Як стартапу оплачувати сервіси?

Я працюю в невеличкій компанії, яка відділилась від основної. По суті це стартап.

У нас є проблема — оплата сервісів (будь-яких, типу Jira, GitHub, GCP). Полягає вона в тому, що зараз співробітники оплачують сервіси зі своїх карт (їм потім компенсують), але це не ок.

Тим паче є обмеження в 100к грн з карти. У нас поки немає таких сум, але в майбутньому плануються.

Тому хто стикався, як це робити правильно?

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

В усіх цих сервісах існують корпоративні пакети. Компанія купляє таку підписку, отримує адмінку і роздає ролі та права своїм працівникам. Послуги сплачуються офіційно по рахункам, які сервіси виставляють на компанію.

Таке допустимо тільки як форс-мажор і єдиноразово. Як тільки така потреба з’являється другий раз, працювати в такому місці має сенс тільки до найближчої зарплатні. Всі історії з компаніями з фінансовими проблемами закінчуються більш-менш однаково, питання тільки за який період в решті буде невиплата. Вже купа статей була з цими історіями.
Очевидно що це є фінансова проблема, адже немає жодної проблеми (окрім проблем з фінансами) завести віртуальну картку на одного співробітника (найкраще СЕО чи СТО) і покласти туди певну суму на такі витрати. І очевидно це робиться в перші дні роботи стартапу.

Тим паче є обмеження в 100к грн з карти. У нас поки немає таких сум, але в майбутньому плануються.

Тому хто стикався, як це робити правильно?

Когда подберетесь к таким суммам, то уверен что найдете 10к грн на консультацию профильному специалисту.

Так, а в чому суть проблеми: суми завеликі, незручно чи як?
Якщо треба піти потестувати конкурентів і витратити там 10-100 баксів, не чекати поки фін відділ оплатить, то в цілому не проблема якщо ви створюєте окрему інтернет картку для роботи і всі транзакції з неї проводите. Далі надаєте виписку фін відділу і отримуєте компенсацію. Або ж просите навпаки наперед закинути декілька тисяч гривень на тестування чи сервіси..
Якщо ж треба оплатити сервіси, яким користується вся компанія чи якась з команд (типу Jira), то хай це робить одразу краще компанія. Точно має бути хоч хтось хто може мати доступ до корпоративної карти і оплачувати сервіси, навіть якщо це стартап.

якщо стартап відділився по-дорослому, тоді має бути зареєстрована юр.особа (скоріш за все, закордоном)
від імені цієї юр.особи і з її рахунків оплачувати це все

А що поганого в «попасти на КИК»?

Как минимум головняк с отчётом по оному.

Раз в рік) але скільки проблем вирішує

Підписатись на коментарі