Q&A з KOLO від DOU: ставте запитання і отримуйте відповіді прямо тут

Привіт, спільното!

Пропонуємо взяти участь у Q&A-сесії між вами та фондом KOLO, який утворився в перші дні війни і вже дев’ятий місяць допомагає військовим. Фонд виник зі спільноти українських продакт-менеджерів, що працюють в ІТ на позиціях Chief Product Officer, Head of Product, Senior Product Manager у відомих компаніях (Kyivstar, Readdle, Parimatch, ЛУН, Wise та інші).

Фонд працює в трьох напрямках: повітря, зв’язок та оптика. Уже вдалось зібрати більше 207 млн грн. Донати KOLO залучає так, як і користувачів до своїх продуктів: нетворкінг, гейміфікація, різні маркетингові витівки та інновації.

DOU не тільки писали про їхню діяльність, а й разом зі спільнотою зібрали 8 млн грн на «міні ППО».

Залишайте коментарі про роботу фонду, потреби ЗСУ, волонтерську діяльність і що завгодно — у коментарях. Відповіді на них отримаєте тут же.

Просимо дотримуватись цих пунктів при складанні запитань:

  • Надсилайте запитання українською мовою.
  • Ми не прийматимемо запитання з нецензурною лайкою та прямими образами.
  • Формулюйте запитання якомога чіткіше.

Чекаємо на ваші запитання!

👍ПодобаєтьсяСподобалось3
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Привіт.
Дякую за можливість робити благодійні внески з подвоенням суми донатів — дуже крута фіча. Проте, незрозуміло, коли саме такі збори зачинаються і яки правила це регулюють. Що робите, якщо людина виявляється неспроможною подвоїти донат?

Поповнюючи такую скриньку на ЗСУ, хочеться розуміти, коли гроші надійдуть до кінцевого споживача.

Привіт. Ти ставишся до цього як до комерційного продукту, де має бути 100500 правил та регуляцій. Ми фонд і точно нікого не примушуємо.
1. Єдине правило — твоі можливості і твої слова. Ти подвоїв — ок. Ти сказав, що подвоїш, але зміг меньтше — ок. Ти не подвоїв — також ок. Ми не кредитна організація. А це всього лиш твій соціальий комітмент.
2. Ми дякуємо людям за спробу, за правильний і пітріотичний підхід і кажемо «Слава Україні».
3. Ми завжди доводимо гроші до ЗСУ!

Мені було б комфортніше, якщо врешті решт ті гроші найдійдуть до Армії, а не підвиснуть навічно десь.Наприклад, хтось хайпанув та не витягнув — є можливість просто зачинити збір без подвоєння?

Дякую за фіча-реквест, ми перевіримо його з іншими користувачами. Подумаємо як правильно його зробити.

Привіт.

Дуже велика повага за те, що ви робите.

Питання:
1) Чи ви пропрацьовували ідею підключення польського сектору ІТ та інші країни для донатів в рамках Колоси? Чи плануєте співпрацю з великим аутсорсингом?
2) По якому фреймворку побудували процес в команді? Яку CRM систему використовуєте?
3) Які нові напрямки механік по типу Колони та Колоси плануєте запускати?
4) Чи були ідеї партнерства під якісь тематичні збори з інфлюерсерами та зірками?

Привіт. І тобі дякую за підтримку і допомогу.
>>> 1) Чи ви пропрацьовували ідею підключення польського сектору ІТ та інші країни для донатів в рамках Колоси? Чи плануєте співпрацю з великим аутсорсингом?

Так, звичайно. Ми постійно робимо кампанії залучення міжнародних донорів. Але найбільшій відгук в нас завжди від компаній, де є українські коріння, або українські фаундери.
Великий аутсорс нас підтримує виключно на рівні індивідуальних співробітників. є 2 причини:
1. Великий аутсорс — паблік компанії. А в них дуже прискіпливо ставляться клієнти до історій про «допомогу армії»
2. У великих компаній є свої фонди, які вони використовують на власний розсуд.

>>> 2) По якому фреймворку побудували процес в команді? Яку CRM систему використовуєте?
Якщо казати про фреймворк то це совість-дрівен менеджмент. Немає історій про якийсь процесс особливий. Мікро-команди, максимально незалежні. Сінкаються як вважають за потрібне. CRM це ноушн та гугло-таблички.

>>> 3) Які нові напрямки механік по типу Колони та Колоси плануєте запускати?
Є ще 2 проекта на різних стадіях. Один — це аукціони. Інший — поки ще не відкриваємо. Дуже хочемо робити якісно.

>>> 4) Чи були ідеї партнерства під якісь тематичні збори з інфлюерсерами та зірками?
От чекайте, скоро буде на ДОУ збір із зірками ЗСУ! :)

Добридень, хто може звернутися до вас по допомогу? Як ви обираєте тих, кому надаєте допомогу (мабуть запитів більше ніж ви можете собі дозволити фінансово і фізично)?

Дякую за вашу роботу!

Добрий день! так, ви абсолютно праві, в середньому у нас заявок (у грошовому еквіваленті) в 50-100 разів більше, ніж грошей, яких ми збираємо завдяки нашим патронам. І це прикро відчувати і бачити, що потреба є, а змоги нема.
Але ж ми продакт менеджери, і тому пріорітизація для нас — цільова навичка :)
1. Фільтр. Ми питаємо для чого потрібні девайси, як вони збираються їх використати, чи був досвід із цим типом девайсів і т.д. Ще ми одразу кажемо, що нам потрібні документи від частини, і контакт саме від частини. Десь 30% заявок не проходять фільтр. А ще перевіряємо запити через контакти в МО, іноді там також вспливають історії.
2. Пріорітет. Тут ми завжди кажемо що є ROI. І ми намагаємося у першу чергу дати гаджети тим, чиї запити будуть нести максимальну шкоду ворогу. Не буду йти у деталі. :) Інша шкала приорітизації — час доставки. Іноді є класна штука, але її треба чекати 8 місяців. То ж ми не беремо, залишаємо такі системні зміни на більші фонди або державу.
3. Черга. Нажаль навіть після фільтрів відібрані заявки потраплять у чергу. Там чекають. Іноді може пройти 1-2 тижні, іноді 1-3 місяці. Все залежить від постачання, документів, проплат і іншого.
Тому ми кожного дня вирішуємо комплексні задачі.

І вам дякую за підтримку

Я правильно розумію що 100% від донатів йдуть на речі потрібні для фронту і жодні гроші не йдуть на функціонування фонду? І ще хотіла запитати про англ мову, чи є плани весь сайт зробити і англ і також дублювати пости в інсті на англ?

Майже правильно. Ми трималися без співробітників (на зп) до останнього часу, але зараз вже розуміємо що не тягнемо. Дав коментар нижче з деталями.
Сайт koloua.com є англійською. В телеграм каналі «КОЛО друзів» ведем бі-лінгвальну комунікацію, де усі пости дублюються англійською. А от з інстою візьмемо до уваги!

Більшість наших постів в соц мережи дублюється англійською. Наприклад інста пост www.instagram.com/p/CipiUapteR1

чи ФБ www.facebook.com/...​bPooySU1brPBLiMT2Gs7bkYnl

Але фактично не вистачає волонтерских рук і розумів щоб це робити в 100% постів.
у нас є вакансії в контент команді, долучайтесь до KOLO

Дякую за відповідь! А де можна знайти вакансії?

Ми в основному шукаємо людей на фейсбук. Розділ «вакансії» на сайті не зробили ще :)

Наскільки я знаю, всі співробітники працюють без ЗП на волонтерській основі без відриву від основної роботи.

1) Чи це дійсно так?
2) І якщо так, чи плануєте брати людей на ЗП? Якщо так, то на які ролі?
3) Як виходить забеспечити делівері та якість, враховуючи лімітовани обсяг часу, який кожний співробітник може приділяти задачам фонду
4) Чи взагалі, на вашу думку, може працювати велика структура (організація) де всі волонтери і мають основну роботу?
5) Чи відкритий зараз повний P&L фонду?

Дякую за відповіді і за вашу роботу!

Оце Макс ти написав питань.
1) Це майже так. Тому що по законодавству в нас має бути хоч одна людина яка отримує ЗП. Це директор фонду. І спочатку вона була єдиною людиною на ЗП. Нещодавно прийняли рішення, що нам треба пару людей ще найняти на роботу, бо, наприклад, фінанси та документи забирають ТАК багато часу, що неможливо поєднувати з основною роботою.
2) Зараз ми шукаємо СОО і документ менеджера. Ось вони будуть на ЗП
3) Дублюванням ролей. Багато людей залучені, ролі перетинаються. Один одного страхують. Тобто, де у тебе б в команді працювало 2 людини на ЗП у нас на парт-тайм волонтерстві можуть бути 3-5.
4) Ну ми так працюємо. Бачиш, визнали, що на критичні ролі на фултайм з овертаймами маємо брати людей.
5) Ми репортимо про все, що зібрали і закупили. Звичайно, що команда фонду має доступ до «ексельки», де ведеться операційний облік. Воно не закрите для команди, але ми не розкидуємо його наліво-направо. І тут питання не в тому, що не хочется відкрівати. А в тому, що нам треба бути найняти ще 2-3 волонтери, які б займалися виключно тим, що публіковали цей репорт. Бо це ж на кожну транзакцію треба писати пояснювальну історію.
Доречі, якщо є волонтери, які хочуть зайнятися репортним напрямком — ми були б раді. :)
І вам дякую за питання.

Я би тільки додав до Сергія, що ми найближчим часом будемо розділяти гроші, що будуть йти на підтримку операційної діяльності від решти грошей.

Ми окремо будемо збирати на операційну діяльність від бізнесів, що розуміють, чого це важливо, а всі гроші із КОЛОни, КОЛОсів і інших наших проектів, будуть як і раніше 100-відсотково йти на ЗСУ

— Який план роботи фонду після нашої перемоги?
— Чи ставили кількісні цілі роботи фонду? Якщо так, то які?

— Який план роботи фонду після нашої перемоги?

Це питаня відкладаємо на святкування Перемоги.
В коллективі фонда неймовірна крута атмосфера.
Не виключено що ми продовжимо робити щось разом.

— Чи ставили кількісні цілі роботи фонду? Якщо так, то які?

У кожного з проектів фонду гіпотези, кількстні цілі, метрики.
В цілому ми прям в культуру фонду вивели в абсолют ROI. Тобто ми завжди шукаємо найфєктивніші рішеня. І це стосується і збору донатів, так і закупівель.

— перший майлстоун — Перемога. Потім є мета поїхати в Італію на тімбілдінг. Робоча назва «КОЛО на Комо». Знаємо, що далі багато роботи, але не знаємо точно куди будемо прикладати зусилля.
— ми не ставили цілей «зібрати 100М або доставити 100 дронів». Ми починали в еру хаоса, коли планування далі ніж на день було неможливо. Зараз є загальні цілі накшталт того, щоб нарощувати кількість допомоги. Але знову ж таки, не ставимо прямо KPI

Маю такі запитання:

1) Як засновники встигають поєднувати основну роботу з роботою фонду?
2) Банально, але що дає сили і мотивацію йти далі і підтримувати діяльність фонду?
3) Як побудовані процеси в команді?

1) Важко. Дружина і діти отримують меньше уваги. Роботодавці також. Але шо робити, усі розуміють що це потрібно.
2) Ми знаємо, що кожний гаджет рятує життя. А воно безцінне.
3) Системно. Є окремі команди на кожен напрямок (наприклад тепловізори) і там є і лідер групи і сорсер і координатор. Окремо сервіси логістики і фінансів. А фанд-рейзінг — це активність хаотична :)

Дякую. Працюємо щоб наближати Перемогу. І так кожного дня.
А ви як?

Хапаю кожен день за барки і намагаюся витиснути максимум. Бережіть себе!

Дуже крутий фразеологізм. Дяка. Буду використовувати.
Але не дай боже сказати таке на Троєге)

Хапаю кожен день

Андрію, ото потішили 🤣😅

як ота шафа на кухні, тримаємося! У КОЛІ :)

Підписатись на коментарі