Огляд потужних павербанків (portable power stations)

З початку повномасштабного вторгнення у військових на передових ділянках є гостра потреба у безперервній роботі купи електричних приладів. Зв’язківцям треба мати справний Starlink, роутер та рації. Розвідка хоче мати можливість заряджати коптери та обробляти дані. Забезпеченню треба постійно працювати з купою документів. А ще треба закривати звичайні повсякденні справи, такі як зарядити телефон, планшет, GoPro та ліхтарик.

Для невибагливої техніки може підійде підключення до генератора. А от якщо треба мати стабільну напругу зі стабільною частотою та синусоїдою — це вже треба вирішувати через додаткові пристрої. Та і генератор взагалі може працювати лише кілька годин на добу.

Що ж можна зробити для забезпечення безперервної роботи обладнання? Перше, що спадає на думку — павербанк! На жаль, повсякденні павербанки не зовсім підходять для живлення ноутбуків чи роутерів. Звичайний павербанк також не дуже підійде для живлення Starlink’у.

Спрощено, автономне живлення — це генерація, збереження та використання. Для генерації у нас є розетки, генератори ти сонячні панелі. Збереження — акумулятори та система перетворення напруги для них. Використання зворотна від збереження операція — перетворення напруги з акумуляторів.

З генерацією більш-менш зрозуміло, а ось зі збереженням та використанням є нюанси. Здебільшого, це боротьба розміру — потужності — місткості. Якщо спрощено, то більша автономність — це розмір акумуляторів, швидкість заряджання та потужність віддачі, це пристрої перетворення напруги — інвертори. І для пристрою, який може тримати щось потужне хоча б декілька годин, вага буде вже на кілограми. Такий собі мобільний пристрій.

Технічна складова є, далі ціна, а тут прямо скажемо, не дуже все гуманно. Основні складові — це батареї, інвертори та пакування. Під пакуванням я маю на увазі все, що дозволяє пристрою працювати: плати, корпус, індикатори, кнопки, розʼєми і т. д. Також я не беру до уваги розробку, яка також є частиною ціни.

Якщо взяти повсякденний павербанк з ринку десь на 30Ah (30000 mAh), який може віддавати приблизно 20W, його ціна буде приблизно $65. Скориставшись простою пропорцією, виходить що щось більш містке, наприклад на 300Ah, тієї ж потужності, буде коштувати не дешевше за $650. Насправді це працює інакше, але як орієнтир підійде. Далі, 20W замало, більший інвертор буде коштувати додаткові гроші. Простий інвертор на 1-2kW — це ще додаткові $35. Дуже-дуже-дуже приблизно виходить, що такий павербанк буде коштувати орієнтовно десь $700.

P.S. Усі ціни знайдені одразу в $ чи перераховані на приблизний ринковий готівковий курс на день публікації ~₴40 за $1.

P.P.S. Розробка, збірка, і все інше також входить до ціни. Я не брав це до уваги для спрощення.

Наявні моделі

До цього я описав приблизно як виглядала проблема та чому її вирішення стільки коштує. Тож далі я спробую описати, що в мене вдалось знайти та що це.

На ринку знайшов три місцевих виробники та три імпортні торговельні марки. Місцеві, як і належить до сьогодення, виглядають брутально по-військовому. Іноземні мають більш дружній до користувача вид.

Місцеві виробники: NordWest/BUREVII, PPS, ПромАвтоматика. Іноземні: EcoFlow, Jackery, BLUETTI/PowerOak

Для порівняння місткості пропоную орієнтуватися на 200W навантаження розетки 220V, це приблизно StarLink + WiFi—роутер + ноутбук. Показники приблизні, та скоріш за все будуть відрізнятися від реальності, але це допоможе зорієнтуватися.

Щоб легше було порівняти, візьму приклади приблизно однакової вартості.

NordWest/BUREVII M5 — ₴33500 — $840

  • Автономність (200W) — 6.6 години
  • Місткість — 360Ah — 1332Wh
  • Вага — 12.5кг
  • Вихідна потужність — 300W, 500W (залежить від модифікації)
  • Акумулятори — LiPo
  • Час заряджання — 6 годин
  • Заряджання від сонячних батарей — ні
  • USB — 2A 6 шт
  • 220 — 2 шт
  • Сайт виробника — www.burevii.com/m5

PPS Модель «З» — ₴28000 — $700

  • Автономність (200W) — 8.5 години
  • Місткість — 1700Wh
  • Вага — 14.5кг
  • Вихідна потужність — 600W
  • Акумулятори — ???
  • Час заряджання — 5 годин
  • Заряджання від сонячних батарей — так
  • USB — 2A 4 шт, QC 2 шт
  • 220 — 1 шт
  • Сайт виробника — pps.com.ua

ПромАвтоматика — Bandera Power 225 S — ₴29518 — $740 (ціна для ЗСУ)

  • Автономність (200W) — 4.2 години
  • Місткість — 225Ah, 830Wh
  • Вага — 6.65 кг
  • Вихідна потужність — 500W
  • Акумулятори — Li-ion
  • Час заряджання — 9 годин
  • Заряджання від сонячних батарей — так
  • USB — QC 3 шт
  • 220 — 2 шт
  • Сайт виробника — www.pa.ua/bandera-power-225-s

Є повідомлення, що цей пристрій може видавати не гарну синусоїду на виході. Тож перед використанням з чутливими приладами перевірте усі параметри, які можуть вплинути на споживачів.

EcoFlow — RIVER Max — ₴33000 — $825

  • Автономність (200W) — 2.9 години
  • Місткість — 567Wh
  • Вага — 7.7 кг
  • Вихідна потужність — 600W
  • Акумулятори — Li-ion
  • Час заряджання — 1.6 години
  • Заряджання від сонячних батарей — так
  • USB — 2A 2 шт, QC 1 шт, USB-C 1 шт
  • 220 — 2 шт
  • Сайт виробника — www.ecoflow.com/...​ax-portable-power-station

Jackery Explorer 500 — ₴27800 — $695

  • Автономність (200W) — 2.5 години
  • Місткість — 518Wh
  • Вага — 6 кг
  • Вихідна потужність — 500W
  • Акумулятори — Li-ion
  • Час заряджання — 7 годин
  • Заряджання від сонячних батарей — так
  • USB — 2A 3 шт
  • 220 — 1 шт
  • Сайт виробника — www.jackery.com/...​0w-portable-power-station

BLUETTI/PowerOak EB55 — ₴33000 — $825

  • Автономність (200W) — 2.7 години
  • Місткість — 537Wh
  • Вага — 7.5 кг
  • Вихідна потужність — 700W
  • Акумулятори — LiFePO4
  • Час заряджання — 3 годин
  • Заряджання від сонячних батарей — так
  • USB — 2A 2 шт, QC 2 шт, USB-C 1 шт
  • 220 — 2 шт
  • Сайт виробника — www.bluettipower.com/...​0w-portable-power-station

👍ПодобаєтьсяСподобалось9
До обраногоВ обраному11
LinkedIn

Найкращі коментарі пропустити

А я от все-одно не розумію, як люди планують це використовувати. Залізяки в статті дають до 6 годин роботи в режимі «220 В при 200 Вт споживаної потужності». Це 6 годин роботи ноута чи котла. Якщо і того і другого разом — 3 години. Якщо електрика пропаде всього на 3-6 годин — це можна пережити і без такої батареї, а якщо на 2 тижні, то чим кому допоможуть зайві 3-6 годин?

Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

У знайомого той Екофлоу полетів через 3 тиждні, а сервіс морозиться, тіпа скачок напруги!!! «так , пройоб значний » Воно як айфон , краще в світі немае" .
реально краще немае , я не помічав коли включають виключають світло ,седів і працював , не пік не бік не мик — тихенько все . а тут придеться провода передергувать і якось я хз як відвали інтернету — опасна ***ня .
так вот ходять слухи — шо багато екофловів наебнулись і на сервісі паніка — вони не розраховували на скачки напруги . і тіпа морозяться від гарантійних ремонтів ...
но я то скажу шо у мене стабілізатор , нічо не згоріло крім вашой хуйні . подивимся завтра чим закінчиться"

Цікаво як будуть викручуватись люди, які з амазонів накупили станцій, а СЦ в Україні нема?
Блюєтті техпідтримка теж морожена.

Наявність СЦ в Україні на час війни нічого не означає, наприклад, Самсунг може місяцями очікувати запчастин для ремонту. Все ж таки форс-мажор.

В цьому величезний плюс бандерапавер — система «антимакака» (бо зроблено для ЗСУ) продумана належним чином: в випадку скачку напруги або втикання в 500-ватну розетку приладу 2+ кВт, горить не станція а запобіжник, котрий спеціально виведений у верхню частину станції, відкручується звичайною викруткою, а в боковій кишеньці бережно запакований запасний)

то не скачок напруги, не видумуйте. Люди коли запускають квартиру під час віключень електроенергії, подають з нього струм через розетку(таким чином заживлюється вся квартира), забуваючи при цьому вимкнути рубільник на вході. Тож тоді коли подають світло, виходить КЗ!!
Тому не пишіть дурниці!

Може в когось є досвід придбання зарядних станцій з таобао через міст чайна (meestchina)? Тому що на аліекспрес дорожче
Так наприклад зарядну станцію ємністю 1800 ватт можна придбати до 20000 грн з доставкою. Термін 2 міс

Це що за станція така ? Ви ще враховуйте що якщо нонейм, то кпд і взагалі якісь буде на дні.

І швидше за все там бу елементи акумулятора.

Я так розумію, зараз зарядну станцію в Україні шукати пізно? Завдання — мати резерв на живлення холодильника, якщо світла нема більше доби. Якось до цього «слона то я і не примітив». Тому правильна синусоїда треба. Швидка зарядка теж обов’язкова. Я так розумію — оптимальний вибір Екофлоу — спочатку думав, що оверпрайс, але потім зацінив всі нюанси. Дайте будь ласка варіанти, де зараз можна знайти з нормальним терміном доставки і вартістю. І так, якщо є альтернативи — буду радий.

Так, є дуже проста та ефективна альтернатива — продукти в контейнер і на балкон.

І ще — морозилка має бути набита до країв, можна акумуляторами холоду чи пляшками з водою. Тоді протримається набагато довше ніж напівпорожня.

У знайомого той Екофлоу полетів через 3 тиждні, а сервіс морозиться, тіпа скачок напруги!!! «так , пройоб значний » Воно як айфон , краще в світі немае" .
реально краще немае , я не помічав коли включають виключають світло ,седів і працював , не пік не бік не мик — тихенько все . а тут придеться провода передергувать і якось я хз як відвали інтернету — опасна ***ня .
так вот ходять слухи — шо багато екофловів наебнулись і на сервісі паніка — вони не розраховували на скачки напруги . і тіпа морозяться від гарантійних ремонтів ...
но я то скажу шо у мене стабілізатор , нічо не згоріло крім вашой хуйні . подивимся завтра чим закінчиться"

Хтось замовляв bluetti/ecoflow в Європі протягом останнього тижня-двох (напряму або через нову пошту) — за скільки прийшло? Я так розумію можна попасти на очікування, а треба на завтра. Хтось може порадити де швидко відправлять/доставлять?

Я замовляв Bluetti EB3A у Варшаву 17 числа, прийшло сьогодні, їде з Німеччини

Дякую, на їх офіційному сайті чи амазоні?

На офіційному сайті, bluettipower.eu

А як вдалося оплатити? В мене відхиляють як high risk order, пишуть що можуть відправити тільки при прямій оплаті на рахунок, чого зробити я не можу з України

Ну, як і казав, я замовляв у Польщу, тому high-risk це не було з їх точки зору. Платив через PayPal.

Дякую, дивно, може щось змінилося за ці дні, бо я також з доставкою в Польщу і відмовляли як карткою, так і Paypal

вдалося якось вирішити проблему? в мене така ж ситуація

Звернувся до HR в своїй компанії, колега в Чехії замовила зі своєї карти на свою адресу там, потім перешле мені. Але ще не знаю як і чи відправили їй взагалі

а як вам перешле? у нас є доставка з Чехії в Україну? зарядні станції доставляють? ато ж вони там окрема категорія товарів. приймається на доставку?

Цього я не знаю поки ще не відправили, але раз взялись, то якось можуть. У крайньому випадку нова пошта точно возить і зараз приймає такі товари з Європи

Можливо там залежить від суми замовлення. Я на минулому тижні замовив у них станцію за 300 євро з доставкою в Польщу на склад Нової Пошти і оплатою через ПриватБанк. Вчора з ранку вже отримав трекінговий номер відправлення від магазину.
В той же час під рекламою в Facebook в коментарях бачив проблему схожу на вашу але там замовлення було на суму близько 2000 євро.

А хтось знає відповід на питання, чому якщо везеш через НП чи той же meest, то батарею все ж розмитнювати треба? Незважаючи на те, що отримувач — фізособа, а для фіз осіб мито відмінили?
Чим це відрізняється від «передачки» автобусом?

> Митний кодекс передбачає, що товари, у тому числі генератори, вартість яких становить до 500 євро, а вага — до 50 кг, і які переміщуються автомобілем, залізницею або морським транспортом, звільняються від декларування та оподаткування.
Нова Пошта, це є пошта, і тут застосовуєтьяс декларування поштових посилок.

Через нову пошту — мито від 150+ євро. Не можу тут запостити скрін, можете зайти в їх інстаграм акаунт, www.instagram.com/...​IClK/?igshid=YmMyMTA2M2Y= вони тут в коментарях пояснюють

Так шо, автомобильный АГМ можно использовать в квартире или нет? Очень противоречивые посты вижу.

Нет, он не герметичный. Там есть вентиляционные отверствия

не вентиляційні, а захисті клапани.

На балконі, або заряджаючи в окремому приміщенні і заносячи тільки на розряд.

Тоесть основной риск загрязнения — при зарядке?

Теоретически аккум может выделять водород который крайне взрывоопасен (именно взрыв водорода отправил фукусиму в dev/null) и от искры которая всегда есть при подключении нагрузки вы отправитесь на концерт кобзона. На практике достичь взрывоопасной концентрации водорода из аккума крайне трудно, это надо чтоб выкипал электролит чего не должно происходить если вы юзаете нормальну а не самодельную зарядку которая защищает от перезаряда и высоких токов
По идее автомобильный аккумулятор оптимизирован чтобы отдать большой ток малое количество времени, и если его юзать в другом режиме то ему от этого плохеет. Но в интернатах куча людей пишет как юзает годами автомобильные аккумы с упсами и ничего с ними не случается

Какой выкипающий электролит в AGM?

Такой самый, как и не в AGM. Как же задолбали эти эксперды, которые еще и в ироничной манере своей тупостью кичатся.

та можна і не агм. все питання в розмірі приміщення і вентиляції.
Якщо у вас там один аккумулятор на цілу квартиру і нормальна зарядка то не буде нічого від слова взагалі. Якщо у вас буде два десятка аккумуляторів замкнені у герметичну кімнату розмірами 2 на 3 і з зарядкою до кипіння — то буде..

У акумулятора є отвір для виводу газів. До нього потрібно приєднати трубку і вивести назовні приміщення. В такому випадку акумулятор можна не виносити на балкон.

Це штатна функція. Саме так відводять гази в усіх авто, в яких акумулятор встановлюється всередині салону. На AGM цей отвір як правило просто закритий заглушкою, яку потрібно знайти і зняти. Гугліть «газовідвід акумулятора» або «заміна акумулятора на Mercedes GL».

так а на agm в итоге нужно или не нужно думать про испарения?) он же вроде не парит, как обычный.. или только gel не парит, а agm парит?

Я не експерт, але технічно в AGM та GEL така ж само кислота і всі ті ж самі процеси відбуваються. Вона там просто конструктивно по іншому розміщена щоб покращити поведінку в певних умовах.
Наскільки я розумію у будь-яких необслуговуваних акумах (в тому числі звичайних) в нормальних умовах випари рециркулюють всередині акумулятора. Але можуть бути ситуації коли всередині піднімається тиск. От для таких ситуацій я думаю ці отвори і передбачені, щоб акумулятор трішки «спустив пару» за необхідності.

На практиці, при зарядці в 0.15С на заскленому, але провітрюваному балконі проблем з автомобільним AGM не виявлено.

Свинцевий автомобільний акумулятор + лабораторний блок живлення + якісний понижуючий перетворювач типу такого www.aliexpress.com/item/4000315671112.html повністю закриває потреби живлення USB-гаджетів за десяту частку від ціни ecoflow, а головне, ще є у наявності.
З підвищуючим перетворювачем (можна взяти готовий для живлення від прикурювача автомобіля або скрафтити самому) можна потягнути і ноутбук.
Забезпечувати автономне живлення чогось потужнішого в умовах квартири недоцільно.
Стосовно малого терміну служби автомобільного акумулятора і небезпеки експлуатації — по-перше, сотню циклів до його смерті ще потрібно самим дожити в умовах війни і зими, по-друге, будь-яка штука що накопичує енергію має потенціал вивільнити її у вигляді вогню чи вибуху: www.youtube.com/watch?v=HBUGEFErXxA
Звісно, у невентильованому приміщенні негерметичні акумулятори використовувати не можна через реальне виділення аерозолю сірчаної кислоти, але при наявності балкону це теж варіант.

годный аккуратный но дорогой девайс для создания UPS раутера. просто добавь аккумулятор. на выходе 12В 5А
proline.biz.ua/ef6012c-12v-stabilized

Я проблему живлення 4G роутера TL-MR6400 вирішив такою штукою www.aliexpress.com/item/4001081594055.html Павербанка на 10000mAh вистачає годин на 10-12.

Для роутера перейде і дешевша версія proline.biz.ua/ef6012c-dc-ups-60w

Стабілізована версія потрібна, якщо треба дійсно 12v, а не плаваючі 11-14. З недоліків — писк, якщо низьке навантаження (один роутер, та ще й слабкий)

Працює локальний dns/dhcp/samba/web/openvpn/wireguard x86 сервер + wifi.

50Вт? РЖУНІМАГУ за 2тис на АЛІ з чистим сінусом на 3тис ват замовив, пруф: www.aliexpress.com/...​tem/1005004800290647.html

А нафіга роутеру 3кВт ще й без можливості автоматичного перемикання?

У цього інвертора довгострокова потужність 500 ват, 3к — то в піку менше секунди. Але все одно непогано

Битки ліфів, тесел та інших електрокарів можна юзати як великий павербанк?
Чи можна щось корисне зробити із аккумулятором для електровела, 48В 10 А*г (від ксяомі хімо с26)?

1. я б не ліз до батері-паків єлектрокарів без розуміння що до чого
потужний постійний струм може дуже лехко вбити

2. займатися DIY
від беликої банки для роутера/телефона/ноута
до невеликого ІБП для квартири

або продати та придбати те що треба для закриття потреб

ну п.2 — зробити щось таке, щоб його поітм можна було назад в лісапєд поставити та їхати

Купити інвертор, і через АКБ 12вольт отримувати 220вольт. Основна батарея постійно заряджає малий АКБ

Ні, основна батарея заряджає 12в тільки коли авто увімкнене. Метод працює, але треба вмикати машину.

Я собі взяв PROENERGO Solar MAX 800 (є ще версія на 1300вт). Ще один український виробник про який мало хто знає, по характеристикам дуже цікавий варіант. На щастя світло поки що не вимикали, тож повноцінно затестити не було змоги, проте кілька плюсів і мінусів можу виділити.
Плюси:
1. Ціна трохи нижча за аналоги.
2. Багацько налаштувань під ваші потреби.
3. Виробник обіцяє чисту синусоїду, проте як воно на справді — поки питання відкрите.
4. Низький саморозряд.
5. 4000 циклів.
Мінуси:
1. Досить гучна штука, особливо під час зарядки.
2. Сонячну панель витягує максимум на 200Вт.
3. Не такий гарний як аналоги, дешеві матеріали корпусу.

Взяв суто для зарядки ноуту, телефонів і живлення роутеру та світла. Коротше — для роботи. Планую докупити ще якусь складну сонячну панель на випадок довгих відключень та для зарядки станції на природі. З таким навантаженням, якщо вірити виробнику, станція повинна без проблем прожити кілька діб.

Стаття починається з умов: військові позиції. Дата: 26 жовтня.. скоро знову зима.

І як на мене не вистачає ледь не головного параметра: температурний діапазон. Всі ці красиві літієві павербанки не можна заряджати при температурі нижче нуля. А щоб вони ще й прожили більше 10-30 циклів — то і нижче +10.

Ще один параметр — можливість заміни батарейного блока. Чи їх треба висилати виробнику для заміни деградованої батареї?

Саме тому в реальності все набагато прозаїчніше. Коробок з ручками. Простий і доступний AGM акк в ньому, інвертор та зарядка у _герметичному_ виконанні. Ну і всяких спеціалізованих фіговін для зарядки рацій та usbqc по смаку як кому треба..

Всі ці красиві літієві павербанки не можна заряджати при температурі нижче нуля.

А дуже красиві пауербанки мають вбудовану грілку яка автоматично підігріє на холоді

я дуже на то сподіваюсь.
але поки шо я бачу шо з 15 року ніц не помінялось

Хтось з виробників обіцяв вмонтувати підігрів батарей, на фб спілкувався, але так, готового рішення на мінусові температури немає.

З приводу заміни батарей то скоріше за все треба буде висилати виробнику. Навряд чи можна буде зробити це самому. Таке буде зручніше робити з пристроями які зроблені у нас, якщо така опція взагалі буде.

Якщо вірити Wiki, то в акумуляторів LiFePO4 робочий діапазон температур від −30°C до +55°C (uk.wikipedia.org/...​лізо-фосфатний_акумулятор). Тобто питання температурного діапазону менш критичне. За спостереженнями, виробники декларують роботу від −20°C, що теж непогано (Bluetti, той що в статті — від −20 до +40)

На жаль це діапазон температур для розрядки.

в мене bluetti ac200max + сонячна панель bluetti pv350 + starlink rv.

Два ноути + інтернет тягнуть десь 120-150 ватт постійно. Панель видає 100-150 ваттів у хмарну погоду, та 300-350 у сонячну. То ж, у разі сонячного дня, вистачає ще чайничок маленькій разів 5 в день нагріти (1000 ватт потужність пристрою).

Міркую над придбанням ще однієї панелі pv350, щоб гарантувати роботу у хмарну погоду, та ще й невеликий холодильник заживити.

З мінусів — коштує грошей. ac200max дуже важкий, можна спину надірвати його таскати :)

ac200max довольно компромиссный вариант, уже и не кемпинговый но и не полноценно домашний. Для дома на колесах идеал как и панелька

так. я його брав як дачний варіант.
щоб можна було і насос підрубити, і плитку якусь індуційну. але його все одно простіше возити з собою в авто, аніж ac300, який вже батарею підключає окремо.

то ж для мене це був оптимальний варіант.

можу дати деталей як що і скількі працює, кому цікаво.

Дорого звісно, але дуже гарний варіант так щоб не перейматися великими ДБЖ, батарейками, mppt контролерами. Та й значно швидше усе закинути в машину та поїхати кудись.

а він може одночасно і заряджатися від панельки і віддавати ?

Ще є такий з місцевих — Kseonics Technology
www.kseonics-technology.com.ua/products/kseon-168

Користуюся таким щодня вже протягом ~2 місяців. Взяв комплект банка+інвертор+сонячна панель. Політ нормальний, хіба що панель вже сховав надовго, бо вона на 80W та пристойний вихід з неї, достатній для зарядки, за сонячної погоди був хіба що кілька годин на день.

А я от все-одно не розумію, як люди планують це використовувати. Залізяки в статті дають до 6 годин роботи в режимі «220 В при 200 Вт споживаної потужності». Це 6 годин роботи ноута чи котла. Якщо і того і другого разом — 3 години. Якщо електрика пропаде всього на 3-6 годин — це можна пережити і без такої батареї, а якщо на 2 тижні, то чим кому допоможуть зайві 3-6 годин?

Я думаю тут якраз сенс в тому щоб без проблем працювати в час віялових відключень. А на випадок втрати електрики більш ніж один день, ти вже будеш думати куди їхати щоб зарядити свою «банку». Можливо в тебе чи сусідів буде генератор зарядившись від якого ти отримаєш ще один день автономності. Або до таких систем можна докупити сонячні панелі

Інтернет (в тому числі мобільний) падає відразу. Тобто сенс має тільки система «батарея + генератор/панелі + старлінк». Все, що менше — це самозаспокоєння.

не у всіх падає інтернет та/або мобільний інтернет. Наприклад в моєму випадку працює інтернет якщо підживити абонентський термінал ONU в який іде оптоволокно (приватний сектор), але ж треба щоб було чим підживити :) Старлінк це також опція для тих у кого немає іншого варіанта, чому ні?

Це поки з іншої сторони оптичного лінка є живлення. Не впевнений, що всі вузли наших провайдерів мають генератори + великі АКБ.
Але це найкращий варіант домашнього зв’язку. В мене теж так працює, але знайомі з того провайдера кажуть, що 24г не зможуть живити усе своє обладнання.

Тут ще ловить мобільний інтернет, десь до 100кілобайт в секунду, але тільки в одній точці в будинку, є поради чим його можна покращити? Читав що 4г модем v3g.com.ua/4g-modem-zte-mf79-pro + така антена + v3g.com.ua/...​2-x-16-db-tip-razyoma-sma може вирішити цю проблему

Може-може. Не знаю чи такий, але от у мене Netgear AC791L — так я його, ховаючись в укритті, скочем до стелі чіпляю — він виходить вище рівня землі і непогано ловить. З телефоном я б, звичайно, на стелі не сидів, а з рівня підлоги укриття телефон не ловить зовсім.

Наразі у мене на Трої відключають на 3 — 5 годин, 1 — 2 рази в день. Причому без точного графіка. І далі буде тільки гірше. Це доволі сильно вибиває із колеї, тим паче що у мене ще й lte / 3g пропадає також. Якщо переміщатися кудись ( мак, коворкінг, ітд) — це губиться ще 30 — 1 година. Конкретно мені, як людині яка вже досить давно працює віддалено це породжує купу незручностей. Як саммарі, вирішив проблему завдяки eco flow delta mini + starlink. Це дозволяє пропрацювати цілий день на ноуті без світла. Станція доволі щвидко заряджається.

Окрім ноута і старлінка щось ще підключаєте? на скільки годин (орієнтовно) вистачає? (вчора у нас було відключення світла на 12 годин)

Тестив на мікрохвильовці — жре як скотина, 1250 ватт, але працює спокійно.

Основне ж призначення — це живлення ноута і старлінка.

По ноуту — працюю на батареі, коли доходить до 20 процентів, підключаю до станціі, щоб підживити і продовжую працювати. З 20 до 75 процентів зарядило за пів години десь.

Показує при цьому що ще 11 годин роботи залишається. Сам ноут при активній розробці жре 50 ват — 60 десь при активній роботі

Якщо ж ще живити старлінк, то в середньому десь мінімум 10 годин безперервноі роботи буде.

А де ви розмістили приймач старлінк, на даху будинку?

Та хоть в подвале (но это не точно) там должен быть мощный приемник, но с прямым доступом к небу лучше конечно

ИМХО в подвале нужный угол обзора для старлинковской антенны будет проблематично обеспечить (а там в требованиях 100 градусов или около того)

У антени старлінка є кріплення на стіну, але мені вистачає біля підвіконня поставити — антена регулює нахил автоматично, щоб підєднатися до супутників.

Звісно, якщо кинути на стіну наружу, то сигнал буде сильніший і швидкість краща.

Це в багатоповерховому будинку? Я читав що ловить лише якщо на даху поставити. Хочу попросити купити в офіс керівництво, але в нас 3х поверховий будинок який розташований серед 12 поверхівок, того є сумніви що воно буде працювати..

Так, це в багатоповерховому але я живу досить високо і маю відкритий простір із вікна.

Але ви праві, старлінк доволі капризний до навколишнього середовища, йому потрібен відкритий простір. Я вам рекомендую скачати аппку з плей маркету або з апп стор, Starlink. Це по сути аппка налаштування старлінку і там перший крок — сканування камерою смартфону стосовно перешкод для старлінку. Він у кінці скаже висновок, чи вдале місце.

не знаю как ваш ноут, а мой в среднем за час берет 29вт. А котел — вообще 25.
Хотя у мне все равно аккум на 100ач*12в.
зы резервный канал интернета направлен на город в соседней области за 20км. 10мбит выдает.

Мій ноут теж бере мало, якщо на ньому нічого не робити. Але при білді проєкту може і 80 Вт з’їсти. Для котла 25 теж якось мало. У мене зовсім малопотужний, квартирний — і він бере 100 Вт.

А котел — вообще 25

Швидше у вас щось не те з вимірювальним пристроєм. 25 ват для котла взагалі нереалістично. Мій газовий viesmann 130 жре

мені здається, що з котлами там історія така: є якась електроніка керування і є насос(-и). Але я не в курсі, ці насоси постійно працюють чи включаються переодично? Звідси може і бути різниця в вимірюваннях. Так да, котли це 90+ Вт

Ну хіба що менше буде якщо котел без примусового видалення продуктів горіння, чисто на атмосферній тязі

Саме так, електроніка котла їсть мало, але є:
1. Циркуляційний насос який їсть приблизно 100Вт і ганяє воду по контуру опалення коли воно включене
2. Повітряна турбіна для продуктів горіння — десь 30Вт, відсутня якщо котел призначений для виводу в вентканал

Сьогодні був майстер по котлам, мій, невелкикий газовий (двоконтурний) тягне 110±30Вт, тому краще орієнтуватись на 150Вт. А більші котли тягнуть до 200-300

На фронті 3-6 годин зі звʼязком та без нього можуть мати велику різницю :(

Ми купували бандерабанки. Хлопці дуже ними довольні. Вони використовують їх для звязку між групами під час виконання завдання.хвалять мобільність і заряду для комукаціїї між собою їм вистачає

Єдина проблема наразі яку я бачу у бандерабанків — швидкість саме зарядки
Комусь може бути критично

Нема сумнівів, що на війні будь-який заряд акумулятора — це краще, ніж ніякого. Я висловлював питання щодо цивільного застосування цих штук.

Як варіант — заживити котел взимку щоб нагріти хату на ніч трохи, вдень тепліше і банку можна зарядити у офісі.
Або з сонячними батареями + старлінком звалити десь у село\на дачу.
Або елементарно дітям уроки робити щоб не при свічках. Варіанти є

Навіщо нагрівати хату на ніч, якщо ви уночі під ковдрою?

Бо вдень часто люди на роботі, чи у школі

котел так не поставишь ибо у котла на выходе выше напряжение.

Це ви про що зараз? Можливо ви про те, шо електро котли мають більшу потужність , так?

если мы говорим про котел электрический, то он жрет от 6-10 кВт(этто 6000-9000 Вт), подобные батареи не предназначены под такую мощность. также электрокотлы 360 В напряжение имеют, а большинство станций на выходе имеют только 220.
Даже дуйчик обычный 2к Вт ест и нельзя использовать, для такого уже бенз/дизельный генератор подойдет. Но на балкон его не поставишь.
Если хочется обогрева и не замерзнуть, то разве что электропростынь взять, там до 100Вт.
(но это все размерности Вт/час, так что такая простынь при объеме в 500Вт проработает 5 часов)

так что такая простынь
так что такая простынь при объеме в 500Вт проработает 5 часов

при 100вт номінальної потужності вона піджарить до корочки :)

Ну якщо про електрокотел — то ви праві.
У мене газовий, мені простіше

Хто що скаже що до портативних сонячних панелей які йдуть до акумуляторів? Хотілось відгук чи порівняння які ефективніші, скільки часу потрібно для заряду. Цікавить головне питання як довго акумулятор заряджатиметься від сонця взимку? Щоб знати чи є сенс таке купувати. Я розумію що все залежить від погоди, але може хтось вже поділиться досвідом.

240вт/год теоретичний максимум з квадратного метра площі панелі, всякі портативні розміром з пару листів а4 і менше — скоріше іграшки для зарядки телефонів

знайдіть мій коментар про bluetti pv350 в цьому ж треді.

Зимой вам надо пара-тройка метров батареи чтоб подключить лампочку, и это только пока облаков нету и светло.
Есть данные по заряду с метра в среднем за месяц в Киевской области. По факту дешевле оплатить генератор и бензин.

Хто знає за який кінець тримати паяльник, може купити б/в батарей від електромобіля і зробити собі щось подібне в рази дешевше або на більшу ємність.

І куди ставити це? Автомобільний аккумулятор в житловому приміщенні бажано не ставити, особливо під навантаженням

Від електромобіля батареї, li-ion, ті самі, шо в усіх ноутах, павербанках і зарядних станціях, що описані в статті

ви маєте на увазі 18650? чи інші?

Я використовую пакети LG chem від Hyundai kona, як найдешевші за кВт/год, але для чогось портативного вони незручні.

Ну я б не сказав, що прям так просто. Знайти саму батарею, підібрати BMS, знайти якісну зарядку і інвертор, подружити це все. Я думаю пересічному ІТ-шнику буде простіше витратити цей час на те щоб заробити кілька сотень долларів і купити готове рішення яке буде просто працювати.

Готових рішень, що можуть довго живити навіть не дуже потужний ПК і ще щось з домашньої техніки за кілька сотень доларів немає, взагалі не бачив пропозицій більше 3квт.
Собі зібрав батарею на приблизно 4.5квт, підключив до наявного вже APC smart ups 1000VA, зарядку взяв від телеком обладнання на 1квт і не маю проблем. Бюджет приблизно 500 доларів без упса.

ця система дає чисту синусоїду чи ні?

Так, apc smart більшість мають синусоїду на виході.

и какая химия батарей? сколько на ней циклов?

Хімія NMC. Заявлено 2000 до падіння ємності до 80%, а як воно буде покаже час,

A 2020 report published by the Department of Energy compared the costs of large scale energy storage systems built with LFP vs NMC. It found that the cost per kWh of LFP batteries was about 6% less than NMC, and it projected that the LFP cells would last about 67% longer (more cycles). Because of differences between the cell’s characteristics, the cost of some other components of the storage system would be somewhat higher for LFP, but in balance it still remains less costly per kWh than NMC.[33]

Так, залізофосфат довше протягне, але де його взяти задешево?

А чи можете скинути гайд, або щось де можна подивитись процес збірки?

Не шукав, робив «з голови» без схем, думаю на ютубі є відео по модифікаціях упсів для роботи з літієвими батарейками. Збірка батарей і таке інше. По якихось конкретних питаннях може підкажу щось, телеграм Stas_t2t

Купіть потужне моноколесо. Це по суті низько-летючий павербанк

Купив на Amazon Anker 521 за $200, доставка морем і розмитнення вийшло $35. Ємніть 256Вт*год. Для ноута або зарядки різних гаджетів достатньо.

А там хіба з розеток не 110в і американський роз’єм?

Так, але для більшості електроніки це не важливо. Якщо ви подивитесь на БП ноута, роутера і тп, то там всюди буде AC 100-240V. Тобто єдина проблема це кілька шнурів або перехідників на американську вилку.

Там ще одна проблема — не можна буде швидко заряджати цей девайс, тому що воно хоче 110v на вхід додатково до USB Type-C.

Ні, комплектний БП так само 100-240. Від нього він заряджається десь за 4 години.

А через що купував? Мені Нова пощта відповіла, що подібні речі вони не доставляють

Meest але доставка тільки морем. Літаком не можна батареї.

у правилах Meest вказано, що «заборонено пересилати батареї/акумулятори та пристрої,
які містять в собі батареї», але без уточнень. Якщо морем таки можна, то це працює зараз? Маю на увазі, що якщо зерно не можуть вивезти з Одеси, то у зворотньому напрямку також шлях морем заблокований.

mymeest.com/...​ountry/usa#obmezennia_usa — акумулятори не можна тільки літаком. Мій девайс приїхав кілька днів тому. Замовляв на початку вересня. Я думаю посилки пливуть в Європу а звідти автотранспортом вже до нас.

Знайшов ще такий варіант — на батареї LiFePO4 — www.voltel.com.ua. От тільки жодної додаткової інформації не вдалося нагуглити про виробника

дуже дивний виробник, який на офіційному сайті вказує ємність в кВт/год

Взагалі-то це самий правильний варіант зазначення ємності (в кВт*год). Бо інакше потрібно знати вольтаж і вираховувати ємність від нього. Наприклад, очікуєш від павер-банка ємності 20000mAh як 5V*20Ah=100Wh, а там хитрі китайці вирішили порахувати від напруги на батареї (3,7V). І отримуємо фактичні 3,7V*20Ah=74Wh, тобто для 5V на USB це 14,8Ah.

Там знак ділення в них. Я знаю що kWt*h рулить

В тебе зовсім неправильні вхідні: інверторні генератори в більшості видають чистий синус, автономність роботи ~20 год, крім того в верхньому ціновому сегменті є можливість підключати резерв тоді коли автономна робота більше неможлива. Основні проблеми — це шум і сморід. Альтернатива — інвертор і аккумулятори. В станцій про які ти розказав тут, ціна мотивується лише портативністю, що очевидно не є пріоритетом ні на позиціях, ні як резервне джерело вдома

а то что они пердят выдавая позицию и дают энергию за 100 грн/час и требуют обслуживание это не важно?

ну а чем заряжать в реальных условиях позиций? только генератором.

плюс с этими модными литиевыми павербанками за много денех возникает большооой вопрос с зарядкой на морозе.

Возити батарею на другу точку, де є електрика і тепло.

тобто возити хіпстерську батарейку на позиції де є нормальний пауербанк на базі звичайного аккумулятора, відігрівати її там кілька годин, а потім ще пару годин заряджати..

ага, да, саме так воно на війні і відбувається =)

В мене є бандера повер 180, також в дорозі PPS, сказали що скоро буде цивільна версія з синусойдою і тд, подивимось якщо буде щось цікаво то задоначу ці повербанкі військовим.

І які можливості у Бандери? наприклад при зарядці ноута від 220 яку батарею скільки раз може зарядити? чи в тебе інші кейси застосування?

Ну мій ноут жере десь 6-8 вт, з монітором на 27 ще +16-18вт, Мені цих 700 вт якраз десь на добу виставчить, але якщо підключити телефон для інету або старлнік то тут вже не так довго, тому і заказав PPS, ну і ще у бандери дуже довга зарядка, є генератор і чекати 8 годин щоб зарядити бандеру то якось не гарно, PPS та всякі екофлоу в цьому сенсі мають бути кращі.

Прийшов PPS Модель «З». Тяжко його протестувати, шумить дуже сильно, той кулер скаче з 0 до 100% обертів кожні 2 секунди, хоча наватаження всьго 30вт , неможливо в кімнаті бути разом з ним, зарядка також дуже шумить, але коли нема світла то якось можно то пережити, але комфортно працювати не можливо, треба чекати цивільну версію.

Дякую, а вже думав треба замовляти... краще дочекаюсь чогось більш тихого типу Ecoflow...

Ecoflow теж шумить кулером, якщо шо. Можливо не так гучно

А хтось знає як звязатись з компанією буревій?

у них є старий сайт там є контакти — www.nordwest.com.ua/m5

Купив лоджікпавер на 700 ват + батарею гелеву на 1200 ватгодин — 18 тис грн. Не сексі, як рівер, але 6 годин роботи. Можна купити залізофосфатні, дорожче і довговічніше.

дуло б круто через кілька місяців дізнатись скільки батарея буде тримати та скілька циклів вона пройде к тому часу

500 циклів повного розряду-заряду — ємність батареї падає на 80 відсотків. Тому краще брати залізофосфатні. В них таких циклів більше.
Головне — не допускати повного розряду, тоді батарея проживе довше.

А можна одразу силки на товар? буду вдячний)

емкость не падает на 80% а опускается до 80% от изначальной, правильно? те на 20%

Уточни, будь ласка, як моделі називаються?

З аккумулятором великої ємкості є ще питання скількі часу він буде заряджатися

Блочок може вливати по 10 або по 20 ампер, ток заряду батареї вроді до 15, але краще заряджати повільно. Легко порахувати, яка швидкість зарядки.

Собі придбав саме такий набір, лише ціна вийшла майже 20 тис, бо за кілька днів розмели всі аккуми, а ті що є здорожчали на 10-20%. Вже змонтував та користувався. За 3 години роутер + ноут + 2 монітори + лампа з’їдає менше 20% заряду. Заряджаєтся током 10А до години після того

Всі говорять про павербанки, хоча БДЖ дешевші при в 2,5 рази більшому обємі акума. Так заряджається повільніше, але для чого швидка зарядка, коли треба довше протриматися, а не швидко зарадитися?

По БЖД все трошки складніше, треба набагато більше обробити інформації. Наприклад я легко розібрався яка зарядна станція підійде під мої потреби, а яку купити БЖД і до неї який акумулятор не второпаю, може порадите якусь зв’язку, щоб вистачило на роутер + 2 ноути, годин на 12 ? або роутер 16г. а ноути 1-2 рази зарядити?

100 аг батарея тримає 150 ват 8 годин. 150 ват це пікова робота котла або 1,5 зарядних блока до ноута, які працюють активно. Такий БЖД коштує 16000 грн приблизно. Екофлов такого розміру батареї коштує набагато більше(не знаю точної моделі). Екофлов рівер за 16000 грн, протримає 150 ват навантаження 2-3 години. Для роутера можна взяти просто потужний павербанк і певні перехідник від usb до зарядного входу роутера.

Чогось в подібних тредах ніде не бачив Tesla Powerwall, звичайно воно дорого, але невже ніхто навіть не спробував?

Такі штуки не тільки тесла робить, наприклад хуйвей має, і простіше дістати. Павервол вроді монтує сама тесла або сертифікований підрядник, не знаю чи таке в україні є.
Тесла використовує літійіонні аккуми, що дає хороший вольтаж але не надто високу довговічність.

в нас є типу такого на 5 або 10 квт, хотів взяти для нової квартири, але зараз ціна зробила х2 та і невідомо коли ті ремонти взагалі почну робити. teplakraina.com/...​y-e-wall-10-kvt-48-v.html

У нас і продають і встановлюють.
Консультувався зі спеціалістами. Єдине що ціна досить висока тому не такі розповсюджені.
e-energy.in.ua/...​-tesla-powerwall-2-0.html

За ці гроші вже можна виїхати в країну де є електрика.

Тут вже багато писали, що виїхати можливо тільки при наявності родичів в тцк. Іншим — без варіантів

В Україні портативні зарядні станції дорожчі на 30-35% порівняно із Європою. У Польщі Ecoflow у наявності уже не знайти. Правда, були Jackery.
Також в Україні треба чекати від 2 до 4 тижні на замовлення.

Я замовив собі Ecoflow River за 400 євро із Німеччини в офіційного дистриб’ютора (15к грн замість 20к грн в Україні). Сьогодні їх у наявності вже не було.

В Ecoflow вийшла покращена версія моделі River 2. Довша гарантія, 3000 циклів зарядки замість 500 у River і нижча ціна. Напевно, зараз би дивився в її сторону або дивився до Jackery.

Що думаєте по цьому?
1. В Екофлоу Рівер ємність лише 260 Ват год. Що краще? Додатковий акумулятор на 260 Ват год чи сонячна батарея, щоб підзарядити станцію?
2. Якщо тобі через Нову пошту у Варшаві відправлять станцію, за неї треба платити мито? Якщо станцію напряму відправить продавець ззакордонну?

Є момент що НП може відмовити в пересиланні бо за їх правилами ємкість батареї не може перевищувати 100,000 mAh. Я перевіряв у них — вони підтвердили що це заборонено до пересилки

Також тільки вчора приїхав ecoflow riever (замовляв через Польшу, їхало 3 тижні), і поки читав на сайті про панель сонячну, помітив що вже є River 2, вже думаю може продати river і купити rever 2

підкажіть, будь-ласка, як ви замовляли, якщо НП не можна відправляти ємністю більше 100 Вт/г?

замовляв в цитрусі, потім вони мені передзвонили і сказали що немає зараз в наявності, але можуть замовити через Польшу, ну то я і погодився, вибору все одно не було. На коробці великими буквами написано що це батарея і з кожно стороний наклейка що це батарея. Отака коротенька історія.

Потрібно платити мито, тому продавець не відправить тобі напряму. Мито буде в районі 3к, а разом з доставкою — на ті самі гроші, що і тут вийде

в чому проблема з митом?
аби на тому боці пошта прийняла.

в Укрпошти так все простіше простого: разом з посилкою у відділення приходить рахунок на оплату мита від нашої митниці, котрий на місці ж і оплачується.

ну і ще щоб були супровідні документиз ціною, по яким нарахують мито.

В мене особисто немає досвіду заряджання подібних станцій за допомогою сонячних панелей. Також не замовляли нічого з Європи.

Чому б не автомобільний акумулятор + інвертор + зарядка до акумулятору?

Є багато типів автомобільних акумів і не всі вони так помирають

Є багато типів автомобільних акумів і не всі вони так помирають

Ми ж певно говоримо про ті які найперше спадають на думку через дешевизну — звичайні мокрі з автомагазину

ну хочаб AGM.
95Ah Exide 6400грн вчора був. Але я все ще не втрачаю надію дочекатися черги на GEL для ДБЖ.

До того як акумулятор помре нам ще треба дожити.

Він там не розряджається глибоко

А хіба тут хтось планував глибоко розряджати?

А хіба тут хтось планував глибоко розряджати?

Ну це вже залежить від інвертора та мізків користувача, може й розрядити. Ти ж спитав чого у машині не дохне — я відповів)

Для звичайного кислотного менше 12 вольт — вже швидка деградація. Це приблизно 40-50% ємності. Розряд до нуля — це осипання активного шару з пластин та втрата ємності.
AGM набагато живучіші, їх можна розряджати майже до нуля.

А як він в авто не помирає?

В авто його розряджають від сили на 10 відсотків. І негайно заряджають. Вони мруть від глибокого розряду, бо пластини оптимізовані на високий струм (багато та тонкі — щоб була більша площа)
В безперебійниках agm пластини товстіші

свинцові акумулятори небеспечно тримати дома. додатково треба контролювати разряд акумулятору бо це може призвести до сильної деградації акумулятора.

Ну воно то небезпечно, проте точно безпечніше літію. Особливо li-ion
Свинцеві є також AGM — вони не булькають. Тай горіти там нема чому (на відміну від літію)

Так вони ж з контроллерами заряду йдуть зазвичай, а з автомобільними акамуляторами я впевнений будуть ліпити що попало.

Саме так. В кожне друге обговорення в соцмережах приходить «знавець» і розповідає, що всі тут лохи не здатні два дроти під’єднати, береш втикаєш одне в друге і воно працює. Що автомобільні можуть булькати, що в усіх акумуляторів і зарядних пристроїв є максимальний струм заряду, що китайське маркування може не відповідати дійсності, що банки трапляється і стріляють — мало хто про це думає.

отут власники упсов прям напружились..

Я вот не могу инвертор найти с 12 в на 220.
Есть только с 24 на 220.
Буду рад если поделитесь линкой где можно взять инвертор 12 в

Я тільки на алікекспрес знайшов. Там є варіанти з різними синусоїдами (кажуть краще чиста синусоїда).

Ніде, всі розкупили. Як варіант можна купити понижувач з 24 на 12, але тоді половина ємності акумулятора йтиме в пустоту. Але це на випадок, якшо зовсім уже прижме.

Я в понеділок на olx замовив і тепер молюся, шоб до п`ятниці відправили, як обіцяли.

Можна взяти ще один такий самий акумулятор і з’єднати послідовно

phantom-energy.com.ua/...​uk/goods/ups-0512-0-5kvt
може працювати з свинцем та літіем
але ціни вже піднялись на % 30 в порівнянні з літом

3 тижні назад замовив фантом. Сказали час очікування 4..6 тижнів. Зателефонував і сказали «вибачте, але черга майже не зрушилась бо нема кому збирати і чекати все ще 4..6 тижнів».

Тому взяв схожий за ТТХ та тільки баланс треба докупити, бо ДБЖ на 24В. Також є перемикач типу АКБ (lead acid, agm, gel, LiFePO4). Якщо не помиляюсь у фантома є можливість напругу виставити кастомну.

Фантом ще планували LiFePO4 акб збирати і зробили окрему шину даних між ДБЖ та майбутнім АКБ. Але нажаль нема в наявності і я так розумію не скоро з’явиться, тому яка вже різниця.

Мінус — доставка з аліка зараз вже на грудень.

Ну так, зараз доставка десь 5 тижнів займає, але краще пізніше і майже гарантовано, ніж ніколи (можливо).

fchaomall.com замовляй через Польщу: доставка до складу безкоштовно і ще й знижка зараз.

Доставка до складу в Україні безкоштовно? А скільки розмитнення коштує?

До складу в Польщі. Мито рахують від вартості товару

Дякую! А зі складу в Польщі в Україну, скільки доставка?

Залежно чий склад) Для прикладу, тарифи містекспрес

Основне, щоб акуум був необслуговуваним, а там навіть кальцій в рідкому електроліті майже не випаровується. Гібридні (pb/ca) — не бояться глибокого розряду взагалі. АГМ дорожчі, але в плані циклів — золота середина. Інвертор повинен контролювати вольтаж аккума — глибокий розряд виключається на рівні споживача. Зарядка — те саме тільки в іншу сторону. 100Ah аккум + 1500W inv + не найдешевша зарядка = ~ 1200Wh (- живлення інвертора) за пів ціни рівера.

А по ціні рівера, додаємо ще 2 аккума і загальний об‘єм в 3600Wh

та зрозуміло як оновити АКБ, бо в для ріверів чи інших bluetti я так і не знайшов battery replacement.

Бачив такі. Так це extra battery, тобто додаткова зовнішня, чи сами така там у коробці і їх можливо замінити?

У моделі рівер макс є дві батареї
1 Умовно вбудована (така саме, як і на базовій Рівер)
2 Та що знизу чотирма шурупами прикручується. Вона має в скільки-то разів ыльший об"єм ніж вбудована

Вбудовану наврят можна замінити самому
А от другу звісно

Можна хоч 4 таких купити і зарядити всі, а потім по мірі необхідності юзати по черзі
Хоча якщо такий кейс — то вже Дельту треба брати — старша версія

Важко вгадати які кейси будуть

Та хай не самостійно, а хоча б у офіційному сервісі. Вони в нас є, чи лише продавани?

Користуюсь такою. Тут є весь набір від тестування до віндновлення аккумів. Якщо потрібно суто заряджати — будь який чарджер заточений під кислотні аккумулятори буде ок (основне, щоб вмів трекати вольтаж на клемах і температуру). Багато інверторів можуть можуть виступати як зарядні

а не могли би інвертора порекомендувати? ато вибір ніби є але не зрозуміло що брати)

Насправді — вибору то і немає) Більшість «автомобільних» (а так називають всі з базовою начинкою) — це фактично один виріб, де міняється тільки бренд і в деяких випадках корпус. Я користуюсь ось таким: поки не знайшов нічого, що б не відповідало ТТХ, синус чистий навіть при просіданні напруги на вході, є весь базовий захист для джерела і споживача, масивний корпус з можливістю підвісити його кудись при потребі, досить високі значення пускового току (запускав компресор холодильника з першого разу). Окремо виділяє його два екрани (один на корпусі і такий самий виносний) з основною інфою по напрузі, потужності і стану джерела. Єдине — охолодження трохи голосно працює, при близьких до макс навантаженнях. В загальному при виборі я б радив орієнтуватися на наявність захисту (овер\андер чардж, карент як мінімум) і чіткої інформації про номінальну і максимальну потужність

Дякую за статтюс, PPS модель С виглядає привабливо по ціна/ємність

наче так. єдине що мене трошки бентежить це зовнішній блок живлення. хоча в деякіх ситуаціях це може бути плюсом

В Jackery теж зовнішній. Плюсом є те що можна використовувати з не інверторним генератором. EcoFlow не може таке.

так, у всього є свої + та -

Ecoflow не заряджається від звичайного генератора ?

Та чого ж не може якщо я заряжаю?

А чому це вас бентежить? Можете, будь-ласка, пояснити більш детально, бо за характеристиками та ціною виглядає дуже привабливо.

я дивлюсь на це с точки зору роботи пристрою на фронті. Дотаткові дроти, зʼєднання це скоріш ризик. Також при швидкій передеслокації можна забути шось «маленьке» :)

Підписатись на коментарі