«Державний апарат потрібно реформувати, як Ілон Маск Twitter». Федоров готує звільнення?

Міністр цифрової трансформації Михайло Федоров написав у своєму телеграм-каналі, що «Державний апарат потрібно реформувати, як Ілон Маск Twitter», тобто — звільняти тих, хто погано працює, а також скоротити кількість держслужбовців.

Згодні?

👍ПодобаєтьсяСподобалось4
До обраногоВ обраному0
LinkedIn

Найкращі коментарі пропустити

Я знаю як колись працювала держслужба.
І так, зазвичай заходиш у відділ і більша половина держслужбовців: п’є чай, інша в’яже шкарпетки, інші ще щось.
Реально працювало 20%.

Скоротили, підняли ЗП.
Працює тепер 40% і жаліються, що багато роботи.

На мою думку не тільки скорочення, а і заміна потрібна. Адже ті хто привикли пити чай і в’язати шкарпетки позалишались. І хоч ЗП стали більші, бажання пити чай і в’язати шкарпетки залишились.

Ці люди свого роду тримають атмосферу совка.
Це моя особиста думка.

Начинаем с Минцифры, да?

Михайло Федоров брехун, Федорова на звільнення ✋.

Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

проблема в том, что в «чиновники» вменяемый человек не захочет идти — никакого развития и зарплата ниже, чем в ком.секторе.
ну вот и перехватывается гос.служба, кто есть на рынке. а там нет разницы «как вы друзья не садитесь, вы в музыканты...»

Хто вам таку дурницю розповів? Мабудь не хотіли конкурентів))) !

Тре зробити комісію по звільненням неефективних чиновників.
Визначенням ефективності займуться робочі групи в самих підрозділах, але оскільки основну роботу ніхто не відміняв, треба тимчасово розширити штати.
Для того треба додаткову нормативну базу, щоб визначити нормативи ефективності, для чого не зайвим буде замовити достідження профільного інституту.
Звільнені будуть подавати апеляції, тож треба розширити комісію по звільненнях апеляційним відділом. Додаткове навантаження на суди досить легко вирішити розширенням штатів.
Тепер у нас +1 (чи не одна) служба, яку треба скорочувати.

в отделе 4 тети предпенсионного возраста гоняют чаи 9-18 (стандартная ситуация). кто будет решать, кому идти на пенсию? кто будет в составе комиссии? чтобы там были какие-то реально умные люди, они там должны появится. а откуда им взяться, если в гос.секторе большинство это люди среднего возраста без особых компетенций, который 30 лет сидят и гоняют чаи. они про «эффективность» не слышали. а новых неоткуда взять, потому что желающих зарабатывать 10к гривень на госслужбе практически нет и неоткуда взяться.

Согласен, сама идея, мягко говоря, не отвечает реалиям. А на счет зарплат вы очень ошибаетесь, а при наличии социальных и пенсионных плюшек, еще не известно что лучше.

тобто — звільняти тих, хто погано працює, а також скоротити кількість держслужбовців.

Згодні?

Згодні.
Федорів, здається, один з кандидатів на зміну.

Згодні?

Слова:
Федоров: «Державний апарат потрібно реформувати, як Ілон Маск Twitter. Кожен 4-й — до побачення»

Справи:
За правління Зеленського апарат Офісу президента збільшився вдвічі.

Це Євангеліє
«По ділам їх ви їх пізнаєте» Матфей 7:16

Реально фьодороф гонить діч.
По перше Маск ще нічого не реформував.
Звільнити 75% працівників це не реформи.
Ми не знаємо точної кінцевої мети маска з твітером, що це конкретно буде (так, є загальні плани на загал)
Ми не бачимо прогресу, бо процесс тільки почався.
А от стосовно наших чинуш — тут згоден, більшість тупо бумажки перевертає. В мене є дальній родич, був чинушою. Користі від нього державі — 0, а зараз пенсія у 20к

Не мешайте ему хайпить и собирать лайки. )

На блокчейн вирішення питань. Це буде модель. А на view можна відобразити все це у вигляді лабірінту. Бонуси за вчасне виконання необхідних дій. Регламент обов язковий. Зараз де у підтримці не інформують про регламент — тобто можно займати цю лінію не більше 5 хвилин,
або звоніть на іншу... там можливі образи — кидають слухавку не дослухавши.

Каждый айтишник знает как управлять государством которое рейдерски захватили олигархи :shrug:

Щоб нормально скоротити чиновників треба ліквідовувати непотрібні служби, або автоматизувати роботу існуючих (де можливо) і потім скорочувати. Наприклад в нас є підрозділи в поліції, які займаються тим що підписуються на онліфанс і по півроку «документують злочини».
Або в нас є служба, яка ходить по підприємствам та перевіряє умови праці, особливо це прикольно працює коли приходять до компаній де просто десяток людей сидить за компами і перевіряють чи нормально стоять компи.
І такого багато.
В той же час я впевнений що є якісь корисні служби, де людей не вистачає.
Але якщо реформувати «як Ілон Маск», тобто просто викинути одного з 4х службовців з кожного відділу — стане ще гірше ніж було.

по перше треба спочатку мати зарплатню як у твіттер та умови праці, акціі та і таке. А за 2000 грн ще і звільняти в умовах кризи та війни це безглуздо. Нарід потім винесе того хто це робив. Краще розлідувати корупцію

Ахахаха, гос.служба как искусственная занятость

Ахахаха, гос.служба как искусственная занятость

Це норм.
Іноді ще можна комунальні роботи так розподіляти — прибирання вулиць і таке інше. Воно все одно потрібно, людям хоч щось заплатити, щоб могли трохи їжи купити.
Тільки потрібен контроль виконання.

Простіше запросити Ілона Маска, щоб він позвільняв не неугодних, а неефективних (в нього ж тут нема братів, кумів, сватів ;) )

Дуже популярно серед виборців — у їх проблемах винні чиновники, гнати їх. От, як внуки через Дію задекларують місце проживання, коли власник житла, їх дід, уже років 5-10 з ангелами разом і як він має дати підтвердження через Дію? Питаєш, чому не переоформляли — бабця Ляшка чекала, бо обіцяв все безкоштовно буде... Не все, що Дія, то проходить. Чиновників може й тра, але на їх місце адміністраторів, щоб бази даних до ладу привели, щоб Дія не «глючила»

ну так а хіба те, що ви розказуєте не ще одна з послуг, яка повинна працювати.
1) догрузити довідки про смерть
2) кинути запит на спадок

я звісно не сперечаюсь цих може бути дуже багато, але у вас якесь дуже сумний погляд, неначе все що зараз не оцифовано таким не повинно стати

щоб воно таким стало (оцифрованим) потрібно на кілька років ввести більше посад адміністраторів за рахунок тих же чиновників, щоб воно почало працювати, як годинник... Не так просто все, бо треба довести, що ти дитина своїх батьків, які є дітьми своїх батьків, а в період радянщини наробили багато помилок людям в доках і треба пройти не простий квест з пошуку інфи з першоджерел, де не було ні адрес і імена тоді по іншому писались (не Юрій чи Олексій, а Юрко і Олекса, відповідно Юркович і Олексович по батькові). Потрібні і техніка, і люди і ресурси... Люди в селі й так знають, і відповідно пару поколінь не морочили собі голову переоформленням житла і т.д., а з цифровізацією у них уже всі винні (чиновники), бо починається біганина по інстанціям і т.д., а це трохи коштує. У мене в межах села на таксі йде вже від 100 грн, воно довге, а це вже незручності, щоб добратись і поритись у відповідних архівах

рофли рофлами але тільки вчора говорили що буде якщо інвестори в такому ж стилі спитають у цукенберга за метаверс

Ага, сократить. Взять все да и поделить ©.
Получал загранпаспорт, так там молодая девушка принимает документы, все сама делает и фотографирует в том числе, и довольно неплохо справляется. И ещё умудряется при этом вежливо разговаривать и не хамить. Давайте ее сократим, потому что нужно сокращать кол-во госслужащих. И это при том что на загранпаспорта были большие очереди. Возможно это просто частный случай, который не влияет на общую картину, но я такое не раз уже встречал, в тех же ЦНАПах.
Бороться в первую очередь с коррупцией, кумовством, покрывательством и просто предателями в высших эшелонах власти надо, но кто ж сам себя бить будет.

ДП «Документ» це по суті приватна контора під державним дахом. Вони заробляють бабло, залежать від клієнта, тому й стандарти там як у приватних компаніях.

Документ, мені здається, як раз добрий приклад аутсорсігу держ-послуг до приватного сектору. Є купа інших подібних послуг, які моглиб виконуватися швидше і краще, якщоб вони попали в сферу, де є конкуренція. Нюанс звісно теж в прозорості тендерів, щоб не було так, що приватні контори залищаються монополістами, бо знають кому занести.

Борьба сверху начинается с фразы: «Главное в процессе следствия не выйти самим на себя»

Получал загранпаспорт, так там молодая девушка принимает документы, все сама делает и фотографирует в том числе, и довольно неплохо справляется. И ещё умудряется при этом вежливо разговаривать и не хамить. Давайте ее сократим, потому что нужно сокращать кол-во госслужащих.

Взагалі-то, таке й можливо, що скорочувати будуть корисних, на жаль.
Але некорисних, мабуть, все ж доволі багато.
Треба якийсь механізм чутливий

Херня це все. Ну позвільняють трохи шісток, потім нових наберуть. Так уже було разів з десять на моїй пам’яті.

Нужны массовые увольнения миддл манагеров

Там навіть терористи кажуть — до путлера, щодо його генералів. Справді — а як? Обираємо президента, і парламент — той іде з програмою докорінних змін, тобто мінімум припинити масові крадіжки. Що отримали — «Велике будівництво», «дія сіті» в яку всунили узаконені рейкетирскі побори (бо це навіть і не корупція), війну, масові державні зради до того ж серед спец служб і правоохоронців, податкова питає GPS геолокацію усіх складів ГСМ і після того туди прилітають ворожі ракети, роблячи великі проблеми як усій країні так і на сам перед ВСУ тощо. Є ще питання до масового зламу державних порталів, принаймі догана точно мала би бути. Якщо нікого за факапи не наказують — то це не факап і так можна. Президенту Порошенко народ за свинарчуків показав — що не хочеш чи не вмієш, та не навчаєшся — допобачення. В бізнесі будеш аутаперіормити — виставлять за двері, чому тоді в державі має бути індульгенція ?

Дійсно, зараз би «підприємця» із сумнівною репутацією наслідувати.
Я вважаю, що треба зменшувати людський фактор у стосунках із державою, максимально автоматизувати ті процеси, які можливо. Саме це вже значно має зменшити потребу в робочих руках в держ сфері

Я знаю як колись працювала держслужба.
І так, зазвичай заходиш у відділ і більша половина держслужбовців: п’є чай, інша в’яже шкарпетки, інші ще щось.
Реально працювало 20%.

Скоротили, підняли ЗП.
Працює тепер 40% і жаліються, що багато роботи.

На мою думку не тільки скорочення, а і заміна потрібна. Адже ті хто привикли пити чай і в’язати шкарпетки позалишались. І хоч ЗП стали більші, бажання пити чай і в’язати шкарпетки залишились.

Ці люди свого роду тримають атмосферу совка.
Це моя особиста думка.

І що, наберете нових службовців, і вони як попередники, з головою пірнуть у законодавчій спам і це ще за нову зарплатню.... Оце рішення питання!!!

Старички ревностно охраняют свой чаёк. На мороз. Набрать новых за новую зп. И автоматизировать по максимуму.
В 90 и проблема была в том что все привыкли плыть по течению и академики пошли на базар торговать. Не привыкли думать. Сейчас в госконторах иногда тот же «советский кампот», никто ничего не хочет менять.

А что еще они (академики) могли сделать, если страна из Индустриальной превратилась в Сельскохозяйственную ?

Посмотрите на Польшу. Где мы а где они. Нет, есть еще Беларусь как пример пост-совкового застоя...
Разруха в головах.©

ті академіки які чогось вартували знайшли гарну роботу за кордоном, у приватному секторі. колхозніки з академічною корочкою пішли на базар, де їм і місце.

Я о том же. Десятилетия разжижения мозгов в кабинетах совковых и как результат торговля апельсинами.

Насправді більшість сидять там же, декому за 90. Певно там дуже смачно. Хоча там і заслужені люди певно теж є, не можна усіх під одне, хтось же ще і працювати хочь інколи має.

Тоді це вже була прогнивша система, то були академікі які не робили жодних досліджень. Зворотня сторона кандидатів наук з обкому, яких потім замінили доктори наук януковичи і кандидати ківи. Не думаю, що скажімо таким академікам як: Корольов, Сахаров, Капіца, Келдиш, Лебедев, Патон тощо — треба було займатись карьєрами політиків. Там навпаки хочь і тоталітарна система, але за маркиською теорією чекала політичного результату від науки, а не навпаки. Результат — космічні програми, літаки тощо. А ще дисиденти з числа тих самих академіків, через що туди лайна і нагнали в саме керівництво.

Таке лайно є навіть в ІТ, сам нещодавно робив бунт з колегами щодо припинення використання однієї легасі технології, яку вже і виробник не підтримує декілька років і переходу до інновацій. Інертність нажаль системна річь і породження бюрократії. А бюрократія — це коли за ініціативу — дрючуть ініціатора, в решті решт найкраще в такий системі — ганяти чаї, а підвищують за красиві цицьки чи накачаний прес та зад чи за участь в темних схемах «надійна людина» що називають.

Так якшо стара технологія робе — не руш.

А то всі такі інноватори, а як попросиш конкретний план переходу, і де на то гроші взяти, і як людей перевчити, і яка з того буде користь у короткій, середній і довгій перспективах, то зразу язики до сраки поховають і мовчать.

Поправка — якщо робе не гірше за новітніх конкурентів, а то може і краще, то і справді не треба чіпати. А коли воно не відповідає нічому, не працює нормально, дає цикл розробки в місяці, виїдає усі апаратні ресурси, що коштують мільйони доларів і при цьому не дає зробити не мобільний UI нормальний, не сучасний Web і не тримає навантаження. На цей софт постійні скарги від замовників, що це один великий баг і відповідно на розробників до того ж не самого фреймверку — а на тих хто його використовує і підтримує, потрібні люди що змушені цього динозавра підтримувати по ночах та вихідних тощо. Це усе було би виправдано якщо би воно продавалось і приносило гроші, але і цього вже нема і давно. Тому власне і стався бунт проти технології, при цьому в ньому брали участь люди далеко за 30 з досвідом 15+ років.

Маленький брудний секрет багатьох переходів на нові технології — на новій технології робицця симулятор старої так, шоб усе працювало, як досі.

Бо безболісних переходів на нові технології не буває, зовсім.

А якшо воно не заробляє й усім заважає, то може його краще вбити к чорту?

Ви там, напевно, ше й безплатно по ночах і вихідних тому динозаврові масаж стіп робите. Бо чому їм так комфортно зі статусом кво?

Особисто я декілька років тому, посидів почесавши ріпу і вирішив катигорично відмовитись від тієї технології на яку витратив 9 років, та почав займатись суб-підрядами. Перехід на нові чи іньші технології це невід’ємна частина роботи програмістом. Справді от просто так і людині як і організації відмовитись від якогось легасі — це вийти із зони комфорту і вкластись тобто інвестувати в освіту тощо. В якихось випадках це і доходе до прийняття не простих рішень. В ІТ як і будь яких інноваційних технологічних отраслях зміни — це якраз одна з небагатьох постійних. За Гордоном Муром ми в середені Торнадо.

Ти дивисся на це з точки зору програміста, я на це дивлюся ше й з точки зору когось, кому з продуктом треба жити, і бути його власником.

Коли з зони комфорту треба вийти багатьом людям на раз, то питання «нафіга?» стає вельми актуальним. Деколи буває доцільно почати робити заміну старому продукту, але дати його тупо заїздити до повної дезінтеграції. Але тут дойдуть ше питання людських і розумових засобів, бо ж оте старе треба підтримувати, поки воно ше живе, а нове треба писати, а ти ше й не можеш три роки писати новий продукт і нікому його не показувати, бо то буде три роки тупо викинуті на сміття. Залежно від розміру й якості команди, ці питання поділяюцця на складні й дуже складні.

Звісно, я кажу не про вашу конкретну річ, бо без поняття, шо воно таке, але в загальному випадку радикальні зміни й переписування з нуля мають десь такий відсоток успіху, як стартапи.

Якщо усе працює і працює як слід, звісно сенсу його чіпати нема. А от як не працює, чи працює погано, чи гірше ніж у конкурентів — треба чіпати.

Цікаво, що якщо це все перекласти, на питання статті, то виходть аналогічна річ. Є купа ентузіастів викинути все старе, розігнати команду динозаврів (чиновників), оновити на нові фреймворки («європейські закони»), але як тільки доходить до питання, де взяти гроші на рефакторинг (реформи), як не покласти прод (країну) поки буде розроблятись шось нове, як його розробляти, нікому не показуючи 2-3 роки, паралельно підтримуючи старе і щоб при цьому замовники (народ) не зʼїли через подвійний бюджет. А потім ще треба буде переключити мільйони юзерів (народ) на нову систему, витримати місяці, коли старе не дають, а до старих багів (мутних законів) всі хто треба, звикли. Коли більшість не розуміє, як користуватись новим і тому штурмує відділ підтримки (кумів, рішал і тих же чиновників) щоб додали той комент напряму в базу, бо ніяк Face ID не пускає дружину чи свояка додати комент (отримати довідку чи дозвіл).

І тому багато CTO (міністрів та топ-чиновників) приходять, дивляться на 30-50 річну забаговану легасі систему з 40 мільйонами користувачів, яка шось робить, але ніхто не знає, як і вирішують, що легше фіксити поточні баги і не рипатись, щоб не завалити все вкінець. Хай наступник рефакторить.

А, і ще що цікаво, що якщо хтось завалить продукт, то власник всіх звільніть, закриє контору і всі знайдуть собі якусь іншу роботу. В державі так не працює, держава продовжить існувати і вигрібати треба буде тим же людям.

вирішив катигорично відмовитись від тієї технології на яку витратив 9 років

І що то воно було?

Маленький брудний секрет багатьох переходів на нові технології — на новій технології робицця симулятор старої так, шоб усе працювало, як досі.

Це мабуть доцільно стосовно інтерфейсу користувача. В більшості своїй — також функціоналу, бо воно ж має робити те саме, що раніше.
Але є частина, що просто не можна копіювати, бо яке ж це оновлення?

P.S. Ініціативу Федорова зі змини самого фреймворку, підтримую. В держави Україна та сама проблема, фреймворк не конкурентно здатний, не відповідає сучасним потребам народу і має бути змінений — або еволюційно, або революційно.

То що ви написали, це сама робоча модель у нашому випадку. Тількі так можна сберегти то що маємо. А все інше, це тільки робить все з «нуля».

Смішні Ви такі. Страшне досягнення вивчити закони з якими Ви працюєте. Не судіть по собі.

У Вас, дуже хибне уявлення про «Закони» та іх тлумачення і саму процедуру застосування окремих положень законодавчих актів. І ще раз, питаня не в службовцях, а в самих вимогах і підставах законів. Перепошую.

Якщо Ви про «тлумачення», бо так «проканує» бо в законі інше, то це тільки і є причиною для того щоб зміни
посадовців совєцкого мислення.

Хотів би ще додати, що є випадки отримування інформації на підставі законів, яких не існує, бо так добре держслужбовці знають закони, що аж бігати починають.
Просто заходиш в податкову чи міськраду і кажеш «згідно закону ви мені зобов’язані надати...»

Ось ми прийшли до суті самої проблеми і це не люди, це сама законодавча база, і збудована сістема відношень між громадянином і Державою, яка виключає можливість самостійно, чи с мінімальною допомогою, розібратися в законах, які, в багатьох випадках конфліктують між собою та с Констітуцієй України. І друге питання це сама сістема ознайомлення с законодавчою ініциативою, та с засадами приняття Законів.

Класична схема, є ставка — а є премія. Показав результат — тримай премію, сидів на попі рівненько нічого не роблячи — дулю тобі, а не премію. Як три чотири рази таке — pip.

я в курсі як працюють навіть ті новіші органи і структури, якими замінили старі, і погоджусь з вами)
Треба докорінно міняти процеси — виставляти бенчмарки — міняти людей.

Я знаю як колись працювала держслужба.
І так, зазвичай заходиш у відділ і більша половина держслужбовців: п’є чай, інша в’яже шкарпетки, інші ще щось.

Типовий день на «доковідній» галері)

переманювати з ком.сектора надбавками до зп+20% і давати карт-бланш на реформи.
зате ці пари нових людей замінять відразу кілька відділів.
тільки так.

Скоро і туітору, і Федорову буде кердик.
Запам’ятайте цей твіт

Пішов вже принциповий розмін, так як було вже ніколи не буде, країна не та нема того ресурсу щоб було так як було. А куди воно піде в сторону Південної Кореї та Західної Німеччини чи в сторону Боснії і Герцоговині — залежить від нас. Ну а Федоров може як той Рагнар Лодброк — встигнути розправитись із опонентами швидше ніж вони розправляться із ним.

так як було вже ніколи не буде, країна не та нема того ресурсу щоб було так як було

З чого це?
Адмін ресурс увесь залишився. І зараз дуже міцно тримається за свої плюшки і буде продовжувати.
Вважаю, що буде потрібен новий майдан.

Адмін ресурс це не матеріально фінансовий ресурс. А цей ресурс формує праця людей. Виготовлення металу — стало, коксоване вугілля брати ніде Донбас — тютю, порти перекрили що привести з Африки, електроенергія — самі знаєте. Експорт зерна — перекрили, взагалі до рівня ООН дійшло. Промисловості давно нема. В ІТ можете подивится аналітику того самого джнинні — шукачів 65 тисячь, вакансій 12 тисячь, тобто ринок валится. Цей адміністративний ресурс мало чого вартий як їсти не буде чого, наприклад. Як закінчаться Рамшайни, та настане час платити по боргам а це ще +40 мільярдів до поточного боргу в 90 — тут усе і стане по своїх місцях. Щоб брати податки і брати хабарі треба щоб був той прибуток, з якого це робитимуть — а його вже нема, він тютю і назад не повернеться сам по собі.

Так, багато що зруйновано.
Подивимось.

Не надо увольнять чиновников. Надо менять совковую систему на современную. Причем поменять ее технически — до смешного просто:

1. Сделать единое окно обращений, через ту-же Дию. Просто — пишем свою проблему и все. Оно попадает супервайзеру единого окна.
2. Супервайзер определяет сам, куда именно отправить заявку, оформит, дополнит.
3. В целевом учреждении, где попала заявка, менеджер ее решает и отправляет заявителю ответ.
4. Если заявитель не доволен, он жмет кнопку «не решено» и заявка идет супервайзеру менеджера, а далее переход на № 2.
5. Идет запрет на отфутболивание — т.е. если в цепочке пересылки уже было какое-то учреждение и не решило проблему — отправлять туда заявку нельзя.
7. Если ничего не помогло — автоматом открывается судебное дело в электронном суде, куда идут представители задействованных учреждений и все получают ссылку на зум.

Это вы нарисовали идеальную схему отношений между гражданином и исполнительной властью. Это по вашему единственная проблема? Если да, то я вам завидую!

Нет, не единственная. Но реально осуществимая технически.

Техническое решение проблемы в данном случае только усложняет саму проблему. Как то странно, все относительно умные люди, возьмите и разложите на составляющие вашу схему, получится минимум две ветви власти — исполнительная и судебная и масса депортаментов разных министерств. И заработает эта модель, только когда будет единный законодательный алгоритм. В нашем случае, пример, «Закон про пенсійне забеспечення» редакция 1992 год, последние изменения 2018 год. В «шапке» самого Закона написано, что некоторые части закона не соответствуют нормам Конституции и ссылки на КСУ. И вот ваша модель не работает, требует индивидуального разбирательства и уже не на уровне «общего» Суда... И таких примеров просто масса. Так что придумать алгоритм обратной связи это просто, а обеспечить базу данных это уже другая история!

Ну если говорить про умных людей и ветви власти — то есть еще и законодательная власть, которая Рада депутатов. Вот они то и должны делать алгоритм, дорабатывать законы и др.
Кстати, каждый нардеп дает присягу — втч «добробут українського народу». В военное время что делают за нарушение присяги? Предлагаю пофантазировать в свободное время, можно начать с батальона Монако :)

А это батальен с космоса прилетел? Или по другому, если бы работала система социального отбора через институт самоуправления громад, депутат уже был «заточен» под комплексное решение, которое включает и комплекс мер для применения Закона на любом уровне. На том уровне с которым он работал ранее, а когда депутаты на местах «тусуются» парламентскими партиями разрывается сама связь, основа применяемости Закона, а сам Закон, «заточен» или под гражданина или ситуацию. Но есть «прорыв» вы признали, что не все заключается в обратной связи гражданин — глсударство, и все на много сложнее.
С уважением!

Все сложнее и проще. Чтобы выбирать достойных депутатов — нужно перестать голосовать за гречку. А чтоб получить достойный уровень жизни и не голосовать за гречку — нужно иметь достойных депутатов :)

Это так хотят представить популисты. Гречкой должны заниматься те кому положено, а организацией «социальных лифтов» должны заниматься местные громады а не мукомолы, сахороробы и сборщики ланосов и продавцы колбасы. А для этого необим пересмотр ряда Законов, но пока кондитеры, мукомолы, яйценосы, газовщики и электрики руководят страной этого не случится.

А закон пересматривают депутаты, которых выбирают кондитеры, мукомолы, яйценосы, газовщики и электрики. Круг замкнулся.

Теперь «на пальцах» есть районный центр, условно Киевская область, такая себе грамада, в постоянных головняках — дороги, коммуналка, земельные споры... и т п И вот, выборы, приезжает условно мукомол говорит вот вам Василь, голосуйте за него или скажу другу электрику и будет у вас темно как ... понятно где... Громада включает «социальный лифт» только падымает не своего парня, который заточен под проблемы громады, а Василя, которому все по .... и будет он решать проблемы мукомола. А причина такого явления в Законодательной базе, которая поставила громаду в не условия основы государства а в условия обеспечения функционеров от государства.

А законодательную базу обеспечили те самые нардепы. Круг замкнулся опять :)

Смешно. Так вот при наличии хорошего и рабочего «Закона про місцеве самоврядування» Сама громада полностью оторвана от материальной составляющей, которая и позволяет быть независимой в вопросах выборов в местные, областные и республиканские органы власти. И единственный способ улучшить свое положение это соревнование между мукомолами, кондитерами и электриками в период очередных выборов.

Ну предположим стал ты местным депутатом. И что дальше? Законодательная ветка — нардепы, а не местные.

на мій погляд, сама система підбору нардепів потребує зміни;
громада обирає місцевих — довірених, потім ті — наступний рівень — теж не з будь-когось, а серед себе і так до верху.
З одного боку може ще більше розквітнути кумовство, але треба дійовий механізм впливу знизу наверх.
Може через податки, щоб вони також йшли знизу наверх, а не напряму у держбюджет?

Понимаешь, чтобы голосовать — надо было прибыть по месту прописки и довольно лого так было. Помню в нулевые годы кучу народу, кто кране пофигистически к этому относился и к себе на родину, где все ещё был прописан забивал ездить. Кто приходил на выборы и наоборот относился к этому ответственно — пенсионеры. Результат побеждали псевдо-коммунисты и псевдо-социалисты и те кто выдвигал те же лозунги, под этот шум в три горла воровали. Результат сегодняшний — главная статья расходов бюджета, пенсионный фонд и даже и на него не хватает. Когда у общества мечта и цель — как нибудь стырить трактор и свалить нахрен из этой страны, народу срать и на выборы и на политику и кто там президент и т.д. Что характерно это тоже самое и для федерации и белорусии и т.д. Крайне надеюсь это гомно закончилось хоть и таким ужасным способом. Съездить на длительное время поработать за кордон, бизнес на несколько стран и т.д. идея всё-таки хорошая. Свалить нахрен и забыть все как страшный сон — идея так себе.

Це ви знову берете ту модель яка найгірша. Є таке поняття як фінансове моделювання бюджету та керування на рівні місцевих громад. Коли вас це цікавить, це новий підхід в реалізації вимог громад по бюджетному напрямку. І головне це залучення до питань бюджету та формуваня місцевих органів влади більш активних членів громад с подальшим залученням до делегування на іншу ступінь влади. Самий яскравий приклад це Естонія місто Тарту. Саму програму разробляли (чи адаптували) фахівці «eGA» , зараз ця програма функціонує і в Естонії і в краінах на Балканах. Дуже «робоча» у всіх напрямках модель, але, вона не може бути прийнята в Україні, бо коли починаєшь сістемно складати базу законодавчіх даних, вилазить увесь «срач». Я не буду розповідати усі «parts of the problem» але всі хто був на різному рівні залучені в Україні до цього проекту розуміють, що це для нас не підходить.

ega.ee/...​hetirovanie-goroda-tartu

Ну тоесть данила гетьманцева выбрали за гречку ? Те кто голосовал за зелёных в парламент, по сути голосовали за Владимира Зеленского и соратников, Разумкова, Комаровского, Коломойского т.д. — людей из телевизора ну или ютюба которые вызвались взять на себя полномочия и сменить всех задолбавшую систему. А по факту получили тех же самых, но только другой соперничающий клан. От Гончарука, Богдана и Разумкова система быстренько избавилась, ей не нужны выскочки которые мешают делать бабки. В итоге как жареный петух клюнул, президент теперь дружит не с Игорем Валерьевичем — которым правоохранительные органы теперь занимаются, причем как в Украине так и в США и Израиле — а с Ринатом Леонидовичем o_O.

Ну вот и ответ на вопрос. Почему в США президенты стараются выполнять свои обещания, а наши — стараются их нарушать? :)

Да там в общем то тоже самое, мы (и ещё минимум пол планеты) их в каком то смысле косплеим — копируем поведение. Хотя у нас и самих от Запорожской Сечи точно такая же традиция. Там народ и политикам и всем другим гос служащим и богачам политическим спонсорам — яйца оторвет, чуть что и досвидос на выборах. А там где бывали попытки подтасовки корупционерами, скажем на выборах мера, бывали даже случаи вооруженных конфликтов.

Ну они же не будут голосоват за трибунал самим себе ? 30 лет мутили фуфел про снятие неприкосновенности, потому как эта самая неприкосновенность это была — крыша, очень нужная разного рода темному бизнесу и стоила хороших денег, которые очень хотелось как на выборы так и на дворцы в Конче-Заспе, элитные кареты и т.д.

А это уже зависит от того, с чем придут к депутатам люди после войны — как гусаки, которых надо ощипать или как коршуны, которые

Кстати, каждый нардеп дает присягу

А хто їх контролює?

Простітє, а что кроме проблем для бізнеса проізводіт чіновнік?

Приходит админ за зп к буху.
А бух решила випендрица, мол «вашей работы не видно значит её нет, за что вам зп?»
А уставший админ говорит:"а мозги свои вы, давно видели?"

Это в каком бизнесе админ ходит за зп у буху?

Анекдот из 2000х тогда все получали в «конвертах». А бабло хранилось в копирах сломанных.😁

Як не змінюй систему, якщо у людини совок в голові це не допоможе.

Но если не менять систему — она будет насаждать совок новым кадрам

Святая наивность, есть куча систем с которых люди кормятся причем имеют хлебушек с черной икоркой,за которой на Бессарабский рынок ездят на майбахах. Они или похоронят разработку или подомнут ее под себя так, что еоектронную систему ещё сильнее материть будут чем не электронную.

А де тут відповідальність?

Бо саме безвідповідальність дозволяє чиновникам затягувати справи як хочуть.

Перечитайте внимательней

Я читав дуже уважно. Немає відповідальності. Якийсь «електронний суд» — який буде результат від цього?

Так-то он прав, и надо чистку госаппарата провести. Вот только получиться как с налоговой милицей и БЭБ. Создали новую структуру под новой вывеской, а рожи все те же.

Федоров такий: «Оо, круто, Маск звільнює працівникив, давайте зробимо так само».
Давайте спочатку подивимось на наслідки, а вже потім робитимемо висновки.

Якщо Маск не заробить на твітері х10, то він не буде Маском. Старому 18-річному болоту твітера не було можливостей робітникам та мотивації керівникам заробляти інакше як на відкатних крипто-схемах. Ми тут аналізували і вийшло тільки додатково мільярд кожного місяця можна заробити якщо не буде болотного ІТ

Ми тут аналізували і вийшло тільки додатково мільярд кожного місяця можна заробити

Круті.
Мені не зрозуміло — як (на чому) заробляє твітер, соррі :)
Можеш пояснити?

Так наслідки зараз такі — мілліарди гривень наших податків течуть невідомо куди. Генпрокурора та голову СБУ звільняли за шалену кількість зрадників — а там служити ніколи не було стройбатом, тобто не бідували як мінімум, виходить ми ще і самі фінансували зрадників і шпигунів. Щіпачі гусів — кричущі представники цієї системи. Зокрема і їх діяльності — настала хана промисловості — просто відверта деіндустріалізація яка на пряму впливає на обороно-здатність. Зам міністра освіти, тут на ДОУ вже каже, ще трохи такого і первинної шкільної освіти в країні не буде, нема кому працювати вчителем. Вищі теж багато хто вирішив що краще і дешевше в Польщі. Народ масово валить за кордон на заробітки. Держава дійшла аж до того, що мало не припинила своє існування. Стверджую — що фреймферк має бути змінено. Принаймі можна банально ту саму Польщу косплеїти, просто робити те саме — що і вони робили і роблять. А там якраз те і робили.

Це все дурня! Держава це велика церква, люди можуть вірити чи не вірити, ходити до храму чи не ходити, приймати чи не приймати свята та канони поведінки. Можуть саму церкву фарбувати різною фарбою, чи самотужки призначати піпа чи запрошувати священника з інших громад.... Сам піп може робить що завгодно, АЛЕ все буде проходити тільки у «рамках» визнаної всіма БІБЛІЇ !!!
Маєте бажання щось змінити, починайте з фундаменту державоутворення. І не треба вигадувати «велосіпеда без педалей».

Не церква, а секта, шляхом тлумачення

Гарна ідея замінити не ефективних менеджерів на ефективних і заскейлити їх. Але їх треба виводити у якихось пробірках, бо вони знову закумовяться і побудують нове «найефективніше» королівство.

Кто будет решать кто непригоден? По какому критерию?

Будуть оплачувати своїм приватним аудиторам по аналогії з Дія.City, держслужбовців позвільняють з гарною оплатою компенсацій, потім поновлюються на роботу через суд й також зароблять на компенсації, держслужбовці будуть у виграші за рахунок наших податків.

Михайло Федоров брехун, Федорова на звільнення ✋.

Взагалі потрібно провести аналіз часових затрат на механічну роботу, та починати діджиталізувати ці процеси, а згодом дати час на пошук нового місця роботи, а так і еффективність праці може підрости.

Більше схоже на жарт

Начинаем с Минцифры, да?

Начинаем с Минцифры, да?

Можна прямо з Федорова. :-DD

Можна прямо з Федорова

Навіть не «можна», а треба

Підписатись на коментарі