Як менеджеру підготувати проект до глобальної економічної кризи

Всі говорять про рецесію та нову економічну кризу, проте ніхто не називає чітких строків, коли вона почнеться. Навіть велетні ринку зменшують темпи зростання й ставлять проєкти «на холд».

Втім, завдання проєктного менеджера — завжди бути напоготові. Розберімо, як можна «підстелити соломки» та що зробити зараз, що б бути краще готовим потім?

  • Поставляйте цінність бізнесу вчасно (You can have results or exuses, not both). Зараз бізнесу потрібні вчасні «поставки цінності» від інженерних команд, бо новий функціонал — це потенційно або збільшення продажів, або покращення сервісу клієнтів. Більше клієнтів — більше бюджети, спокійніше команді.
  • Робимо фокус на бізнес функціоналі (або тому, що реально впливає на бізнес). Якщо не поставити бізнес функціонал сьогодні, то завтра не треба буде займатись технічним боргом, бо проєкт або команду закриють. Спілкуйтесь з командою, пояснюйте пріоритети, спробуйте знайти правильний баланс.
  • Зрозумійте вашу цінність для конкретного клієнта/бізнесу і візуалізуйте її для ключових стейкхолдерів. Коли настане час ділити бюджетний пиріг, вас скоріше за все ніхто питати не буде. Сформуйте аргументи й розуміння у клієнтів, яку цінність ви створюєте і чому з вами треба і вигідно подовжити співпрацю заздалегідь. Особливо, якщо команда в Україні, де йде війна.
  • Закривайте неприбуткові і нестратегічні проєкти. Часто це старі клієнти або контракти, де ви маєте дуже погані умови. Вони відтягують ресурси, увагу і час. Якщо ваш сервіс для клієнта вже дорогий, йому буде ще важче собі дозволити роботу з вами в кризу.
  • Прибирайте low peformers з команд. Якщо людина не показує потрібний результат в ваших командах/проєкті, це не означає, що вона не зможе його показати в іншому місці. Вам все одно доведеться прибрати їх в кризу, але в кризу low performers можуть потягнути за собою частину або навіть всю команду.

Ну й останнє — зберігайте спокій. Ви лідер і особливо в кризу ви потрібні вашим командам як ніколи. Пояснюйте ваші кроки та мотиви, це допомагає людям не панікувати й не робити дурниць і памʼятайте — будь яка криза, це також можливості Дуже багато крутих бізнесів і проектів були створені саме в кризу.

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Ще один найважливіший пункт — свалюйте з компаній типу глобала де менеджери закривають проекти і звільняють людей «на всяк випадок, може криза буде».

В Глобалі менеджери ще гірше , ніж в Софтсерві

Підписатись на коментарі