не забудьте видалити, коли ця інформація виконає свою функцію.
Розділ «Курси» можна додати, якщо натиснути кнопку біля вашої фотографії Add profile section. Але новий розділ з’явиться внизу після розділу «Навички» та «Рекомендації». Вигляд цього розділу не є привабливим, тому якась цінна інформація там може загубитися. Тому я пропоную таке рішення.
Якісь дуже важливі курси можна додати у Education, тобто в один розділ з вищою освітою. Технічно це не зовсім правильно, але стратегічно — так, бо ваш роботодавець побачить цю інформацію. Там може бути, наприклад, курс, який допомагає вам перейти у нову професію, якщо ви змінюєте напрямок. Або курс, який сильно впливає на вашу кваліфікацію.
Розділ Skills
Цей розділ мій улюблений. Ще, я вважаю його найголовнішим у профілі, бо саме те, що ви там вкажете, допоможе вас знайти. Цей розділ впиває на алгоритми системи, тому його варто заповнити правильно. Головні принципи такі: наповнити його правильними словами та розташувати ці слова у правильному порядку.
Заповнювати варто за такими принципами:
- обирайте зі списку, який пропонує система LinkedIn;
- заповнюйте англійською, бо навичок англійською більше і більше людей ними користуються, рекрутери здебільшого ведуть пошук за ключовими словами англійською;
- до того, як додавати, видаліть все зайве, тобто навички, які ви написали вручну чи не англійською мовою;
- ви можете додати 50 навичок, рекомендую використати весь ліміт;
- додавайте навички, які називають hard та soft skills, тобто програміст вкаже не тільки знання мов програмування, а ще й, наприклад, Communication;
- додавайте назви галузей та розділів професій, наприклад, Product Management;
- якщо шукаєте роботу чи змінюєте професію, то пишіть те, що стосується майбутньої роботи;
- якщо ви не бажаєте вже з чимось працювати, то видаліть це з навичок;
- кількість підтверджень біля навички не має впливу на алгоритми, тому не шкодуйте підтверджень та видаляйте, якщо ця навичка вже не потрібна.
Якщо у розділі Skills праворуч вгорі натиснути плюс, у вас з’явиться розділ, де ви можете почати писати слово, а система вам підкаже потрібні варіанти. Не потрібно додавати синоніми слів чи однакові навички, які по-різному пишуться.
Підглядайте у розділ Suggested Skills. Система може вам запропонувати нові навички на основі тих, які ви вже додали та зберегли.
Додавати навички в інші розділи з освітою чи досвідом роботи масово я не рекомендую, бо у тих розділах буде нагромадження інформації та вона зчитуватиметься гірше. Достатньо додати
Розташовувати навички варто у порядку від найголовнішого. Обов’язково перші три навички повинні бути найголовнішими для вашої професії. Решту не обов’язково, але бажано, бо коли рекрутер відкриває ваш профіль, то перші три навички він бачить обов’язково, а чи відкриє він весь список це вже залежить від кваліфікації рекрутера.
Змінити порядок можна за допомогою кнопки Reorder, яку спеціалісти LinkedIn старанно заховали від нас. Праворуч в кутку натискаєте олівець. Поруч з синьою кнопкою Demonstrate skills бачите три крапки. Натискаєте їх, натикаєте Reorder і біля кожної навички праворуч є лінії, за допомогою яких ви можете переміщати навички вгору чи вниз.
Зверніть увагу, що видалити навичку можна за допомогою олівця, який знаходиться біля назви навички.
Розділ Reccomendations
Його у вас може не бути, але якщо є, то це добре впливає на сприйняття вашого профілю людьми, які його читають. Це більше впливає на читачів, ніж на алгоритми системи.
Щоб ці рекомендації з’явилися, варто про це попросити заздалегідь, а також надавати ці рекомендації зі своєї сторони.
Розділ Courses
Як я вже писала вище, це не найкраще розташування цього розділу, тому дуже цінну інформацію краще тут не пишіть, а от курси, які не мають важливого впливу на вашу кваліфікацію, можна написати тут.
Курси, які були дуже давно й вже не є актуальними, наприклад, курси про рівень A1 англійської мови, якщо у вас вже рівень C2, видаляйте без жалю.
Розділ Languages
Якщо його у вас немає зовсім, то поверніться у найперший розділ з фотографією, натисніть кнопку Add profile section — Additional — Add languages.
Продивіться, чи немає у списку мов, які ви не використовуєте і не плануєте використовувати у своєму професійному житті. Якщо є, то їх можна видалити.
Перевірте чи скрізь вказаний рівень мов. Перелік мов включає рідну мову та плюс ті, які ви використовуєте чи можете використовувати для роботи. Рівень ви визначаєте самостійно, для цього не потрібні наявні сертифікати.
LinkedIn використовує американську систему оцінки мов, а ми звикли до європейської, тому варто враховувати відповідність рівнів:
Elementary proficiency — це приблизно рівень А1-А2.
Limited working proficiency — це рівень А2-B1.
Professional working proficiency — B1-B2.
Full professional proficiency — C1-C2.
Native or bilingual — рідна мова.
Чим більше ви використовуєте мову в роботі чи вона є частиною вашої професії (наприклад, для перекладачів, копірайтерів), тим чіткіше повинен бути визначений рівень.
На мови та їхній рівень завжди звертають увагу рекрутери, особливо при міжнародному працевлаштуванні.
Розділ Interests
Внизу вашого профілю у вас може бути розділ з професійними інтересами. Він з’явиться автоматично, якщо ви почнете відстежувати людей чи компанії. Вам залишиться тільки періодично переглядати цей список та коригувати його відповідно до ваших кар’єрних планів та актуальних професійних інтересів.
Вітаю! Тепер у вас якісний профіль, який принесе вашій кар’єрі багато користі.
57 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів