Дослідження українського ринку роботодавця серед продуктових ІТ-компаній
Компанія MacPaw запускає дослідження українського ринку роботодавця серед продуктових ІТ-компаній. До опитування долучилося вже шість компаній.
Аналітична команда MacPaw має на меті визначити портрет, потреби, пріоритети спеціалістів продуктових ІТ-компаній та очікування потенційних кандидатів. А також — канали, через які найефективніше комунікувати з представниками продуктових ІТ-компаній. Опитування покриває інженерні та нетехнічні спеціальності.
Взяти участь у дослідженні можна за цим посиланням до 29 листопада.
Заповнення анкети займе близько
Опитування повністю анонімне. Команда гарантує конфіденційність даних, не збирає жодної чутливої інформації та контактних даних респондентів. Усі дані будуть проаналізовані в узагальненому вигляді.
Дане дослідження — спроба поглибити знання про те, чим живуть представники продуктової індустрії.
Долучайтеся!
2 коментарі
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів