Що трапилося з поїздом на кримському мості?

Привіт ком’юніті!

Слідкую за новинами. З’явилися супутникові знімки ушкодження кримського мосту!
Згідно з новинами, вибух стався на автомобільній смузі. Взорвалась вантажівка. Потім загорівся поїзд.

Ком’юніті, будь-ласочка, прояснить, бо щось не збігаєтья.

Гальмовий шлях поїзда зі швидкості 60 км/год (якщо смикнути стопкран) становить 462 метра. Проте поїзд стоїть навпроти зруйнованого полотна. Тобто він там і стояв, а не рухався. На цьому відео теж начебто зліва поїзд стоїть: youtu.be/VHY7hCIjAhc

Пояснить, з якою метою поїзд, завантажений паливом просто стояв посеред 18-километрового моста?

Згідно з новинами, потяг перевозив солярку, яка спалахує не так, як бензин. Солярка спалахує при відносно-високих температурах. Як спалахнула солярка у металевих цистернах? Чому цистерни горять не поряд, а одна через дві? Чому на першому фото 3 ліхтарні стовпи навіть не обвуглені? Температура біля місця вибуху була вже недостатньою для цього?

👍ПодобаєтьсяСподобалось2
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Kerch Bridge on fire: чому росіяни брешуть про вантажівку? Версії, пруфи та спростування від Molfar
novynarnia.com/...​ch-bridge-on-fire-molfar

А не може бути так, що вибух подіяв на камеру раніше, ніж ми його побачили на відео? Камера ж знімає 24-30 кадри в секунду, а вибух пересувається значно швидше, ніж 1/30 секунди. Тобто, теоретично, може бути так, що вибух відбувся між двома кадрами і дійшов до камери в той час, коли на карту пам’яті писався ще перший кадр, де біла полоса знизу.

Гадаю, експерти по відео техніці скажуть. Але, якщо таке не можливо, то тоді вибух був, як мінімум у двох місцях, і версія з вантажівкою кульгає.

Варіанти (якщо це справді диверсія і якщо підірвалася фура):

1. За фурою їхав легковик, де сиділи підривники. А підривники повинні були бути, інакше неможливо було б підірвати фуру точно біля цистерни.
1.1. Підривники знали про стоячий поїзд з цистернами і чекали правильного місця.
1.2. Підривники не знали про поїзд і вирішили підірвати біля поїзду експромтом. Для мене, було б логічніше підірвати там, де більше металевих конструкцій, типу місця, яке на українській марці.
cdn4.suspilne.media/...​1.78/a11f4c9b6519be76.jpg
Це місце буквально через сотню метрів, вид вибуху, ось тут видно
ichef.bbci.co.uk/...​a82-eaa1de6a4618.jpg.webp

2. Фуру підірвав сам водій, смертник.
2.1. Водій знав про поїзд і чекав правильного місця.
2.2. Водій не знав про поїзд і вирішив підірвати біля поїзду експромтом.

Інших варіантів диверсії я не бачу. Без візуального спостереження неможливо було знати де буде стояти поїзд і де саме в поїзді будуть цистерни, бо там більшість вагонів були не цистерни. А підірви фуру на 50 метрів вперед-назад, і цистерни б не зачепило.

А тепер головне. Якщо відкинути варіант 2, який вважається мені малоймовірним, то при варіанті 1 нам би вже давно показали б цей автомобіль, що їхав за фурою. А він не тільки їхав але й ще повинен був ночувати поряд з фурою, бо водій заночував перед мостом, по плану, він повинен був проїхати 07.10, тобто на ДР головного орка. Але нічого такого нам не показали, бо не було легковика.

Зі всього цього можна зробити висновок. що, якщо причиною була фура, то вибух вчинили самі орки. Причини у них можуть бути різні, озвучувалася боротьба між гілками влади і різними спецпідрозділами.

Мое мнение, что это был катер нашпигованный взрывчаткой. При этом он взорвался чуть раньше, чем нужно. По сути диверсия в полной мере не удалась.

На видео видно, что огня очень много, но разрушение второго дорожного полотна не существенные. Видно, что взрыв не под мостом, а за его пределами. Грузовик был цел, когда видео уже начало портиться и виден первый импульс. Сами вагоны возможно с того же катера предварительно расстреляли, поэтому они так выборочно загорелись. Возможно некой преградой поезд остановили именно на этом месте.

Все совпадения случайны.

Теж про це думав, але немає жодної копоті на зворотній стороні. Все чистеньке. Виглядає що вибух був все ж зверху.

Мое мнение, что это был катер нашпигованный взрывчаткой.

Не вірю, там же камери скрізь і воду чітко видно. Навіть вибух показали з різних ракурсів. Хоча ось тут, на 0:13, за мить до вибуху, під мостом, саме під фурою, пішли якісь білі хвилі.
www.youtube.com/watch?v=VHY7hCIjAhc
Може це просто вітер, але дивно, що саме під вибухом.

Послухайте огляд Олега Жданова за суботу... другого іксперда на якого посилаюсь далі, ніпомню :(( Коротко:
1) Поїзд із цистернами стояв! на мосту!! від 2ї ночі і до моменту вибуху близько 6ї рано, більше 4х годин. Очевидно на щось чекав :) На фото ж видно що вогонь горить і, відповідно, цистерни стоять саме там «де треба», де нижні прольоти обвалились. Якби це було в русі, він мав проїхати положєні десятки метрів вперед, допоки не затормозили і не відчепили вагони.
2) Видимих пошкоджень на цистернах нема (що не дивно, оскільки знизу там вродє тяжко вибухом їх вразити), витоку палива також не було. Але цистерни горіли. Чому? Пояснення: комусь була потрібна красива картінка, а цистерни були підірвані окремими точковими малопотужними зарядами.
3) Здогадка: вибух був знизу, як варіант вибухівка закладена на опори або ракета яка залетіла під міст, або підводний дрон. Секції моста конструктивно не намертво приварені до опор, а лежать на спеціальних валках, вони слєхка рухомі на випадок землетрусів, вибухів :) і пр. Відповідно, вибух на опорі підкинув секції моста догори, і далі вони по тих валках з’їхали в море. Разом із мікровибухами цистерн, це якоби пояснює картину вибуху.

Вчора вилізла інфа про воділу фури: якоби він вже один раз загинув подібним чином при підриві авто в Сирії. Така версія, разом з інфою про воділу, наводить на думку швидше про участь обіжєного генерала ФСБ який помстився за сина, чи Росгвардії яка захоплює владу в улусі. Хоча як на мене швидше це може бути вкиданням.
Полемізувати просив би із Ждановим :8) Я особисто ще не почув версії яка б мене задовільнила на 100%... та й результат міг бути ще кращє :8))) Правду все одно будемо знати нескоро.

Довжина вогона з 17м, в вантажному поїзду десь 75 вагонів. 465м — це <30 вагонів. Можливо так і було. Натиснули стоп, зупинились, потім відципили неушкоджену частину составу і поїхали з нею далі.

Тоді б пошкоджена частина составу була не навпроти місця вибуху, а за 462 метри від нього...

На Джойреакторі хтось написав, що поїзд там стояв усю ніч....
Інфа звичайно така собі :-)

Можливо, Phoenix Ghost

Правду про цю та інші спецоперації (а також про десятки тих, які завершилися невдало) дізнаємося лише після перемоги (або ні). Який сенс в угадайку грати?

гебні треба було щоб вагони там стояли, от вони і стояли. Інакше «рязанський цукор» міг мати менш видовищний ефект

загинуло тільки 3 людини, час явно був підібраний щоб зменшити кількість жертв. Не той почерк.

Гальмовий шлях поїзда зі швидкості 60 км/год (якщо смикнути стопкран) становить 462 метра.

Важкий вантажний ешелон навряд-чи їде по мосту 60 км/год.

Проте поїзд стоїть навпроти зруйнованого полотна.

Порахуй цистерни — скільки бачиш? 12 — 15 штук і локомотива не бачити. Тоді як вантажний ешелон може складати 50 і більше вагонів! Логічно що ту частину потяга, яка встигла проїхати вибух, відчепили.

Чому цистерни горять не поряд, а одна через дві?

Цистерни не просто горять — з них тече паливо. Логічно, що цистерни були пробиті уламками! От де гарячі уламки пробили — там ї горить.

Важкий вантажний ешелон навряд-чи їде по мосту 60 км/год.

Так і є. Від 60 до 90 км на годину.

Тоді як вантажний ешелон може складати 50 і більше вагонів!

Так то так... Проте тоді б палаюча частина составу була не навпроти місця вибуху, а за 462 метри від нього. А так вона напроти.

там вроде ограничение по скорости до 20 км\ч

Кацапи говорять про «диверсантський червоний сигнал» на семафорі.

Підписатись на коментарі