Уряд планує залишити 14 міністерств замість 20. Зміни торкнуться і Міністерства цифрової трансформації

Президент Володимир Зеленський на нараді з прем’єр-міністром, віце-прем’єрами та кількома членами уряду узгодив чергову концепцію побудови Кабінету міністрів України.

Як повідомляє ZN.UA, у новій структурі уряду буде, вірогідніше за все, 14 міністерств замість поточних 20, і вона матиме такий вигляд:

Міністерство цифрової трансформації, Національне агентство України з питань державної служби (державну службу) і Міністерство з питань стратегічних галузей промисловості (частково) — у Міністерство цифрової трансформації.

Що думаєте про такі нововведення? Обговорюємо в коментарях.

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

А вы друзья как не садитесь...

Самий час обрали, довбойоби.

dou.ua/users/eduard-stranadko
Був 12 годин тому
Зареєстрований 10 листопада
Коментарі 1

У людей кормушку відбирають, крик серця. Не в айтішники ж їм податись тепер

У людей кормушку відбирають

«Кормушку» відбирати можуть лише у high management, а той high і так залишиться там же, або переведуть у інше місце...
А от реальні офісі працівники — тих запросто виставлять на мороз....
... а потім наберуть нових. Ротація кадрів така собі.

Дайош міністерство всього! Єрмака — міністром всього.
Любителям популізму з IT можна виборювать єдину мову програмування і одну велику галеру)

Коментарі: 1
Плюсанули: два ніки з парою десятків коментів.
Так розумію армія майже звільнених побігла по всім ресурсам «скігіліть, замість лопати в руки»

Ваш висновок помилковий, що може свідчити про відсутність критичного мислення. Підіть, здайте Притулі, там таких люблять.😄

Було б добре ще кількість депутатів скоротити...

Це просто перемога! Тепер Ткаченко очолить нашу євроінтеграцію. Уря!

Підтримую ініціативу, це армія чиновників яка видає бюджет і через що постійно не вистачає грошей на принципові речі, скажімо БТР-м та дрони для армії. Крім уряду з якогось величезної кількості міністерств, ще є гігантська кількість державних служб, до роботи котрих є величезні питання. Різні антимонопольні комітети — 500 людей і таке іньше. Що вони взагалі роблять і який результат їх діяльності крім витрачених на них коштів ? Де принаймі звіт. Це все тоне в роздмуханому апараті керування, не зрозуміло хто відповідальний, а як відомо коли усі відповідальні — ніхто не відповідальний. В кожному міністерстві є міністр, заступники, секретар та клерки, будівлі та споруди (в центрі Києва), охорона, гараж, машини та водії, гори паперу тощо. Це зарплатні, комунальні послуги, операційні витрати. Навіщо нам стільки міністерств коли нема такої економіки ? В уряді нема радянських міністерств від планової економіки скажімо міністерства авіаційної промисловості чи міністерства громадянської авіації чи міністерства автомобільної і сільгосп техніки, атомної промисловості тощо.

......не зрозуміло хто відповідальний, а як відомо коли усі відповідальні — ніхто не відповідальний.... О це і є колегіальний орган виконовчої влади, який діє на підставі Констітуції та Закону про Каб Мін України. А звітність є, але не зовсім правдива чи написана по «новим формулам» разрахунків.

Підтримую ініціативу

Не переживайте, там же не сказано что сократят аппарат)
Сократится кол-во пунктов в меню, а не ингредиентов на кухне)))

Было 3 министерства по 100 — станет одно на 300)

І що? А кількість департаментів, та служби запезбечення функціонування департаментів буде скорочено? Та фінансування діяльності теж буде оптімізовано????
А департаменти Мін Юсту, а антікрупційни підрозділи та наглядові ради, що з ними???
На скількі я розумію питаня це гроши чи ні?
Для довідки, тільки комунальні витрати на утримання будівлі КабМін це біля 42 міліонів гривень, а будівля ВР — 3.487.400 гривень

Як мінімум скоротять кількість міністрів і наладять схему керування державним апаратом. Той самий прем’єр міністр знатиме з кого спитати за ту іньшу іньшу державну політику, наскільки вона реалізується. Скорочення, створення чи реформа служб якраз в компетенції самих міністрів, які можуть формувати державний апарат під потреби державної політики.

Ні все зовсім не так!!! Від слова «і ніколи так не буде»! Вам треба більш детально розібратися с фукцінуванням «гілок влади». Є два документи — Констітуція і Закон України про Каб Мін, які є в діяльності КМ У базові. Все, крапка! Бажаєте змін, змінюйте чи Констітуцію чи повністю засади фукцінування виконавчої гілки влади та засади клегіального органу виконавчої влади (від слова принцип загальних зборів)! А все інше, перепрошую, «баляляйка». І вдаватися у полєміку з цього приводу — себе не поважати.

Ще раз, реформування Каб Міну не може ісгувати у рамках діючиго Закону про КаМін. Все крапка.

Не зовсім, тут математична операція мінус. Мінус 6 міністерств це як мінімум мінус шість міністрів і заступників. Включно з кабінетами, машинами, секретарями, орг-технікою тощо. Авжеш добре як знайдеться місце для тих від кого взагалі є користь в іньших міністерствах, думаю що в: МЗС, МВС, Охорони здоров’я, Науки та Освіти і іньших принципових державних органах роботи завжди не початий краї і є потреба у спеціалістах. Думаю в скорочених міністерствах, повно-повнісенько було людей, які взагалі жодного разу на роботі не з’являлись та отримували зарплатню та усі іньших урядові привілеї. Та численні інші списання грошей у невідомість. Міністерства які працюють та виконують державну політику, тобто мають результат — не чіпають. В середньому пересічному українцю чиновники коштують 10 000 гривень на рік, 4 тисячі прямо на чиновників (стільки же скільки і на армію) і ще 7 на статті «підтримка економіки» тобто на їх забеспечення. Це майже місяць роботи середньої статистичного Українця.

Скоротять в першу чергу тих, хто справді щось робив, а тих хто жодного разу не з’являлись — залишать, бо це ж «свої люди», кум, сват, брат тощо. Скорочення мають починатися з оптимізації і скорочення функцій, які виконують ці міністерства, бо інакше з часом виявиться, що виконувати їх нікому і потрібно знову набрати більше людей.
Я багато років працював на державні службі (податкова) і знаю як воно всередині працює. Дуже багато нікому не потрібної роботи, тонни паперів, які ніхто не читає

— Товаришу майоре у нашому архіві більше нема місця для документів, до того ж всі документи старі. Дозвольте їх знищити.
— Дозволяю лейтенанте, лише не забудьте зробити копії.

Мінус 6 міністерств це як мінімум мінус шість міністрів і заступників.

А не может быть что это вы себе так нафантазировали?)
У вас есть перечень слуг народа до и после?

Що думаю? Давно пора. Крім того реально поскорочувати депутатський корпус.
Навіщо нам 450 депів?
Навіщо нас сотні депів місцевого рівня?
Навіщо нам десятки тисяч чиновників усюди?

Що думаю? Давно пора. Крім того реально поскорочувати депутатський корпус.
Навіщо нам 450 депів?
Навіщо нас сотні депів місцевого рівня?
Навіщо нам десятки тисяч чиновників усюди?

Ви прослухали аргументація необхідності змін в системі освіти :)

Що думаю?

Подумайте еще разок)
Работать надо заставлять, а не сокращать
Будет не 450 кретинов, а 250 — вам не прибудет)

Мінистерство культури хотілось би бачити як окремий суб’єкт, але який потрібно реформувати та змінити весь склад!

Міністерство культури не має існувати

Як же ж ця реформа буде вважатися справжньою без створення «Міністерство реформування міністерств» ???

Дивне об’єднання міністерства культури і євроінтеграції) мені здавалося що міністерство євроінтеграції має займатися законопроектами пов’язаними з вступом до ЄС, до чого тут культура)

Євробачення буде організовувати. Взагалі міністерство євроінтеграції що це таке ??? От що дійсно дивне — чому не об’єднали із міністерством закордонних справ ? Судячи з усього це міністерство таке, сенс якого незрозумілий.

Це міністерство має готувати законопроекти і зміни в нормативну базу, які гармонізують наші закони і правила із європейськими. МЗС тут точно ні до чого, бо їх стратегічні задач абсолютно різні.

Це якась нісенітниця. Уряд — це виконавча гілка влади, вона не створює закони — вона виконує закони. Як не може бо із законом щось не так — вносить пропозицію до парламенту. Це якраз і є паріро-марання в чистому вигляді. Абсолютно бюрократичний орган, без чіткої цілі і ясних повноважень — але з бюджетом, працівниками тощо. Маємо і комітет в парламенті і міністерство паріро-марання. І таких міністерств принаймі 6 штук, це 6 міністрів і армія заступників і іньших чиновників, які виїдають бюджет у іньших міністерств — зокрема оборони і внутрішніх справ, та нестворюють абсолютно ніякої користі для народу. Не бачу жодних причин чому цю політику — тобто приведення стандартів до стандартів ЄС не має контролювати особисто прем’єр і усі міністри і усі міністерства ? Для чого третя сторона у вигляді цілого міністерства ? Як на мене усе вірно зробили, ліквідували незрозумілі органи які колись створювались під конкретних людей і під політичний вплив,тобто мати своїх людей в уряді від якоїсь фракції і митарити державний бюджет та створювати фінансові потоки таким чином. Це політична корупція як вона є.

Спробуйте хоча б трохи глибше розібратись в функціонуванні держави. Наприклад, хоча б вивчіть список суб’єктів, які мають законодавчу ініциативу.

Так а що тут розбиратись? Скажімо де в списку міністерство з надзвичайних ситуацій і міністр ? www.kmu.gov.ua/...​ryad-ta-organi-vladi/team А от нема більше такого міністерства, є державна служба. Тобто надзвичайних ситуацій напевно поменьшало, нема в достатній кількості : пожеж, повеней, завірюх, епідемій тощо. Можна обійтись лишень службою, І відповідно державної політики щодо цього нема і законів подавати теж нема кому. А от зато є «В.о. Міністра розвитку громад та територій України» та «Міністр з питань стратегічних галузей промисловості України ». У мене питання як у платника податків — що воно за таке за міністерство ? Які державні політики вони впроваджують і чи потрібно мені як громадянину ця політика, бо воно діє таким чином, що ні мені і решті громадян вона нафіг не треба. Це не державна політика — це лобіювання бізнес інтересів окремих фінансово-промислових груп і груп впливу лобістів в парламенті. Що вони там роблять — виймають гроші з бюджету країни і витрачають час ради якимись сумнівними законотворчими ініціативами, по суті діють на користь ворога. Скорочують кількість таких міністерств — чудово, не треба буде платити за це усе з нашої кишені. А гроші підуть військовим на потреби оборони.

Це намагання зелені нейтралізувати роботу комітету ВР з євроінтеграції.
Там не вийшло зробити весь комітет із «своїх», і тому Клімпуш-Цинцадзе постійно каже незручну для зелених правду про «євроінтеграційні» законопроекти, які більше інтегрують нас в тайожний союз, ніж в Європейський.

НАДС в мінцифру наче непогано було б включити — нормальний айтішний хантінг хоч зроблять

А я гадав лейофи лише у твіттері та мета ))

Імітація бурхливих реформ

А що треба зробити щоб було не імітацією?) Залишити як є?

Передавать функции ДП в частный рынок, как в цивилизованных странах.

Це звісно чудово і правильно! Але яким чином це стосується реформування міністреств?

Министерства должны давать равные возможности частному бизнесу а не скидывать все на ДП

Залишити лише необхідне для війни

Ви прочли лише заголовок? Там ще до цього звільняють десятки тисяч дармоїдів.

А потом их назначат без конкурса — кейс уже есть :)

На подкасте доу мусолили эту тему и одним из тезисов было что «гос чиновника сложно уволить, они потом через суд восстанавливаются»)

Підписатись на коментарі